Újra versenyben!

Március első napjaiban elrajtolt a 2019-es horvát rallybajnokság. A szezonnyitó Kumrovec Rally nevezői között ismét ott volt Hideg Krisztián és Kerék István is. Habár ők eredetileg ezt nem így tervezték… Most mégis úgy döntöttek, hogy 2019-ben folytatják a versenyzést, és

Újra itthon versenyez Botka Dávid!

Csapatépítő szezonjuk lesz az idei A 2018-as esztendő nem nevezhető sikerévnek a Botka Dávid életében. A szezon elején elszenvedett hatalmas bukás rányomta a bélyegét az egész évadra és év végére szétesett a Botka Rally Team. Dudu nem adja fel, két versenyautót

Az utolsó pillanatban állt össze a verseny

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Temesvári László ült be a BMW Z4-be. Ráadásul az nem is volt elég

Felemás évzáró

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Opellel a Historic kategória 3. helyén fejezte be az első versenynapot. „Az első szakasz

Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén

Tradicionális hátsókerék meghajtású versenyautókkal vesznek részt a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a 2018-as jubileumi Szilveszter Rallye-n. A Tresó Ádám - Boér Máté páros egy évvel ezelőtt itt a Szilveszter Rallye-n indult először az autóval, amit Béres József mögött a második helyen zártak.  Az idei

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Ünnepi készülődés

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna különleges évzáróval búcsúztatja a 2018-as rallye szezont. A páros ismét rajthoz áll a méltán népszerű szilveszter Rallye-n, ahol a tervek szerint fesztelen örömautózással köszönnek el az eredményekben gazdag évadtól. A

Újra versenyben! Újra itthon versenyez Botka Dávid! Az utolsó pillanatban állt össze a verseny Felemás évzáró Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló Ünnepi készülődés
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Újra itthon versenyez Botka Dávid!

News image

Csapatépítő szezonjuk lesz az idei A 2018-as esztendő nem nevezhető sikerévnek a Botka Dávid életében. A szezon elején elszenvedett hatalmas bukás rányomta a bélyegét az egész évadra és év...

Bővebben

Az utolsó pillanatban állt össze a verse

News image

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Te...

Bővebben

Felemás évzáró

News image

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Op...

Bővebben
Eddig ez az év versenye!
Írta: Faingyerek    2016. június 15. szerda, 19:20    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Szombathelyen is már úgy tűnt, de Veszprémben ténylegesen beigazolódott, hogy Velenczei Ádámnak és a Mitsubishi Lancer Evo IX R4-esének abszolút fekszik a murva. Az Overdose Racing Team pilótája sikerrel debütált első veszprémi versenyén, hála segítőjének, Farnadi Áginak, aki tapasztalataival rengeteg tudott segíteni. A páros az abszolút 5. pozícióban zárta a június 10-12-ei versenyhétvégét, s emellett egy szakaszgyőzelmet is magáénak tudhat Veszprémből.


Velenczei Ádám:
Miskolc után úgy álltam neki a folytatásnak, hogy csak éljük túl a murvás futamokat… Ehhez képest Szombathelyen nagyon jó érzésekkel szálltam ki az autóból, és bíztam benne, hogy az ottani, murvával kapcsolatos jó tapasztalatok Veszprémre is megmaradnak. Így is lett. Úgy tűnik, hogy a murva nem csak tetszik, de fekszik nekünk és a kocsinak is. Folyamatosan tudtunk gyorsulni, és egy-két gyorson azt éreztem, hogy még előnybe is kerültünk a Mitsubishivel az R5-ösökkel szemben.

Áginak ez úton is köszönöm a rengeteg segítséget, hiszen a tapasztalatai nagyban hozzájárultak ahhoz, hogy okosan és pontosan tudtuk venni az akadályokat. Minden szervizben visszanéztük a belső felvételeket, és pontosítottuk az itinert, hogy a lehető legjobb eredményt tudjuk elérni. Ennek köszönhetően én is rengeteget tanultam ezen a versenyen.

