burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Két futam dönt az Eb-címről

A Historic Rali-Európa-bajnokság utolsó két futamán dől el a D csoport bajnoki címe. Wirtmann Ferenc és Kerekes József, Ford Escort Mk II-essel egyaránt két-két ponttal vezetik a versenyzők és a navigátorok bajnokságát a szeptember 20-22-e között megrendezésre kerülő Elba Rali

Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét

Küzdelmes versenyen szerezte meg az elsőséget Nova Goricában, és ezzel megvédte horvát abszolút bajnoki címét Hideg Krisztián és Kerék István. Az R5-ös alakulat nem csak a nemzeti megmérettetésen bizonyított, de a European Rally Trophyban (ERT) is. A páros hétvégén elért

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett megnyerték a Mitropa Kupa értékelését. A Lovász Pál - Kürti Tamás egység nagyon komoly

Megtört a másfél éves átok

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. Kitettetek magatokért, hogy ott legyetek a célban? - Igen. Szinte az összes gyorsaságin harcoltunk

Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián

A nyári szünet után a nemzetközi megmérettetések is folytatódnak. Hideg Krisztián és Kerék István számára például a European Rally Trophy (ERT), illetve a horvát bajnokság újabb fordulója lesz a következő állomás. A szeptember 7-8-ai Nova Gorica Rallyn ráadásul egy teljesen

Két futam dönt az Eb-címről Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában Megtört a másfél éves átok Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

News image

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett me...

Bővebben

Megtört a másfél éves átok

News image

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. ...

Bővebben

Meg tudtunk villanni és ez biztató a jöv

News image

Az Országos Rali Bajnokság hatodik fordulóját, Ózdon tartották. A verseny érdekessége, hogy míg a prológ és a szombati nap a névadó városban talált otthonra, a második napon Sa...

Bővebben
Nem jártak szerencsével
Írta: Faingyerek    2016. május 07. szombat, 12:11    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A Miskolc Rali nem úgy alakult, ahogy azt a Drávucz Olivér – Apkó Andris kettős eltervezte. Nagyon készültek erre a futamra, de a két versenynapból most csak egy jutott nekik. Így sem versenykilométert, sem pontokat nem sikerült gyűjteniük.


Nem sokáig tudtatok csatázni a miskolci versenyen, mi történt veletek?
- Az első napunk jó volt. Sokat gondolkoztunk azon, hogy milyen gumit válasszunk, de nem mertünk puha slickkel kimenni, pedig az jó döntés lett volna. Hankook gumival tervezzük a továbbiakban a versenyzést. Illetve ezúton szeretnénk megköszönni Turán Fricinek a segítségét és a Hankook tökéletes kiszolgálását. Teljes mértékben megkaptuk, amit szerettünk volna. Akármilyen kérésünk, óhajunk-sóhajunk volt, elláttak minket olyan szakmai tanácsokkal, aminek nagy hasznát fogjuk venni a további versenyzésünk során. Visszatérve a Miskolc Ralira tényleg nem jártunk túl sok szerencsével, mert a második napon az első gyorsra vezető etapon eltört a váltótartó bak a Peugeot alatt. Ahogy észrevettem és éreztem, hogy mozog a váltó és a motor a kocsiban, rögtön megálltunk, hogy nehogy nagyobb baj legyen. Sajnáljuk, hogy egy ilyen filléres probléma miatt kellett feladnunk a versenyt, amire nagyon készültünk.

Pályabejáráson amúgy szimpatikusak voltak a gyorsok?
- Nagyon tetszett például a Mályinka és a Bükkszentkereszt. Pedig Mályinkán még nem is versenyeztem soha, Bükkszentkereszten viszont igen. Mályinkát azért vártuk, mert az igazán az én stílusomnak feküdt volna. De sajnos versenytempóban már nem tudtunk rajtuk menni.

El vagytok keseredve, vagy inkább az előttetek álló futamokra koncentráltok?
- Ez most így alakult, de nem szabad hasonló helyzetben elkeseredni. Próbálunk a többi futamra koncentrálni, hogy minél többször rajhoz tudjunk állni, és eredményeket elérni. Szeretnénk azokat a tapasztalatokat végre befektetni, amiket egy-egy teszt alkalmával, valamint az egri pályákon szereztünk.

Jönnek a murvás versenyek, fogtok azokon indulni?
- A miskolci verseny után átgondoltuk a lehetőségeinket, és úgy döntöttünk, hogy most a Szombathely Ralit kihagyjuk. Valószínűleg az aszfaltos futamokat fogjuk előnyben részesíteni.

Reklámpartnereink:
Citroen Orbán OMP Autóház Kft., Medipost Kft., Ju-Fo Kft., Folkem Kft., Malompark Bevásárlóközpont Debrecen, Dr. Moré Viktória ügyvèd, Print Solutions Kft., Cezar Tours Kft., Alfa Szerszámcentrum Kft., Szinkron Kft., Józsa Gumi, Palker Papír Kft., Linett Bútor Kft.; BRT Média Kft.; Nitor S.R.O.; Márton Média Kft.; Finnszerszám E.C.;

Szöveg: Tiba Anita