burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Két futam dönt az Eb-címről

A Historic Rali-Európa-bajnokság utolsó két futamán dől el a D csoport bajnoki címe. Wirtmann Ferenc és Kerekes József, Ford Escort Mk II-essel egyaránt két-két ponttal vezetik a versenyzők és a navigátorok bajnokságát a szeptember 20-22-e között megrendezésre kerülő Elba Rali

Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét

Küzdelmes versenyen szerezte meg az elsőséget Nova Goricában, és ezzel megvédte horvát abszolút bajnoki címét Hideg Krisztián és Kerék István. Az R5-ös alakulat nem csak a nemzeti megmérettetésen bizonyított, de a European Rally Trophyban (ERT) is. A páros hétvégén elért

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett megnyerték a Mitropa Kupa értékelését. A Lovász Pál - Kürti Tamás egység nagyon komoly

Megtört a másfél éves átok

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. Kitettetek magatokért, hogy ott legyetek a célban? - Igen. Szinte az összes gyorsaságin harcoltunk

Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián

A nyári szünet után a nemzetközi megmérettetések is folytatódnak. Hideg Krisztián és Kerék István számára például a European Rally Trophy (ERT), illetve a horvát bajnokság újabb fordulója lesz a következő állomás. A szeptember 7-8-ai Nova Gorica Rallyn ráadásul egy teljesen

Két futam dönt az Eb-címről Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában Megtört a másfél éves átok Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

News image

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett me...

Bővebben

Megtört a másfél éves átok

News image

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. ...

Bővebben

Meg tudtunk villanni és ez biztató a jöv

News image

Az Országos Rali Bajnokság hatodik fordulóját, Ózdon tartották. A verseny érdekessége, hogy míg a prológ és a szombati nap a névadó városban talált otthonra, a második napon Sa...

Bővebben
Bukfenc komolyabb kár nélkül
Írta: Faingyerek    2016. május 08. vasárnap, 19:12    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Nem volt sikeres Velenczei Ádám miskolci debütálása. Igaz, a fiatal pilóta és navigátora, Farnadi Ágnes nagyon jól kezdtek versenyhétvége első napján, ám szombaton hamar véget ért a menetelésük. Eltaktikázták magukat, aminek egy bukfenc, majd egy árokban landolás lett a következménye. Szerencsére mindkét versenyző karcolás nélkül megúszta az esetet, és a Mitsubishi Lancer Evo IX R4-es sem szenvedett komolyabb károkat.


Velenczei Ádám:
A pénteki nap jó bemelegítés volt számunkra, hiszen rövid – igaz, annál csúszósabb – pályákon sikerült igazán biztató időeredményeket autóznunk. Rögtön meg is jött az önbizalmunk a folytatáshoz, alig vártuk a második versenynapot. Szombaton azonban nem éreztünk rá a ritmusra…
A bükkszenti gyorsot túlságosan elóvatoskodtuk, mert nem tudtam, hogy a szakasz melyik része lesz majd vizes, és azon hogyan fog viselkedni a Mitsubishi. Nem is csoda, hogy így annyit kaptunk az ellenfelektől, hogy haza se bírtuk vinni… A mályinkai szakasz rajtja előtt pedig hoztunk egy rossz döntést: két keménygumit tettünk fel a vizes abroncsok helyére,amikről azt gondoltuk, az aktuális időjárási viszonyokat figyelembe véve, hogy hozzásegíthetnek majd minket a gyorsabb meneteléshez. Sajnos nem jött be ez a gumitaktika.


Már az első 3-4 kanyarnál éreztem, hogy nem az igazi, majd a rajt után másfél kilométerre, egy balos kanyarban megúsztunk a féktávon. Nem tudtam már mit csinálni, vagy korlátnak ütközünk, vagy árokba esünk – utóbbi történt. Egy olyan meredek árokban kötöttünk ki, hogy konkrétan, ahogy becsúsztunk, a kocsi tetőn át is fordult. Nagy Öröm az ürömben, hogy az autó végül lábon állt meg, és komolyabb kár sem lett benne: mindössze a szélvédő törött be, és két tükör. Technikai akadálya tehát nem lett volna annak, hogy folytassuk a versenyt, de sajnos nem tudtunk segítség nélkül kijönni az árokból.

Csalódott vagyok, mert azt éreztem, hogy az egri hétvége után rengeteget fejlődtünk jó irányba a Mitsubishi beállításait illetően, amit most Miskolcon nem sikerült kamatoztatnunk. Ezt a dolgot megpróbálom gyorsan lezárni magamban, és csak előre tekinteni, hiszen egy nagyon nehéz futam vár ránk a folytatásban, teljesen új körülmények között.



Farnadi Ágnes:
Sajnálom, hogy ilyen szerencsétlenül alakult a versenyünk, főleg azért, mert Ádám nagyon ügyesen kezdett az első napon – volt, hogy abszolút 3. időt is autózott. Mindezt egy olyan szakaszon, ami nagyon nem könnyű, és a mostani körülmények között rettentően csúszós is volt. Mivel ilyen biztató részeredményeket produkált, úgy gondolom, nincs oka elkeseredni.

Nyilván ez a baleset most pont nem jött jól, hiszen pont mire visszajött volna az önbizalma a ceredi esésünk után, máris egy hasonló esettel kell szembesülnie. A rally azonban erről szó, benne van ez is a pakliban. Ketten rontottunk, ketten viseljük a következményeit, és ketten állunk fel belőle! Gyorsan ki kell mozogni magunkból a történteket, hogy Szombathelyen már újra úgy tudjunk a rajtba állni, hogy semmilyen rossz érzés nincs bennünk.
A csapatnak pedig ez úton is nagyon köszönjük, hogy ilyen jól helyt álltak egész hétvégén, és segítették a munkánkat!


Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Betonútépítő Zrt.; Absolut Hostess Kft.; Confidenza Csapágyszolgálat; Gulf; Unifilter Kft.; Schönherz Informatikai Stúdió Kft.; Heves Cleaning Kft.; Színesfém Felvásárlás Pásztó PI-AT Metál Kft.; BM KOMP kompresszortechnika; Eftech Kft.;
Max-Transport Bt.; Dynamic Út Kft.; Bolyki Terra Kft.; Euroll Hungária Kft.; Honor Trans-Sped Kft.; Tiszta Víz Üzletház; Pápai Beton Kft.; Salgó polctervező; Suták Krisztián Építési Vállalkozó; Balassa Security Kft.
Sajtófőnök: Horváth Judit – Tel.: 30/533-9099; E-mail: sajto.overdoseracingteam@gmail.com; web: www.overdosemedia.hu