burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Két futam dönt az Eb-címről

A Historic Rali-Európa-bajnokság utolsó két futamán dől el a D csoport bajnoki címe. Wirtmann Ferenc és Kerekes József, Ford Escort Mk II-essel egyaránt két-két ponttal vezetik a versenyzők és a navigátorok bajnokságát a szeptember 20-22-e között megrendezésre kerülő Elba Rali

Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét

Küzdelmes versenyen szerezte meg az elsőséget Nova Goricában, és ezzel megvédte horvát abszolút bajnoki címét Hideg Krisztián és Kerék István. Az R5-ös alakulat nem csak a nemzeti megmérettetésen bizonyított, de a European Rally Trophyban (ERT) is. A páros hétvégén elért

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett megnyerték a Mitropa Kupa értékelését. A Lovász Pál - Kürti Tamás egység nagyon komoly

Megtört a másfél éves átok

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. Kitettetek magatokért, hogy ott legyetek a célban? - Igen. Szinte az összes gyorsaságin harcoltunk

Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián

A nyári szünet után a nemzetközi megmérettetések is folytatódnak. Hideg Krisztián és Kerék István számára például a European Rally Trophy (ERT), illetve a horvát bajnokság újabb fordulója lesz a következő állomás. A szeptember 7-8-ai Nova Gorica Rallyn ráadásul egy teljesen

Két futam dönt az Eb-címről Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában Megtört a másfél éves átok Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

News image

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett me...

Bővebben

Megtört a másfél éves átok

News image

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. ...

Bővebben

Meg tudtunk villanni és ez biztató a jöv

News image

Az Országos Rali Bajnokság hatodik fordulóját, Ózdon tartották. A verseny érdekessége, hogy míg a prológ és a szombati nap a névadó városban talált otthonra, a második napon Sa...

Bővebben
Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián
2018. szeptember 08. szombat, 11:02    | Írta: Faingyerek    PDF Nyomtatás E-mail
AddThis Social Bookmark Button

A nyári szünet után a nemzetközi megmérettetések is folytatódnak. Hideg Krisztián és Kerék István számára például a European Rally Trophy (ERT), illetve a horvát bajnokság újabb fordulója lesz a következő állomás. A szeptember 7-8-ai Nova Gorica Rallyn ráadásul egy teljesen új, továbbfejlesztett R5-ös áll rajthoz a páros.


Hideg Krisztián:
Igaz, közel két hónapja ültünk utoljára versenyautóban, de így sem tudtuk kipihenni magunkat. Hétvégéről hétvégére utazunk a versenyekre – ha nem rally, akkor gokart kapcsán. Így volt ez egy héttel ezelőtt is, ahol Ádám is nyerni tudott a morva kupán. Így őt a győzelmei számában már biztosan nem fogom utolérni idén. De szeretnék közelebb kerülni hozzá – például most hétvégén, amikor is Nova Goricában állunk rajthoz.

Ez a futam ismét kettő az egyben lesz, hiszen a horvát és az ERT értékelésébe is beleszámít. A kiírás ugyanaz, mint tavaly volt, csak minimálisat módosítottak rajta, és az is inkább a pályák programbeli sorrendjét érintette. Fel vagyunk készülve arra, hogy ultra nehéz megmérettetés vár ránk, 0 kilométer egyenessel, sok kanyarral, tempóváltásokkal.

A célunk azonban így is az lenne, hogy egy jó eredménnyel bebiztosítsuk a vezető pozíciónkat a horvát értékelésben, amit jelenleg jócskán vezetünk. Ha ez sikerülne, akkor az utolsó fordulóra már nyugodtan, az örömautózás reményében utazhatnánk. ERT tekintetében pedig arra törekszünk, hogy a szezon végére döntőbe jussunk.

