burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Családi küzdelmek várhatók a Mátrában

Az idei lesz a 3. alkalom, hogy Lángi Attila a rallyt lecseréli, és hegyiversenyen próbálja ki magát, illetve a BMW Z4 versenygépét. A 35. HE-DO Mátrai Hegyiverseny kijelölt szakasza nem lesz ismeretlen a Varga Racing Team pilótája számára, hiszen régebben

A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe…

Szentgyörgyi Fanni, a Livewire Team versenyzője a Visontai edzés után felkészülten vág neki a Bélapátfalvai Bélkő-hegy kihívásának. A drifter lány tisztelettel tekint a hegyi versenyre, hiszen a tavalyi rendezvényen több versenyzőtársát látta „elvérezni”. Fanni, készen állsz a hegy kihívásaira? Készen állok a

Fontos pontok Veszprémből

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tábori Ákos - Nagy Attila duó a hármas kategória második helyén érkezett a

Az élmezőnyben tudtunk autózni

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a korábbi futamokon beütött balszerencse. Balogh Jani:„Szombathely után maradtak bennünk kérdések a murvás

Erőtlenül

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna idei második szlovéniai futamát az abszolút értékelés 6. helyén teljesítette. Az előző, kissé rövidre sikeredett szereplést követően most ugyan célba értek, de a szerencsével most sem voltak túl nagy

Tovább menetelnénk murván

Murván folytatódik a bajnokság Veszprém és környékén, a hétvégén. Évről évre az egyik legkeményebb futam vár azokra, akik részt vesznek a magyar Akropolisz ralin, mivel a sziklás lőterek rendkívül igénybe veszik az autókat és az abroncsokat. Balogh Jani és Szőke

Visszatérés az év legkeményebb versenyén

Visszatér a rally vérkeringésébe a CREDOBUS-LPWMSport pilótája Lovász Pál, aki munkahelyi elfoglaltságok miatt kihagyta a legutóbbi két hazai futamot. Pál a megszokott felállásban Kürti Tamással az oldalán készül a jubileumi 25. Taxi4 Veszprém Rallye-ra, míg a csapat másik pilótája, Tábori

Családi küzdelmek várhatók a Mátrában A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe… Fontos pontok Veszprémből Az élmezőnyben tudtunk autózni Erőtlenül Tovább menetelnénk murván Visszatérés az év legkeményebb versenyén
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Fontos pontok Veszprémből

News image

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tá...

Bővebben

Az élmezőnyben tudtunk autózni

News image

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a ...

Bővebben

Tovább menetelnénk murván

News image

Murván folytatódik a bajnokság Veszprém és környékén, a hétvégén. Évről évre az egyik legkeményebb futam vár azokra, akik részt vesznek a magyar Akropolisz ralin, mivel a sziklás lő...

Bővebben
Murván is csak a győzelem jöhet szóba!
2016. május 20. péntek, 14:58    | Írta: Faingyerek    PDF Nyomtatás E-mail
AddThis Social Bookmark Button

Az idei év első murvás versenye következik az előttünk álló hétvégén. A Szombathely környéki versenyt lehet szeretni és nem szeretni, - mindkettő mellett szól egy-egy érv - viszont az nem kérdés, hogy a Balogh-Holczer páros most is azért érkezik, hogy a maximális pontszámmal térjenek haza a verseny végét jelentő céldobogós díjátadó után.


A miskolci erőpróbát követően a szervizcsapat az ilyenkor megszokott aszfaltról történő áthangolás mellett, a bükkszentkereszti kaland okozta néhány sérült elem javítását is el kellett, hogy végezze.
Balogh Jani:
„Az autó átesett egy teljes revízión, ami ilyenkor megszokott. A be nem tervezett javításokat is elvégezték, a sérült elemeket kicserélték és időben elkészült minden, bár nagyon szűkös volt az idő. A mai napon már megkezdhettük a tényleges felkészülést és birtokba vehettük a gyorsokat a pályabejárás céljából."

