burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Családi küzdelmek várhatók a Mátrában

Az idei lesz a 3. alkalom, hogy Lángi Attila a rallyt lecseréli, és hegyiversenyen próbálja ki magát, illetve a BMW Z4 versenygépét. A 35. HE-DO Mátrai Hegyiverseny kijelölt szakasza nem lesz ismeretlen a Varga Racing Team pilótája számára, hiszen régebben

A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe…

Szentgyörgyi Fanni, a Livewire Team versenyzője a Visontai edzés után felkészülten vág neki a Bélapátfalvai Bélkő-hegy kihívásának. A drifter lány tisztelettel tekint a hegyi versenyre, hiszen a tavalyi rendezvényen több versenyzőtársát látta „elvérezni”. Fanni, készen állsz a hegy kihívásaira? Készen állok a

Fontos pontok Veszprémből

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tábori Ákos - Nagy Attila duó a hármas kategória második helyén érkezett a

Az élmezőnyben tudtunk autózni

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a korábbi futamokon beütött balszerencse. Balogh Jani:„Szombathely után maradtak bennünk kérdések a murvás

Erőtlenül

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna idei második szlovéniai futamát az abszolút értékelés 6. helyén teljesítette. Az előző, kissé rövidre sikeredett szereplést követően most ugyan célba értek, de a szerencsével most sem voltak túl nagy

Tovább menetelnénk murván

Murván folytatódik a bajnokság Veszprém és környékén, a hétvégén. Évről évre az egyik legkeményebb futam vár azokra, akik részt vesznek a magyar Akropolisz ralin, mivel a sziklás lőterek rendkívül igénybe veszik az autókat és az abroncsokat. Balogh Jani és Szőke

Visszatérés az év legkeményebb versenyén

Visszatér a rally vérkeringésébe a CREDOBUS-LPWMSport pilótája Lovász Pál, aki munkahelyi elfoglaltságok miatt kihagyta a legutóbbi két hazai futamot. Pál a megszokott felállásban Kürti Tamással az oldalán készül a jubileumi 25. Taxi4 Veszprém Rallye-ra, míg a csapat másik pilótája, Tábori

Családi küzdelmek várhatók a Mátrában A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe… Fontos pontok Veszprémből Az élmezőnyben tudtunk autózni Erőtlenül Tovább menetelnénk murván Visszatérés az év legkeményebb versenyén
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Fontos pontok Veszprémből

News image

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tá...

Bővebben

Az élmezőnyben tudtunk autózni

News image

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a ...

Bővebben

Tovább menetelnénk murván

News image

Murván folytatódik a bajnokság Veszprém és környékén, a hétvégén. Évről évre az egyik legkeményebb futam vár azokra, akik részt vesznek a magyar Akropolisz ralin, mivel a sziklás lő...

Bővebben
Komoly versenyben győztünk!
Írta: Faingyerek    2016. május 05. csütörtök, 19:32    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Az idei bajnokság második felvonásának Miskolc adott otthont. A jól megszokott salakos bemelegítés idén sajnos elmaradt. Az így keletkezett űrt pótolván az Avalon Park látta vendégül a versenyzőket és a kíváncsiskodókat egy gokartos bemelegítésre.


Balogh Jani:
„Jópofa kis nyitóprogramot hozott össze a rendező és az egyik főtámogató. Nem ismeretlen számomra ez a műfaj, hiszen edzés gyanánt máskor is bepattanok a kis járgányokba. Komoly verseny alakult ki, az elnök úrral viaskodtunk, de végül el kellett engednem. Ez az esemény nagyon jó lehetőség volt, hogy a verseny előtt felgyülemlett feszültséget kicsit oldjam. A 4. legjobb időt sikerült futnom, amivel az éles verseny során is elégedettek lettünk volna."


A Hell 22. Miskolc Rally pénteki programja nyúlfarknyira sikerült. Négy gyorsasági szakaszt kellett teljesíteni, ami összesen 25 kilométert tett ki. Ha a hosszúságuk nem is okozott komoly fejtörést, az időjárás és a csúszós aszfalt feladta a leckét a párosoknak.
Balogh Jani:
„Kémleltük az eget, valamint a pályák mellől is begyűjtöttük az információkat. Ezek tudatában úgy készültünk, hogy száradni fog, de arra nem fektettünk túl nagy hangsúlyt, hogy az esti órák miatt hűlni fog a levegő. Sajókazán egy nagyon trükkös pálya várt minket, ahol nem szerettünk volna hibázni. A száradó útfelület okán lecseréltük az első tengelyen lévő gumikat slick-re, aminek következtében nagyon megváltozott az autó egyensúlya, ezért Parasznyán nem tudtuk a maximumot kihozni magunkból. Célkitűzésünket teljesítve hibamentesen értünk az esti szervizbe. A második helyről vártuk a másnapi penzumot, ami intő jel volt arra, hogy az ellenfelek is nagyon gyorsak tudnak lenni. "

Szombaton technikás és hosszú szakaszok és etapok vártak Janira és Danira. A cél nem volt más, mint a vezető pozíció visszaszerzése és annak megtartása a céldobogóig.
Balogh Jani:
„Nagyon hosszú volt a kör. A Bükki helyszínek az erdős jellegük miatt nehezebben száradtak, így Bükkszentkereszten csak át akartunk érni mindenféle kockázat nélkül. Mályinkának csak bizonyos részein tudtunk igazán gyorsan menni. Az általam nem preferált Sátára fektettük a nagyobb hangsúlyt, ahol dupla vagy semmi alapon szerettünk volna nagyon gyorsak lenni. Sikerült a jól meg szokott ritmusunkat felvenni és már itt a kategória élére tudtunk állni. A második körben tovább fokoztuk a tempót és sikerült az abszolút 4. helyre előreszaladni.


A harmadik körben volt egy kis kalandunk, ami nagyban befolyásolta a versenyünk hátralévő részét. Bükkszentlászlón nagyon optimálisak voltak a körülmények, jó ritmusban autóztunk, folyamatosan feszegettük a határokat, ami a szakasz célja előtt megbosszulta önmagát. A mészégetőnél száraz úton fordultunk, de újból az erdőbe érve csúszós felület fogadott minket, így a tempónk jóval nagyobbnak bizonyult, mint amivel el lehetett volna fordulni. Ráijesztettünk néhány fotósra és persze magunkra, hiszen nagyon közel jöttek a fák, de szerencsésen elkerültük őket. Az autónk egy minimális sérülést szenvedett, azonban arra pont elég volt, hogy a PowerStage-n nem tudtuk a maximumot nyújtani, így le kellett mondanunk az itt megszerezhető plusz pontokról. A célban a kategória győzelemnek örülhettünk és pódiumra állhattunk az abszolút 5. helyen, ami számomra a hazai közönség előtt nagyon nagy öröm!"

Nem maradt sok idő kipihenni a verseny fáradalmait. Május 1-én, vasárnap már a Budapesten megrendezett Nagy Futamon szórakoztatták a kordonok mentén összegyűlt tömeget és népszerűsítették az autósportokat, azok között is a rallyt.
Balogh Jani:
„Egy nagyon jó napot tölthettünk el rengeteg rajongó társaságában. Nem aludtunk sokat mégsem éreztük magunkat fáradtnak. Nagyon nagy élmény volt az Erzsébet hídon vagy a Clark Ádám téren büntetlenül száguldozni és mókázni a nézők megelégedésére.”