burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Két futam dönt az Eb-címről

A Historic Rali-Európa-bajnokság utolsó két futamán dől el a D csoport bajnoki címe. Wirtmann Ferenc és Kerekes József, Ford Escort Mk II-essel egyaránt két-két ponttal vezetik a versenyzők és a navigátorok bajnokságát a szeptember 20-22-e között megrendezésre kerülő Elba Rali

Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét

Küzdelmes versenyen szerezte meg az elsőséget Nova Goricában, és ezzel megvédte horvát abszolút bajnoki címét Hideg Krisztián és Kerék István. Az R5-ös alakulat nem csak a nemzeti megmérettetésen bizonyított, de a European Rally Trophyban (ERT) is. A páros hétvégén elért

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett megnyerték a Mitropa Kupa értékelését. A Lovász Pál - Kürti Tamás egység nagyon komoly

Megtört a másfél éves átok

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. Kitettetek magatokért, hogy ott legyetek a célban? - Igen. Szinte az összes gyorsaságin harcoltunk

Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián

A nyári szünet után a nemzetközi megmérettetések is folytatódnak. Hideg Krisztián és Kerék István számára például a European Rally Trophy (ERT), illetve a horvát bajnokság újabb fordulója lesz a következő állomás. A szeptember 7-8-ai Nova Gorica Rallyn ráadásul egy teljesen

Két futam dönt az Eb-címről Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában Megtört a másfél éves átok Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

News image

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett me...

Bővebben

Megtört a másfél éves átok

News image

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. ...

Bővebben

Meg tudtunk villanni és ez biztató a jöv

News image

Az Országos Rali Bajnokság hatodik fordulóját, Ózdon tartották. A verseny érdekessége, hogy míg a prológ és a szombati nap a névadó városban talált otthonra, a második napon Sa...

Bővebben
Dobogósok lettek
Írta: Faingyerek    2016. május 07. szombat, 14:25    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A szezonnyitóhoz hasonló célba érés volt a terv, de végül még jobban teljesített a Honda Civic Type R-rel a László István – Szabó Gábor duó. A nehéz pályák ellenére kifejezetten jól érezték magukat, és a harmadik helyezés már csak hab a tortán.


Rali2-ben autóztatok és a 8-as kategória 3. helyén végeztetek. Nehéz volt megküzdeni érte?
- Igaz, hogy nekünk csak szombaton volt verseny, és az előző napi esőzés miatt az első körben még vizesek voltak a pályák, ez minket egyáltalán nem zavart. Valamiért régen és most is jobban tudok autózni így, mint szárazon. Illetve az sem utolsó szempont, hogy én az ilyen technikás gyorsokat jobban szeretem, mint a tempósakat, és kettő szerencsére ilyen volt. A Garadna – Mályinkán kaptam egy defektet, ahol felraktuk a pótkereket, csak nyomás nem volt benne. De még így is második helyen álltunk. Sátán volt egy elég kemény kicsúszásom, amit alig bírtam összeszedni, de valahogy mégis sikerült. Ott perpillanat azt sem tudtam milyen rendezvényen vagyok, mert egy bácsika kint ült egy széken… és szerintem mindkettőnknek az arcára fagyott a mosoly. De semmi baj nem történt, tudtuk folytatni a versenyt. Mindegyik pályán jó volt menni.

A második körben tudtad hozni ugyanazt a tempót, mint az elsőn?
- Az első kör nagyon jól sikerült, és nem akartunk életre-halálra versenyezni, ezért kicsit visszább vettem a lovakból. Valahogy úgy jött le, hogy az első három gyors eredménye elég lesz a végére, és próbáltunk inkább biztonságra autózni a maradék szakaszokon.

Mindketten elégedettek vagytok?
- Szerintem igen. Gabika is végig jól érezte magát a kocsiban. Mindketten meglepődtünk milyen jó időket mentünk az elején, annak ellenére, hogy nagyjából ezek voltak a tervek. Azért hozzáteszem, hogy igen nagy segítség volt, hogy mindhárom gyorsot ismertük. Ha más nem szánkózni, síelni arra jár az ember, ha akarja, ha nem. Persze fejből nem menne végig, de legalább ismerős kanyarok voltak. A Sáta – Sáta meg még túrából maradt bennünk. Tehát számunkra a harmadik hely tökéletes. Köszönjük reklámpartnereink bizalmát, és reméljük teljes mértékben ki tudtuk szolgálni őket is.

Murván fogod tudni tartani a mostani dobogós helyezést?
- Várjuk a murvás versenyeket is, de kicsi fenntartásaink vannak. Olyan nagy tapasztalattal nem rendelkezem murvával kapcsolatban, mert leginkább navigáltam régen. Majd meglátjuk, mennyire leszünk ott elegek ezzel a lendülettel mi és a Honda. Ez a jövő zenéje, de amúgy várjuk már.

Reklámpartnereink:
Kz Invest Kft, Hauser Magyarország Kft, Lasztra Cargo Kft, Formula Magazin, Agria Szerszám Kft, Inter Cars - Miskolc; North Racing Kft.; Targo Trans Kft.; Xerotrans Kft.; Rotary Trans Kft.; Somossy Anlagenbau Kft.; Marketing & Media One Kft.; Épkar Zrt.

Szöveg: Tiba Anita