burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Családi küzdelmek várhatók a Mátrában

Az idei lesz a 3. alkalom, hogy Lángi Attila a rallyt lecseréli, és hegyiversenyen próbálja ki magát, illetve a BMW Z4 versenygépét. A 35. HE-DO Mátrai Hegyiverseny kijelölt szakasza nem lesz ismeretlen a Varga Racing Team pilótája számára, hiszen régebben

A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe…

Szentgyörgyi Fanni, a Livewire Team versenyzője a Visontai edzés után felkészülten vág neki a Bélapátfalvai Bélkő-hegy kihívásának. A drifter lány tisztelettel tekint a hegyi versenyre, hiszen a tavalyi rendezvényen több versenyzőtársát látta „elvérezni”. Fanni, készen állsz a hegy kihívásaira? Készen állok a

Fontos pontok Veszprémből

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tábori Ákos - Nagy Attila duó a hármas kategória második helyén érkezett a

Az élmezőnyben tudtunk autózni

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a korábbi futamokon beütött balszerencse. Balogh Jani:„Szombathely után maradtak bennünk kérdések a murvás

Erőtlenül

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna idei második szlovéniai futamát az abszolút értékelés 6. helyén teljesítette. Az előző, kissé rövidre sikeredett szereplést követően most ugyan célba értek, de a szerencsével most sem voltak túl nagy

Tovább menetelnénk murván

Murván folytatódik a bajnokság Veszprém és környékén, a hétvégén. Évről évre az egyik legkeményebb futam vár azokra, akik részt vesznek a magyar Akropolisz ralin, mivel a sziklás lőterek rendkívül igénybe veszik az autókat és az abroncsokat. Balogh Jani és Szőke

Visszatérés az év legkeményebb versenyén

Visszatér a rally vérkeringésébe a CREDOBUS-LPWMSport pilótája Lovász Pál, aki munkahelyi elfoglaltságok miatt kihagyta a legutóbbi két hazai futamot. Pál a megszokott felállásban Kürti Tamással az oldalán készül a jubileumi 25. Taxi4 Veszprém Rallye-ra, míg a csapat másik pilótája, Tábori

Családi küzdelmek várhatók a Mátrában A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe… Fontos pontok Veszprémből Az élmezőnyben tudtunk autózni Erőtlenül Tovább menetelnénk murván Visszatérés az év legkeményebb versenyén
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Fontos pontok Veszprémből

News image

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tá...

Bővebben

Az élmezőnyben tudtunk autózni

News image

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a ...

Bővebben

Tovább menetelnénk murván

News image

Murván folytatódik a bajnokság Veszprém és környékén, a hétvégén. Évről évre az egyik legkeményebb futam vár azokra, akik részt vesznek a magyar Akropolisz ralin, mivel a sziklás lő...

Bővebben
Ésszel kellett volna menni
Írta: Faingyerek    2016. május 05. csütörtök, 19:40    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Jánosa Ákos nagyon szeretett volna pontokat elhozni a Miskolc Raliról, ezért annak ellenére sietett, hogy navigátora Brunekker Árpád próbálta fogni a gyeplőt. Az ügyesen autózó srácoknak most kevés versenykilométer és nulla pont jutott, de bizakodnak, hogy még semmi sincs veszve, ugyanis jönnek a kedvenc murvás futamok.


„Az első gyors rettenetesen rosszul sikerült, amitől felszívtam magam, és rögtön a Garadna – Mályinkán mentem egy első időt, de az abszolút tizenvalahányadik helyet nem találtam méltónak. Úgy gondoltam leküldöm Sátán, amivel nem is volt gond szerintem, míg mentünk. De az utolsó kanyarban, mikor Árpi mondta, hogy bal négy, akkor én ezt a fejemben nem bal négynek képzeltem el. Fejben előrébb jártam, mégpedig a célegyenes előtt kicsivel, és az még nem az volt, sok lett és nem fértem el. Igazából semmi dráma nem történt szerencsére, végigrepedt a hűtő alja, és nagyobb kárt nem akartunk tenni az autóban. A lényeg a lényeg, hogy rosszul döntöttem, mert mondta Árpi, hogy nem kell sietni annyira, de engem az hoz lázba, ha ott vagyok az elejében. Verseny előtt mondtam, hogy ha lemegy az a bizonyos redőny, akkor nincs mit tenni. Hát most is lement. Ennek ellenére nagyon jó volt az autóban ülni, és amíg mentünk kifejezetten jól éreztem magam. Kezdem a gumit is megismerni, és igazából pozitív minden, csak azt az egy kanyart nem kellett volna elrontanom. Kicsit sajnálom, mert nagyon jó pályák voltak. Megnéztem már többször a külsőt és a belsőt, és azt gondolom jól döntöttem, hogy lehúztam ott, bár külső szerint lehet erőltetni kellett volna hátha kihúzza magát. Ezt már sosem tudjuk meg. Annak ellenére, hogy nem értünk célba, feltöltött, hogy újra a Citroenben ülhettünk, és már a Szombathely Ralin jár az eszünk” – jelentette ki Ákos.

„Azt tudtam, hogy Ákos sietni akar majd… hát sietett. Szerintem nagyon kár az elvesztett pontokért, de hát ezt így adta most ki. Én próbáltam hatni Ákosra, hogy nem kell annyira vérre menően versenyezni, de tudjátok, ha jön az a bizonyos redőny, akkor én kevés vagyok. Pedig nagyon klassz volt újra a versenyautóban ülni, és amíg mentünk nagyon elégedettek voltunk magunkkal. Úgy, hogy én először mentem ezeken a nagyon-nagyon jó pályákon. Ezt a versenyt hoznunk kellett volna a kategóriában és kevesebbet koncentrálni az abszolút helyezésre. Remélem a szombathelyi futamon kicsit nyugodtabban fogunk haladni és élvezhetjük majd az elejétől a végéig a versenyzést. Most is élveztük, csak kevés ideig. Bízunk benne, hogy murván mindenképpen több versenykilométert és pontot szerzünk majd” – mondta Árpi bizakodva.

Reklámpartnereink:
MAGreen Kft. – Professzionális terményvédelem; CSMBT. Kft. Fémmegmunkálás; Medito Kft. – Játék nagykereskedelem; ASONÁJ 2003 Kft. Munka, – Tűz, – Környezet, – Védelmi Kft.; Alga ’93 Kft. – Vas, színesfém hulladék felvásárlás; Global Roll Kft. – LFP, Plotter papírok, médiák tekercsben; ConTruck Kft. Tengeri konténerszállítás; Kamiker Kft. Nyomda; Kállai Group Kft. – Építőipari kivitelezés; MIRA SAFETY Kft. Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás, Autóalkatrész Kereskedelem; Automobile France Kft. Francia autóbontó; HK Trans Kft- Ömlesztett áruszállítás,; V-System Tam – Informatika; TÉTÉNY – KER – Épületgépészet, HSC Motor Kft – Gépberendezések, ECS HUNGARY KFT – Amalidó Bánka Transport – Közúti árufuvarozás; Mazzini Csomagolástechnika; Via-Nortonia Kft.; Branko Pénzügyi és Számviteli Kft.; Soft Consulting Hungary Zrt. – BaBér bérügyviteli programrendszer; Várkörnyéke Kft. – Építőipari kivitelezés

Szöveg: Tiba Anita