burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Családi küzdelmek várhatók a Mátrában

Az idei lesz a 3. alkalom, hogy Lángi Attila a rallyt lecseréli, és hegyiversenyen próbálja ki magát, illetve a BMW Z4 versenygépét. A 35. HE-DO Mátrai Hegyiverseny kijelölt szakasza nem lesz ismeretlen a Varga Racing Team pilótája számára, hiszen régebben

A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe…

Szentgyörgyi Fanni, a Livewire Team versenyzője a Visontai edzés után felkészülten vág neki a Bélapátfalvai Bélkő-hegy kihívásának. A drifter lány tisztelettel tekint a hegyi versenyre, hiszen a tavalyi rendezvényen több versenyzőtársát látta „elvérezni”. Fanni, készen állsz a hegy kihívásaira? Készen állok a

Fontos pontok Veszprémből

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tábori Ákos - Nagy Attila duó a hármas kategória második helyén érkezett a

Az élmezőnyben tudtunk autózni

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a korábbi futamokon beütött balszerencse. Balogh Jani:„Szombathely után maradtak bennünk kérdések a murvás

Erőtlenül

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna idei második szlovéniai futamát az abszolút értékelés 6. helyén teljesítette. Az előző, kissé rövidre sikeredett szereplést követően most ugyan célba értek, de a szerencsével most sem voltak túl nagy

Tovább menetelnénk murván

Murván folytatódik a bajnokság Veszprém és környékén, a hétvégén. Évről évre az egyik legkeményebb futam vár azokra, akik részt vesznek a magyar Akropolisz ralin, mivel a sziklás lőterek rendkívül igénybe veszik az autókat és az abroncsokat. Balogh Jani és Szőke

Visszatérés az év legkeményebb versenyén

Visszatér a rally vérkeringésébe a CREDOBUS-LPWMSport pilótája Lovász Pál, aki munkahelyi elfoglaltságok miatt kihagyta a legutóbbi két hazai futamot. Pál a megszokott felállásban Kürti Tamással az oldalán készül a jubileumi 25. Taxi4 Veszprém Rallye-ra, míg a csapat másik pilótája, Tábori

Családi küzdelmek várhatók a Mátrában A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe… Fontos pontok Veszprémből Az élmezőnyben tudtunk autózni Erőtlenül Tovább menetelnénk murván Visszatérés az év legkeményebb versenyén
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Fontos pontok Veszprémből

News image

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tá...

Bővebben

Az élmezőnyben tudtunk autózni

News image

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a ...

Bővebben

Tovább menetelnénk murván

News image

Murván folytatódik a bajnokság Veszprém és környékén, a hétvégén. Évről évre az egyik legkeményebb futam vár azokra, akik részt vesznek a magyar Akropolisz ralin, mivel a sziklás lő...

Bővebben
Kalandos volt a Miskolc Rali
Írta: Faingyerek    2016. május 11. szerda, 18:46    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A Ladával versenyző debreceni Tóth Attila – Tóth István kettős igencsak viszontagságos versenyt tudhat maga mögött. Annak ellenére, hogy nem sikerült befejezniük a futamot, nagyon tetszettek nekik ezek a technikás szakaszok.


Kalandos verseny tudhattok magatok mögött?
- Mondhatjuk úgy is. Mindent megtapasztalhattunk, ami egy rali versenyen szembe jöhet az emberrel. Már az első gyorson inkább hegyet másztunk, mint autóversenyeztünk, mert elmaradtak a sodrós bediktálások. Így mi ott is a hegyen-dombon mentünk, ahol nem kellett volna. A második gyorson meg a legvégén, - ahogy a nagyok szokták mondani, és iszonyat közhely - de elgumiztuk magunkat. Hankook gumival mentünk, és Turán Fricitől meg is kaptuk az összes infót, nagyon sokat segítettek. Eddig nem is volt semmi probléma. A gond akkor kezdődött, amikor szombaton reggel kapkodva lett a gumizás megoldva. Friciék felfújták a gumit, de majd vissza kellett volna engedni a megfelelő nyomásra. Ez a lépés kimaradt, és innentől nem úgy működött a gumi, ahogy kellett volna. Konkrétan alászedett kormánynál fékezés nélkül a kocsi nem fordult el, és ezért estünk be a fotocella előtt egy fél méterrel az árokba. 16 perc alatt szedtek ki a nézők. Aztán ahogy lejöttünk Sáta – Sátán a váltó kezdte feladni a harcot, majd ötödiken kívül semmi nem maradt benne. Itt vége volt a Miskolc Ralinak is számunkra. Az a három gyors jó volt, legalább addig élveztem.

Pisti mennyire tudja felvenni a ritmust a kocsiban, mint kezdő navigátor?
- Tudtam én, hogy ez a navigátorkodás nem olyan egyszerű, de Pisti nagyon lelkes, és próbálja a lehető legjobban megoldani a feladatát. Sok támpontot írnunk az itinerbe, hogy ha valahol elakad, hamar megtalálja, hogy éppen hol járunk. Volt, ahol emlékezetből kellett autóznom, mert kicsit lemaradt, de ahogy gyűlnek szépen a versenykilométerek majd egyre jobban fog ez menni. Amúgy a kettes gyorson például nagyon ügyes volt Pisti, le a kalappal. Aminek még nagyon örültem, hogy az én példaképeimhez képest így sem mentem rosszul. Ez sokat dobott azon, hogy ne keseredjek el. Egy kis rutin és tapasztalatgyűjtésre van szükség semmi másra, és mi pont erre törekszünk.

Szombathelyre elkészül a Lada?
- Úgy néz ki, hogy a murvákat kihagyjuk, és inkább szépen rendbe tesszük a kocsit a következő aszfaltos futamra. Illetve, ha elkészül, akkor mindenképpen menni fogunk sprint versenyeken, hogy versenytempóban tudjunk tesztelni.

Reklámpartnereink:
Tiszaújváros Transz Kft. – Földmunkavégzés - Közúti Teherszállítás; Lincos.eu – Autószerviz Gumiszerviz és Garázsipari berendezések, szerszámok; Komplex-D Magas és Mélyépítés; Baromfiudvar 2002 Kft. - Hús-, húskészítmény nagykereskedelme; Ferrodo 2002 Kft. - Versenyautó Fék & Kuplung Felújítás; Kelet-Atlasz Kompresszor Kft. - Kompresszor javítás; HB.c.e. - Mérnöki Szolgáltató, Építő és Kereskedelmi Kft.; Olvisz 98 - Olajipari Vízügyi Szolgáltató Kft.; Unilub Kft. - Kenőanyag nagykereskedelem; Bója Teherfuvarozás; TGK Trans Kft. - Gépjármű kereskedelem; Inter-Agrowashker Kft. – Mezőgazdasági gépalkatrész és teherautó gépkocsialkatrész; Nomido Madera Kft. – Csomagolástechnika és raklapgyártás; Civis Solar Hungária Kft. – Klímatechnika és napelem; Total Wagon Management Hungary Kft. – Vasúti kocsi mobilszerviz; Nagy Ferenc e.v. - Munkaerő közvetítés;

Szöveg: Tiba Anita