burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.

Ezt dobta idén a gép

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket. Megint cserben hagyott a versenyautó? - Leszakadt az osztómű a

Vezető helyről estek ki

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, ami lehet a világon sem ment még tönkre senkinek. A csapat nagyon készült a

Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez

Nagyon hosszú versenyen van túl a CREDOBUS-LPWMSport négy versenyző párosa, akik a hétvégén az I. Nyíregyháza Rally-n biztosították be az év végi értékelés eredményeit. Sikeresen teljesítette hosszú távú versenyét a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, akik úgy autóztak, ahogyan az

Háromszor estek ki egyazon versenyen

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan… Lángi Attila: Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval

Nyíregyháza az ERC versenynaptárában

NYÍREGYHÁZA AZ ERC-SOROZATBAN, A MAGYAR VÁROS ÚJ HELYSZÍNKÉNT SZEREPEL A 2019-ES EURÓPA-BAJNOKI VERSENYNAPTÁRBAN *A magyar sportállamtitkár: “Óriási lépés ez számunkra” *A látványos Azori-szigeteki viadal nyitja a következő sorozatot márciusban *Új időpontban Liepāja, Lengyelország és Ciprus *Egyenlő arányban az aszfaltos és a murvás ralik az

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához Ezt dobta idén a gép Vezető helyről estek ki Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez Háromszor estek ki egyazon versenyen Nyíregyháza az ERC versenynaptárában I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

News image

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az...

Bővebben

Ezt dobta idén a gép

News image

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik má...

Bővebben

Vezető helyről estek ki

News image

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, am...

Bővebben
A tartalékok előcsalogatása
Írta: Faingyerek    2016. április 29. péntek, 08:51    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A Miskolc Ralin lesz teendője a Gyuriczky Zsolt – Pintér „Pinjoe” Szilvia alakulatnak, hogy jó helyen végezzenek, mert nem ismerik a pályákat. Ennek ellenére nem csüggednek, megpróbálja Zsolti majd nyomni neki, és reméli, nem aktivizálja magát az a fránya stop gomb az első gyors után.


Minden oké a műholdakkal, és tűkön ülve várjátok a Miskolc Ralit?
- Komolyan mondom, hogy az egri versenyt amennyire nem vártam, ezt most annál inkább. A rajtszámommal is elégedett vagyok, úgy néz ki ez lesz a szerencseszámunk, a 219-es. Már több versenyen is ezt kaptuk, valami oka csak van. Le sem kellett volna szedni a Citroenről, ha hamarabb tudjuk.  A műholdakról meg csak annyit, hogy azok úgy eltűntek, hogy csak naaa. Bízom benne, hogy most nem lesznek megkülönböztetések és mindenki egyenlő eséllyel versenyzik majd. Bevallom, hogy a mai napig birizgálja a csőrömet ez a „tömeges etap elhagyás” téma és a „kivételezős büntetések kiosztása”, csak sajnos nem volt időm még megírni a levelemet az illetékesek felé. De ami késik, az nem múlik. Viszont tegnap kaptam a tájékoztatást, hogy pályabejáráson nem lesz kötelező a GPS, versenyen pedig ingyenes lesz. Erre csak azt tudom mondani, hogy naaa végre, egy költséggel kevesebb, ami az elmúlt versenyen bebizonyosodott, hogy felesleges kiadás volt a bérleti díja.

Megígéred, hogy most nem csak az első gyorson nyomod neki, mint süket a csengőt?
- Persze, hogy megígérem. Én mindig úgy tervezem, hogy úgy fogok menni, mint az állat. Aztán valahol van bennem egy stop gomb - talán az, hogy mindenkit hazavárnak - ami aktivizálja magát, és a második gyorstól, ha nem is kirándulós-nézegetős, de visszafogottabb tempót diktálok magamnak. Akkor is, ha a navigátorom lökdösne, hogy adjam neki, mert indokolatlan a belassulós fokozat.  Összekapom kicsit magam és észben fogom tartani, hogy a jobb láb a gázon...

Skodás időkből rémlenek ezek a miskolci szakaszok?
- Hát úgy mondanám, hogy hallottam már hírét. Kanyar-kanyar hátán, ott a gázzal azért okosan kell bánni. Tehát a válaszom nem. Vagyis lehet, hogy Sáta-Sáta megvolt egyszer, de erre ne használjuk nagyképűen az „ismerem” szót. Csak kapunk tán egy jó térképet hozzá. Amúgy Magyarországon vannak ezek a gyorsok?  Majd pályabejáráson kivesézzük a szakaszokat, aztán elmondhatom, hogy mentem már rajta.

Tizenhárom ellenfeletek lesz Rali2 A6-ban. Mit gondolsz, hol fogtok végezni?
- Borítékolni nem szeretném, de jó lenne az első ötben ott villogni majd. Tudjuk, hogy sok van még a Citroenben és bennünk is, csak valahogy elő kellene csalogatni. Erre törekszünk. Amire szükségünk van, az a versenykilométerek gyűjtése és a számunkra új pályák jó feldolgozása. Amikor majd minden összeáll, akkor talán felállhatunk majd a dobogóra. Addig meg jó nekünk az a múltkori ötödik (hatodik) hely. 

Partnereink:
Octi-CAD Kft., Sióház Centrum Kft., Imagedesign Dekorstúdió

Szöveg: Tiba Anita