burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Az utolsó pillanatban állt össze a verseny

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Temesvári László ült be a BMW Z4-be. Ráadásul az nem is volt elég

Felemás évzáró

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Opellel a Historic kategória 3. helyén fejezte be az első versenynapot. „Az első szakasz

Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén

Tradicionális hátsókerék meghajtású versenyautókkal vesznek részt a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a 2018-as jubileumi Szilveszter Rallye-n. A Tresó Ádám - Boér Máté páros egy évvel ezelőtt itt a Szilveszter Rallye-n indult először az autóval, amit Béres József mögött a második helyen zártak.  Az idei

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Ünnepi készülődés

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna különleges évzáróval búcsúztatja a 2018-as rallye szezont. A páros ismét rajthoz áll a méltán népszerű szilveszter Rallye-n, ahol a tervek szerint fesztelen örömautózással köszönnek el az eredményekben gazdag évadtól. A

Az utolsó pillanatban állt össze a verseny Felemás évzáró Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló Ünnepi készülődés
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Az utolsó pillanatban állt össze a verse

News image

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Te...

Bővebben

Felemás évzáró

News image

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Op...

Bővebben

Hátsókerekes autókkal az év utolsó verse

News image

Tradicionális hátsókerék meghajtású versenyautókkal vesznek részt a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a 2018-as jubileumi Szilveszter Rallye-n. A Tresó Ádám - Boér Máté páros egy évvel ezelőtt itt a Szilveszter Rallye-n in...

Bővebben
Maximális pontszám Miskolcról
Írta: Faingyerek    2016. május 03. kedd, 18:47    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A Hell 22. Miskolc Rallyn megrendezett tizenhárom gyorsasági szakaszból nyolcat nyert meg Herczig Norbert és Bacigál Igor. A SKODA Rally Team Hungaria kettőse a többi pályán is megbízható, kiegyensúlyozott teljesítményt nyújtott, így közel tizenhét másodperces előnnyel nyerték a 2016. évi Országos Rally Bajnokság második futamát.


Herczigék maximális pontszámmal zártak Miskolcon, hiszen a Power Stagen is ők voltak a leggyorsabbak, amiért plusz három pontot írtak jóvá a címvédő kettősnek. Minden szempontból tökéletes volt tehát április utolsó hétvégéje, még úgy is, hogy az első nap végén nehéz pillanatokat éltek át egy tíz másodperces büntetés miatt.

- Rám egyáltalán nem jellemző módon elrontottam a rajtot a negyedik szakaszon – emlékezett vissza a történtekre Herczig Norbert. – Ha csak egy gondolattal is, de hamarabb indultam el a gyorson, amiért a szabályok értelmében tíz másodperces büntetést kaptunk. Természetesen bosszantott az eset, hiszen így a nap végén a másodikról a hatodik helyre csúsztunk vissza. Az időkülönbségek azonban nem voltak olyan nagyok, hogy ne bizakodhattunk volna, főleg úgy, hogy tudtuk: a miskolci futam nagy része még előttünk állt.

Herczigék a verseny második napján elsősorban a két hosszabb gyorsaságira koncentráltak, hiszen sejthető volt, hogy a mályinkai- és a sátai szakaszoknál dől el a verseny.

- A szombati napon minden úgy alakult, ahogyan terveztük – fogalmazott a címvédő pilóta. A BRR által tökéletesen felkészített SKODA Fabia R5 rendkívül megbízható volt, és mi is egyre jobban elkaptuk a ritmust, amihez persze az is kellett, hogy bár hosszú idő után Miskolcon használtunk ismét Pirelli gumikat, ez nem jelentett nehézséget, nagyon hamar sikerült kiismernünk. Előbb ledolgoztunk a hátrányunkat, majd egy kicsit sikerült is meglépnünk a legnagyobb versenytársainktól. Sőt, a hosszú gyorsasági szakaszokat olyan jó időeredményekkel zártuk, hogy az utolsó körökben már nem kellett ésszerűtlen kockáztatást vállalnunk. Természetesen az abszolút győzelem mellé szerettük volna megszerezni az utolsó szakasz plusz pontjait is, ezért nagyon boldogok voltunk, hogy ez is sikerült, így nagyon boldogan érkezhettünk vissza a miskolci célba.

Eger után tehát Miskolcon is győzni tudott az SRTH párosa, Herczigék számára tökéletesen indult a 2016-os esztendő. Hátra dőlni azonban egy pillanatra sem lehet, hiszen a bajnokságban hat kemény futam még a fiúk előtt áll.

- Egerben és Miskolcon is látszott, hogy nagyon együtt van az élmezőny, minden egyes részsikerért alaposan meg kell küzdeni
– vonta le az eddigi tapasztalatokat Herczig Norbert. – Valóban jól kezdtünk, de sok van még hátra, ezért apró lépesekkel kell előre haladnunk. A BRR-től ezúttal is tökéletesen felkészített technikát kaptunk, ami megnyugvást ad számunkra az évad további részére nézve. Sok időnk nincs, három hét múlva már Szombathelyen randevúzunk, az idei első murvás futamra is megfelelően fel fogunk készülni.