Eddig nem nagyon volt szerencsénk Nova Goricában. Első alkalommal olajnyomás problémája volt a Mitsubishinknek, tavaly pedig a fékünk rendetlenkedett az R5-ösben. De hát három a magyar igazság, így bízom benne, hogy most elkerül bennünket a technika ördöge, és problémamentesen célba érünk.
Péntek reggel a shake down-nal kezdünk, majd a délután 14 órai rajtot követően 5 szakaszt teljesítünk. Szombaton pedig további 7 gyorsaságinak nézünk elébe. Mindez összesen 150 versenykilométert jelent. Egy vadonatúj R5-össel megyünk, ami 2018-as, idei fejlesztésű, Kazár Miki ment vele idén még az Eger Rallyn. Sok jót hallottam ezekről a fejlesztésekről, így remélem, hogy mi is megtapasztalhatjuk ezek előnyeit.







Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Laurel Kft., Richmond Logistics, Hotel Parlament, Hotel Palazzo Zichy, Patócs Autóház Kft., Metálkontakt Kft., Mátrai Kft., Firebox Kft., C-Service Kft., Sky-Tools, Dornhof Nagy Und Partner Kft., Nagy József Auditor, Aktív Tours Kft., Continental Travel Kft., Aszú Étterem, Vázterv Mérnök Iroda Kft., Continental Group Kft., SRT Kft., Ventosus Kft., Moltech, Euroll Kft., HNN Projekt
Sajtófőnök: Horváth Judit – Tel.: 30/533-9099; E-mail: sajto.hidegrallyteam@gmail.com
 
 
38. Rally Kosice
2012. október 06. szombat, 14:51    | Írta: Faingyerek    PDF Nyomtatás E-mail
AddThis Social Bookmark Button

Összefogaló videó a 38. Rally Kosice-ről.
Bővebben...
 
Szakadó eső és sár a Katalán Rali első versenynapján
2016. október 14. péntek, 20:27    | Írta: Faingyerek    PDF Nyomtatás E-mail
AddThis Social Bookmark Button

Turán Frigyes és Zsiros Gábor csütörtök este Barcelonában aszfalton kezdte meg a versenyzést a Katalán Ralin a Ford Fiesta R5-tel. Friciék az eső és sár ellenére nagyon jól teljesítették a Super Specialt, a magyar páros a WRC2-es kategóriában 6. helyről várja a pénteki folytatást a vegyes talajú spanyol gyorsasági szakaszokon.


"Csütörtökön kétszer sikerült szakadó esőben teljesítenünk a shakedownt, óriási sár volt, de a pályák szenzációsak. Leteszteltük az abroncsokat, kipróbáltuk a beállításokat, úgy érzem, a körülményekhez képest jól autóztunk, sikerült jól átmozgatnunk a Fiestát és magunkat is. Szerencsére ezt a teljesítményt a heves zivatar ellenére az esti első barcelóniai gyorsasági szakaszon még tovább tudtuk fokozni, így a 6. helyről várjuk a holnapi folytatást, ami biztató kezdet. Most úgy tűnik, hogy péntek reggelre kitisztul az idő és a hétvége már jobban alakul. Nem szeretek sárban autózni, ilyenkor nem lehet annyira élvezni a versenyzést, egy idő után mindig kínlódásba megy át, hiszen egyre rosszabb minőségű pályákkal kell megküzdenünk nekünk és az autónak is" - mesél a csütörtöki napról és a Super Specialról Zsiros Gabi.


"Természetesen most is, mint az elmúlt világbajnoki futamokon nagyon komoly mezőnyben szerepelünk, 19-en vagyunk a kategóriában. Ez egy igazi kihívás nekünk, sokkal jobb érzés egy ilyen mezőnnyel megküzdeni és felérni egy szép helyre, mintha gyengébb versenyzők között jóval előrébb tudnánk végezni. Sok helyi csapat indul, rengeteg a gyári autó. Vannak olyan gyorsasági szakaszok aszfalton, melyek tavaly lefelé tartottak, most pedig felfelé, így ezeken biztos, hogy ki fognak jönni az erőviszonyok. A csütörtöki barcelonai Super Special ennél jobban nem is sikerülhetett volna, az ítéletidő ellenére nagyon jól ment a Fiesta a gyönyörű környezetben. Pontosan, gyorsan autóztunk és úgy érzem, kihoztuk a maximumot magunkból és a Hankook abroncsokból is. Az első gyorsaságin az volt a cél, hogy egy jót autózzunk műszaki gond nélkül, amit teljesítettünk is. Izgatottan várjuk a holnapi versenynapot. Úgy gondolom, hogy az első tízbe ismét bravúr lesz felérni, de a kezdés nagyon jó, mi mindent meg fogunk tenni, hogy a vége is az legyen" - teszi hozzá Turán Frici.

