burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Családi küzdelmek várhatók a Mátrában

Az idei lesz a 3. alkalom, hogy Lángi Attila a rallyt lecseréli, és hegyiversenyen próbálja ki magát, illetve a BMW Z4 versenygépét. A 35. HE-DO Mátrai Hegyiverseny kijelölt szakasza nem lesz ismeretlen a Varga Racing Team pilótája számára, hiszen régebben

A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe…

Szentgyörgyi Fanni, a Livewire Team versenyzője a Visontai edzés után felkészülten vág neki a Bélapátfalvai Bélkő-hegy kihívásának. A drifter lány tisztelettel tekint a hegyi versenyre, hiszen a tavalyi rendezvényen több versenyzőtársát látta „elvérezni”. Fanni, készen állsz a hegy kihívásaira? Készen állok a

Fontos pontok Veszprémből

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tábori Ákos - Nagy Attila duó a hármas kategória második helyén érkezett a

Az élmezőnyben tudtunk autózni

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a korábbi futamokon beütött balszerencse. Balogh Jani:„Szombathely után maradtak bennünk kérdések a murvás

Erőtlenül

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna idei második szlovéniai futamát az abszolút értékelés 6. helyén teljesítette. Az előző, kissé rövidre sikeredett szereplést követően most ugyan célba értek, de a szerencsével most sem voltak túl nagy

Tovább menetelnénk murván

Murván folytatódik a bajnokság Veszprém és környékén, a hétvégén. Évről évre az egyik legkeményebb futam vár azokra, akik részt vesznek a magyar Akropolisz ralin, mivel a sziklás lőterek rendkívül igénybe veszik az autókat és az abroncsokat. Balogh Jani és Szőke

Visszatérés az év legkeményebb versenyén

Visszatér a rally vérkeringésébe a CREDOBUS-LPWMSport pilótája Lovász Pál, aki munkahelyi elfoglaltságok miatt kihagyta a legutóbbi két hazai futamot. Pál a megszokott felállásban Kürti Tamással az oldalán készül a jubileumi 25. Taxi4 Veszprém Rallye-ra, míg a csapat másik pilótája, Tábori

Családi küzdelmek várhatók a Mátrában A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe… Fontos pontok Veszprémből Az élmezőnyben tudtunk autózni Erőtlenül Tovább menetelnénk murván Visszatérés az év legkeményebb versenyén
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Fontos pontok Veszprémből

News image

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tá...

Bővebben

Az élmezőnyben tudtunk autózni

News image

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a ...

Bővebben

Tovább menetelnénk murván

News image

Murván folytatódik a bajnokság Veszprém és környékén, a hétvégén. Évről évre az egyik legkeményebb futam vár azokra, akik részt vesznek a magyar Akropolisz ralin, mivel a sziklás lő...

Bővebben
Megérte küzdeni
Írta: Faingyerek    2016. május 07. szombat, 12:18    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Végre meghallgatták az égiek Kurtos Robit és Herczeg Szabit, mert sikerült célba érniük a Miskolc Ralin. Kicsit kalandosra sikeredett a versenyük, de boldogan távoztak, hogy átgurulhattak a céldobogón.


Végre célba értetek. Mennyire tetszett a Miskolc Rali?
- A pályák jók voltak, tetszettek attól függetlenül, hogy csúszós, felhordásos volt, de erről szól a rali verseny. Nekem csak azzal volt bajom, hogy nagyon feszített tempójú volt az egész. Folyamatosan mentünk, nem nagyon tudtunk még öt percet sem pihenni. Az időterv elég sűrűre sikeredett. Az etapokon olyan gyorsan kellett haladni, hogy eszméletlen. De próbáltuk jól érezni magunkat.

Melyik gyorson mi történt veletek?
- Nagyon oda kellett figyelni, mert mint mondtam felhordásos és csúszós volt az út, aminek köszönhetően itt-ott igencsak küzdöttünk a technikával. A négyes gyorson megforogtunk, annyira nem mentünk jót. Aztán a hatodik szakaszon beestünk, ahol kapásból veszítettünk vagy két percet. Annyira elmelegítettem a féket, hogy volt olyan kanyar, ahol hiába nyomtam, semmit sem fogott. A nézők segítségével sikerült kiszedni a kocsit, és így folytathattuk a versenyt. A fék továbbra sem akart túl sokat fogni, és újból megforogtunk, de ez mind az elmelegítés hibája volt semmi több. Sáta – Sátán már egy aránylag jót tudtunk autózni, de még mindig hozzá kell szokni a kocsihoz. A tizenegyesen ismét megütöttem a jobb elejét, ahogy nekicsúsztunk egy sziklának. Ennek köszönhetően kaptunk egy defektet és meghajlott a futómű. A fékkel is lett valami, mert a fékfolyadékunk is elfolyt. De nagy nehezen csak végig tudtunk menni a versenyen, és végre célba értünk. Már éppen ideje volt.

Mennyire voltak alkalmasak a pályák, hogy jobban össze tudjatok csiszolódni a Mitsubishivel?
- Nagyon nehéz gyorsaságik voltak, de szerintem, ha mindent figyelembe veszünk, összességében örülhetünk, hogy célba értünk. Levontuk a konzekvenciát sok dologgal kapcsolatban. Srnka nagyon sok tanácsot adott nekünk, hogy mi az, amit ő másképp csinálna. Hallgatunk rá, és a jövőben teljesen más itinert fogunk például írni. Több fokozatra osztjuk majd a kanyarokat. Újabb tapasztalatokkal és versenykilométerekkel gazdagodtunk, ami nagy segítségünkre lehet majd a továbbiakban.

Egy kis revízió és irány a Szombathely Rali?
- Kicsit szétdobjuk majd össze a kocsit, aztán természetesen ott a helyünk az első murvás futamon. Az idő megint kicsit rövid, de megoldjuk valahogy.

Reklámpartnereink:
Foam-System Kft. - Go Matrac; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; KZ Invest Kft.; North Racing Kft.; Rex Bau Kft.; Inter Cars Kft.; Csikó Tamás – Autófényező; Perla-X Kft.

Szöveg: Tiba Anita