burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Két futam dönt az Eb-címről

A Historic Rali-Európa-bajnokság utolsó két futamán dől el a D csoport bajnoki címe. Wirtmann Ferenc és Kerekes József, Ford Escort Mk II-essel egyaránt két-két ponttal vezetik a versenyzők és a navigátorok bajnokságát a szeptember 20-22-e között megrendezésre kerülő Elba Rali

Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét

Küzdelmes versenyen szerezte meg az elsőséget Nova Goricában, és ezzel megvédte horvát abszolút bajnoki címét Hideg Krisztián és Kerék István. Az R5-ös alakulat nem csak a nemzeti megmérettetésen bizonyított, de a European Rally Trophyban (ERT) is. A páros hétvégén elért

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett megnyerték a Mitropa Kupa értékelését. A Lovász Pál - Kürti Tamás egység nagyon komoly

Megtört a másfél éves átok

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. Kitettetek magatokért, hogy ott legyetek a célban? - Igen. Szinte az összes gyorsaságin harcoltunk

Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián

A nyári szünet után a nemzetközi megmérettetések is folytatódnak. Hideg Krisztián és Kerék István számára például a European Rally Trophy (ERT), illetve a horvát bajnokság újabb fordulója lesz a következő állomás. A szeptember 7-8-ai Nova Gorica Rallyn ráadásul egy teljesen

Két futam dönt az Eb-címről Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában Megtört a másfél éves átok Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

News image

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett me...

Bővebben

Megtört a másfél éves átok

News image

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. ...

Bővebben

Meg tudtunk villanni és ez biztató a jöv

News image

Az Országos Rali Bajnokság hatodik fordulóját, Ózdon tartották. A verseny érdekessége, hogy míg a prológ és a szombati nap a névadó városban talált otthonra, a második napon Sa...

Bővebben
Vérfrissítés
2018. március 14. szerda, 18:52    | Írta: Faingyerek    PDF Nyomtatás E-mail
AddThis Social Bookmark Button

Új párossal kezdi a 2018-as évet az MR Racing Hondás alakulata. A Szilágyi Tamás által összefogott csapat új versenyzői az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás alkotta duó lesznek, akik már túl is vannak az autóval az első métereken.


„Tehetséges fiatal párost szerettem volna az autóba ültetni 2018-ban, így esett a választásom az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duóra, akik a sport iránti alázatukkal és elkötelezettségükkel bebizonyították ott a helyük az aktív versenyzők között” – kezdte a beszélgetést Szilágyi Tamás, a csapat koordinátora, majd hozzátette. „A tavalyi év végén megkerestem Attilát, akitől pozitív visszajelzéseket kaptam, így azt gondolom, nem kellet sokat gondolkodnom a váltáson.”

Nagyvelegen már meg is tartották első tesztjüket, ahol az elsődleges cél az autóval való ismerkedés volt.
„Túl vagyunk az első teszten, ami azt gondolom nagyon pozitív volt mindkét fél számára. Attila és Tamás is nagyon pozitívan állt mindenhez és ez is kellett ahhoz, hogy egy sikeres két napos tesztet hagyjunk a hátunk mögött” - tette hozzá Tamás.
„Nagyon örülök, hogy Tamás megkeresett a tavalyi évben ezzel az ajánlattal, amire egy személyes találkozó után igent is mondtam” – folytatta a beszélgetést ifj. Fogarasi Attila, majd hozzátette: „Már a teszten is túl vagyunk, a saját autómhoz csak annyiban hasonlít, hogy ennek is négy kereke van. Nagyon meg kell szoknunk az autót és a sok változást, amit részben az első osztály hoz majd, de dolgozunk rajta, hogy mindkét félnek gyümölcsöző legyen a kapcsolat.”

Köszönjük Partnereinknek: Jégszilánk Kft., Zeljenka Vállalkozás Szerszámkészítő és Fémalkatrész Gyártó Kft., Mirelit Mirsa Zrt., TMI Épületmenedzsment Kft., Balogh Szerviz-Trans Kft., GPsped Kft., Persped Kft., Prior Kft., Alox Kft., White PSL Trans Kft., Unit Design Kft., PSL Hungary Kft., Röplap Bt., Twolex Kft., Bervent Hő - és Légtechnikai Kft., Telor Elektromontage Kft., Teherati 2006 Kft., RodeoMAX Internet Szolgáltató, Fiscat Online Pénztárgép, Berger Stanc Kft., KBT Dekor Hungary Kft., GULF Oil Hungary, Wavecom Informatikai Kft., Gamma-Modul Kft., Rolling Wash Kft., Lozandro Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., Selmeczi és Társa Mérnöki Kft., Winkler Gumiszerviz, Etik Trans Kft., ER-FA 2000 Faipari Kft., Kedvenc Kereskedőház Zrt., Pannon Led Kft., Galvox Felületkezelő Kft., Kereken-Pálya Kft., Vents Hungary Bodorvent Kft., Autogumiplaza-Pirelli, Autósport és Formula Magazin, Rally Café Magazin
 
