burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Családi küzdelmek várhatók a Mátrában

Az idei lesz a 3. alkalom, hogy Lángi Attila a rallyt lecseréli, és hegyiversenyen próbálja ki magát, illetve a BMW Z4 versenygépét. A 35. HE-DO Mátrai Hegyiverseny kijelölt szakasza nem lesz ismeretlen a Varga Racing Team pilótája számára, hiszen régebben

A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe…

Szentgyörgyi Fanni, a Livewire Team versenyzője a Visontai edzés után felkészülten vág neki a Bélapátfalvai Bélkő-hegy kihívásának. A drifter lány tisztelettel tekint a hegyi versenyre, hiszen a tavalyi rendezvényen több versenyzőtársát látta „elvérezni”. Fanni, készen állsz a hegy kihívásaira? Készen állok a

Fontos pontok Veszprémből

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tábori Ákos - Nagy Attila duó a hármas kategória második helyén érkezett a

Az élmezőnyben tudtunk autózni

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a korábbi futamokon beütött balszerencse. Balogh Jani:„Szombathely után maradtak bennünk kérdések a murvás

Erőtlenül

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna idei második szlovéniai futamát az abszolút értékelés 6. helyén teljesítette. Az előző, kissé rövidre sikeredett szereplést követően most ugyan célba értek, de a szerencsével most sem voltak túl nagy

Tovább menetelnénk murván

Murván folytatódik a bajnokság Veszprém és környékén, a hétvégén. Évről évre az egyik legkeményebb futam vár azokra, akik részt vesznek a magyar Akropolisz ralin, mivel a sziklás lőterek rendkívül igénybe veszik az autókat és az abroncsokat. Balogh Jani és Szőke

Visszatérés az év legkeményebb versenyén

Visszatér a rally vérkeringésébe a CREDOBUS-LPWMSport pilótája Lovász Pál, aki munkahelyi elfoglaltságok miatt kihagyta a legutóbbi két hazai futamot. Pál a megszokott felállásban Kürti Tamással az oldalán készül a jubileumi 25. Taxi4 Veszprém Rallye-ra, míg a csapat másik pilótája, Tábori

Családi küzdelmek várhatók a Mátrában A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe… Fontos pontok Veszprémből Az élmezőnyben tudtunk autózni Erőtlenül Tovább menetelnénk murván Visszatérés az év legkeményebb versenyén
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Fontos pontok Veszprémből

News image

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tá...

Bővebben

Az élmezőnyben tudtunk autózni

News image

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a ...

Bővebben

Tovább menetelnénk murván

News image

Murván folytatódik a bajnokság Veszprém és környékén, a hétvégén. Évről évre az egyik legkeményebb futam vár azokra, akik részt vesznek a magyar Akropolisz ralin, mivel a sziklás lő...

Bővebben
19-re lapot húztak Botka Dávidék
Írta: Faingyerek    2016. május 07. szombat, 12:00    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A mezőny éléről rajtol az Acropolis Rally első versenynapján a Botka Rally Team párosa. A kvalifikációs szakaszon rakoncátlankodó versenyautónak sikerült megtalálni a hibáját és szombaton teljes erőbedobással kezdenek Botka Dávidék.


Mindenki úgy beszél az Acropolis Rally-ról, hogy az a verseny, aminek a pályái a legjobban igénybe veszik a versenyautókat. Dávid szerint:
„Nem olyan kemények a szakaszok. Ami a nehézségét adja, hogy hosszúak és folyamatosan változik a felületük. Ha nem esik akkora eső, mint tavaly, akkor talán még könnyebbnek mondanám, mint a 2015-öt. Néhol szűkebb, néhol széles, nagyon változatos a nyomvonal."

Nem volt izgalomtól mentes a gyorsasági szakaszok felírása, hiszen a pályabejáró autót mindkét nap végén szerelni kellett.
„Az első estére az első kerék lazult fel, majd másnap az utolsó szakasz felénél kitört a hátsó kerekünk. Elsőre nem tűnt biztatónak a dolog, de a srácok megoldották, be tudtuk fejezni a pályabejárást.”


A versenyautó is rakoncátlankodott a kvalifikációs szakaszon, a páros nem is tudta a saját tempóját autózni.
„Folyamatosan rugdosnom kellett a kuplungot, hogy felérjünk a hegyre. Később kiderült, 0,6 bár volt a turbónyomásunk. A szervizparkban a fiúk találtak egy olyan vezetékszakadást, amit nem is értek, hogyan sikerült észrevenniük. Ha nem lett volna meg, szerintem egész év végéig szenvedtünk volna ezzel a hibával. Köszönet nekik, újra bizonyítottak!”

Nem ez az első Acropolis Rally-ja a Botka Rally Team-nek, mégsem tudtak előnyt kovácsolni a tavalyi tapasztalatokból, hiszen teljesen más az idei futam.
„Minden más, mint 2015-ben volt! Tavaly az Acropolis lábától rajtoltunk, idén a Thermopülai csata emlékére felállított Leónidasz szobor mellett állították fel a rajtkaput. Nem lehet okunk panaszra, hiszen a görög rendezők Lamiában, a versenyközpontban is tökéletes körülményeket alakítottak ki a szervizpark részére. És természetesen a gyorsasági szakaszok is teljesen újak a számunka.”



A kvalifikáción a 11. időt autózta a páros, így a rajthelyválasztásnál egy kicsit taktikázni kényszerült a csapat: „Sajnos nem tudtuk azt az időt menni a kvalifikáción, amit elterveztem. Az ötödik helyet választhattam volna az eredményünk alapján, de akkor úgy döntöttem, ha az első helyen megyünk, akkor lehet, hogy meglepetést tudunk okozni. Pont az ellenkezőjét csináljuk, mint a többiek. Akik jó időt mentek, hátrébb választották a rajthelyüket. Hátha szerencsénk lesz azzal, hogy például nekünk még nem fog esni, nekik talán már igen, vagy csak a pálya romlik jobban, mint tervezték.
Teljesen más gumival fogunk kimenni, mint a többiek. Bízom benne, hogy egy olyat tudunk húzni ezzel, amivel talán meglepetést tudunk okozni.”

Szombaton és vasárnap összesen 12 gyorsasági szakasz és 230 gyorsasági kilométer vár Botka Dávidra és Szeles Péterre. A verseny hivatalos honlapja: http://acropolisrally.gr/
A csapatról képeket, videókat a facebook oldalunkon talál!

Fotó: Duen.hu