burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Családi küzdelmek várhatók a Mátrában

Az idei lesz a 3. alkalom, hogy Lángi Attila a rallyt lecseréli, és hegyiversenyen próbálja ki magát, illetve a BMW Z4 versenygépét. A 35. HE-DO Mátrai Hegyiverseny kijelölt szakasza nem lesz ismeretlen a Varga Racing Team pilótája számára, hiszen régebben

A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe…

Szentgyörgyi Fanni, a Livewire Team versenyzője a Visontai edzés után felkészülten vág neki a Bélapátfalvai Bélkő-hegy kihívásának. A drifter lány tisztelettel tekint a hegyi versenyre, hiszen a tavalyi rendezvényen több versenyzőtársát látta „elvérezni”. Fanni, készen állsz a hegy kihívásaira? Készen állok a

Fontos pontok Veszprémből

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tábori Ákos - Nagy Attila duó a hármas kategória második helyén érkezett a

Az élmezőnyben tudtunk autózni

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a korábbi futamokon beütött balszerencse. Balogh Jani:„Szombathely után maradtak bennünk kérdések a murvás

Erőtlenül

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna idei második szlovéniai futamát az abszolút értékelés 6. helyén teljesítette. Az előző, kissé rövidre sikeredett szereplést követően most ugyan célba értek, de a szerencsével most sem voltak túl nagy

Tovább menetelnénk murván

Murván folytatódik a bajnokság Veszprém és környékén, a hétvégén. Évről évre az egyik legkeményebb futam vár azokra, akik részt vesznek a magyar Akropolisz ralin, mivel a sziklás lőterek rendkívül igénybe veszik az autókat és az abroncsokat. Balogh Jani és Szőke

Visszatérés az év legkeményebb versenyén

Visszatér a rally vérkeringésébe a CREDOBUS-LPWMSport pilótája Lovász Pál, aki munkahelyi elfoglaltságok miatt kihagyta a legutóbbi két hazai futamot. Pál a megszokott felállásban Kürti Tamással az oldalán készül a jubileumi 25. Taxi4 Veszprém Rallye-ra, míg a csapat másik pilótája, Tábori

Családi küzdelmek várhatók a Mátrában A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe… Fontos pontok Veszprémből Az élmezőnyben tudtunk autózni Erőtlenül Tovább menetelnénk murván Visszatérés az év legkeményebb versenyén
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Fontos pontok Veszprémből

News image

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tá...

Bővebben

Az élmezőnyben tudtunk autózni

News image

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a ...

Bővebben

Tovább menetelnénk murván

News image

Murván folytatódik a bajnokság Veszprém és környékén, a hétvégén. Évről évre az egyik legkeményebb futam vár azokra, akik részt vesznek a magyar Akropolisz ralin, mivel a sziklás lő...

Bővebben
Továbbra is kísért a miskolci átok
Írta: Faingyerek    2016. május 05. csütörtök, 19:22    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Harmadik Miskolc Rallyeján van túl Lángi Attila, de egyik sem alakult úgy, ahogy ő szerette volna. A múlt hétvégi futamon ráadásul halmozottan hátrányos helyzetben volt a BMW-s pilóta, hiszen sem a gumitaktika, sem a beállítások nem voltak ideálisak. A Z4 menetelésének végül egy sziklafal parancsolt megálljt a 8. szakaszon.


Lángi Attila:
A minket kísérő miskolci átok nem hogy elmúlt volna, inkább jobban megerősödött a hétvégén. Minden a pénteki gumitaktikával kezdődött. Gáborral sokáig agyaltunk rajta, milyen abroncsokat tegyünk fel a BMW-re. Végül úgy döntöttünk, jobb, ha vizes pályára való gumikat rakunk fel és legrosszabb esetben száraz aszfalton gurulunk végig, mintha fordítva, slick gumikkal esőben menetelnénk. Emellett a futómű-beállításunk is teljesen új volt, amit az egyik, már nem aktív versenytársunk javasolt nekünk – ez úton is köszönjük neki a tanácsot.