A csapat élt a szervezők által biztosított csütörtöki tesztlehetőséggel, hiszen utoljára a Mikulás Rallyn autóztak laza talajon. Az első kétaszfaltos viadal után elengedhetetlen volt az autó és a legénység átállása a más vezetési stílust megkövetelő útfelületre.
Balogh Jani:
„Megfeszített volt a program az éles próbán. Igyekeztünk minél több időt a pályán tölteni, hiszen közel fél éve nem mentünk murván. A második körtől kezdtem képbe kerülni és utána már nem csak utasként voltunk jelen a fedélzeten. Kijelenthetjük a beállításaink összeálltak. Több versenyhelyzetet is szimuláltunk, hogy érezzük az opciók közti különbséget, tudjuk, melyikkel mennyire és hol tudunk gyorsak lenni.

A program az előző években megszokott helyszíneken zajlik. A gyorsaságik jó minőségű földúttal rendelkeznek, amelyek nagy tempójú egyenesekből és az azokat követő, derékszögű elágazásokból tevődnek össze. Nem egyszer végsebességen fog autózni Jani és Dani. A lapokat az időjárás és egy esetleges eső keverheti meg.
Balogh Jani:
„ A szakaszok nem ismeretlenek. Vannak változtatások az útvonalban, lassítókat helyeztek át és a Rally katlanban több új pályaelem is bekerült. Vár ránk néhány füvön abszolválandó lassú és igazán tempós kanyar, ami izgalmas lehet. Pénteken folytatjuk a pályabejárást, folyamatosan finomítjuk a tavalyi tapasztalataink alapján az itinert. Ahogy az ellenfelek úgy mi is a féktávokra fektetjük a hangsúlyt. Szeretnénk az optimális sebességről, a lehető legrövidebb úton lassulni pont annyira, hogy jó tempóban fordulhassuk a kanyarokban és így igazán gyorsak legyünk. Murván se lesz más a cél mintsem a kategória győzelem és a lehető legjobb abszolút helyezés megszerzése. Ehhez lesz az ellenfeleknek is egy–két szava..."
 
 
Csak egy legény van talpon a vidéken
2016. május 20. péntek, 14:52    | Írta: Faingyerek    PDF Nyomtatás E-mail
AddThis Social Bookmark Button

Lángi Attila imádja a murvát – ám a BMZ Z4-e nem igazán van hasonló véleményen. A Dynamic Rally Team pilótája azonban nem hátrált meg az ISEUM Rallye elől: a lehető legjobban készítette fel versenygépét a hétvégi, murvás derbire. A 4-es kategóriából egyedül csak ő vállalta be ezt a szereplést, így még kérdéses, kivel is kell majd megküzdenie a bajnoki pontokért.


Lángi Attila:
Időt és fáradtságot nem kímélve készülünk a soron következő bajnoki fordulóra, a szombathelyi ISEUM Rallyera. Kedd estére már megvoltunk a BMW felkészítésével, csak pár apróságot kellett még beállítani rajta, hogy murván is bevethető lehessen a gépezet. Persze, lehet, hogy nem lesz a legideálisabb körülmények Szombathelyen ennek a kocsinak, viszont azért vagyunk rallyversenyzők, hogy ahol csak lehetőségünk van rá, autózzunk és szórakoztassunk. Eszetlenül persze én se fogok menni: az ugratónál majd óvatosan veszem az akadályt, de a többinél azért oda fogok rúgni a gázra. Külön pikantériát ad a hétvégi menetelésünknek, hogy semmire sem emlékszem a tavalyi futamból. Lehet, hogy lassan sportágat kellene váltanom, és egy olyat űzni, amiben nem kell tájékozódni…  Azért bízom benne, hogy a csütörtöki pályabejárás alkalmával már elő fog jönni néhány emlékem, és nem teljesen vakon fogok odaállni szombat reggel a rajtba.

Mikor beneveztünk, tisztában voltunk azzal, hogy számunkra ez a verseny nem tartogat bajnoki pontokat. Alapoztuk mindezt arra, hogy a BMW-sek közül csak mi fogunk rajthoz állni Szombathelyen, valamint a két Nissanos versenytárs sem lesz jelen hétvégén, így az eredeti tervek szerint felsoroltak volna bennünket a 3-as kategóriába. Most viszont már úgy látszik, az 5-ösben sem lesznek meg annyian, hogy értékelni tudják őket, ezért valószínűleg őket fogják hozzánk, a 4-esbe felsorolni. Ha jól gondoljuk, és így lesz, akkor még arra is lehet esélyünk, hogy pár pontot megcsípjünk a hétvégén. Nem lesz azonban könnyű dolgunk, hiszen Alberti Szabolccsal és Dr. Varga Attilával kell majd megküzdenünk a helyezésekért.

