burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.

Ezt dobta idén a gép

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket. Megint cserben hagyott a versenyautó? - Leszakadt az osztómű a

Vezető helyről estek ki

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, ami lehet a világon sem ment még tönkre senkinek. A csapat nagyon készült a

Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez

Nagyon hosszú versenyen van túl a CREDOBUS-LPWMSport négy versenyző párosa, akik a hétvégén az I. Nyíregyháza Rally-n biztosították be az év végi értékelés eredményeit. Sikeresen teljesítette hosszú távú versenyét a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, akik úgy autóztak, ahogyan az

Háromszor estek ki egyazon versenyen

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan… Lángi Attila: Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval

Nyíregyháza az ERC versenynaptárában

NYÍREGYHÁZA AZ ERC-SOROZATBAN, A MAGYAR VÁROS ÚJ HELYSZÍNKÉNT SZEREPEL A 2019-ES EURÓPA-BAJNOKI VERSENYNAPTÁRBAN *A magyar sportállamtitkár: “Óriási lépés ez számunkra” *A látványos Azori-szigeteki viadal nyitja a következő sorozatot márciusban *Új időpontban Liepāja, Lengyelország és Ciprus *Egyenlő arányban az aszfaltos és a murvás ralik az

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához Ezt dobta idén a gép Vezető helyről estek ki Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez Háromszor estek ki egyazon versenyen Nyíregyháza az ERC versenynaptárában I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

News image

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az...

Bővebben

Ezt dobta idén a gép

News image

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik má...

Bővebben

Vezető helyről estek ki

News image

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, am...

Bővebben
Dobogóra törne Vincze
2016. július 28. csütörtök, 17:04    | Írta: Faingyerek    PDF Nyomtatás E-mail
AddThis Social Bookmark Button

Akárcsak a többi versenyzőnek, Vincze Ferinek sem lesz könnyű dolga Székesfehérváron. Az ORB mezőnye egy hónap szünet után folytatja a küzdelmeket, ráadásul a murvás Szombathely és Veszprém után újra aszfalton. A fiatal pilóta azonban semmit sem bízott a véletlenre: csapattársaival egy hosszabb tesztet iktattak be a versenyhétvége előtt, hogy finomra hangolhassák a Mitsubishit. Ez ráadásul kulcsfontosságú tényező is lehet, hiszen Vincze a dobogóra törne Székesfehérváron.


Vincze Ferenc:
Az utolsó versenyünk több mint egy hónapja volt Veszprémben, aszfalton viszont Miskolcon, még áprilisban… Kulcsfontosságú volt tehát, hogy a Székesfehérvár Rallye előtt egy hosszabb tesztet is beiktassunk. Éreztem is, hogy sokkal nehezebben találom a ritmus a hosszú kihagyás szünet, de a tréning végére megtaláltam magamat, és a Mitsubishi beállításait is finomabbra tudtuk hangolni. Úgy érzem, jól fog ennek köszönhetően muzsikálni az autó a versenyen, de persze ez majd csak éles körülmények között fog bebizonyosodni.

Tavaly már mentünk Székesfehérváron, igaz, akkor már az első, murvás napon kiestünk, miután két defektet is szereztünk, de csak egy pótkerekünk volt. Nem is bánom, hogy most nem vegyes talajú lesz ez a forduló, bár jobb lett volna, ha kicsit változatosabb szakaszok alkotják. Másnap, a szuperrally keretein belül akkor tudtuk folytatni a futamot. Feküdtek a pályák és szép eredményeket is autóztunk: harmadikként zártuk a második napi versenyzést. Ha akkor sikerült ilyen jól szerepelnünk, bízom benne, hogy most is fog, hiszen azóta nagyon sok fejlesztést hajtottunk végre a kocsin. Igaz, a mezőny is sokat erősödött, de nem fogjuk hagyni magunkat.

Jelenleg 3. helyen állunk a bajnokságban. Mindezt úgy tudtuk hozni, hogy dobogóra még nem álltunk az idén, csak hoztuk az eredményeket. Örülnék, ha Székesfehérváron ezt meg tudnánk tenni, de persze akkor sem leszek csalódott, ha „csak” a TOP5-be férünk majd be.


Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Hungarobiomed Kft., Canadaoilhungary Kft., Penzz-impex Kft., Confector Kft., Zöld Út-Építő Építőipari és Szolgáltató Kft., Bartron 07 Kft., North Force Hungary Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., Bulath-Sped Kft., BS-tel Kft., Hegymegi Zsolt Egyéni Vállalkozó, DMKER, Várkert-97 Kft., Gold Stone Trans Kft., Hedex Hungary Kft., Auctor Bonus Kft., Palóc Kert Kft., Hartmann Építész Kft., Eubynor-West Zrt., Petrovics Csaba cnc., Szinka Kft., Hydroprofil Kft., Halláspartner Balassagyarmat, Sebi Kft. Barbara Trans Bt., Benyó Autószerviz Kft., Börcsök Trafik Bt., CRG Guild Kft.. Dolce Dream Kft., Dr. Ember Alex ügyvéd, Ember és Börcsök Ügyvédi Iroda, King Work Trio Szociális Szövetkezet, Lanzs Kft., Makói Pro Sanitas Patika Bt., Stage-Light-Theatre Szociális Szövetkezet, Rabbit & Duck Kft., Villforgó Bt.
Sajtófőnök: Horváth Judit – Tel.: 30/533-9099; E-mail: sajto.overdoseracingteam@gmail.com; web: www.overdosemedia.hu
 Képek: Csatlós Norbert
 
Hátrányból kovácsolnának előnyt
2016. július 28. csütörtök, 16:59    | Írta: Faingyerek    PDF Nyomtatás E-mail
AddThis Social Bookmark Button

Velenczei Ádám többször is bizonyított már az ORB mezőnyében, habár koránt sincs könnyű dolga, hiszen az összes helyszín ismeretlen számára. Tehetsége és navigátora, Farnadi Ágnes tapasztalatai segítséget jelentenek a jobbnál jobb eredmények elérésben. A páros bízik benne, hogy ez a hétvégi Székesfehérvár Rallyen sem lesz másképp…


Velenczei Ádám:
A veszprémi autógyilkos pályák rányomták bélyegüket a Mitsubishire, nagyon sok olyan dolog jött ki a kocsin, amire nem is gondoltunk volna. Szinte teljesen újjá kellett építenünk, hogy a hétvégén, Székesfehérváron ismét rajthoz tudjunk állni.  Ahogy tudom, korábban vegyes talajú futamnak számított a fehérvári, most azonban csak aszfalton fogunk autózni, amit én egy kicsit sajnálok. Így egy nap alatt kell majd közel 140 versenykilométert teljesítenünk.

Most is az újdonság varázsával fognak hatni a szakaszok, igaz, az oroszlányi egy részén korábban már autóztam, az RTE keretein belül. Még így is úgy érzem, jócskán hátrányban leszünk azokkal a pilótákkal szemben, akiknek többéves tapasztalatuk, valamint saját itinerük és belső kamerás felvételeik vannak, amikből készülhetnek a mostani megmérettetésre. Azért bízom benne, hogy az aszfaltos beállításaink most is beválnak, és fel tudjuk majd venni a kesztyűt a többiekkel szemben. Vannak elképzeléseim, mit lehetne máshogy csinálni Egerhez illetve Miskolchoz képest, de okosabb majd a saját tesztünk után leszek.
Ágival is egyre jobban összecsiszolódunk, ami szintén nagyon fontos tényező ahhoz, hogy sikeresen szerepeljünk. Jelenleg 7.-ek vagyunk a bajnokságban, az előrelépéshez viszont elengedhetetlenek lesznek a jó eredmények. Szeretnék most is beférni a TOP5-be, de kellő alázattal és csak pozitívan állunk azért a csaták elé.

