Kurtosék idén már másodjára dobogósok

A miskolci futam nem igazán a kiszámíthatóságról szólt, legalábbis időjárás tekintetében biztos. De Kurtos Robi és Fridrik Gergő az utolsó percig küzdöttek, és végül a Production Car Kupa 2. helyért járó kupákkal távoztak. Mi volt a legnagyobb problémátok a versenyen? -

Magával ragadta a lendület Jánosát

Szerencsére Jánosa Ákos és Szőke Tomi jól vannak, a Peugeot 208 R2-re viszont ráncfelvarrás vár. Sajnos minden tekintetben egy nullás versenyt tudhatnak a srácok maguk mögött. Örülök, hogy jól ti jól vagytok, de mi történt veletek Mályinkán? - Megmagyarázhatnám, hogy

Hibjánék eltaktikázták magukat, de negyedikek lettek

A Miskolc Ralin a kiszámíthatatlan időjárásnak köszönhetően Hibján Joci és Szollár Csabi versenyébe is belepiszkált az eső. Adódtak menet közben váratlan helyzetek, de így is negyedik helyen végeztek a Peugeot Kupában. Jól gondolom, hogy nem adták azt a negyedik helyet

A következő megálló: Opatija

Március elején állt legutóbb, és idén először rajthoz Hideg Krisztián és Kerék István. Míg ők pihentek, a Skoda Fabia R5-ösük gyűjtötte a kilométereket és a sikereket – többek között a Miskolc Rallyn. A horvát rallybajnokság azonban újabb állomásához érkezett, a

Ragyogó szezon kezdet

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna kitűnő eredménnyel zárta idei első versenyét Szlovéniában a 9. Rally Vipavska Dolina nevű futamon. A Skoda Fabia R5-el a helyi bajnoki abszolút 3. pozíciója mellett két sorozatban is -

Még nem versenyeztem esőben

Az időjárás adta nehézségek miatt kemény versenyen vannak túl a Speed Technika versenyzői, a Hofbauer Tamás - Harmos Gergely duó. A páros a harmadik gyorsasági szakaszon becsúszott egy szalagkorlát alá. A balesetben senki sem sérült meg, ám az autóval nem

Szülinapos autóztatás

  Rövid versenyt teljesített a Speed Technika párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Májer Dávid duó a jubileumi Hell Miskolc Rallye-n. „A pályákat jól sikerült feldolgoznunk, bizakodóan álltunk oda rajthoz” – kezdte a beszélgetést ifj. Fogarasi Attila, majd hozzátette. „A prológon Szilágyi

Sikeres versenyt zártak

2WD győzelemmel térhetett haza a jubileumi Hell Miskolc Rallye-ról a Speedy Motorsport párosa, a Kovács Marcell - Paizs Róbert duó. „Egészen jó itinert sikerült írnunk, bár az eső és a kihordások miatt a gyorsaságin kellett változtatni rajta. Van még mit tanulnom,

Minden jó, ha jó a vége

A 2019-es Miskolc Ralin az időjárás játszotta a legnagyobb főszerepet, mivel a verseny reggelére eső áztatta a szakaszokat és a felhők vonulásából úgy tűnt, ez a változatosság az egy napos futam folyamán végig dominálni fog, alaposan megkeverve a lapokat és

A Citroën C3 R5 megszerezte első szakaszgyőzelmeit a Miskolc Rallye-n

Igazán szélsőséges körülmények várták a 25. Miskolc Rallye indulóit április utolsó hétvégéjén. A Citroën Rally Team Hungary csapata több szakaszgyőzelmet is szerzett, de a biztosnak látszó harmadik helytől egy defekt fosztotta meg Velenczei Ádámot és navigátorát, Zsiros Gábort. A fiúk

Kihívásokkal teli 8. hely

Az egri versenyhez képest nagyot lépett előre a Speed Technika párosa, a Lencse Zoltán - Dr. Kovács Annamária duó a Hell 25. Miskolc Rallye-n, köszönhetően az új motornak és a jó beállításoknak. A páros a nehéz körülmények ellenére folyamatosan ott autózott

Szakaszgyőzelmek és 2. hely a Miskolc Rallye-n

A 25. Miskolc Rallye egyetlen versenynapba sűrítette a máskor legalább kétnapos programot, hiszen mind a 154 versenykilométert bő 12 óra alatt kellett teljesíteni. A Turán Motorsport párosa, Turán Frigyes és Bagaméri Laci a 12 gyorsasági szakaszból 7-et megnyerve végül a

Wirtmann nem fogta vissza magát

Látványosan kezdte a Vltava Ralit Wirtmann Ferenc és Kerekes József, akik az első gyorsasági egyik legnépszerűbb kanyarjában, a közönség legnagyobb örömére keresztbe csúszva, árokba lógatták a Ford Escort Mk II-est. Ezt a kalandot megúszták, ám később egyre fogyott az autó

Wirtmann hetedszer a Vltava Ralin

Idei legnehezebb versenyére készül Wirtmann Ferenc és Kerekes József, akik április 26–27-e között a historic CEZ-bajnokság harmadik futamán, Vltava Ralin állnak rajthoz, Ford Escort Mk II-essel. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros számára ez lesz az idei legrangosabb verseny,

Havazás májusban? Opatijában ez is lehetséges!