Ennek tükrében a célunk a biztos célba érés és így egy dobogós hely megszerzése lenne a „kategóriánkban”. A realitás talaján maradva, tudjuk, hogy a többiek sokkal jobb technikával rendelkeznek erre a pályára, mint mi, de így sem fogunk feltartott kézzel elrajtolni. Ilyen körülmények között azonban nagyobb az esélye a műszaki problémáknak is, amik ugye nem válogatnak… Alakuljon bárhogyan is, ha épségben be tudjuk kormányozni a Z4-t a célba vasárnap este, akkor már büszkék lehetünk magunkra és a kocsira is. Nagyon sok fog múlni azonban az időjáráson, és a megfelelő gumiválasztáson…


Partnereinknek köszönjük az együttműködést: www.220volt.hu, www.visualeurope.com, Montus Futómű Szerviz, Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED Motorsport, Janódob Kft., M Power Kft., nonstopgumiszerviz.hu, Opera Garden Hotel & Apartments, IXON and SOUL – Egyszerűen Autóüveg, www.gearbox.hu, S&T Consulting Hungary Kft., Sztárpadló Kft. – DIEGO Újpalota, PIN-CAR Kft. – Minőségi Autófényezés
Sajtófőnök: Horváth Judit – Tel.: 30/533-9099; E-mail: horvath.juditka@gmail.com
 
Vizes pályán ne menj slickkel
2016. május 11. szerda, 19:04    | Írta: Faingyerek    PDF Nyomtatás E-mail
AddThis Social Bookmark Button

Két gyorsasági szakaszt is megnyert Matics Mihály és Zejda Viki a Miskolc Ralin a 3-as géposztályban, a verseny végén pedig a kategória negyedik helyét szerezték meg, valamint hasznos tapasztalatokkal gazdagodtak, többek között azzal, hogy vizes pályán nem szabad slickkel menni.


„Nem teljesen vagyok elégedett, megint a verseny végére kezdtem rátalálni a ritmusra” – mondta Matics Mihály. „Az első nap jó lett volna, felraktam az intermédiákat, amivel a két Sajókazát meg is nyertük. A másik pályáról azt az információt kaptuk, hogy az eleje száraz, de a fák alatt vizes. Ezt én úgy értettem, hogy az egész pálya száraz, gondoltam, akkor nem melegítem meg az intermédiákat, hát nem jött be.”

„Másnapra próbáltuk kitalálni, hogy milyenek a pályák. Egymásnak ellentmondó információkat kaptunk. Úgy gondoltam, hogy Bükkszentlászló száraz lesz, ezért slicket raktunk fel. Hát nem az volt. Ahogy a felénél ráfordultunk a szűk részre, saras, nedves volt. Ráadásul még a hagyományos slickkel mentem – nem az Eb-s gumikkal –, amin kevesebb minta van.

A második körre bíztam benne, hogy jobban felszárad a pálya, úgyhogy maradtunk a slick mellett, ami megint csak nem volt igazán jó döntés. A harmadik körre meg úgy voltam vele, hogy most már nem cserélek.

A kocsival minden rendben volt. Amiatt, hogy ennyit csúszkáltunk, többször is le kellett menni tőre, két felnit teljesen kinyírtam. Csodálkoztam is, hogy nem kaptunk defektet.

Most jönnek a murvák, ott nincs akkora jelentősége a gumiknak, remélem, hogy kiegyensúlyozottabb teljesítményt tudunk nyújtani.”


