burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Két futam dönt az Eb-címről

A Historic Rali-Európa-bajnokság utolsó két futamán dől el a D csoport bajnoki címe. Wirtmann Ferenc és Kerekes József, Ford Escort Mk II-essel egyaránt két-két ponttal vezetik a versenyzők és a navigátorok bajnokságát a szeptember 20-22-e között megrendezésre kerülő Elba Rali

Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét

Küzdelmes versenyen szerezte meg az elsőséget Nova Goricában, és ezzel megvédte horvát abszolút bajnoki címét Hideg Krisztián és Kerék István. Az R5-ös alakulat nem csak a nemzeti megmérettetésen bizonyított, de a European Rally Trophyban (ERT) is. A páros hétvégén elért

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett megnyerték a Mitropa Kupa értékelését. A Lovász Pál - Kürti Tamás egység nagyon komoly

Megtört a másfél éves átok

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. Kitettetek magatokért, hogy ott legyetek a célban? - Igen. Szinte az összes gyorsaságin harcoltunk

Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián

A nyári szünet után a nemzetközi megmérettetések is folytatódnak. Hideg Krisztián és Kerék István számára például a European Rally Trophy (ERT), illetve a horvát bajnokság újabb fordulója lesz a következő állomás. A szeptember 7-8-ai Nova Gorica Rallyn ráadásul egy teljesen

Két futam dönt az Eb-címről Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában Megtört a másfél éves átok Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

News image

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett me...

Bővebben

Megtört a másfél éves átok

News image

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. ...

Bővebben

Meg tudtunk villanni és ez biztató a jöv

News image

Az Országos Rali Bajnokság hatodik fordulóját, Ózdon tartották. A verseny érdekessége, hogy míg a prológ és a szombati nap a névadó városban talált otthonra, a második napon Sa...

Bővebben
A tartalékok előcsalogatása
Írta: Faingyerek    2016. április 29. péntek, 08:51    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A Miskolc Ralin lesz teendője a Gyuriczky Zsolt – Pintér „Pinjoe” Szilvia alakulatnak, hogy jó helyen végezzenek, mert nem ismerik a pályákat. Ennek ellenére nem csüggednek, megpróbálja Zsolti majd nyomni neki, és reméli, nem aktivizálja magát az a fránya stop gomb az első gyors után.


Minden oké a műholdakkal, és tűkön ülve várjátok a Miskolc Ralit?
- Komolyan mondom, hogy az egri versenyt amennyire nem vártam, ezt most annál inkább. A rajtszámommal is elégedett vagyok, úgy néz ki ez lesz a szerencseszámunk, a 219-es. Már több versenyen is ezt kaptuk, valami oka csak van. Le sem kellett volna szedni a Citroenről, ha hamarabb tudjuk.  A műholdakról meg csak annyit, hogy azok úgy eltűntek, hogy csak naaa. Bízom benne, hogy most nem lesznek megkülönböztetések és mindenki egyenlő eséllyel versenyzik majd. Bevallom, hogy a mai napig birizgálja a csőrömet ez a „tömeges etap elhagyás” téma és a „kivételezős büntetések kiosztása”, csak sajnos nem volt időm még megírni a levelemet az illetékesek felé. De ami késik, az nem múlik. Viszont tegnap kaptam a tájékoztatást, hogy pályabejáráson nem lesz kötelező a GPS, versenyen pedig ingyenes lesz. Erre csak azt tudom mondani, hogy naaa végre, egy költséggel kevesebb, ami az elmúlt versenyen bebizonyosodott, hogy felesleges kiadás volt a bérleti díja.

Megígéred, hogy most nem csak az első gyorson nyomod neki, mint süket a csengőt?
- Persze, hogy megígérem. Én mindig úgy tervezem, hogy úgy fogok menni, mint az állat. Aztán valahol van bennem egy stop gomb - talán az, hogy mindenkit hazavárnak - ami aktivizálja magát, és a második gyorstól, ha nem is kirándulós-nézegetős, de visszafogottabb tempót diktálok magamnak. Akkor is, ha a navigátorom lökdösne, hogy adjam neki, mert indokolatlan a belassulós fokozat.  Összekapom kicsit magam és észben fogom tartani, hogy a jobb láb a gázon...

Skodás időkből rémlenek ezek a miskolci szakaszok?
- Hát úgy mondanám, hogy hallottam már hírét. Kanyar-kanyar hátán, ott a gázzal azért okosan kell bánni. Tehát a válaszom nem. Vagyis lehet, hogy Sáta-Sáta megvolt egyszer, de erre ne használjuk nagyképűen az „ismerem” szót. Csak kapunk tán egy jó térképet hozzá. Amúgy Magyarországon vannak ezek a gyorsok?  Majd pályabejáráson kivesézzük a szakaszokat, aztán elmondhatom, hogy mentem már rajta.

Tizenhárom ellenfeletek lesz Rali2 A6-ban. Mit gondolsz, hol fogtok végezni?
- Borítékolni nem szeretném, de jó lenne az első ötben ott villogni majd. Tudjuk, hogy sok van még a Citroenben és bennünk is, csak valahogy elő kellene csalogatni. Erre törekszünk. Amire szükségünk van, az a versenykilométerek gyűjtése és a számunkra új pályák jó feldolgozása. Amikor majd minden összeáll, akkor talán felállhatunk majd a dobogóra. Addig meg jó nekünk az a múltkori ötödik (hatodik) hely. 

Partnereink:
Octi-CAD Kft., Sióház Centrum Kft., Imagedesign Dekorstúdió

Szöveg: Tiba Anita