burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.

Ezt dobta idén a gép

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket. Megint cserben hagyott a versenyautó? - Leszakadt az osztómű a

Vezető helyről estek ki

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, ami lehet a világon sem ment még tönkre senkinek. A csapat nagyon készült a

Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez

Nagyon hosszú versenyen van túl a CREDOBUS-LPWMSport négy versenyző párosa, akik a hétvégén az I. Nyíregyháza Rally-n biztosították be az év végi értékelés eredményeit. Sikeresen teljesítette hosszú távú versenyét a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, akik úgy autóztak, ahogyan az

Háromszor estek ki egyazon versenyen

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan… Lángi Attila: Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval

Nyíregyháza az ERC versenynaptárában

NYÍREGYHÁZA AZ ERC-SOROZATBAN, A MAGYAR VÁROS ÚJ HELYSZÍNKÉNT SZEREPEL A 2019-ES EURÓPA-BAJNOKI VERSENYNAPTÁRBAN *A magyar sportállamtitkár: “Óriási lépés ez számunkra” *A látványos Azori-szigeteki viadal nyitja a következő sorozatot márciusban *Új időpontban Liepāja, Lengyelország és Ciprus *Egyenlő arányban az aszfaltos és a murvás ralik az

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához Ezt dobta idén a gép Vezető helyről estek ki Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez Háromszor estek ki egyazon versenyen Nyíregyháza az ERC versenynaptárában I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

News image

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az...

Bővebben

Ezt dobta idén a gép

News image

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik má...

Bővebben

Vezető helyről estek ki

News image

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, am...

Bővebben
Dobogósok lettek
Írta: Faingyerek    2016. május 07. szombat, 14:25    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A szezonnyitóhoz hasonló célba érés volt a terv, de végül még jobban teljesített a Honda Civic Type R-rel a László István – Szabó Gábor duó. A nehéz pályák ellenére kifejezetten jól érezték magukat, és a harmadik helyezés már csak hab a tortán.


Rali2-ben autóztatok és a 8-as kategória 3. helyén végeztetek. Nehéz volt megküzdeni érte?
- Igaz, hogy nekünk csak szombaton volt verseny, és az előző napi esőzés miatt az első körben még vizesek voltak a pályák, ez minket egyáltalán nem zavart. Valamiért régen és most is jobban tudok autózni így, mint szárazon. Illetve az sem utolsó szempont, hogy én az ilyen technikás gyorsokat jobban szeretem, mint a tempósakat, és kettő szerencsére ilyen volt. A Garadna – Mályinkán kaptam egy defektet, ahol felraktuk a pótkereket, csak nyomás nem volt benne. De még így is második helyen álltunk. Sátán volt egy elég kemény kicsúszásom, amit alig bírtam összeszedni, de valahogy mégis sikerült. Ott perpillanat azt sem tudtam milyen rendezvényen vagyok, mert egy bácsika kint ült egy széken… és szerintem mindkettőnknek az arcára fagyott a mosoly. De semmi baj nem történt, tudtuk folytatni a versenyt. Mindegyik pályán jó volt menni.

A második körben tudtad hozni ugyanazt a tempót, mint az elsőn?
- Az első kör nagyon jól sikerült, és nem akartunk életre-halálra versenyezni, ezért kicsit visszább vettem a lovakból. Valahogy úgy jött le, hogy az első három gyors eredménye elég lesz a végére, és próbáltunk inkább biztonságra autózni a maradék szakaszokon.

Mindketten elégedettek vagytok?
- Szerintem igen. Gabika is végig jól érezte magát a kocsiban. Mindketten meglepődtünk milyen jó időket mentünk az elején, annak ellenére, hogy nagyjából ezek voltak a tervek. Azért hozzáteszem, hogy igen nagy segítség volt, hogy mindhárom gyorsot ismertük. Ha más nem szánkózni, síelni arra jár az ember, ha akarja, ha nem. Persze fejből nem menne végig, de legalább ismerős kanyarok voltak. A Sáta – Sáta meg még túrából maradt bennünk. Tehát számunkra a harmadik hely tökéletes. Köszönjük reklámpartnereink bizalmát, és reméljük teljes mértékben ki tudtuk szolgálni őket is.

Murván fogod tudni tartani a mostani dobogós helyezést?
- Várjuk a murvás versenyeket is, de kicsi fenntartásaink vannak. Olyan nagy tapasztalattal nem rendelkezem murvával kapcsolatban, mert leginkább navigáltam régen. Majd meglátjuk, mennyire leszünk ott elegek ezzel a lendülettel mi és a Honda. Ez a jövő zenéje, de amúgy várjuk már.

Reklámpartnereink:
Kz Invest Kft, Hauser Magyarország Kft, Lasztra Cargo Kft, Formula Magazin, Agria Szerszám Kft, Inter Cars - Miskolc; North Racing Kft.; Targo Trans Kft.; Xerotrans Kft.; Rotary Trans Kft.; Somossy Anlagenbau Kft.; Marketing & Media One Kft.; Épkar Zrt.

Szöveg: Tiba Anita