A Red Ribbon Team együttműködő partnerei:
Sepi Trans Kft., Rother.hu Kft., Ferme Kft., Formance Kft., Molnár Zoltán e.v., NBT Capital Kft., Agro-Clean Kft., Unitranscoop Kft., Unitranscoop Logistic Kft., Onlinet Kft, Combit számítástechnikai Zrt., Frituspecial Kft., Reményi Károly e.v., CargoPlaza Kft., Hidvégi László e.v. Autófényező, ACJ.SK, Gasztransz Kft., Garancia-Sped Kft 
 
Féktávok versenye
2016. május 20. péntek, 14:47    | Írta: Faingyerek    PDF Nyomtatás E-mail
AddThis Social Bookmark Button

Ezekben a hónapokban rendkívül sűrű a menetrend az Országos Rallye Bajnokságban. Három héttel az embert próbáló miskolci verseny után már az ország nyugati szegletében találkoznak egymással a mezőny tagjai. Az előttünk álló hétvégén a szombathelyi központú, Iseum Rallye következik, amely az idei sorozat első murvás versenye lesz. Herczig Norbert és Bacigál Igor kiváló rajtot vett, címvédőhöz méltó teljesítménnyel győztek Egerben és Miskolcon. Számolgatni azonban ebben a szakaszban egyáltalán nem érdemes, hiszen hat futam még előttük áll, amelyeken bármi megtörténhet.


- Még nincs helye a matekozásnak
– erősítette meg az Iseum Rallye előtt Herczig Norbert. – Tény, hogy eddig úgy alakulnak a dolgok, ahogyan elképzeltük, de azt is látni kell, hogy rendkívül szoros az élmezőny. Sportszerűen el kell ismerni: eddig nekünk semmilyen műszaki problémánk nem volt, ellenben a riválisok közül többen is nehézségekkel küzdöttek. Az Iseum Rallye-n nincs más dolgunk, mint eddig. Nyomni a gázpedált, a lehető legtöbbet kihozni a hétvégéből. Ha így lesz, akkor ismét harcban lehetünk a győzelemért.

A SKODA Rally Team Hungária párosa az első murvás futamára készül Pirelli abroncsokon. Ez jelentheti az újdonságot Szombathely előtt. Herczigék természetesen ebből a szempontból is maximálisan fel fognak készülni, a verseny előtti hosszabb teszt alkalmas lesz arra, hogy az apróbb finomításokat elvégezzék.

- Az abroncsok terén a BRR szakmai tapasztalatára támaszkodunk ismét, mint ahogyan Miskolcon is tettük
– tette hozzá a bajnoki címvédő. – Való igaz, hogy ezekkel a gumikkal ez lesz a debütálásunk murván, de szerencsére az átállás aszfalton sem okozott gondot. Nem tartunk ettől, egész biztos, hogy megoldjuk ezt a feladatot is. Mint ahogyan a gyorsasági szakaszok sem okoznak majd meglepetést, hiszen a program gyakorlatilag megegyezik a tavalyival. Leporolhatjuk az itinert, még akkor is, ha egy esztendeje még az S2000-es Skodával versenyeztünk. Elsőre talán nem tűnik akkora kihívásnak ez a hétvége, de azért vannak furfangos, becsapós pályák. Szombathely környékén elsősorban a féktávokra kell odafigyelni, hiszen nagyon sok olyan részt használunk, ahol nagy sebességről gyakorlatilag nullára kell lelassítani, majd onnan ismét visszaszerezni a versenytempót. Az ilyen stílusú kihívások a gumikat is jobban igénybe veszik, erre is figyelni kell a verseny során.

Az Iseum Rallye pénteken az adminisztratív és a technikai átvételekkel kezdődik, majd az esti órákban Szombathely szívében egy látványos rajtceremóniát tartanak. Az ORB mezőnye szombaton négy, vasárnap nyolc gyorsaságit teljesít, ezután hirdetnek majd győztest.
 
A SKODA Rally Team Hungaria duplázott
2012. július 16. hétfő, 14:34    | Írta: Faingyerek    PDF Nyomtatás E-mail
AddThis Social Bookmark Button

Az elmúlt hétvége nagyon pozitívan telt a SKODA Rally Team Hungaria csapata számára. A tavalyi Veszprém rallye után, 2012-ben is ők állhattak a képzeletbeli dobogó legfelső fokára, amivel megerősítették a pozíciójukat az abszolút értékelésben.
Bővebben...
 


97. oldal / 99