burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.

Ezt dobta idén a gép

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket. Megint cserben hagyott a versenyautó? - Leszakadt az osztómű a

Vezető helyről estek ki

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, ami lehet a világon sem ment még tönkre senkinek. A csapat nagyon készült a

Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez

Nagyon hosszú versenyen van túl a CREDOBUS-LPWMSport négy versenyző párosa, akik a hétvégén az I. Nyíregyháza Rally-n biztosították be az év végi értékelés eredményeit. Sikeresen teljesítette hosszú távú versenyét a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, akik úgy autóztak, ahogyan az

Háromszor estek ki egyazon versenyen

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan… Lángi Attila: Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval

Nyíregyháza az ERC versenynaptárában

NYÍREGYHÁZA AZ ERC-SOROZATBAN, A MAGYAR VÁROS ÚJ HELYSZÍNKÉNT SZEREPEL A 2019-ES EURÓPA-BAJNOKI VERSENYNAPTÁRBAN *A magyar sportállamtitkár: “Óriási lépés ez számunkra” *A látványos Azori-szigeteki viadal nyitja a következő sorozatot márciusban *Új időpontban Liepāja, Lengyelország és Ciprus *Egyenlő arányban az aszfaltos és a murvás ralik az

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához Ezt dobta idén a gép Vezető helyről estek ki Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez Háromszor estek ki egyazon versenyen Nyíregyháza az ERC versenynaptárában I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

News image

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az...

Bővebben

Ezt dobta idén a gép

News image

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik má...

Bővebben

Vezető helyről estek ki

News image

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, am...

Bővebben
Ésszel kellett volna menni
Írta: Faingyerek    2016. május 05. csütörtök, 19:40    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Jánosa Ákos nagyon szeretett volna pontokat elhozni a Miskolc Raliról, ezért annak ellenére sietett, hogy navigátora Brunekker Árpád próbálta fogni a gyeplőt. Az ügyesen autózó srácoknak most kevés versenykilométer és nulla pont jutott, de bizakodnak, hogy még semmi sincs veszve, ugyanis jönnek a kedvenc murvás futamok.


„Az első gyors rettenetesen rosszul sikerült, amitől felszívtam magam, és rögtön a Garadna – Mályinkán mentem egy első időt, de az abszolút tizenvalahányadik helyet nem találtam méltónak. Úgy gondoltam leküldöm Sátán, amivel nem is volt gond szerintem, míg mentünk. De az utolsó kanyarban, mikor Árpi mondta, hogy bal négy, akkor én ezt a fejemben nem bal négynek képzeltem el. Fejben előrébb jártam, mégpedig a célegyenes előtt kicsivel, és az még nem az volt, sok lett és nem fértem el. Igazából semmi dráma nem történt szerencsére, végigrepedt a hűtő alja, és nagyobb kárt nem akartunk tenni az autóban. A lényeg a lényeg, hogy rosszul döntöttem, mert mondta Árpi, hogy nem kell sietni annyira, de engem az hoz lázba, ha ott vagyok az elejében. Verseny előtt mondtam, hogy ha lemegy az a bizonyos redőny, akkor nincs mit tenni. Hát most is lement. Ennek ellenére nagyon jó volt az autóban ülni, és amíg mentünk kifejezetten jól éreztem magam. Kezdem a gumit is megismerni, és igazából pozitív minden, csak azt az egy kanyart nem kellett volna elrontanom. Kicsit sajnálom, mert nagyon jó pályák voltak. Megnéztem már többször a külsőt és a belsőt, és azt gondolom jól döntöttem, hogy lehúztam ott, bár külső szerint lehet erőltetni kellett volna hátha kihúzza magát. Ezt már sosem tudjuk meg. Annak ellenére, hogy nem értünk célba, feltöltött, hogy újra a Citroenben ülhettünk, és már a Szombathely Ralin jár az eszünk” – jelentette ki Ákos.

„Azt tudtam, hogy Ákos sietni akar majd… hát sietett. Szerintem nagyon kár az elvesztett pontokért, de hát ezt így adta most ki. Én próbáltam hatni Ákosra, hogy nem kell annyira vérre menően versenyezni, de tudjátok, ha jön az a bizonyos redőny, akkor én kevés vagyok. Pedig nagyon klassz volt újra a versenyautóban ülni, és amíg mentünk nagyon elégedettek voltunk magunkkal. Úgy, hogy én először mentem ezeken a nagyon-nagyon jó pályákon. Ezt a versenyt hoznunk kellett volna a kategóriában és kevesebbet koncentrálni az abszolút helyezésre. Remélem a szombathelyi futamon kicsit nyugodtabban fogunk haladni és élvezhetjük majd az elejétől a végéig a versenyzést. Most is élveztük, csak kevés ideig. Bízunk benne, hogy murván mindenképpen több versenykilométert és pontot szerzünk majd” – mondta Árpi bizakodva.

Reklámpartnereink:
MAGreen Kft. – Professzionális terményvédelem; CSMBT. Kft. Fémmegmunkálás; Medito Kft. – Játék nagykereskedelem; ASONÁJ 2003 Kft. Munka, – Tűz, – Környezet, – Védelmi Kft.; Alga ’93 Kft. – Vas, színesfém hulladék felvásárlás; Global Roll Kft. – LFP, Plotter papírok, médiák tekercsben; ConTruck Kft. Tengeri konténerszállítás; Kamiker Kft. Nyomda; Kállai Group Kft. – Építőipari kivitelezés; MIRA SAFETY Kft. Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás, Autóalkatrész Kereskedelem; Automobile France Kft. Francia autóbontó; HK Trans Kft- Ömlesztett áruszállítás,; V-System Tam – Informatika; TÉTÉNY – KER – Épületgépészet, HSC Motor Kft – Gépberendezések, ECS HUNGARY KFT – Amalidó Bánka Transport – Közúti árufuvarozás; Mazzini Csomagolástechnika; Via-Nortonia Kft.; Branko Pénzügyi és Számviteli Kft.; Soft Consulting Hungary Zrt. – BaBér bérügyviteli programrendszer; Várkörnyéke Kft. – Építőipari kivitelezés

Szöveg: Tiba Anita