Az első gyorsaságin egészen jó időt mentünk, de a folytatásban folyamatosan száradt fel az aszfalt, ami rányomta a bélyegét az eredményünkre is. Ezen kívül volt még néhány nehéz pillanatunk. A mai napig nem tudom, hogyan történhetett például az, hogy a második kör rajtja előtt, az erős félhomályban elfelejtettem felkapcsolni a lámpasort a BMW-n. Mire kijöttünk a szakaszról, korom sötét volt, mi pedig csak tompa fénnyel botoztunk…

Ezek után bizakodva vártuk a másnap reggelt. A kezdés ekkor sem volt rossz, ám a mályinkai szakaszon szereztük egy defektet. Lecsorogtunk a pályáról, de addigra már olyan hátrányba kerültünk a többiekhez képest, amit már lehetetlenség lett volna behozni. Ráadásul időközben a puha difit is leégettük. A sátai rajtba ezért már úgy álltunk oda, hogy a fő cél már inkább a nézők szórakoztatása lesz, nem az életre-halálra autózás. Olyan jó hangulatúra sikerült az a gyorsasági, hogy minden rossz emléket feledtetett.

A fiúk a szervizben visszahangolták a beállításainkat keményebbre, s bíztunk abban, hogy így ugyanolyan jól és látványosan fogunk autózni, mint Sátán. Ám amint elrajtoltunk a 8. szakaszon, ”jó” miskolci szokásunkhoz híven, azonnal kitörtük a bal első kereket. Azt hittem, ott felrobbanok. Meg voltam győződve arról, hogy levettük a rontást a kocsiról azzal, hogy minden alkatrészt kicseréltünk benne gyárira – kivéve a lengéscsillapítókat, amik közül az egyik most eltörött a futóműben. A hangulatunkat egy helyi szurkolócsoport mentette meg, akikkel igazi élvezet és öröm volt a közös versenynézés.

Ezzel a nullázással nagy hátrányba kerültünk a kategóriatársainkkal szemben. Nem is azért vagyok dühös, hogy kiestünk, hanem inkább azért, mert nem volt alkalmunk rendesen tesztelni, kipróbálni a különböző beállításokat. Igyekszek ezen az érzésen minél hamarabb túllendülni, hogy Szombathelyen újra egy jóízűt tudjunk autózni – remélhetőleg sikerrel.



Veres Gábor: Teljesen új beállításokkal és gumitaktikával álltunk oda a hétvégi Miskolc Rallye rajtjába. Mint később kiderült, egyik újításunk sem volt sikeres, ami főleg a változó időjárási körülményeknek volt betudható. Ahogy Attila is kiemelte a futam előtt, a szabályok szerint pénteken nem lehetett az első két kör között gumit cserélni, így a vizes aszfaltra való abroncsokkal kellett teljesítenünk a távot a felszáradó pályákon. A helyzetet tovább nehezítette az, hogy a BMW teljesen máshogy viselkedett az új beállítások hatására, így nem úgy abszolváltuk az első napot, ahogyan azt mi szerettük volna.

Szombatra a szervizcsapatunk áthangolta a kocsit, hogy irányítható és élvezhető legyen – ez úton is nagyon köszönjük a csapat áldozatos munkáját, ők ismét megtettek mindent a sikerért. A 7. sátai gyorson oda is pirítottunk egyet a nézőknek, ami után én alig akartam kiszállni az autóból, annyira tetszett a dolog. A 8. szakaszon, Bükkszentlászló és Bükkszentkereszt között azonban nagyon nem jött ki jól a lépés: az autó oldala hozzáért egy sziklafalhoz, eltört benne a gátló, így mi kiállni kényszerültünk. Sajnálom, hogy nem volt alkalmunk többet menni Miskolcon, hiszen nagyon hálás közönségünk volt, szívesen parádéztunk volna még nekik.


Partnereinknek köszönjük az együttműködést: www.220volt.hu, www.visualeurope.com, Montus Futómű Szerviz, Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED Motorsport, Janódob Kft., M Power Kft., nonstopgumiszerviz.hu, Opera Garden Hotel & Apartments, IXON and SOUL – Egyszerűen Autóüveg, www.gearbox.hu, S&T Consulting Hungary Kft., Sztárpadló Kft. – DIEGO Újpalota, PIN-CAR Kft. – Minőségi Autófényezés
Sajtófőnök: Horváth Judit – Tel.: 30/533-9099; E-mail: horvath.juditka@gmail.com