burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Két futam dönt az Eb-címről

A Historic Rali-Európa-bajnokság utolsó két futamán dől el a D csoport bajnoki címe. Wirtmann Ferenc és Kerekes József, Ford Escort Mk II-essel egyaránt két-két ponttal vezetik a versenyzők és a navigátorok bajnokságát a szeptember 20-22-e között megrendezésre kerülő Elba Rali

Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét

Küzdelmes versenyen szerezte meg az elsőséget Nova Goricában, és ezzel megvédte horvát abszolút bajnoki címét Hideg Krisztián és Kerék István. Az R5-ös alakulat nem csak a nemzeti megmérettetésen bizonyított, de a European Rally Trophyban (ERT) is. A páros hétvégén elért

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett megnyerték a Mitropa Kupa értékelését. A Lovász Pál - Kürti Tamás egység nagyon komoly

Megtört a másfél éves átok

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. Kitettetek magatokért, hogy ott legyetek a célban? - Igen. Szinte az összes gyorsaságin harcoltunk

Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián

A nyári szünet után a nemzetközi megmérettetések is folytatódnak. Hideg Krisztián és Kerék István számára például a European Rally Trophy (ERT), illetve a horvát bajnokság újabb fordulója lesz a következő állomás. A szeptember 7-8-ai Nova Gorica Rallyn ráadásul egy teljesen

Két futam dönt az Eb-címről Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában Megtört a másfél éves átok Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

News image

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett me...

Bővebben

Megtört a másfél éves átok

News image

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. ...

Bővebben

Meg tudtunk villanni és ez biztató a jöv

News image

Az Országos Rali Bajnokság hatodik fordulóját, Ózdon tartották. A verseny érdekessége, hogy míg a prológ és a szombati nap a névadó városban talált otthonra, a második napon Sa...

Bővebben
Inkább csak az ERC!
Írta: Faingyerek    2016. május 03. kedd, 20:18    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Nagyon elkeseredett a Botka Rally Team pilótája, miután kiderült, hogy egy adminisztrációs hiba és a versenyzőtársak, valamint a felügyelők rosszindulata miatt nem engedték elrajtolni a szezon második hazai versenyén, a Miskolc Rallye-n.


Egy sziráki teszttel készül a Botka Dávid a Miskolc Rallye-ra. Ugyan év elején az volt a terv, hogy az európa-bajnoki futamokon a Citroën DS3 R5-ös versenyautóval, míg a hazai versenyeken Bazsó Attilával és egy Mitsubishi Lancer R4-el indult, de az élet újraírta a forgatókönyvet, és az ERC szereplés tesztjeként már itthon is az R5-ös autóval tervezték a versenyzést Dávidék.

’Jól sikerült a tesztünk, vizes körülmények között tudtunk menni az autóval. Ez a csapat másik DS3-as versenygépe, amivel jórészt Szabó Gergő szerepel a román bajnokságban. Beállítottuk az autót, egy kis technikai hibát is elhárítottunk, vártuk a miskolci versenyt.’ - mesélte Botka Dávid.

A rendezők egy jó hangulatú gokart-versenyt szerveztek a futam előtt. Majd pénteken délelőtt az átvételekre került a sor, amik után délután négy gyorsasági szakasz szerepelt a programban.
’Az adminisztratív és technikai átvételen átment az autónk. Beálltunk vele a parc fermébe. Majd sok jóakarónk unszolására a Felügyelők behívtak minket, hogy vigyük be az autó forgalmi-engedélyét. Rendőri segédlettel megállapították, hogy az autónak csak ideiglenes román forgalmija van. Igaz, hogy van rá két év vizsga, de még a megvásárlás után nem lett meg a végleges papírja. Van rajta egy éves biztosítás és minden egyéb papírja megfelelt.


Fischer Dani segített, és hozott nekünk egy olyan rendszámot, ami megfelelt minden szabálynak, a rendőrség képviselőjének, az RSB ott lévő tagjaink is. Ezzel a rendszámmal indulhattunk volna. Már jelezték is többen, hogy öltözzünk, indulhatunk, de az utolsó pillanatban a Felügyelők szóltak, hogy nem mehetünk sehova. Az indoklásuk szerint azért, mert „nem tudnának mit mondani a többieknek”.


Nem engedték elindulni tehát a párost a versenyen.
’Nagyon rosszul esett ez nekünk :( Addig, amíg Sztankovics Györgyi és Hajdú Attila tisztséget vállal a magyar versenyeken, addig nem szeretnék indulni magyar bajnoki futamon!

Sajnálom, hogy nem tudtuk megmutatni magunkat a közönségnek. Sajnálom Bazsó Attilát is, hiszen ez lett volna az első versenye ezzel az autóval, nagyon várta már. Sajnálom, hogy ilyen versenyzőtársak vannak Magyarországon. Rosszindulatból nincs hiány, szinte mindenki ellenünk volt, kivéve néhány párost és a barátainkat.’



Dávid tényleg elkeseredett, de nem akar tovább ezen szomorkodni:
’Egy jó van a dologban: az eddig hét versenyre tervezett EB szereplésünkre több pénz jut, így inkább elmegyünk az összes futamra a magyar futamok helyett!’

A csapat nem pihen, és hétfőn már indul a görög félszigetre, hogy a következő ERC fordulón, az Acropolis Rallye-n versenyezhessen. Remélhetőleg sokkal jobb környezetben, sokkal több jóindulat közepette…
 
Fotó: Duen.hu