burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.

Ezt dobta idén a gép

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket. Megint cserben hagyott a versenyautó? - Leszakadt az osztómű a

Vezető helyről estek ki

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, ami lehet a világon sem ment még tönkre senkinek. A csapat nagyon készült a

Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez

Nagyon hosszú versenyen van túl a CREDOBUS-LPWMSport négy versenyző párosa, akik a hétvégén az I. Nyíregyháza Rally-n biztosították be az év végi értékelés eredményeit. Sikeresen teljesítette hosszú távú versenyét a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, akik úgy autóztak, ahogyan az

Háromszor estek ki egyazon versenyen

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan… Lángi Attila: Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval

Nyíregyháza az ERC versenynaptárában

NYÍREGYHÁZA AZ ERC-SOROZATBAN, A MAGYAR VÁROS ÚJ HELYSZÍNKÉNT SZEREPEL A 2019-ES EURÓPA-BAJNOKI VERSENYNAPTÁRBAN *A magyar sportállamtitkár: “Óriási lépés ez számunkra” *A látványos Azori-szigeteki viadal nyitja a következő sorozatot márciusban *Új időpontban Liepāja, Lengyelország és Ciprus *Egyenlő arányban az aszfaltos és a murvás ralik az

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához Ezt dobta idén a gép Vezető helyről estek ki Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez Háromszor estek ki egyazon versenyen Nyíregyháza az ERC versenynaptárában I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

News image

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az...

Bővebben

Ezt dobta idén a gép

News image

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik má...

Bővebben

Vezető helyről estek ki

News image

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, am...

Bővebben
Megérte küzdeni
Írta: Faingyerek    2016. május 07. szombat, 12:18    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Végre meghallgatták az égiek Kurtos Robit és Herczeg Szabit, mert sikerült célba érniük a Miskolc Ralin. Kicsit kalandosra sikeredett a versenyük, de boldogan távoztak, hogy átgurulhattak a céldobogón.


Végre célba értetek. Mennyire tetszett a Miskolc Rali?
- A pályák jók voltak, tetszettek attól függetlenül, hogy csúszós, felhordásos volt, de erről szól a rali verseny. Nekem csak azzal volt bajom, hogy nagyon feszített tempójú volt az egész. Folyamatosan mentünk, nem nagyon tudtunk még öt percet sem pihenni. Az időterv elég sűrűre sikeredett. Az etapokon olyan gyorsan kellett haladni, hogy eszméletlen. De próbáltuk jól érezni magunkat.

Melyik gyorson mi történt veletek?
- Nagyon oda kellett figyelni, mert mint mondtam felhordásos és csúszós volt az út, aminek köszönhetően itt-ott igencsak küzdöttünk a technikával. A négyes gyorson megforogtunk, annyira nem mentünk jót. Aztán a hatodik szakaszon beestünk, ahol kapásból veszítettünk vagy két percet. Annyira elmelegítettem a féket, hogy volt olyan kanyar, ahol hiába nyomtam, semmit sem fogott. A nézők segítségével sikerült kiszedni a kocsit, és így folytathattuk a versenyt. A fék továbbra sem akart túl sokat fogni, és újból megforogtunk, de ez mind az elmelegítés hibája volt semmi több. Sáta – Sátán már egy aránylag jót tudtunk autózni, de még mindig hozzá kell szokni a kocsihoz. A tizenegyesen ismét megütöttem a jobb elejét, ahogy nekicsúsztunk egy sziklának. Ennek köszönhetően kaptunk egy defektet és meghajlott a futómű. A fékkel is lett valami, mert a fékfolyadékunk is elfolyt. De nagy nehezen csak végig tudtunk menni a versenyen, és végre célba értünk. Már éppen ideje volt.

Mennyire voltak alkalmasak a pályák, hogy jobban össze tudjatok csiszolódni a Mitsubishivel?
- Nagyon nehéz gyorsaságik voltak, de szerintem, ha mindent figyelembe veszünk, összességében örülhetünk, hogy célba értünk. Levontuk a konzekvenciát sok dologgal kapcsolatban. Srnka nagyon sok tanácsot adott nekünk, hogy mi az, amit ő másképp csinálna. Hallgatunk rá, és a jövőben teljesen más itinert fogunk például írni. Több fokozatra osztjuk majd a kanyarokat. Újabb tapasztalatokkal és versenykilométerekkel gazdagodtunk, ami nagy segítségünkre lehet majd a továbbiakban.

Egy kis revízió és irány a Szombathely Rali?
- Kicsit szétdobjuk majd össze a kocsit, aztán természetesen ott a helyünk az első murvás futamon. Az idő megint kicsit rövid, de megoldjuk valahogy.

Reklámpartnereink:
Foam-System Kft. - Go Matrac; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; KZ Invest Kft.; North Racing Kft.; Rex Bau Kft.; Inter Cars Kft.; Csikó Tamás – Autófényező; Perla-X Kft.

Szöveg: Tiba Anita