 
Nagyszerű eredmények az Isztriáról
2018. május 12. szombat, 11:06    | Írta: Faingyerek    PDF Nyomtatás E-mail
AddThis Social Bookmark Button

Boldogan tértek haza az CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a horvát tengerpartról. A verseny előtt megígérték, nem nyaralni mennek és ez így is volt, hiszen a Lovász Pál - Kürti Tamás a Mitropa Kupa nagyszerű második helyére kormányozta be a Hyundai i20 R5 versenyautót, míg a Tábori Ákos - Nagy Attila páros az összetett értékelés 13. helyén zárt.


A 2018-as Mitropa Kupa harmadik állomását, a 27. Rally Opatiját Horvátországban az Isztriai-félsziget csücskén rendezték, ahol a versenyző párosoknak több mint 110 versenykilométert kellett megtenni igazi rally pályákon.

A Lovász Pál - Kürti Tamás páros nagyszerűen kezdte a versenyt, hiszen a pénteki első szakaszt a Mitropás mezőnyben megnyerte, majd szinte a verseny végéig harcban volt a győzelemért. Jó volt a tempójuk, végig jól választottak gumit, ám eltörött a váltókaruk, ami miatt olyan időhátrányt szedtek össze, hogy elérhetetlenné vált számukra a győzelem.
„Ezen a versenyen jól elkaptuk a fonalat és az abszolút 6. és a Mitropa Kupa 2. helyére kormányoztuk be a Hyundai i20-at. Nagyon élveztem az egész versenyt, jó pályákon mentünk, az egész csapat maximálisan megdolgozott a sikerért. A végére azért jutott egy kis izgalom is, eltörött a váltókarunk, amit Tamással improvizálva meg tudtuk javítani. Használtunk ragasztószalagot és mindent, ami volt nálunk. Sajnos ezen a gyorson nagyon sokat veszítettünk, de nem vagyunk csalódottak, hiszen az eredményünk így is szépen csillog” – értékelte a májusi tengerparti kirándulást Lovász Pál.

A csapat másik egysége a Tábori Ákos - Nagy Attila páros az N-es Mitsubishivel az abszolút értékelés 13. helyén zárta a versenyt. Ákos az első szakaszt picit elóvatoskodta, majd onnantól folyamatosan jött fel.
„Nagyon nehéz verseny volt számunkra, új környezetben, teljesen egyedi pályákon versenyeztünk, ráadásul Attilával ez volt az első közös versenyünk” – mondta Tábori Ákos, majd hozzátette: „Azt gondolom, hogy nincs okunk panaszra, reális az eredményünk. Az persze egy kicsit bosszantó, hogy egy kategóriába soroltak minket az R5-ös autókkal, így kupa nélkül tértünk haza. Igazából ez sem számít, hiszen fantasztikus élményt kaptunk.”
A verseny végén, a park ferme feloldása után, a csapat áldozatos munkájának köszönhetően a Hyundaiból kivették a motort, amit rögtön útnak indítottak Franciaországba, ahol a felújítás mellett megkapja a 2018 specifikációs fejlesztést. CREDOBUS-LPWMSport versenyzői legközelebb május végén az idei első murvás versenyen a szombathelyi Iseum Rallye-n vesznek majd részt.
Partnereink: CREDOBUS, KF Service Solutions Kamion Fényező Kft., M6 L.O.G Kft., Expert Lajta Kft., TPA csoport Magyarország, DE BUS Gmbh, Bus Center Kft., Geri Ügyvédi Iroda, Skuba, diesel DR, Hunnoid, KF Minibus
 
Minden párosunk célbaért
2018. szeptember 08. szombat, 10:48    | Írta: Faingyerek    PDF Nyomtatás E-mail
AddThis Social Bookmark Button

Jól szerepeltek a CREDOBUS-LPWMSport versenyzői az Országos Rallye Bajnokság hatodik futamán, az Ózd Rallyn és nagyon sok serleggel térhettek haza.
A Hyundai i20 R5-öt kormányozó Turán Frigyes - Bagaméri László páros egy prológ abszolút idővel kezdte az ózdi versenyt, majd másnap egyenletes tempóban a negyedik - ötödik helyen autózott, amikor az utolsó gyorsasági szakaszon elment az erő az autóból, ami megpecsételte a páros versenyét. Friciék végül az abszolút hatodik helyen végeztek és legnagyobb riválisukkal szemben növelték az előnyüket a bajnokságban.


