burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Családi küzdelmek várhatók a Mátrában

Az idei lesz a 3. alkalom, hogy Lángi Attila a rallyt lecseréli, és hegyiversenyen próbálja ki magát, illetve a BMW Z4 versenygépét. A 35. HE-DO Mátrai Hegyiverseny kijelölt szakasza nem lesz ismeretlen a Varga Racing Team pilótája számára, hiszen régebben

A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe…

Szentgyörgyi Fanni, a Livewire Team versenyzője a Visontai edzés után felkészülten vág neki a Bélapátfalvai Bélkő-hegy kihívásának. A drifter lány tisztelettel tekint a hegyi versenyre, hiszen a tavalyi rendezvényen több versenyzőtársát látta „elvérezni”. Fanni, készen állsz a hegy kihívásaira? Készen állok a

Fontos pontok Veszprémből

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tábori Ákos - Nagy Attila duó a hármas kategória második helyén érkezett a

Az élmezőnyben tudtunk autózni

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a korábbi futamokon beütött balszerencse. Balogh Jani:„Szombathely után maradtak bennünk kérdések a murvás

Erőtlenül

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna idei második szlovéniai futamát az abszolút értékelés 6. helyén teljesítette. Az előző, kissé rövidre sikeredett szereplést követően most ugyan célba értek, de a szerencsével most sem voltak túl nagy

Tovább menetelnénk murván

Murván folytatódik a bajnokság Veszprém és környékén, a hétvégén. Évről évre az egyik legkeményebb futam vár azokra, akik részt vesznek a magyar Akropolisz ralin, mivel a sziklás lőterek rendkívül igénybe veszik az autókat és az abroncsokat. Balogh Jani és Szőke

Visszatérés az év legkeményebb versenyén

Visszatér a rally vérkeringésébe a CREDOBUS-LPWMSport pilótája Lovász Pál, aki munkahelyi elfoglaltságok miatt kihagyta a legutóbbi két hazai futamot. Pál a megszokott felállásban Kürti Tamással az oldalán készül a jubileumi 25. Taxi4 Veszprém Rallye-ra, míg a csapat másik pilótája, Tábori

Családi küzdelmek várhatók a Mátrában A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe… Fontos pontok Veszprémből Az élmezőnyben tudtunk autózni Erőtlenül Tovább menetelnénk murván Visszatérés az év legkeményebb versenyén
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Fontos pontok Veszprémből

News image

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tá...

Bővebben

Az élmezőnyben tudtunk autózni

News image

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a ...

Bővebben

Tovább menetelnénk murván

News image

Murván folytatódik a bajnokság Veszprém és környékén, a hétvégén. Évről évre az egyik legkeményebb futam vár azokra, akik részt vesznek a magyar Akropolisz ralin, mivel a sziklás lő...

Bővebben
Csalódás volt
Írta: Faingyerek    2016. május 03. kedd, 18:54    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Nagy lendülettel, a jó időben reménykedve indult a 22. Hell Miskolc Rallye-ra a Speed Rally Team versenyzőpárosa, Novák Balázs és Jagadics Gábor. De egyikük sem volt felkészülve arra, ami a szombati futamon várta őket.


Mi is történt veletek pontosan az első gyorson?
Szinte a gyors végén annyira kicsúsztunk a keskeny erdei útról a szakadékba, ami mellesleg tiszta avar volt, hogy képtelenek voltunk onnan a BMW-t kibányászni. Meg kellett várnunk még a többi ORC-s és Rallye2 mezőnye végigmegy ezen a szakaszon, és csak utána, a nézők segítségével sikerült kötéllel kihúzni a BMW-t.

Mi lett a versenyautóval?
Szinte semmi baja nem lett. Simán visszamentünk a szervizbe, a kipufogó szakadt le, de a fiúk visszarakták, letakarították és már menetkészen is voltunk.

Miért nem folytathattátok a versenyt szuperrallyban?
Ezt a kérdést többször feltettem én is a hétvége folyamán. Nagy csalódás volt számunkra ez a verseny. Minden egyes bajnokság szabályzatában van lehetőség szuperrallyzni. Természetesen, a mi szerencsétlenségünkre, az ORC RVSZ-be nincs benne, ami annyit tesz, hogy nem folytathattuk a versenyt, pedig késés nélkül mehettünk volna már a 2. körben. Az igazat megvallva, így legalább 6ból csak 2 gyors esett volna ki, amivel azért kibékültünk volna. Ezúton szeretném még egyszer megköszönni Fodor Krisztiánnak a segítséget és a közbenjárást, de sajnos nem sikerült a helyszínen ezt az RVSZ problémát megoldani. Bosszantó a számunkra az a tény mindezek mellett, hogy rákényszerítenek, hogy ORC-ben versenyezzünk, mert a Rallye2-es kategóriákba nem férünk be. Nem mellékes az sem, hogy a nevezési díj magasabb, szuperrallyzni nem lehet, de ugyanaz a 6 gyors van kiírva mindkét bajnokságban.

Hogyan tovább?
Nagyon készültem az évben az ISEUM-ra és Veszprém-re, hiszen a murvát kedvelem igazán, nem véletlen, hogy rallycrossoztam is. Remélem, hogy a májusi ISEUM-ra sikerült ezt a kellemetlen hibát kiküszöbölni és belekerült az ORC RVSZ-be is a szuperrally lehetősége. A lényeg, hogy folytatjuk tovább a bajnokságot, de nagyot csalódtunk.
Köszönöm a riportot és remélem, több szerencsével jártok ISEUM Rallyen.
Partnereink:
Jász és Jász Kft., Thispoint Kft., Szolnok Tej Kft., Szolnok Tej kereskedőház, Pet-Pack Kft., Susánszky és Társa végrehajtó Iroda, Fémtiszta Kft., Dr. Marcus, Strapa- Pack Kft., Floortech Kft., Copy&More Kft., Evocool STI Holding Kft., Keveland Kft., Marso Kft.