Pénteken következő hat gyorsasági szakasz és közel 116 kilométer vár a versenyzőkre a Katalán Ralin. 
 
Wirtmann a bajnokság élén
2016. augusztus 18. csütörtök, 19:13    | Írta: Faingyerek    PDF Nyomtatás E-mail
AddThis Social Bookmark Button

Idei negyedik győzelmét aratta Wirtmann Ferenc és Barna György az Országos Historic Ralibajnokság D csoportjában a Baranya Kupán, amivel átvették a vezetést a bajnokságban.


A Grawe Életbiztosító Zrt által támogatott páros a Ford Escort RS Mk II-essel az idei öt historic futamból négyen állt rajthoz – egy magyar bajnoki egybeesett a cseh CEZ-futammal, ahol szintén érdekeltek –, és mind a négyen győzni tudtak. A kihagyott verseny ellenére is vezetik a bajnokságot.

„Nagyon jó verseny volt – mondta Wirtmann Ferenc. – A Baranya Kupa mindig jó hangulatú, a pályák is tetszenek, bár az állapotuk sokat romlott tavaly óta, de erről nem a rendező tehet.

A verseny előtt Németországban javították meg az Escort befecskendezőjét, de még mindig nem tökéletes, amikor magasabb fordulaton ellépek a gázról, akkor szinte leáll a motor. Ez főleg akkor kellemetlen, amikor egy kanyarban kicsit korrigálni kell. Azt viszont nem mondhatnám, hogy ebből jelentős hátrányunk származott volna.

Most is volt műszaki hibánk, a hátsó híd négy kitámasztója közül az egyik eltört és a jobb hátsó lengéscsillapítónk is tönkre ment, de mind a két alkatrészt azonnal ki tudtuk cserélni, mondhatjuk, hogy ez is a rali része.

Örülök a győzelemnek, de annak még jobban örülök, hogy ilyen szépen erősödik a magyar historic bajnokság, egyre többen szorongatnak, a zsigulis srácokra rá is kellett szólnom, hogy most már menjenek egy kicsit lassabban, de úgy tűnik, nem nagyon akarják megfogadni a tanácsomat.

Természetesen a következő historic futamon, a Salgó Kupán is ott leszünk.”



A Baranya Kupa Historic végeredmény:
1. Wirtmann Ferenc–Barna György Ford Escort RS Mk II D/3 45:50,0
2. Balogh Sándor–Groll Róbert Fiat 131 Racing D/3 +1:58,6
3. Szőnyi András Gábor–Szabó Árpád Lada 21011 D/2 +2:04,0
4. Gaál Ádám–Kalapács Kornél Opel Ascona B D/3 +2:42,3
5. Spindler Tibor–Vojnár Mátyás Opel Corsa A GSi E/2 +2:46,1
6. Varga Péter–Végh Attila BMW 325i E/4 +2:52,9
7. Don Nitró–Ivanov Iván Peugeot 205 GTI E/2 +6:18,0
8. Pallaghy Botond–Hetesi Viktor Peugeot 205 GTI E/2 +6:45,8
9. Rácz Tibor–Ratting Tamás Lada 21011 D/1 +7:12,6
10. Balics Ákos–Borsfai Dávid Volkswagen Scirocco Mk1 D/2 +8:54,9
11. Balázs Kornél–Mohácsi László Trabant 601 E/1 +11:14,3
12. Strider Zoltán–Vig Sándor Trabant 601 S E/1 +13:22,3