„A szombati utolsó gyorsasági szakasz második kanyarjában elment az erő az autóból, amit a turbócső leesése okozott. A csapat orvosolta a problémát így Friciék tudták folytatni a versenyt” – árulta el a CREDOBUS-LPWMSport csapatvezetője.

A Lovász Pál - Kürti Tamás egység a Botka Team Skoda Fabia R5-jét próbálta meglovagolni. Az autó beállításában Botka Dávid segédkezett, de a rövidke teszt miatt csak a verseny vége felé találták meg a közös nevezőt az autóval. Páléknak nagyon tetszett az autó, élmény volt vezetni.
„Ez volt a harmadik R5-ös autó, amivel versenyeztünk, és nagyon mély benyomást tett ránk. Élveztük minden méterét, amit megtettünk vele és természetesen vigyáztunk is rá. Voltak biztató eredményeink, de maradunk a Hyundai mellett” – tette hozzá Kürti Tamás.

A Tábori Ákos - Nagy Attila páros több kalandos eseményt élt át a verseny alatt. Ők is a gumikkal és a fékekkel küzdöttek az egész verseny alatt, de amiért elmentek Ózdra, azt sikeresen teljesítették.
„Volt több szakaszgyőzelmünk is, ami nagyon jó érzés, de kalandból sem volt hiány. Többször is ráijesztettem Attilára, de összességében nagyon jó hangulatú versenyt teljesítettünk. Amiért mentünk az meg van, behoztuk az autót a célba a második helyen és ezzel megerősítettük a második helyünket a bajnokságban” – folytatta Tábori Ákos.

A Riskó Dániel - Aczél András páros célja a tisztes helytállás volt hazai pályán, semmiféle komoly teher nem volt a vállukon és ez jót is tett nekik. Sokáig vezették a kategóriájukat, de végül másodikok lettek, ami egy csodás eredmény számukra.
„Kezdek visszatalálni a sprintes önmagamhoz és ez jól mutatja az eredmény is. Kilenc gyorsasági szakaszt sikerült megnyernünk és egyáltalán nem vagyunk csalódottak a második hely miatt, mert nagyon jót csatáztunk Jánosa Ákosékkal” – folytatta a beszélgetést Riskó Dani.

A csapat színeiben 11 évnyi kihagyás után visszatérő Niesz Ferenc - Begala Tamás páros mondhatni azonnal visszakerült a közönség kegyeibe. Fantasztikus autózást mutattak be egész hétvégén és természetesen, ahogy egy hátsókerekes autóval kell a nézőket sem hagyták unatkozni. Végül pedig az ORC abszolút negyedik helye mellett a legjobb kétkerekesnek járó kupát is hazavihették.
„Tetszett a verseny, nagyon élveztük és a kocsi is tökéletesen működött. Kell ennél jobb párosítás?!” – zárta a beszélgetést Niesz Feri.
Partnereink: CREDOBUS, KF Service Solutions Kamion Fényező Kft., M6 L.O.G Kft., Expert Lajta Kft., TPA csoport Magyarország, DE BUS Gmbh, Bus Center Kft., Geri Ügyvédi Iroda, Skuba, diesel DR, Hunnoid, KF Minibus
 
 
Wirtmann új pályákon az Ypres Ralin
2018. június 22. péntek, 16:51    | Írta: Faingyerek    PDF Nyomtatás E-mail
AddThis Social Bookmark Button

Nem sokat pihenhetett Wirtmann Ferenc, aki a Fehérvár Ralit követő héten, kedden már Belgiumba utazott a Historic Rali-Európa-bajnokság negyedik futamára,
az Ypres Ralira.


A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott versenyzőnek az Eb-n megszokott módon Kerekes József navigál a Ford Escort Mk II-esben.
Korábbi győzelmüknek és két második helyezésüknek köszönhetően a D csoport bajnokságát 47 ponttal vezetik, a spanyol Jesus Ferreiro 36-tal a második, míg az osztrák Karl Wagner 26-tal a harmadik.
Az Ypres Rali érdekessége, hogy ez lesz az idei első olyan futama Wirtmann-nak, ahol még semmilyen tapasztalattal nem rendelkezik. A szerdai pályabejárás éppen ezért volt különösen fontos.


„Hulla fáradtak vagyunk — mondta Wirtmann szerda este tíz órakor, amikor befejezték a pályabejárás első napját. — Ilyen gyorsaságikat még nem láttam. Búza-, káposztaföldek között megy az út, nem lehet látni, hogy hol van az elágazás.

Nincs annyi kanyar, mint a spanyol versenyeken volt, de ami van, az mind sunyi, alattomos. Az egyik felét le lehet vágni, a másikat nem mert vagy padka van a belső íven, vagy kibetonozott árok, amibe ha beleesel, nem tudsz kijönni.

