burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.

Ezt dobta idén a gép

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket. Megint cserben hagyott a versenyautó? - Leszakadt az osztómű a

Vezető helyről estek ki

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, ami lehet a világon sem ment még tönkre senkinek. A csapat nagyon készült a

Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez

Nagyon hosszú versenyen van túl a CREDOBUS-LPWMSport négy versenyző párosa, akik a hétvégén az I. Nyíregyháza Rally-n biztosították be az év végi értékelés eredményeit. Sikeresen teljesítette hosszú távú versenyét a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, akik úgy autóztak, ahogyan az

Háromszor estek ki egyazon versenyen

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan… Lángi Attila: Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval

Nyíregyháza az ERC versenynaptárában

NYÍREGYHÁZA AZ ERC-SOROZATBAN, A MAGYAR VÁROS ÚJ HELYSZÍNKÉNT SZEREPEL A 2019-ES EURÓPA-BAJNOKI VERSENYNAPTÁRBAN *A magyar sportállamtitkár: “Óriási lépés ez számunkra” *A látványos Azori-szigeteki viadal nyitja a következő sorozatot márciusban *Új időpontban Liepāja, Lengyelország és Ciprus *Egyenlő arányban az aszfaltos és a murvás ralik az

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához Ezt dobta idén a gép Vezető helyről estek ki Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez Háromszor estek ki egyazon versenyen Nyíregyháza az ERC versenynaptárában I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

News image

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az...

Bővebben

Ezt dobta idén a gép

News image

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik má...

Bővebben

Vezető helyről estek ki

News image

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, am...

Bővebben
Bukfenc komolyabb kár nélkül
Írta: Faingyerek    2016. május 08. vasárnap, 19:12    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Nem volt sikeres Velenczei Ádám miskolci debütálása. Igaz, a fiatal pilóta és navigátora, Farnadi Ágnes nagyon jól kezdtek versenyhétvége első napján, ám szombaton hamar véget ért a menetelésük. Eltaktikázták magukat, aminek egy bukfenc, majd egy árokban landolás lett a következménye. Szerencsére mindkét versenyző karcolás nélkül megúszta az esetet, és a Mitsubishi Lancer Evo IX R4-es sem szenvedett komolyabb károkat.


Velenczei Ádám:
A pénteki nap jó bemelegítés volt számunkra, hiszen rövid – igaz, annál csúszósabb – pályákon sikerült igazán biztató időeredményeket autóznunk. Rögtön meg is jött az önbizalmunk a folytatáshoz, alig vártuk a második versenynapot. Szombaton azonban nem éreztünk rá a ritmusra…
A bükkszenti gyorsot túlságosan elóvatoskodtuk, mert nem tudtam, hogy a szakasz melyik része lesz majd vizes, és azon hogyan fog viselkedni a Mitsubishi. Nem is csoda, hogy így annyit kaptunk az ellenfelektől, hogy haza se bírtuk vinni… A mályinkai szakasz rajtja előtt pedig hoztunk egy rossz döntést: két keménygumit tettünk fel a vizes abroncsok helyére,amikről azt gondoltuk, az aktuális időjárási viszonyokat figyelembe véve, hogy hozzásegíthetnek majd minket a gyorsabb meneteléshez. Sajnos nem jött be ez a gumitaktika.


Már az első 3-4 kanyarnál éreztem, hogy nem az igazi, majd a rajt után másfél kilométerre, egy balos kanyarban megúsztunk a féktávon. Nem tudtam már mit csinálni, vagy korlátnak ütközünk, vagy árokba esünk – utóbbi történt. Egy olyan meredek árokban kötöttünk ki, hogy konkrétan, ahogy becsúsztunk, a kocsi tetőn át is fordult. Nagy Öröm az ürömben, hogy az autó végül lábon állt meg, és komolyabb kár sem lett benne: mindössze a szélvédő törött be, és két tükör. Technikai akadálya tehát nem lett volna annak, hogy folytassuk a versenyt, de sajnos nem tudtunk segítség nélkül kijönni az árokból.

Csalódott vagyok, mert azt éreztem, hogy az egri hétvége után rengeteget fejlődtünk jó irányba a Mitsubishi beállításait illetően, amit most Miskolcon nem sikerült kamatoztatnunk. Ezt a dolgot megpróbálom gyorsan lezárni magamban, és csak előre tekinteni, hiszen egy nagyon nehéz futam vár ránk a folytatásban, teljesen új körülmények között.



Farnadi Ágnes:
Sajnálom, hogy ilyen szerencsétlenül alakult a versenyünk, főleg azért, mert Ádám nagyon ügyesen kezdett az első napon – volt, hogy abszolút 3. időt is autózott. Mindezt egy olyan szakaszon, ami nagyon nem könnyű, és a mostani körülmények között rettentően csúszós is volt. Mivel ilyen biztató részeredményeket produkált, úgy gondolom, nincs oka elkeseredni.

Nyilván ez a baleset most pont nem jött jól, hiszen pont mire visszajött volna az önbizalma a ceredi esésünk után, máris egy hasonló esettel kell szembesülnie. A rally azonban erről szó, benne van ez is a pakliban. Ketten rontottunk, ketten viseljük a következményeit, és ketten állunk fel belőle! Gyorsan ki kell mozogni magunkból a történteket, hogy Szombathelyen már újra úgy tudjunk a rajtba állni, hogy semmilyen rossz érzés nincs bennünk.
A csapatnak pedig ez úton is nagyon köszönjük, hogy ilyen jól helyt álltak egész hétvégén, és segítették a munkánkat!


Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Betonútépítő Zrt.; Absolut Hostess Kft.; Confidenza Csapágyszolgálat; Gulf; Unifilter Kft.; Schönherz Informatikai Stúdió Kft.; Heves Cleaning Kft.; Színesfém Felvásárlás Pásztó PI-AT Metál Kft.; BM KOMP kompresszortechnika; Eftech Kft.;
Max-Transport Bt.; Dynamic Út Kft.; Bolyki Terra Kft.; Euroll Hungária Kft.; Honor Trans-Sped Kft.; Tiszta Víz Üzletház; Pápai Beton Kft.; Salgó polctervező; Suták Krisztián Építési Vállalkozó; Balassa Security Kft.
Sajtófőnök: Horváth Judit – Tel.: 30/533-9099; E-mail: sajto.overdoseracingteam@gmail.com; web: www.overdosemedia.hu