burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.

Ezt dobta idén a gép

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket. Megint cserben hagyott a versenyautó? - Leszakadt az osztómű a

Vezető helyről estek ki

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, ami lehet a világon sem ment még tönkre senkinek. A csapat nagyon készült a

Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez

Nagyon hosszú versenyen van túl a CREDOBUS-LPWMSport négy versenyző párosa, akik a hétvégén az I. Nyíregyháza Rally-n biztosították be az év végi értékelés eredményeit. Sikeresen teljesítette hosszú távú versenyét a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, akik úgy autóztak, ahogyan az

Háromszor estek ki egyazon versenyen

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan… Lángi Attila: Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval

Nyíregyháza az ERC versenynaptárában

NYÍREGYHÁZA AZ ERC-SOROZATBAN, A MAGYAR VÁROS ÚJ HELYSZÍNKÉNT SZEREPEL A 2019-ES EURÓPA-BAJNOKI VERSENYNAPTÁRBAN *A magyar sportállamtitkár: “Óriási lépés ez számunkra” *A látványos Azori-szigeteki viadal nyitja a következő sorozatot márciusban *Új időpontban Liepāja, Lengyelország és Ciprus *Egyenlő arányban az aszfaltos és a murvás ralik az

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához Ezt dobta idén a gép Vezető helyről estek ki Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez Háromszor estek ki egyazon versenyen Nyíregyháza az ERC versenynaptárában I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

News image

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az...

Bővebben

Ezt dobta idén a gép

News image

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik má...

Bővebben

Vezető helyről estek ki

News image

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, am...

Bővebben
Gaál Ádám nyerte a historicot a Miskolc Ralin
Írta: Faingyerek    2016. május 03. kedd, 19:01    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Gaál Ádám és Kalapács Kornél volt a leggyorsabb páros az Országos Historic Ralibajnokság harmadik futamán, a Miskolc Ralin. A gödöllői Opel Gaál márkakereskedés párosa nyerte a D csoport és a D3-as kategória versenyét is, és ezzel átvették a vezetés a D csoport bajnokságában. Az Opel Ascona ezúttal is tökéletesen működött, semmilyen műszaki hiba nem jelentkezett az autón, és az Eger Ralihoz hasonlóan most is csak le kell mosni a következő verseny előtt.


Gaál Ádám:
– Nagyon jó kis verseny volt. Sokat készültünk rá, mert tudtuk, hogy nehezek a pályák és már Egerben is szoros versenyt vívtunk Balogh Sanyiék Fiatjával. Most is nagyon szorongattak minket, úgyhogy az utolsó gyorsaságin is át kellett nyomnunk, nem lehetett lazsálni. Végül 22 másodperc előnnyel nyertünk, ami egyáltalán nem mondható soknak.

– Jó volt, hogy az ORB-mezőny előtt rajtoltunk, így az első körben még teljesen tiszta pályán versenyeztünk. A következő körökre annyira kihordásossá váltak a pályák, hogy nem tudtunk rajtuk javítani. Sátától féltem egy kicsit a verseny előtt, de ott is egész jó időket autóztunk, egyedül Bükkszentkereszten kaptunk.

– Az Ascona most is tökéletesen működött, semmi problémánk nem volt vele a verseny alatt, nem tudok elég hálás lenni a felkészítő csapatnak és apunak a munkájukért. Egy ilyen autóval tényleg nagyon nagy öröm versenyezni. Kaptunk négy új gumit, amik nagyon jók voltak, de két kör alatt el is használtuk őket, úgyhogy az utolsóra fel kellett tenni egy garnitúra használtat.

– A D csoport bajnokságát vezetjük, de ez nagyrészt annak köszönhető, hogy Wirtmann Feri nem indult ezen a versenyen, a következő futamon biztosan nehezebb dolgunk lesz.



Gaál József csapatvezető:
– Nagyon jó és szoros versenyt vívtak a gyerekek. Okosan, beosztóan mentek, amelyik pálya nem feküdt nekik annyira, azt nem erőltették, meg is dicsértem őket a verseny végén.

– Az autó most is tökéletesen működött, csak lemostuk, kereket cseréltünk, megtankoltuk, más dolgunk nem volt vele. Ezúton is szeretném megköszönni Igor Bacigal segítségét, aki négy új gumit hozott nekünk a versenyre. Nem esett ugyan az eső, de az erdőben vizes maradt az út, erre pedig nem volt megfelelő gumink, de szerencsére Igor kisegített minket.


– Nagyon hosszú és fárasztó verseny volt, én meg mondom őszintén, nem bírtam volna ilyen jól, mint a gyerekek, de azért estére ők is elfáradtak. Általában Ádám húzza haza tréleren a versenyautót, de most azt mondtam, hogy már mentek eleget és haza küldtem őket.

– Nekünk meg kellett várni a három órás óvási időt, úgyhogy este 11 után tudtunk haza indulni, addig ott toporogtunk a nagy hidegben. Összességében elégedett vagyok a versennyel, köszönöm minden csapattagunk segítségét.


További információ:
http://www.gaaloldtimermotorsport.eu/
http://www.opelgaal.hu/