burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.

Ezt dobta idén a gép

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket. Megint cserben hagyott a versenyautó? - Leszakadt az osztómű a

Vezető helyről estek ki

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, ami lehet a világon sem ment még tönkre senkinek. A csapat nagyon készült a

Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez

Nagyon hosszú versenyen van túl a CREDOBUS-LPWMSport négy versenyző párosa, akik a hétvégén az I. Nyíregyháza Rally-n biztosították be az év végi értékelés eredményeit. Sikeresen teljesítette hosszú távú versenyét a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, akik úgy autóztak, ahogyan az

Háromszor estek ki egyazon versenyen

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan… Lángi Attila: Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval

Nyíregyháza az ERC versenynaptárában

NYÍREGYHÁZA AZ ERC-SOROZATBAN, A MAGYAR VÁROS ÚJ HELYSZÍNKÉNT SZEREPEL A 2019-ES EURÓPA-BAJNOKI VERSENYNAPTÁRBAN *A magyar sportállamtitkár: “Óriási lépés ez számunkra” *A látványos Azori-szigeteki viadal nyitja a következő sorozatot márciusban *Új időpontban Liepāja, Lengyelország és Ciprus *Egyenlő arányban az aszfaltos és a murvás ralik az

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához Ezt dobta idén a gép Vezető helyről estek ki Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez Háromszor estek ki egyazon versenyen Nyíregyháza az ERC versenynaptárában I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

News image

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az...

Bővebben

Ezt dobta idén a gép

News image

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik má...

Bővebben

Vezető helyről estek ki

News image

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, am...

Bővebben
Komoly versenyben győztünk!
Írta: Faingyerek    2016. május 05. csütörtök, 19:32    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Az idei bajnokság második felvonásának Miskolc adott otthont. A jól megszokott salakos bemelegítés idén sajnos elmaradt. Az így keletkezett űrt pótolván az Avalon Park látta vendégül a versenyzőket és a kíváncsiskodókat egy gokartos bemelegítésre.


Balogh Jani:
„Jópofa kis nyitóprogramot hozott össze a rendező és az egyik főtámogató. Nem ismeretlen számomra ez a műfaj, hiszen edzés gyanánt máskor is bepattanok a kis járgányokba. Komoly verseny alakult ki, az elnök úrral viaskodtunk, de végül el kellett engednem. Ez az esemény nagyon jó lehetőség volt, hogy a verseny előtt felgyülemlett feszültséget kicsit oldjam. A 4. legjobb időt sikerült futnom, amivel az éles verseny során is elégedettek lettünk volna."


A Hell 22. Miskolc Rally pénteki programja nyúlfarknyira sikerült. Négy gyorsasági szakaszt kellett teljesíteni, ami összesen 25 kilométert tett ki. Ha a hosszúságuk nem is okozott komoly fejtörést, az időjárás és a csúszós aszfalt feladta a leckét a párosoknak.
Balogh Jani:
„Kémleltük az eget, valamint a pályák mellől is begyűjtöttük az információkat. Ezek tudatában úgy készültünk, hogy száradni fog, de arra nem fektettünk túl nagy hangsúlyt, hogy az esti órák miatt hűlni fog a levegő. Sajókazán egy nagyon trükkös pálya várt minket, ahol nem szerettünk volna hibázni. A száradó útfelület okán lecseréltük az első tengelyen lévő gumikat slick-re, aminek következtében nagyon megváltozott az autó egyensúlya, ezért Parasznyán nem tudtuk a maximumot kihozni magunkból. Célkitűzésünket teljesítve hibamentesen értünk az esti szervizbe. A második helyről vártuk a másnapi penzumot, ami intő jel volt arra, hogy az ellenfelek is nagyon gyorsak tudnak lenni. "

Szombaton technikás és hosszú szakaszok és etapok vártak Janira és Danira. A cél nem volt más, mint a vezető pozíció visszaszerzése és annak megtartása a céldobogóig.
Balogh Jani:
„Nagyon hosszú volt a kör. A Bükki helyszínek az erdős jellegük miatt nehezebben száradtak, így Bükkszentkereszten csak át akartunk érni mindenféle kockázat nélkül. Mályinkának csak bizonyos részein tudtunk igazán gyorsan menni. Az általam nem preferált Sátára fektettük a nagyobb hangsúlyt, ahol dupla vagy semmi alapon szerettünk volna nagyon gyorsak lenni. Sikerült a jól meg szokott ritmusunkat felvenni és már itt a kategória élére tudtunk állni. A második körben tovább fokoztuk a tempót és sikerült az abszolút 4. helyre előreszaladni.


A harmadik körben volt egy kis kalandunk, ami nagyban befolyásolta a versenyünk hátralévő részét. Bükkszentlászlón nagyon optimálisak voltak a körülmények, jó ritmusban autóztunk, folyamatosan feszegettük a határokat, ami a szakasz célja előtt megbosszulta önmagát. A mészégetőnél száraz úton fordultunk, de újból az erdőbe érve csúszós felület fogadott minket, így a tempónk jóval nagyobbnak bizonyult, mint amivel el lehetett volna fordulni. Ráijesztettünk néhány fotósra és persze magunkra, hiszen nagyon közel jöttek a fák, de szerencsésen elkerültük őket. Az autónk egy minimális sérülést szenvedett, azonban arra pont elég volt, hogy a PowerStage-n nem tudtuk a maximumot nyújtani, így le kellett mondanunk az itt megszerezhető plusz pontokról. A célban a kategória győzelemnek örülhettünk és pódiumra állhattunk az abszolút 5. helyen, ami számomra a hazai közönség előtt nagyon nagy öröm!"

Nem maradt sok idő kipihenni a verseny fáradalmait. Május 1-én, vasárnap már a Budapesten megrendezett Nagy Futamon szórakoztatták a kordonok mentén összegyűlt tömeget és népszerűsítették az autósportokat, azok között is a rallyt.
Balogh Jani:
„Egy nagyon jó napot tölthettünk el rengeteg rajongó társaságában. Nem aludtunk sokat mégsem éreztük magunkat fáradtnak. Nagyon nagy élmény volt az Erzsébet hídon vagy a Clark Ádám téren büntetlenül száguldozni és mókázni a nézők megelégedésére.”