Farnadi Ágnes:
A felkészülés most sem különbözik merőben a szokásostól. Talán csak annyiban, hogy július közepén Ádámmal részt vettünk egy sprintversenyen, ahol én vezettem, ő pedig navigált. Kitűnő csapatépítő alkalom volt, ahol nagyon jót szórakoztunk.

Székesfehérvárra első körben átnéztem a korábbi itinereket, többek között azokat is, amiket anno Petivel használtunk. A két fiú azonban teljesen különböző itiner szerint dolgozik, de azért alapnak mindenképp jónak tartom. Emellett belső kamerás felvételeket is elemzünk, ugyanis a három szakasz közül van egy, amit egyikünk sem ismer igazán. Ádám korábban már autózott az oroszlányi gyorson, míg nekem inkább a bakonycsernyei van meg jobban a fejemben, mivel amatőrként többször jártam már arra.

Csákberényben két éve már versenyeztem, de tavaly Petivel pont azelőtt estünk ki, hogy mentünk volna azon a szakaszon, így kevesebb a tapasztalatom róla. Az viszont biztos, hogy nagyon trükkös lesz ez a gyors, főleg, ha az elmúlt napok nagy esőzései ott hagyták nyomukat a pályán.
Persze most sem feltartott kézzel állunk oda a rajtba. Mindig óvatosan fogalmazzuk meg – még magunkkal szemben is – az elvárásainkat, de most is nagyon boldogok lennénk, ha beférnénk a TOP10-be. Tisztában vagyunk azonban azzal, hogy milyen erős mezőny lesz Fehérváron is, ugyanis néhány „új” páros is leadta nevezését, akik egy ideje nem vettek részt a futamokon, viszont köztudottan nagyon komoly ellenfelek. Fel kell tehát kötni a gatyát most is!


Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Betonútépítő Zrt.; Absolut Hostess Kft.; Confidenza Csapágyszolgálat; Gulf; Unifilter Kft.; Schönherz Informatikai Stúdió Kft.; Heves Cleaning Kft.; Színesfém Felvásárlás Pásztó PI-AT Metál Kft.; BM KOMP kompresszortechnika; Eftech Kft.;
Max-Transport Bt.; Dynamic Út Kft.; Bolyki Terra Kft.; Euroll Hungária Kft.; Honor Trans-Sped Kft.; Tiszta Víz Üzletház; Pápai Beton Kft.; Salgó polctervező; Suták Krisztián Építési Vállalkozó; Balassa Security Kft., Mipa Hungária Kft., NoGlu Cukrászda, L&L Trans Kft.
Sajtófőnök: Horváth Judit – Tel.: 30/533-9099; E-mail: sajto.overdoseracingteam@gmail.com; web: www.overdosemedia.hu
 
Képek:Csatlós Norbert
 
CEZ - Teszt
2016. július 25. hétfő, 20:18    | Írta: Faingyerek    PDF Nyomtatás E-mail
AddThis Social Bookmark Button

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna újra itthon húzza fel a tűzálló versenyzőruhát. A Skoda Fabia R5-tel az ezúttal kizárólag aszfaltos pályákon megrendezésre kerülő egynapos, Székesfehérvár környéki futamon készül fel az egy héttel utána következő lengyel ERC (European Rally Championship) és CEZ (Central Europe Zone) erőpróbára.


Szerencsés egybeesés a Puskádi – Gódor páros számára, hogy az idén aszfaltos pályákon zajló fehérvári verseny szintén része a CEZ értékelésnek, bár a hangsúly inkább a sokkal nehezebbnek ígérkező, egy héttel későbbi lengyelországi EB futamra, a 25. Rajd Rzeszowski-ra helyeződik. A hazai futam tökéletes lehetőség az erre való felkészülésre és kis szerencsével még akár pontszerzésre is alkalmas.

A versenyautó aszfaltra történő átépítése a Veszprém Rallye murváit követően már megtörtént és tökéletesen felkészítve várja az újabb megmérettetést. Néhány teljesített verseny tapasztalatai alapján már kiderült, hogy az R5-ös Fabia némileg kényesebb műszer a korábbi Super 2000-es változatnál, ami sokkal inkább speciális, ezáltal erősebb, tartósabb alkatrészekből állt össze.

