Újra versenyben!

Március első napjaiban elrajtolt a 2019-es horvát rallybajnokság. A szezonnyitó Kumrovec Rally nevezői között ismét ott volt Hideg Krisztián és Kerék István is. Habár ők eredetileg ezt nem így tervezték… Most mégis úgy döntöttek, hogy 2019-ben folytatják a versenyzést, és

Újra itthon versenyez Botka Dávid!

Csapatépítő szezonjuk lesz az idei A 2018-as esztendő nem nevezhető sikerévnek a Botka Dávid életében. A szezon elején elszenvedett hatalmas bukás rányomta a bélyegét az egész évadra és év végére szétesett a Botka Rally Team. Dudu nem adja fel, két versenyautót

Az utolsó pillanatban állt össze a verseny

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Temesvári László ült be a BMW Z4-be. Ráadásul az nem is volt elég

Felemás évzáró

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Opellel a Historic kategória 3. helyén fejezte be az első versenynapot. „Az első szakasz

Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén

Tradicionális hátsókerék meghajtású versenyautókkal vesznek részt a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a 2018-as jubileumi Szilveszter Rallye-n. A Tresó Ádám - Boér Máté páros egy évvel ezelőtt itt a Szilveszter Rallye-n indult először az autóval, amit Béres József mögött a második helyen zártak.  Az idei

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Ünnepi készülődés

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna különleges évzáróval búcsúztatja a 2018-as rallye szezont. A páros ismét rajthoz áll a méltán népszerű szilveszter Rallye-n, ahol a tervek szerint fesztelen örömautózással köszönnek el az eredményekben gazdag évadtól. A

Újra versenyben! Újra itthon versenyez Botka Dávid! Az utolsó pillanatban állt össze a verseny Felemás évzáró Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló Ünnepi készülődés
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Újra itthon versenyez Botka Dávid!

News image

Csapatépítő szezonjuk lesz az idei A 2018-as esztendő nem nevezhető sikerévnek a Botka Dávid életében. A szezon elején elszenvedett hatalmas bukás rányomta a bélyegét az egész évadra és év...

Bővebben

Az utolsó pillanatban állt össze a verse

News image

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Te...

Bővebben

Felemás évzáró

News image

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Op...

Bővebben
Végre csata volt
Írta: Faingyerek    2016. május 27. péntek, 10:43    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Három gyorsasági szakasszal az Iseum Rallye vége előtt, az ORC mezőny negyedik és a 2WD kategória második helyéről kényszerült kiállni a Kanyik - Nyirfás kettős, ugyanis a Söptei ugratóban szinte beleálltak a földbe. Sajnos annyi alkatrész megsérült, hogy lehetetlen lett volna a folytatás.


Amíg mentek nagyon jól alakult minden, és talán az idei évben ez volt az első alkalom az Országos Rally Challenge mezőnyében, hogy nagyon élvezték a csatát a 300 lóerő feletti BMW-kel. Folyamatosan csatáztak a másodpercekért, kiesésük előtt is három másodperc választotta el őket az abszolút harmadik helytől.

„A hatodik gyorsasági szakaszon a katlani ugratónál, a belső felvételek alapján kb. 15km/h-val többel mentünk, mint az előző körben, és ennek eredményeként orral beleálltunk a földbe” - kezdte a verseny értékelését ifj. Kanyik Antal.

Igaz még ki tudtak jönni a gyorsasági szakaszról, és sokat így sem kaptak, de az autó elején nem maradt sok épp alkatrész, ezért a kiállás mellett döntöttek. Szó szerint széttört a turbó, a kipufogó összenyomódott, de odalett a vízhűtő és a cooler is, ennek folyományaként minden víz elfolyt.

„Szomorú az eset, de annak nagyon örülök, hogy fel tudtuk venni a versenyt a többiekkel, annak ellenére, hogy a Puntóval még soha nem mentem murvás futamon” - folytatta Anti.

A pályák nagyon tetszettek versenyzőinknek, de a Challenge bajokság hagy némi kivetni valót maga után. Ahogy eddig a Rallye2-ben is száműzött "P csoportban" versenyeztek, úgy az ORC sem váltotta be a reményeket. Kicsit több pénzért szinte ugyanannyit mehetnek, mint a Rallye 2-es mezőny.


Anti és Juli kiesése egy későbbi időpontra megszervezett eseményt is meghiúsított. A történet ott kezdődött, hogy Anti a verseny után pár nappal ünnepli születésnapját, ezért Juli és a csapat egy tortázós, és pezsgőlocsolós bulit szervezett a céldobogóra.

„Sajnos kiestünk a versenyből, ezért nem jött össze a célceremóniára szervezett meglepetésem. Ezúton szeretném megköszönni Nórinak és Lacinak a hétvégi segítségét, egyrészt a torta miatt, másrészt, hogy a leszúrt rittbergerünk után bevontattak a szervizbe” - mondta Juli.

A folytatás egyelőre még nem eldöntött, hiszen Veszprémre biztosan nem készül el a Fiat, de ott van még B tervnek a Lada is. Szerencsére a nevezést kitolták, így jut még egy nap a gondolkodásra.

Köszönjük Partnereinknek: Frigo-Experience Kft., Tej Express, Barta Trans Kft., Kenguru konténer, Valida Kft., Akvila-S Mérnöki és Szolgáltató Kft., Csonka F-Trans, Elaforg 2000 Kft., Exclusive Change, Exclusive Tours, Ecometalex Kft., Kvint-R Kft., Pentolt Kft., Alpha Industries Kft., Hidra Kft., Kanyik Autószerviz, Schon-gumi.hu