burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Két futam dönt az Eb-címről

A Historic Rali-Európa-bajnokság utolsó két futamán dől el a D csoport bajnoki címe. Wirtmann Ferenc és Kerekes József, Ford Escort Mk II-essel egyaránt két-két ponttal vezetik a versenyzők és a navigátorok bajnokságát a szeptember 20-22-e között megrendezésre kerülő Elba Rali

Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét

Küzdelmes versenyen szerezte meg az elsőséget Nova Goricában, és ezzel megvédte horvát abszolút bajnoki címét Hideg Krisztián és Kerék István. Az R5-ös alakulat nem csak a nemzeti megmérettetésen bizonyított, de a European Rally Trophyban (ERT) is. A páros hétvégén elért

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett megnyerték a Mitropa Kupa értékelését. A Lovász Pál - Kürti Tamás egység nagyon komoly

Megtört a másfél éves átok

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. Kitettetek magatokért, hogy ott legyetek a célban? - Igen. Szinte az összes gyorsaságin harcoltunk

Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián

A nyári szünet után a nemzetközi megmérettetések is folytatódnak. Hideg Krisztián és Kerék István számára például a European Rally Trophy (ERT), illetve a horvát bajnokság újabb fordulója lesz a következő állomás. A szeptember 7-8-ai Nova Gorica Rallyn ráadásul egy teljesen

Két futam dönt az Eb-címről Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában Megtört a másfél éves átok Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

News image

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett me...

Bővebben

Megtört a másfél éves átok

News image

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. ...

Bővebben

Meg tudtunk villanni és ez biztató a jöv

News image

Az Országos Rali Bajnokság hatodik fordulóját, Ózdon tartották. A verseny érdekessége, hogy míg a prológ és a szombati nap a névadó városban talált otthonra, a második napon Sa...

Bővebben
Megérte küzdeni
Írta: Faingyerek    2016. május 07. szombat, 12:18    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Végre meghallgatták az égiek Kurtos Robit és Herczeg Szabit, mert sikerült célba érniük a Miskolc Ralin. Kicsit kalandosra sikeredett a versenyük, de boldogan távoztak, hogy átgurulhattak a céldobogón.


Végre célba értetek. Mennyire tetszett a Miskolc Rali?
- A pályák jók voltak, tetszettek attól függetlenül, hogy csúszós, felhordásos volt, de erről szól a rali verseny. Nekem csak azzal volt bajom, hogy nagyon feszített tempójú volt az egész. Folyamatosan mentünk, nem nagyon tudtunk még öt percet sem pihenni. Az időterv elég sűrűre sikeredett. Az etapokon olyan gyorsan kellett haladni, hogy eszméletlen. De próbáltuk jól érezni magunkat.

Melyik gyorson mi történt veletek?
- Nagyon oda kellett figyelni, mert mint mondtam felhordásos és csúszós volt az út, aminek köszönhetően itt-ott igencsak küzdöttünk a technikával. A négyes gyorson megforogtunk, annyira nem mentünk jót. Aztán a hatodik szakaszon beestünk, ahol kapásból veszítettünk vagy két percet. Annyira elmelegítettem a féket, hogy volt olyan kanyar, ahol hiába nyomtam, semmit sem fogott. A nézők segítségével sikerült kiszedni a kocsit, és így folytathattuk a versenyt. A fék továbbra sem akart túl sokat fogni, és újból megforogtunk, de ez mind az elmelegítés hibája volt semmi több. Sáta – Sátán már egy aránylag jót tudtunk autózni, de még mindig hozzá kell szokni a kocsihoz. A tizenegyesen ismét megütöttem a jobb elejét, ahogy nekicsúsztunk egy sziklának. Ennek köszönhetően kaptunk egy defektet és meghajlott a futómű. A fékkel is lett valami, mert a fékfolyadékunk is elfolyt. De nagy nehezen csak végig tudtunk menni a versenyen, és végre célba értünk. Már éppen ideje volt.

Mennyire voltak alkalmasak a pályák, hogy jobban össze tudjatok csiszolódni a Mitsubishivel?
- Nagyon nehéz gyorsaságik voltak, de szerintem, ha mindent figyelembe veszünk, összességében örülhetünk, hogy célba értünk. Levontuk a konzekvenciát sok dologgal kapcsolatban. Srnka nagyon sok tanácsot adott nekünk, hogy mi az, amit ő másképp csinálna. Hallgatunk rá, és a jövőben teljesen más itinert fogunk például írni. Több fokozatra osztjuk majd a kanyarokat. Újabb tapasztalatokkal és versenykilométerekkel gazdagodtunk, ami nagy segítségünkre lehet majd a továbbiakban.

Egy kis revízió és irány a Szombathely Rali?
- Kicsit szétdobjuk majd össze a kocsit, aztán természetesen ott a helyünk az első murvás futamon. Az idő megint kicsit rövid, de megoldjuk valahogy.

Reklámpartnereink:
Foam-System Kft. - Go Matrac; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; KZ Invest Kft.; North Racing Kft.; Rex Bau Kft.; Inter Cars Kft.; Csikó Tamás – Autófényező; Perla-X Kft.

Szöveg: Tiba Anita