Országos Historic Ralibajnokság D csoport állása:
1. Wirtmann–Barna 46
2. Gaál–Kalapács 42
3. Szőnyi–Mácsai 34
4. Balogh–Groll 34
5. Balics–Borsfai 25
6. Rácz–Jankovics 23
7. Rónay–Csuri 8
8. Zsótér–Eigel 1

WIRTMANN FERENC KORÁBBI HISTORIC EREDMÉNYEI:
2008. C korcsoport magyar bajnok
2009. C korcsoport magyar bajnok
2010. C korcsoport magyar bajnok
2011. C korcsoport magyar bajnok
2012. C korcsoport magyar bajnok, Historic CEZ-bajnok
2013. Historic CEZ-bajnok
2014. D korcsoport magyar bajnok, Historic Eb. C korcsoport 4.
2015. C korcsoport magyar bajnok, Historic CEZ-bajnok, Historic Eb. D korcsoport 2.

A Textura Sport Club partnerei: Grawe Életbiztosító Zrt., Textura Kft., Beanett Bt. Munkaruházat, Iharos és Goller Kft., Ford Hovány
 
 
Reális eredmény született
2017. július 18. kedd, 17:18    | Írta: Faingyerek    PDF Nyomtatás E-mail
AddThis Social Bookmark Button

Vasárnap a szombatival megegyező időrendben, összesen 4 felfutásra volt lehetősége a 34. HE-DO Mátrai Hegyiverseny indulóinak, köztük Turán Frigyesnek is, Parádsasváron. Mivel a hőmérséklet egész nap valamivel magasabb volt, mint szombaton – no meg a versenyzőkben is ott volt az korábbi négy felfutás –, jobb időeredmények születtek már az első hegyre menetel során is.


„Nagyon jól működtek a gumiabroncsok, már az első felfutásnál is éreztem, hogy nagyon jó a tapadás. Jobb időt mentem én is, mint tegnap, de a többiek még többet javultak, de ez még így is jó volt a 3. helyre. A lengyel ellenfelek is kijavították a technikai hibáikat, így már valós teljesítményükre voltak képesek. Mivel több, a rally-szabályok szerint épített R5-ös Ford Fiestánál jóval erősebb autó is volt a mezőnyben, így tudtam, ha nem lesz problémájuk, akkor nem, vagy csak nehezen tudom megismételni a szombati 3. helyemet.” – kezdte a vasárnap értékelését Frici.

Az időjárás előrejelzés egész napra napos, csak időnként felhős időt jósolt, és ez többnyire így is volt.
„Szerencsére az időjárás idén kegyeibe fogadta a versenyt, csak néhány csepp eső esett, ez nem befolyásolt senkit és semmit. Az első versenyfutamban a 4., a másodikban az 5. legjobb időt értem el a zárt autók között, ami így is jobb eredmény, mint amit az „erőviszonyok” előre jeleztek. Gratulálok Bódis Kálmánnak, aki megnyerte a vasárnapi értékelést!” – folytatta a versenyző.

„Nagyon örülök, hogy végre száraz pályán is kipróbálhattam, sőt versenyezhettem is a HE-DO Kft. által tavaly kiváló minőségben felújított úton, ami egyben a Mátrai Hegyiverseny pályája is. Én ugyan egy rally-autóval indultam, de úgy érzem, a maximálisan kiaknáztam a benne rejlő lehetőségeket, és a szombati 3. hely után a vasárnapi 5-nek is nagyon örülök. El tudom képzelni viszont, hogy jövőre egy „hegyre” optimalizált, netán épített autóval a nem csak a verseny megnyeréséért, hanem a pályacsúcsom megdöntéséért is harcba szállok!” – zárta gondolatait Frici.
A verseny hivatalos végeredménye: http://www.chronomoto.hu/livetiming/hillclimb/?run=5&cat=abs

Forrás: Just Creative 
 


7. oldal / 103