Köszönhetően a rutinos Szerviz csapatnak az új autó is lényegében hibátlanul működött az eddigi futamokon és joggal bízhatunk abban, hogy ez így is marad, bár egyes alkatrészek üzemideje jóval rövidebb a megszokottnál.

A Székesfehérvár Rallye ezúttal lényegében egy napra korlátozódik. A szombati nap a gépátvételeket követően egy városi Prológgal zárul, amely viszont nem számít bele az értékelésbe. Vasárnap aztán három különböző helyszínen összesen tíz gyorsasági szakasz vár a Puskádi – Gódor párosra. Ebből a legnehezebb a mintegy 20 km-es Csákberény környéki pálya, amely ráadásul négy alkalommal szerepel a programban. Ez lesz ugyanis a legutolsó szakasz is, a plusz pontokat érő „Power Stage”.

A versenyt követően a csapat szinte azonnal indul is Lengyelországba. Erről további információkat majd a Fehérvár Rallye beszámolója alkalmával közlünk.


Csökő Zoltán

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY ezúton is köszöni Partnereinek és Támogatóinak, hogy lehetővé teszik a csapat számára a csodálatos helyszíneken zajló nemzetközi versenyeken való részvételt. 
 
Többesélyes verseny a kategóriában
2016. július 27. szerda, 20:32    | Írta: Faingyerek    PDF Nyomtatás E-mail
AddThis Social Bookmark Button

Kicsivel több, mint egy hét telt el a 33. Mátrai Hegyiverseny óta, de Lángi Attila már az újabb megmérettetésre készül. Visszatér az ORB mezőnyéhez, hogy harcba szálljon a 4-es kategória bajnoki pontjaiért. Nem lesz azonban könnyű dolga, ugyanis a Székesfehérvár Rallyn már azok a nagy ellenfelei is rajthoz állnak, akik a murvás futamokat kihagyták.


Lángi Attila:
Úgy érzem, javunkra fog válni Székesfehérváron az, hogy múlt hétvégén elindultunk a Mátrai Hegyiversenyen. Ha esni fog hétvégén, akkor azért, de ha nem, akkor is, ugyanis a szombathelyi és veszprémi murva után újra vissza tudtunk rázódni az aszfalt ritmusába.
A BMW karcolásmentesen megúszta a múltkori „motorcsónak versenyt”, így komolyabb javításokat, változtatásokat nem kellett rajta eszközölnünk a Fejér megyei viadal előtt. Mindössze annyit teszek majd még meg, hogy egy kicsit lejjebb engedem a kocsi hátulját, hogy a megszokott módon tudjuk terelgetni a szakaszokon.

Nem gondolom, hogy az Oroszlány és Pusztavám közötti gyors gondot okozhatna számunkra a hétvégén, a csákberényi azonban feladhatja a leckét. Jóval összetettebb pálya ez, tele ritmusváltásokkal és felhordásokkal, amikre nagyon oda kell majd figyelnünk. A mostani bakonycsernei szakasznak csak a fele lesz ismerős tavalyról, de ahogy emlékszem rá, nagyon tempós és dobálós. Botka Dávid belső kamerás videóját néztem meg erről a gyorsról, de azt kell megállapítanom, hogy egy igazi bátorságpróba, férfimunka lesz a teljesítése – már ha tényleg gyorsan akarunk menni, és nem csak kocsikázni…


Örömmel látjuk, hogy egyre többen vannak a kategóriánkban. Új tagként köszönhetjük Nemerey Ádámot és Hubert Istvánt is, akikkel szintén számolnunk kell majd Székesfehérváron. Persze, mellettük jönnek állandó „ellenfeleink” is, mint például Rafi és Tőzsér Áron, akik biztos most is gyorsan fognak menni… Többesélyesnek gondolom így a kategóriaelsőség sorsát, de örülnék neki, ha mi is érdemben bele tudnánk szólni ennek alakulásába. Sajnálom azonban, hogy kedves versenyzőtársunk, Halmos Gábor most nem vesz részt a küzdelmekben, de megértjük, hiszen most fontosabb feladat vár rá. Apai örömök elé néz, amihez ez úton is szívből gratulálunk! De Mecseken azért találkozunk!


