burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.

Ezt dobta idén a gép

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket. Megint cserben hagyott a versenyautó? - Leszakadt az osztómű a

Vezető helyről estek ki

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, ami lehet a világon sem ment még tönkre senkinek. A csapat nagyon készült a

Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez

Nagyon hosszú versenyen van túl a CREDOBUS-LPWMSport négy versenyző párosa, akik a hétvégén az I. Nyíregyháza Rally-n biztosították be az év végi értékelés eredményeit. Sikeresen teljesítette hosszú távú versenyét a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, akik úgy autóztak, ahogyan az

Háromszor estek ki egyazon versenyen

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan… Lángi Attila: Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval

Nyíregyháza az ERC versenynaptárában

NYÍREGYHÁZA AZ ERC-SOROZATBAN, A MAGYAR VÁROS ÚJ HELYSZÍNKÉNT SZEREPEL A 2019-ES EURÓPA-BAJNOKI VERSENYNAPTÁRBAN *A magyar sportállamtitkár: “Óriási lépés ez számunkra” *A látványos Azori-szigeteki viadal nyitja a következő sorozatot márciusban *Új időpontban Liepāja, Lengyelország és Ciprus *Egyenlő arányban az aszfaltos és a murvás ralik az

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához Ezt dobta idén a gép Vezető helyről estek ki Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez Háromszor estek ki egyazon versenyen Nyíregyháza az ERC versenynaptárában I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

News image

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az...

Bővebben

Ezt dobta idén a gép

News image

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik má...

Bővebben

Vezető helyről estek ki

News image

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, am...

Bővebben
Kalandos volt a Miskolc Rali
Írta: Faingyerek    2016. május 11. szerda, 18:46    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A Ladával versenyző debreceni Tóth Attila – Tóth István kettős igencsak viszontagságos versenyt tudhat maga mögött. Annak ellenére, hogy nem sikerült befejezniük a futamot, nagyon tetszettek nekik ezek a technikás szakaszok.


Kalandos verseny tudhattok magatok mögött?
- Mondhatjuk úgy is. Mindent megtapasztalhattunk, ami egy rali versenyen szembe jöhet az emberrel. Már az első gyorson inkább hegyet másztunk, mint autóversenyeztünk, mert elmaradtak a sodrós bediktálások. Így mi ott is a hegyen-dombon mentünk, ahol nem kellett volna. A második gyorson meg a legvégén, - ahogy a nagyok szokták mondani, és iszonyat közhely - de elgumiztuk magunkat. Hankook gumival mentünk, és Turán Fricitől meg is kaptuk az összes infót, nagyon sokat segítettek. Eddig nem is volt semmi probléma. A gond akkor kezdődött, amikor szombaton reggel kapkodva lett a gumizás megoldva. Friciék felfújták a gumit, de majd vissza kellett volna engedni a megfelelő nyomásra. Ez a lépés kimaradt, és innentől nem úgy működött a gumi, ahogy kellett volna. Konkrétan alászedett kormánynál fékezés nélkül a kocsi nem fordult el, és ezért estünk be a fotocella előtt egy fél méterrel az árokba. 16 perc alatt szedtek ki a nézők. Aztán ahogy lejöttünk Sáta – Sátán a váltó kezdte feladni a harcot, majd ötödiken kívül semmi nem maradt benne. Itt vége volt a Miskolc Ralinak is számunkra. Az a három gyors jó volt, legalább addig élveztem.

Pisti mennyire tudja felvenni a ritmust a kocsiban, mint kezdő navigátor?
- Tudtam én, hogy ez a navigátorkodás nem olyan egyszerű, de Pisti nagyon lelkes, és próbálja a lehető legjobban megoldani a feladatát. Sok támpontot írnunk az itinerbe, hogy ha valahol elakad, hamar megtalálja, hogy éppen hol járunk. Volt, ahol emlékezetből kellett autóznom, mert kicsit lemaradt, de ahogy gyűlnek szépen a versenykilométerek majd egyre jobban fog ez menni. Amúgy a kettes gyorson például nagyon ügyes volt Pisti, le a kalappal. Aminek még nagyon örültem, hogy az én példaképeimhez képest így sem mentem rosszul. Ez sokat dobott azon, hogy ne keseredjek el. Egy kis rutin és tapasztalatgyűjtésre van szükség semmi másra, és mi pont erre törekszünk.

Szombathelyre elkészül a Lada?
- Úgy néz ki, hogy a murvákat kihagyjuk, és inkább szépen rendbe tesszük a kocsit a következő aszfaltos futamra. Illetve, ha elkészül, akkor mindenképpen menni fogunk sprint versenyeken, hogy versenytempóban tudjunk tesztelni.

Reklámpartnereink:
Tiszaújváros Transz Kft. – Földmunkavégzés - Közúti Teherszállítás; Lincos.eu – Autószerviz Gumiszerviz és Garázsipari berendezések, szerszámok; Komplex-D Magas és Mélyépítés; Baromfiudvar 2002 Kft. - Hús-, húskészítmény nagykereskedelme; Ferrodo 2002 Kft. - Versenyautó Fék & Kuplung Felújítás; Kelet-Atlasz Kompresszor Kft. - Kompresszor javítás; HB.c.e. - Mérnöki Szolgáltató, Építő és Kereskedelmi Kft.; Olvisz 98 - Olajipari Vízügyi Szolgáltató Kft.; Unilub Kft. - Kenőanyag nagykereskedelem; Bója Teherfuvarozás; TGK Trans Kft. - Gépjármű kereskedelem; Inter-Agrowashker Kft. – Mezőgazdasági gépalkatrész és teherautó gépkocsialkatrész; Nomido Madera Kft. – Csomagolástechnika és raklapgyártás; Civis Solar Hungária Kft. – Klímatechnika és napelem; Total Wagon Management Hungary Kft. – Vasúti kocsi mobilszerviz; Nagy Ferenc e.v. - Munkaerő közvetítés;

Szöveg: Tiba Anita