burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Családi küzdelmek várhatók a Mátrában

Az idei lesz a 3. alkalom, hogy Lángi Attila a rallyt lecseréli, és hegyiversenyen próbálja ki magát, illetve a BMW Z4 versenygépét. A 35. HE-DO Mátrai Hegyiverseny kijelölt szakasza nem lesz ismeretlen a Varga Racing Team pilótája számára, hiszen régebben

A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe…

Szentgyörgyi Fanni, a Livewire Team versenyzője a Visontai edzés után felkészülten vág neki a Bélapátfalvai Bélkő-hegy kihívásának. A drifter lány tisztelettel tekint a hegyi versenyre, hiszen a tavalyi rendezvényen több versenyzőtársát látta „elvérezni”. Fanni, készen állsz a hegy kihívásaira? Készen állok a

Fontos pontok Veszprémből

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tábori Ákos - Nagy Attila duó a hármas kategória második helyén érkezett a

Az élmezőnyben tudtunk autózni

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a korábbi futamokon beütött balszerencse. Balogh Jani:„Szombathely után maradtak bennünk kérdések a murvás

Erőtlenül

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna idei második szlovéniai futamát az abszolút értékelés 6. helyén teljesítette. Az előző, kissé rövidre sikeredett szereplést követően most ugyan célba értek, de a szerencsével most sem voltak túl nagy

Tovább menetelnénk murván

Murván folytatódik a bajnokság Veszprém és környékén, a hétvégén. Évről évre az egyik legkeményebb futam vár azokra, akik részt vesznek a magyar Akropolisz ralin, mivel a sziklás lőterek rendkívül igénybe veszik az autókat és az abroncsokat. Balogh Jani és Szőke

Visszatérés az év legkeményebb versenyén

Visszatér a rally vérkeringésébe a CREDOBUS-LPWMSport pilótája Lovász Pál, aki munkahelyi elfoglaltságok miatt kihagyta a legutóbbi két hazai futamot. Pál a megszokott felállásban Kürti Tamással az oldalán készül a jubileumi 25. Taxi4 Veszprém Rallye-ra, míg a csapat másik pilótája, Tábori

Családi küzdelmek várhatók a Mátrában A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe… Fontos pontok Veszprémből Az élmezőnyben tudtunk autózni Erőtlenül Tovább menetelnénk murván Visszatérés az év legkeményebb versenyén
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Fontos pontok Veszprémből

News image

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tá...

Bővebben

Az élmezőnyben tudtunk autózni

News image

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a ...

Bővebben

Tovább menetelnénk murván

News image

Murván folytatódik a bajnokság Veszprém és környékén, a hétvégén. Évről évre az egyik legkeményebb futam vár azokra, akik részt vesznek a magyar Akropolisz ralin, mivel a sziklás lő...

Bővebben
Maximális pontszám Miskolcról
Írta: Faingyerek    2016. május 03. kedd, 18:47    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A Hell 22. Miskolc Rallyn megrendezett tizenhárom gyorsasági szakaszból nyolcat nyert meg Herczig Norbert és Bacigál Igor. A SKODA Rally Team Hungaria kettőse a többi pályán is megbízható, kiegyensúlyozott teljesítményt nyújtott, így közel tizenhét másodperces előnnyel nyerték a 2016. évi Országos Rally Bajnokság második futamát.


Herczigék maximális pontszámmal zártak Miskolcon, hiszen a Power Stagen is ők voltak a leggyorsabbak, amiért plusz három pontot írtak jóvá a címvédő kettősnek. Minden szempontból tökéletes volt tehát április utolsó hétvégéje, még úgy is, hogy az első nap végén nehéz pillanatokat éltek át egy tíz másodperces büntetés miatt.

- Rám egyáltalán nem jellemző módon elrontottam a rajtot a negyedik szakaszon – emlékezett vissza a történtekre Herczig Norbert. – Ha csak egy gondolattal is, de hamarabb indultam el a gyorson, amiért a szabályok értelmében tíz másodperces büntetést kaptunk. Természetesen bosszantott az eset, hiszen így a nap végén a másodikról a hatodik helyre csúsztunk vissza. Az időkülönbségek azonban nem voltak olyan nagyok, hogy ne bizakodhattunk volna, főleg úgy, hogy tudtuk: a miskolci futam nagy része még előttünk állt.

Herczigék a verseny második napján elsősorban a két hosszabb gyorsaságira koncentráltak, hiszen sejthető volt, hogy a mályinkai- és a sátai szakaszoknál dől el a verseny.

- A szombati napon minden úgy alakult, ahogyan terveztük – fogalmazott a címvédő pilóta. A BRR által tökéletesen felkészített SKODA Fabia R5 rendkívül megbízható volt, és mi is egyre jobban elkaptuk a ritmust, amihez persze az is kellett, hogy bár hosszú idő után Miskolcon használtunk ismét Pirelli gumikat, ez nem jelentett nehézséget, nagyon hamar sikerült kiismernünk. Előbb ledolgoztunk a hátrányunkat, majd egy kicsit sikerült is meglépnünk a legnagyobb versenytársainktól. Sőt, a hosszú gyorsasági szakaszokat olyan jó időeredményekkel zártuk, hogy az utolsó körökben már nem kellett ésszerűtlen kockáztatást vállalnunk. Természetesen az abszolút győzelem mellé szerettük volna megszerezni az utolsó szakasz plusz pontjait is, ezért nagyon boldogok voltunk, hogy ez is sikerült, így nagyon boldogan érkezhettünk vissza a miskolci célba.

Eger után tehát Miskolcon is győzni tudott az SRTH párosa, Herczigék számára tökéletesen indult a 2016-os esztendő. Hátra dőlni azonban egy pillanatra sem lehet, hiszen a bajnokságban hat kemény futam még a fiúk előtt áll.

- Egerben és Miskolcon is látszott, hogy nagyon együtt van az élmezőny, minden egyes részsikerért alaposan meg kell küzdeni
– vonta le az eddigi tapasztalatokat Herczig Norbert. – Valóban jól kezdtünk, de sok van még hátra, ezért apró lépesekkel kell előre haladnunk. A BRR-től ezúttal is tökéletesen felkészített technikát kaptunk, ami megnyugvást ad számunkra az évad további részére nézve. Sok időnk nincs, három hét múlva már Szombathelyen randevúzunk, az idei első murvás futamra is megfelelően fel fogunk készülni.