Partnereinknek köszönjük az együttműködést: www.220volt.hu, www.visualeurope.com, Montus Futómű Szerviz, Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED Motorsport, Janódob Kft., M Power Kft., nonstopgumiszerviz.hu, Opera Garden Hotel & Apartments, IXON and SOUL – Egyszerűen Autóüveg, www.gearbox.hu, S&T Consulting Hungary Kft., Sztárpadló Kft. – DIEGO Újpalota, PIN-CAR Kft. – Minőségi Autófényezés
Sajtófőnök: Horváth Judit – Tel.: 30/533-9099; E-mail: horvath.juditka@gmail.com
 Képek: Rallyfeeling
 
Fel kellett adnunk…
2016. június 24. péntek, 17:26    | Írta: Faingyerek    PDF Nyomtatás E-mail
AddThis Social Bookmark Button

Az idén második alkalommal állt rajthoz Tergulicza János és Erdélyi Dávid versenyzőpáros a Mitsubishi Evo 6-tal mégpedig a 23. Veszprém Rallyn, de ezúttal az ORB mezőnyében. Ez a tavaly igen jól sikerült murva verseny idén nem hozta meg az áttörést, hiszen fel kellett adniuk.


Mi történt veletek pontosan?
Az első három gyorson hangosítás nélkül, azaz vakon mentünk, pedig az elsőt kategóriában a legjobb idővel abszolváltam. Aztán megoldottuk a hangosítást és akkor egy kicsit már bátrabban mentem és a negyediken szétrobbant a váltó. Még aznap este szét is szedtük, azt hittük, hogy valami külső csapágy ment szét, így feljöttem Gödöllőre a Lajosházi kocsijából kivettük ezt a csapágyat, aztán vissza Veszprémbe, beszereltük és nem működött így sem. Éjjel a komplett váltót levettük, hogy Szuperrallyba tudjak menni, a srácok nem is aludtak egész éjszaka. Meghegesztették az eltört alkatrészt, aztán vissza az egész. Én kb.3 óra alvás után álltam másnap a rajthoz, de 300 méternél többet nem mentünk és vége. Amikor az úton próbáltuk ki akkor minden rendben volt, de versenytempónál már nem bírta. Szóval ez a kb. 3,5 gyors, amit sikerült abszolválni, az nagyon kevés. Számomra érthetetlen az, hogy egy teljesen új váltó, ami nem kis pénzbe kerül, és egy olyan kicsi alkatrész adta fel benne… nem értem.

Amíg versenyben voltatok, hogy éreztétek magatokat?
Nagyon kedvelem a murvákat, szerintem ez az egyik legélvezetesebb, de ez veszi igénybe a legjobban a versenyautót és sajnos idén mind a két futamon kiestünk. Emiatt elég rossz érzésem van, és nem tudok pozitívan nyilatkozni a Veszprém Rallyról.

Hogyan tovább?
Idén nem tudom, hogy mire lehetne még számítani, rengeteget öltünk bele a Mitsubishibe és úgy érzem, hogy ettől az EVO 6-tól, amit egyébként nagyon szeretek többet nem igazán várhatok. Most behúzom a kéziféket mindenképpen, ez a két befejezetlen verseny és az anyagi károk elvették a kedvemet egy darabig a versenyzéstől. Most úgy érzem, csak bandázni megyek el Kocsomba Karcsi barátomékkal, de ha bármilyen csoda történne, akkor szívesen ülök újra a versenyautóba.

Köszönöm a riportot!
Partnereink:
Evocool STI Holding Kft., MASTERKOOL Deltavia Kft., My Gelato, Pizza Max Caffe, Legjobbkocsma.hu, Progmax.hu Kft., Food Brother, Drive-X Sport.

Fotó: Peremicki István
 


97. oldal / 108