Éppen ezért nagyon pontos itinert kell írni. Két tréninget engedélyeznek a pályákon, amit nagyon szigorúan ellenőriznek is, szemben Spanyolországgal, ahol annyit mehettél, amennyit akartál.
A környék nagyon kellemes, patyolat tisztaság van mindenhol, nagyon készülnek a versenyre, a teljes belváros le van zárva. Talán csak a Sanremo Ralin tapasztaltunk ekkor felhajtást.

Az idei első három versenyzünk jól sikerült, 11 pont előnnyel vezetjük a bajnokságot, ezt szeretnénk megtartani és ha lehet még tovább növelni. Ehhez viszont először is célba kell érni, amihez nagyon észnél kell lenni ezeken a pályákon. A taktikánk a szokásos, egy kicsit óvatosabban kezdünk, aztán meglátjuk, hogy mennyit kell vagy mennyit érdemes gyorsulni.“

HISTORIC RALI-EURÓPA-BAJNOKSÁG D CSOPORT ÁLLÁSA HÁROM FUTAM UTÁN, VERSENYZŐK
1. Wirtmann Ferenc 47 pont
2. Jesús Ferreiro 36 pont
3. Karl Wagner 27 pont
4. Jukka Aromaa 15 pont
5. Eddy Van Den Hoorn 14 pont
6. Pentti Veikkanen 12 pont

HISTORIC RALI-EURÓPA-BAJNOKSÁG D CSOPORT ÁLLÁSA HÁROM FUTAM UTÁN, NAVIGÁTOROK
1. Kerekes József 47 pont
2. Xabier Anido 36 pont
3. Gerda Zauner 27 pont
4. Arto Arola 15 pont
5. Theo Badenberg 14 pont
6. Timo Jaakola 12 pont

HISTORIC RALI-EURÓPA-BAJNOKSÁG ÁLLÁSA HÁROM FUTAM UTÁN, CSAPATTOK
1. Scuderia Coppa Amici 93 pont
2. Past Racing 79 pont
3. Rododendri Historic Rally 68 pont
4. Historic Rally Club Finland 55 pont
5. Rally Sport Classic 40 pont
6. Historic Rally Club Finland II 15 pont
7. ACU Friuli 13 pont
8. SK Vilu 10 pont
9. Rally Club Team 1 pont

HISTORIC RALI-EURÓPA-BAJNOKSÁG
március 16–17. Costa Brava Rali
április 20–21. Vltava Rali
május 24–26. Asturias Rali
június 21–23. Ypres Rali
augusztus 10–11. Lahti Rali
augusztus 30–szeptember 1. Alpi Orientali Rali
szeptember 20–22. Elba Rali
október 12–13. Mecsek Rali

WIRTMANN FERENC 2018-AS EREDMÉNYEI
Costa Brava Rali: Historic Eb. D csoport és D3-as kategória 2. hely, csapatverseny 1. hely
Eger Rali 1. nap: Historic ob. C csoport 1. hely, abszolút 1. hely
Eger Rali 2. nap: Historic ob. C csoport 1. hely, abszolút 1. hely
Vltava Rali: Historic Eb. D csoport és D3-as kategória 1. hely, CEZ historic abszolút 1. hely
Miskolc Rali 1. nap: Historic ob. C csoport 1. hely, abszolút 1. hely
Miskolc Rali 2. nap: Historic ob. C csoport 1. hely, abszolút 1. hely
Asturias Rali: Historic Eb. D csoport 3. hely, D3-as kategória 2. hely, csapatverseny 2. hely

WIRTMANN FERENC KORÁBBI HISTORIC EREDMÉNYEI
2008. C korcsoport magyar bajnok
2009. C korcsoport magyar bajnok
2010. C korcsoport magyar bajnok
2011. C korcsoport magyar bajnok
2012. C korcsoport magyar bajnok, Historic CEZ-bajnok
2013. Historic CEZ-bajnok
2014. D korcsoport magyar bajnok, Historic Eb. C korcsoport 4.
2015. C korcsoport magyar bajnok, Historic CEZ-bajnok, Historic Eb. D korcsoport 2.
2016. D korcsoport magyar bajnok, Historic CEZ-bajnok
2017. D korcsoport magyar bajnok, Historic abszolút magyar bajnok

A Textura Sport Club partnerei: Grawe Életbiztosító Zrt., Textura Kft., Iharos és Goller Kft., Ford Hovány 
 
VII. Vectra Line Szendrő Rally RTE
2012. augusztus 10. péntek, 16:22    | Írta: Faingyerek    PDF Nyomtatás E-mail
AddThis Social Bookmark Button
 
VII. Vectra Line Szendrő Rally RTE összefoglaló videó.
Bővebben...
 


10. oldal / 103