Esős szupercella, havazás, hirtelen felszáradó pályák, napsütés –minden előfordult, amire csak esély volt az elmúlt hétvégi, horvát bajnoki futamon. Nem is volt így könnyű helyzetben Hideg Krisztián és Kerék István. A Skoda Fabia R5-ös párosnak folyamatosan alkalmazkodnia kellett a változó

Kurtosék idén már másodjára dobogósok Magával ragadta a lendület Jánosát Hibjánék eltaktikázták magukat, de negyedikek lettek A következő megálló: Opatija Ragyogó szezon kezdet Még nem versenyeztem esőben Szülinapos autóztatás Sikeres versenyt zártak Minden jó, ha jó a vége A Citroën C3 R5 megszerezte első szakaszgyőzelmeit a Miskolc Rallye-n Kihívásokkal teli 8. hely Szakaszgyőzelmek és 2. hely a Miskolc Rallye-n Wirtmann nem fogta vissza magát Wirtmann hetedszer a Vltava Ralin Havazás májusban? Opatijában ez is lehetséges!
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Kurtosék idén már másodjára dobogósok

News image

A miskolci futam nem igazán a kiszámíthatóságról szólt, legalábbis időjárás tekintetében biztos. De Kurtos Robi és Fridrik Gergő az utolsó percig küzdöttek, és végül a Production Car Ku...

Bővebben

Magával ragadta a lendület Jánosát

News image

Szerencsére Jánosa Ákos és Szőke Tomi jól vannak, a Peugeot 208 R2-re viszont ráncfelvarrás vár. Sajnos minden tekintetben egy nullás versenyt tudhatnak a srácok maguk mögött. ...

Bővebben

Hibjánék eltaktikázták magukat, de negye

News image

A Miskolc Ralin a kiszámíthatatlan időjárásnak köszönhetően Hibján Joci és Szollár Csabi versenyébe is belepiszkált az eső. Adódtak menet közben váratlan helyzetek, de így is negyedik helyen vé...

Bővebben
Végre csata volt
Írta: Faingyerek    2016. május 27. péntek, 10:43    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Három gyorsasági szakasszal az Iseum Rallye vége előtt, az ORC mezőny negyedik és a 2WD kategória második helyéről kényszerült kiállni a Kanyik - Nyirfás kettős, ugyanis a Söptei ugratóban szinte beleálltak a földbe. Sajnos annyi alkatrész megsérült, hogy lehetetlen lett volna a folytatás.


Amíg mentek nagyon jól alakult minden, és talán az idei évben ez volt az első alkalom az Országos Rally Challenge mezőnyében, hogy nagyon élvezték a csatát a 300 lóerő feletti BMW-kel. Folyamatosan csatáztak a másodpercekért, kiesésük előtt is három másodperc választotta el őket az abszolút harmadik helytől.

„A hatodik gyorsasági szakaszon a katlani ugratónál, a belső felvételek alapján kb. 15km/h-val többel mentünk, mint az előző körben, és ennek eredményeként orral beleálltunk a földbe” - kezdte a verseny értékelését ifj. Kanyik Antal.

Igaz még ki tudtak jönni a gyorsasági szakaszról, és sokat így sem kaptak, de az autó elején nem maradt sok épp alkatrész, ezért a kiállás mellett döntöttek. Szó szerint széttört a turbó, a kipufogó összenyomódott, de odalett a vízhűtő és a cooler is, ennek folyományaként minden víz elfolyt.

„Szomorú az eset, de annak nagyon örülök, hogy fel tudtuk venni a versenyt a többiekkel, annak ellenére, hogy a Puntóval még soha nem mentem murvás futamon” - folytatta Anti.

A pályák nagyon tetszettek versenyzőinknek, de a Challenge bajokság hagy némi kivetni valót maga után. Ahogy eddig a Rallye2-ben is száműzött "P csoportban" versenyeztek, úgy az ORC sem váltotta be a reményeket. Kicsit több pénzért szinte ugyanannyit mehetnek, mint a Rallye 2-es mezőny.


Anti és Juli kiesése egy későbbi időpontra megszervezett eseményt is meghiúsított. A történet ott kezdődött, hogy Anti a verseny után pár nappal ünnepli születésnapját, ezért Juli és a csapat egy tortázós, és pezsgőlocsolós bulit szervezett a céldobogóra.

„Sajnos kiestünk a versenyből, ezért nem jött össze a célceremóniára szervezett meglepetésem. Ezúton szeretném megköszönni Nórinak és Lacinak a hétvégi segítségét, egyrészt a torta miatt, másrészt, hogy a leszúrt rittbergerünk után bevontattak a szervizbe” - mondta Juli.

A folytatás egyelőre még nem eldöntött, hiszen Veszprémre biztosan nem készül el a Fiat, de ott van még B tervnek a Lada is. Szerencsére a nevezést kitolták, így jut még egy nap a gondolkodásra.

Köszönjük Partnereinknek: Frigo-Experience Kft., Tej Express, Barta Trans Kft., Kenguru konténer, Valida Kft., Akvila-S Mérnöki és Szolgáltató Kft., Csonka F-Trans, Elaforg 2000 Kft., Exclusive Change, Exclusive Tours, Ecometalex Kft., Kvint-R Kft., Pentolt Kft., Alpha Industries Kft., Hidra Kft., Kanyik Autószerviz, Schon-gumi.hu