burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Családi küzdelmek várhatók a Mátrában

Az idei lesz a 3. alkalom, hogy Lángi Attila a rallyt lecseréli, és hegyiversenyen próbálja ki magát, illetve a BMW Z4 versenygépét. A 35. HE-DO Mátrai Hegyiverseny kijelölt szakasza nem lesz ismeretlen a Varga Racing Team pilótája számára, hiszen régebben

A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe…

Szentgyörgyi Fanni, a Livewire Team versenyzője a Visontai edzés után felkészülten vág neki a Bélapátfalvai Bélkő-hegy kihívásának. A drifter lány tisztelettel tekint a hegyi versenyre, hiszen a tavalyi rendezvényen több versenyzőtársát látta „elvérezni”. Fanni, készen állsz a hegy kihívásaira? Készen állok a

Fontos pontok Veszprémből

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tábori Ákos - Nagy Attila duó a hármas kategória második helyén érkezett a

Az élmezőnyben tudtunk autózni

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a korábbi futamokon beütött balszerencse. Balogh Jani:„Szombathely után maradtak bennünk kérdések a murvás

Erőtlenül

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna idei második szlovéniai futamát az abszolút értékelés 6. helyén teljesítette. Az előző, kissé rövidre sikeredett szereplést követően most ugyan célba értek, de a szerencsével most sem voltak túl nagy

Tovább menetelnénk murván

Murván folytatódik a bajnokság Veszprém és környékén, a hétvégén. Évről évre az egyik legkeményebb futam vár azokra, akik részt vesznek a magyar Akropolisz ralin, mivel a sziklás lőterek rendkívül igénybe veszik az autókat és az abroncsokat. Balogh Jani és Szőke

Visszatérés az év legkeményebb versenyén

Visszatér a rally vérkeringésébe a CREDOBUS-LPWMSport pilótája Lovász Pál, aki munkahelyi elfoglaltságok miatt kihagyta a legutóbbi két hazai futamot. Pál a megszokott felállásban Kürti Tamással az oldalán készül a jubileumi 25. Taxi4 Veszprém Rallye-ra, míg a csapat másik pilótája, Tábori

Családi küzdelmek várhatók a Mátrában A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe… Fontos pontok Veszprémből Az élmezőnyben tudtunk autózni Erőtlenül Tovább menetelnénk murván Visszatérés az év legkeményebb versenyén
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Fontos pontok Veszprémből

News image

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tá...

Bővebben

Az élmezőnyben tudtunk autózni

News image

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a ...

Bővebben

Tovább menetelnénk murván

News image

Murván folytatódik a bajnokság Veszprém és környékén, a hétvégén. Évről évre az egyik legkeményebb futam vár azokra, akik részt vesznek a magyar Akropolisz ralin, mivel a sziklás lő...

Bővebben
A tartalékok előcsalogatása
Írta: Faingyerek    2016. április 29. péntek, 08:51    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A Miskolc Ralin lesz teendője a Gyuriczky Zsolt – Pintér „Pinjoe” Szilvia alakulatnak, hogy jó helyen végezzenek, mert nem ismerik a pályákat. Ennek ellenére nem csüggednek, megpróbálja Zsolti majd nyomni neki, és reméli, nem aktivizálja magát az a fránya stop gomb az első gyors után.


Minden oké a műholdakkal, és tűkön ülve várjátok a Miskolc Ralit?
- Komolyan mondom, hogy az egri versenyt amennyire nem vártam, ezt most annál inkább. A rajtszámommal is elégedett vagyok, úgy néz ki ez lesz a szerencseszámunk, a 219-es. Már több versenyen is ezt kaptuk, valami oka csak van. Le sem kellett volna szedni a Citroenről, ha hamarabb tudjuk.  A műholdakról meg csak annyit, hogy azok úgy eltűntek, hogy csak naaa. Bízom benne, hogy most nem lesznek megkülönböztetések és mindenki egyenlő eséllyel versenyzik majd. Bevallom, hogy a mai napig birizgálja a csőrömet ez a „tömeges etap elhagyás” téma és a „kivételezős büntetések kiosztása”, csak sajnos nem volt időm még megírni a levelemet az illetékesek felé. De ami késik, az nem múlik. Viszont tegnap kaptam a tájékoztatást, hogy pályabejáráson nem lesz kötelező a GPS, versenyen pedig ingyenes lesz. Erre csak azt tudom mondani, hogy naaa végre, egy költséggel kevesebb, ami az elmúlt versenyen bebizonyosodott, hogy felesleges kiadás volt a bérleti díja.

Megígéred, hogy most nem csak az első gyorson nyomod neki, mint süket a csengőt?
- Persze, hogy megígérem. Én mindig úgy tervezem, hogy úgy fogok menni, mint az állat. Aztán valahol van bennem egy stop gomb - talán az, hogy mindenkit hazavárnak - ami aktivizálja magát, és a második gyorstól, ha nem is kirándulós-nézegetős, de visszafogottabb tempót diktálok magamnak. Akkor is, ha a navigátorom lökdösne, hogy adjam neki, mert indokolatlan a belassulós fokozat.  Összekapom kicsit magam és észben fogom tartani, hogy a jobb láb a gázon...

Skodás időkből rémlenek ezek a miskolci szakaszok?
- Hát úgy mondanám, hogy hallottam már hírét. Kanyar-kanyar hátán, ott a gázzal azért okosan kell bánni. Tehát a válaszom nem. Vagyis lehet, hogy Sáta-Sáta megvolt egyszer, de erre ne használjuk nagyképűen az „ismerem” szót. Csak kapunk tán egy jó térképet hozzá. Amúgy Magyarországon vannak ezek a gyorsok?  Majd pályabejáráson kivesézzük a szakaszokat, aztán elmondhatom, hogy mentem már rajta.

Tizenhárom ellenfeletek lesz Rali2 A6-ban. Mit gondolsz, hol fogtok végezni?
- Borítékolni nem szeretném, de jó lenne az első ötben ott villogni majd. Tudjuk, hogy sok van még a Citroenben és bennünk is, csak valahogy elő kellene csalogatni. Erre törekszünk. Amire szükségünk van, az a versenykilométerek gyűjtése és a számunkra új pályák jó feldolgozása. Amikor majd minden összeáll, akkor talán felállhatunk majd a dobogóra. Addig meg jó nekünk az a múltkori ötödik (hatodik) hely. 

Partnereink:
Octi-CAD Kft., Sióház Centrum Kft., Imagedesign Dekorstúdió

Szöveg: Tiba Anita