burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Családi küzdelmek várhatók a Mátrában

Az idei lesz a 3. alkalom, hogy Lángi Attila a rallyt lecseréli, és hegyiversenyen próbálja ki magát, illetve a BMW Z4 versenygépét. A 35. HE-DO Mátrai Hegyiverseny kijelölt szakasza nem lesz ismeretlen a Varga Racing Team pilótája számára, hiszen régebben

A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe…

Szentgyörgyi Fanni, a Livewire Team versenyzője a Visontai edzés után felkészülten vág neki a Bélapátfalvai Bélkő-hegy kihívásának. A drifter lány tisztelettel tekint a hegyi versenyre, hiszen a tavalyi rendezvényen több versenyzőtársát látta „elvérezni”. Fanni, készen állsz a hegy kihívásaira? Készen állok a

Fontos pontok Veszprémből

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tábori Ákos - Nagy Attila duó a hármas kategória második helyén érkezett a

Az élmezőnyben tudtunk autózni

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a korábbi futamokon beütött balszerencse. Balogh Jani:„Szombathely után maradtak bennünk kérdések a murvás

Erőtlenül

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna idei második szlovéniai futamát az abszolút értékelés 6. helyén teljesítette. Az előző, kissé rövidre sikeredett szereplést követően most ugyan célba értek, de a szerencsével most sem voltak túl nagy

Tovább menetelnénk murván

Murván folytatódik a bajnokság Veszprém és környékén, a hétvégén. Évről évre az egyik legkeményebb futam vár azokra, akik részt vesznek a magyar Akropolisz ralin, mivel a sziklás lőterek rendkívül igénybe veszik az autókat és az abroncsokat. Balogh Jani és Szőke

Visszatérés az év legkeményebb versenyén

Visszatér a rally vérkeringésébe a CREDOBUS-LPWMSport pilótája Lovász Pál, aki munkahelyi elfoglaltságok miatt kihagyta a legutóbbi két hazai futamot. Pál a megszokott felállásban Kürti Tamással az oldalán készül a jubileumi 25. Taxi4 Veszprém Rallye-ra, míg a csapat másik pilótája, Tábori

Családi küzdelmek várhatók a Mátrában A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe… Fontos pontok Veszprémből Az élmezőnyben tudtunk autózni Erőtlenül Tovább menetelnénk murván Visszatérés az év legkeményebb versenyén
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Fontos pontok Veszprémből

News image

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tá...

Bővebben

Az élmezőnyben tudtunk autózni

News image

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a ...

Bővebben

Tovább menetelnénk murván

News image

Murván folytatódik a bajnokság Veszprém és környékén, a hétvégén. Évről évre az egyik legkeményebb futam vár azokra, akik részt vesznek a magyar Akropolisz ralin, mivel a sziklás lő...

Bővebben
Dobogósok lettek
Írta: Faingyerek    2016. május 07. szombat, 14:25    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A szezonnyitóhoz hasonló célba érés volt a terv, de végül még jobban teljesített a Honda Civic Type R-rel a László István – Szabó Gábor duó. A nehéz pályák ellenére kifejezetten jól érezték magukat, és a harmadik helyezés már csak hab a tortán.


Rali2-ben autóztatok és a 8-as kategória 3. helyén végeztetek. Nehéz volt megküzdeni érte?
- Igaz, hogy nekünk csak szombaton volt verseny, és az előző napi esőzés miatt az első körben még vizesek voltak a pályák, ez minket egyáltalán nem zavart. Valamiért régen és most is jobban tudok autózni így, mint szárazon. Illetve az sem utolsó szempont, hogy én az ilyen technikás gyorsokat jobban szeretem, mint a tempósakat, és kettő szerencsére ilyen volt. A Garadna – Mályinkán kaptam egy defektet, ahol felraktuk a pótkereket, csak nyomás nem volt benne. De még így is második helyen álltunk. Sátán volt egy elég kemény kicsúszásom, amit alig bírtam összeszedni, de valahogy mégis sikerült. Ott perpillanat azt sem tudtam milyen rendezvényen vagyok, mert egy bácsika kint ült egy széken… és szerintem mindkettőnknek az arcára fagyott a mosoly. De semmi baj nem történt, tudtuk folytatni a versenyt. Mindegyik pályán jó volt menni.

A második körben tudtad hozni ugyanazt a tempót, mint az elsőn?
- Az első kör nagyon jól sikerült, és nem akartunk életre-halálra versenyezni, ezért kicsit visszább vettem a lovakból. Valahogy úgy jött le, hogy az első három gyors eredménye elég lesz a végére, és próbáltunk inkább biztonságra autózni a maradék szakaszokon.

Mindketten elégedettek vagytok?
- Szerintem igen. Gabika is végig jól érezte magát a kocsiban. Mindketten meglepődtünk milyen jó időket mentünk az elején, annak ellenére, hogy nagyjából ezek voltak a tervek. Azért hozzáteszem, hogy igen nagy segítség volt, hogy mindhárom gyorsot ismertük. Ha más nem szánkózni, síelni arra jár az ember, ha akarja, ha nem. Persze fejből nem menne végig, de legalább ismerős kanyarok voltak. A Sáta – Sáta meg még túrából maradt bennünk. Tehát számunkra a harmadik hely tökéletes. Köszönjük reklámpartnereink bizalmát, és reméljük teljes mértékben ki tudtuk szolgálni őket is.

Murván fogod tudni tartani a mostani dobogós helyezést?
- Várjuk a murvás versenyeket is, de kicsi fenntartásaink vannak. Olyan nagy tapasztalattal nem rendelkezem murvával kapcsolatban, mert leginkább navigáltam régen. Majd meglátjuk, mennyire leszünk ott elegek ezzel a lendülettel mi és a Honda. Ez a jövő zenéje, de amúgy várjuk már.

Reklámpartnereink:
Kz Invest Kft, Hauser Magyarország Kft, Lasztra Cargo Kft, Formula Magazin, Agria Szerszám Kft, Inter Cars - Miskolc; North Racing Kft.; Targo Trans Kft.; Xerotrans Kft.; Rotary Trans Kft.; Somossy Anlagenbau Kft.; Marketing & Media One Kft.; Épkar Zrt.

Szöveg: Tiba Anita