Az utolsó szakasz előtt az abszolút 4. helyen álltunk, mögöttünk 24 másodpercre volt a Spitzmüller Csaba-Béres László duó. Nem szerettünk volna a végére kockázatot vállalni, ezért inkább azt a taktikát választottuk, hogy ha lassabban is, de biztonságban érjünk be a célba. Ezzel még nem is lett volna semmi baj, de a gyorson kaptunk egy defektet, valamint Spici is ment egy abszolút első időt, így az utolsó pillanatban csúsztunk le az 5. pozícióba.
Hihetetlenül boldog vagyok azonban így is, teljesen meg vagyok elégedve a szereplésünkkel. Ugyanazt tudom mondani, mint a vasi futam után: ha azt mondják nekem a rajtnál, hogy a TOP5-be beférünk, rögtön megegyeztem volna vele ebben az eredményben. Még nagyobb jelentősége van számunkra ennek az eredménynek, hiszen én először autóztam ezeken a közismerten autógyilkos szakaszokon, ráadásul másfélszeres szorzóval számít az itt elért eredmény a pontszámításban. Szépen gyűjtögetjük a pontokat, jelenleg az összetett 7. helyen állunk, de bízom benne, hogy az aszfaltos futamok során még előrébb tudunk majd lépni az értékelésben.


Farnadi Ágnes:
Iszonyatosan jó hétvégénk volt Veszprémben! Az autónak, a csapatnak, és nekünk, kettőnknek is rengeteg melója volt ebben a bajnoki fordulóban, de az eredmény minden erőfeszítést, energiát és időt megért! Veszprém tipikusan az a versenyhelyszín, ahol még a nagyok sem mernek jóslatokba bocsátkozni, de úgy érzem, mi most le tudtuk tenni a névjegyünket.

Kitűnő pályák szerepeltek a programban, amiért külön köszönet jár a szervezőknek! A körgyors rögtön a szívünkhöz nőtt, miután abszolút első időt tudtunk rajta menni, valamint a hegyesdi szakasz is nagyon tetszett, nem túlzás talán, ha azt mondom, VB-szintű pálya volt, amin élvezet volt menetelni.
Ádám végig nagyon ügyesen terelgette a kocsit. Igaz, az első napon még tapogattunk, de másnap már odatettünk magunkat rendesen. Rengeteg kalandunk volt, csodaszép mentésekkel és improvizált megoldásokkal. Igaz, egy kicsit néha vissza kellett fogni Ádámot, de az, hogy akkor is hallgatott rám, azt mutatja, hogy kezd összeérni a munka a kocsiban és egyre jobban tudunk együtt dolgozni. Jó bizonyíték erre az is, hogy minden gyors végén fülig ért a szánk. Úgy érzem, eddig ez az év versenye számunkra, de bízom benne, hogy hasonlóan szép – esetleg még jobb – lesz a folytatás is!


Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Betonútépítő Zrt.; Absolut Hostess Kft.; Confidenza Csapágyszolgálat; Gulf; Unifilter Kft.; Schönherz Informatikai Stúdió Kft.; Heves Cleaning Kft.; Színesfém Felvásárlás Pásztó PI-AT Metál Kft.; BM KOMP kompresszortechnika; Eftech Kft.;
Max-Transport Bt.; Dynamic Út Kft.; Bolyki Terra Kft.; Euroll Hungária Kft.; Honor Trans-Sped Kft.; Tiszta Víz Üzletház; Pápai Beton Kft.; Salgó polctervező; Suták Krisztián Építési Vállalkozó; Balassa Security Kft., Mipa Hungária Kft., NoGlu Cukrászda
Sajtófőnök: Horváth Judit – Tel.: 30/533-9099; E-mail: sajto.overdoseracingteam@gmail.com; web: www.overdosemedia.hu