burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Az utolsó pillanatban állt össze a verseny

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Temesvári László ült be a BMW Z4-be. Ráadásul az nem is volt elég

Felemás évzáró

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Opellel a Historic kategória 3. helyén fejezte be az első versenynapot. „Az első szakasz

Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén

Tradicionális hátsókerék meghajtású versenyautókkal vesznek részt a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a 2018-as jubileumi Szilveszter Rallye-n. A Tresó Ádám - Boér Máté páros egy évvel ezelőtt itt a Szilveszter Rallye-n indult először az autóval, amit Béres József mögött a második helyen zártak.  Az idei

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Ünnepi készülődés

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna különleges évzáróval búcsúztatja a 2018-as rallye szezont. A páros ismét rajthoz áll a méltán népszerű szilveszter Rallye-n, ahol a tervek szerint fesztelen örömautózással köszönnek el az eredményekben gazdag évadtól. A

Az utolsó pillanatban állt össze a verseny Felemás évzáró Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló Ünnepi készülődés
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Az utolsó pillanatban állt össze a verse

News image

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Te...

Bővebben

Felemás évzáró

News image

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Op...

Bővebben

Hátsókerekes autókkal az év utolsó verse

News image

Tradicionális hátsókerék meghajtású versenyautókkal vesznek részt a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a 2018-as jubileumi Szilveszter Rallye-n. A Tresó Ádám - Boér Máté páros egy évvel ezelőtt itt a Szilveszter Rallye-n in...

Bővebben
A tartalékok előcsalogatása
Írta: Faingyerek    2016. április 29. péntek, 08:51    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A Miskolc Ralin lesz teendője a Gyuriczky Zsolt – Pintér „Pinjoe” Szilvia alakulatnak, hogy jó helyen végezzenek, mert nem ismerik a pályákat. Ennek ellenére nem csüggednek, megpróbálja Zsolti majd nyomni neki, és reméli, nem aktivizálja magát az a fránya stop gomb az első gyors után.


Minden oké a műholdakkal, és tűkön ülve várjátok a Miskolc Ralit?
- Komolyan mondom, hogy az egri versenyt amennyire nem vártam, ezt most annál inkább. A rajtszámommal is elégedett vagyok, úgy néz ki ez lesz a szerencseszámunk, a 219-es. Már több versenyen is ezt kaptuk, valami oka csak van. Le sem kellett volna szedni a Citroenről, ha hamarabb tudjuk.  A műholdakról meg csak annyit, hogy azok úgy eltűntek, hogy csak naaa. Bízom benne, hogy most nem lesznek megkülönböztetések és mindenki egyenlő eséllyel versenyzik majd. Bevallom, hogy a mai napig birizgálja a csőrömet ez a „tömeges etap elhagyás” téma és a „kivételezős büntetések kiosztása”, csak sajnos nem volt időm még megírni a levelemet az illetékesek felé. De ami késik, az nem múlik. Viszont tegnap kaptam a tájékoztatást, hogy pályabejáráson nem lesz kötelező a GPS, versenyen pedig ingyenes lesz. Erre csak azt tudom mondani, hogy naaa végre, egy költséggel kevesebb, ami az elmúlt versenyen bebizonyosodott, hogy felesleges kiadás volt a bérleti díja.

Megígéred, hogy most nem csak az első gyorson nyomod neki, mint süket a csengőt?
- Persze, hogy megígérem. Én mindig úgy tervezem, hogy úgy fogok menni, mint az állat. Aztán valahol van bennem egy stop gomb - talán az, hogy mindenkit hazavárnak - ami aktivizálja magát, és a második gyorstól, ha nem is kirándulós-nézegetős, de visszafogottabb tempót diktálok magamnak. Akkor is, ha a navigátorom lökdösne, hogy adjam neki, mert indokolatlan a belassulós fokozat.  Összekapom kicsit magam és észben fogom tartani, hogy a jobb láb a gázon...

Skodás időkből rémlenek ezek a miskolci szakaszok?
- Hát úgy mondanám, hogy hallottam már hírét. Kanyar-kanyar hátán, ott a gázzal azért okosan kell bánni. Tehát a válaszom nem. Vagyis lehet, hogy Sáta-Sáta megvolt egyszer, de erre ne használjuk nagyképűen az „ismerem” szót. Csak kapunk tán egy jó térképet hozzá. Amúgy Magyarországon vannak ezek a gyorsok?  Majd pályabejáráson kivesézzük a szakaszokat, aztán elmondhatom, hogy mentem már rajta.

Tizenhárom ellenfeletek lesz Rali2 A6-ban. Mit gondolsz, hol fogtok végezni?
- Borítékolni nem szeretném, de jó lenne az első ötben ott villogni majd. Tudjuk, hogy sok van még a Citroenben és bennünk is, csak valahogy elő kellene csalogatni. Erre törekszünk. Amire szükségünk van, az a versenykilométerek gyűjtése és a számunkra új pályák jó feldolgozása. Amikor majd minden összeáll, akkor talán felállhatunk majd a dobogóra. Addig meg jó nekünk az a múltkori ötödik (hatodik) hely. 

Partnereink:
Octi-CAD Kft., Sióház Centrum Kft., Imagedesign Dekorstúdió

Szöveg: Tiba Anita