burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.

Ezt dobta idén a gép

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket. Megint cserben hagyott a versenyautó? - Leszakadt az osztómű a

Vezető helyről estek ki

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, ami lehet a világon sem ment még tönkre senkinek. A csapat nagyon készült a

Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez

Nagyon hosszú versenyen van túl a CREDOBUS-LPWMSport négy versenyző párosa, akik a hétvégén az I. Nyíregyháza Rally-n biztosították be az év végi értékelés eredményeit. Sikeresen teljesítette hosszú távú versenyét a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, akik úgy autóztak, ahogyan az

Háromszor estek ki egyazon versenyen

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan… Lángi Attila: Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval

Nyíregyháza az ERC versenynaptárában

NYÍREGYHÁZA AZ ERC-SOROZATBAN, A MAGYAR VÁROS ÚJ HELYSZÍNKÉNT SZEREPEL A 2019-ES EURÓPA-BAJNOKI VERSENYNAPTÁRBAN *A magyar sportállamtitkár: “Óriási lépés ez számunkra” *A látványos Azori-szigeteki viadal nyitja a következő sorozatot márciusban *Új időpontban Liepāja, Lengyelország és Ciprus *Egyenlő arányban az aszfaltos és a murvás ralik az

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához Ezt dobta idén a gép Vezető helyről estek ki Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez Háromszor estek ki egyazon versenyen Nyíregyháza az ERC versenynaptárában I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

News image

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az...

Bővebben

Ezt dobta idén a gép

News image

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik má...

Bővebben

Vezető helyről estek ki

News image

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, am...

Bővebben
19-re lapot húztak Botka Dávidék
Írta: Faingyerek    2016. május 07. szombat, 12:00    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A mezőny éléről rajtol az Acropolis Rally első versenynapján a Botka Rally Team párosa. A kvalifikációs szakaszon rakoncátlankodó versenyautónak sikerült megtalálni a hibáját és szombaton teljes erőbedobással kezdenek Botka Dávidék.


Mindenki úgy beszél az Acropolis Rally-ról, hogy az a verseny, aminek a pályái a legjobban igénybe veszik a versenyautókat. Dávid szerint:
„Nem olyan kemények a szakaszok. Ami a nehézségét adja, hogy hosszúak és folyamatosan változik a felületük. Ha nem esik akkora eső, mint tavaly, akkor talán még könnyebbnek mondanám, mint a 2015-öt. Néhol szűkebb, néhol széles, nagyon változatos a nyomvonal."

Nem volt izgalomtól mentes a gyorsasági szakaszok felírása, hiszen a pályabejáró autót mindkét nap végén szerelni kellett.
„Az első estére az első kerék lazult fel, majd másnap az utolsó szakasz felénél kitört a hátsó kerekünk. Elsőre nem tűnt biztatónak a dolog, de a srácok megoldották, be tudtuk fejezni a pályabejárást.”


A versenyautó is rakoncátlankodott a kvalifikációs szakaszon, a páros nem is tudta a saját tempóját autózni.
„Folyamatosan rugdosnom kellett a kuplungot, hogy felérjünk a hegyre. Később kiderült, 0,6 bár volt a turbónyomásunk. A szervizparkban a fiúk találtak egy olyan vezetékszakadást, amit nem is értek, hogyan sikerült észrevenniük. Ha nem lett volna meg, szerintem egész év végéig szenvedtünk volna ezzel a hibával. Köszönet nekik, újra bizonyítottak!”

Nem ez az első Acropolis Rally-ja a Botka Rally Team-nek, mégsem tudtak előnyt kovácsolni a tavalyi tapasztalatokból, hiszen teljesen más az idei futam.
„Minden más, mint 2015-ben volt! Tavaly az Acropolis lábától rajtoltunk, idén a Thermopülai csata emlékére felállított Leónidasz szobor mellett állították fel a rajtkaput. Nem lehet okunk panaszra, hiszen a görög rendezők Lamiában, a versenyközpontban is tökéletes körülményeket alakítottak ki a szervizpark részére. És természetesen a gyorsasági szakaszok is teljesen újak a számunka.”



A kvalifikáción a 11. időt autózta a páros, így a rajthelyválasztásnál egy kicsit taktikázni kényszerült a csapat: „Sajnos nem tudtuk azt az időt menni a kvalifikáción, amit elterveztem. Az ötödik helyet választhattam volna az eredményünk alapján, de akkor úgy döntöttem, ha az első helyen megyünk, akkor lehet, hogy meglepetést tudunk okozni. Pont az ellenkezőjét csináljuk, mint a többiek. Akik jó időt mentek, hátrébb választották a rajthelyüket. Hátha szerencsénk lesz azzal, hogy például nekünk még nem fog esni, nekik talán már igen, vagy csak a pálya romlik jobban, mint tervezték.
Teljesen más gumival fogunk kimenni, mint a többiek. Bízom benne, hogy egy olyat tudunk húzni ezzel, amivel talán meglepetést tudunk okozni.”

Szombaton és vasárnap összesen 12 gyorsasági szakasz és 230 gyorsasági kilométer vár Botka Dávidra és Szeles Péterre. A verseny hivatalos honlapja: http://acropolisrally.gr/
A csapatról képeket, videókat a facebook oldalunkon talál!

Fotó: Duen.hu