burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Az utolsó pillanatban állt össze a verseny

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Temesvári László ült be a BMW Z4-be. Ráadásul az nem is volt elég

Felemás évzáró

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Opellel a Historic kategória 3. helyén fejezte be az első versenynapot. „Az első szakasz

Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén

Tradicionális hátsókerék meghajtású versenyautókkal vesznek részt a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a 2018-as jubileumi Szilveszter Rallye-n. A Tresó Ádám - Boér Máté páros egy évvel ezelőtt itt a Szilveszter Rallye-n indult először az autóval, amit Béres József mögött a második helyen zártak.  Az idei

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Ünnepi készülődés

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna különleges évzáróval búcsúztatja a 2018-as rallye szezont. A páros ismét rajthoz áll a méltán népszerű szilveszter Rallye-n, ahol a tervek szerint fesztelen örömautózással köszönnek el az eredményekben gazdag évadtól. A

Az utolsó pillanatban állt össze a verseny Felemás évzáró Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló Ünnepi készülődés
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Az utolsó pillanatban állt össze a verse

News image

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Te...

Bővebben

Felemás évzáró

News image

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Op...

Bővebben

Hátsókerekes autókkal az év utolsó verse

News image

Tradicionális hátsókerék meghajtású versenyautókkal vesznek részt a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a 2018-as jubileumi Szilveszter Rallye-n. A Tresó Ádám - Boér Máté páros egy évvel ezelőtt itt a Szilveszter Rallye-n in...

Bővebben
Megérte küzdeni
Írta: Faingyerek    2016. május 07. szombat, 12:18    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Végre meghallgatták az égiek Kurtos Robit és Herczeg Szabit, mert sikerült célba érniük a Miskolc Ralin. Kicsit kalandosra sikeredett a versenyük, de boldogan távoztak, hogy átgurulhattak a céldobogón.


Végre célba értetek. Mennyire tetszett a Miskolc Rali?
- A pályák jók voltak, tetszettek attól függetlenül, hogy csúszós, felhordásos volt, de erről szól a rali verseny. Nekem csak azzal volt bajom, hogy nagyon feszített tempójú volt az egész. Folyamatosan mentünk, nem nagyon tudtunk még öt percet sem pihenni. Az időterv elég sűrűre sikeredett. Az etapokon olyan gyorsan kellett haladni, hogy eszméletlen. De próbáltuk jól érezni magunkat.

Melyik gyorson mi történt veletek?
- Nagyon oda kellett figyelni, mert mint mondtam felhordásos és csúszós volt az út, aminek köszönhetően itt-ott igencsak küzdöttünk a technikával. A négyes gyorson megforogtunk, annyira nem mentünk jót. Aztán a hatodik szakaszon beestünk, ahol kapásból veszítettünk vagy két percet. Annyira elmelegítettem a féket, hogy volt olyan kanyar, ahol hiába nyomtam, semmit sem fogott. A nézők segítségével sikerült kiszedni a kocsit, és így folytathattuk a versenyt. A fék továbbra sem akart túl sokat fogni, és újból megforogtunk, de ez mind az elmelegítés hibája volt semmi több. Sáta – Sátán már egy aránylag jót tudtunk autózni, de még mindig hozzá kell szokni a kocsihoz. A tizenegyesen ismét megütöttem a jobb elejét, ahogy nekicsúsztunk egy sziklának. Ennek köszönhetően kaptunk egy defektet és meghajlott a futómű. A fékkel is lett valami, mert a fékfolyadékunk is elfolyt. De nagy nehezen csak végig tudtunk menni a versenyen, és végre célba értünk. Már éppen ideje volt.

Mennyire voltak alkalmasak a pályák, hogy jobban össze tudjatok csiszolódni a Mitsubishivel?
- Nagyon nehéz gyorsaságik voltak, de szerintem, ha mindent figyelembe veszünk, összességében örülhetünk, hogy célba értünk. Levontuk a konzekvenciát sok dologgal kapcsolatban. Srnka nagyon sok tanácsot adott nekünk, hogy mi az, amit ő másképp csinálna. Hallgatunk rá, és a jövőben teljesen más itinert fogunk például írni. Több fokozatra osztjuk majd a kanyarokat. Újabb tapasztalatokkal és versenykilométerekkel gazdagodtunk, ami nagy segítségünkre lehet majd a továbbiakban.

Egy kis revízió és irány a Szombathely Rali?
- Kicsit szétdobjuk majd össze a kocsit, aztán természetesen ott a helyünk az első murvás futamon. Az idő megint kicsit rövid, de megoldjuk valahogy.

Reklámpartnereink:
Foam-System Kft. - Go Matrac; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; KZ Invest Kft.; North Racing Kft.; Rex Bau Kft.; Inter Cars Kft.; Csikó Tamás – Autófényező; Perla-X Kft.

Szöveg: Tiba Anita