Új közeg, új impulzusok kellenek

Székesfehérváron sem voltak kegyesek az égiek Jánosa Ákoshoz és Szőke Tomihoz. Sajnos egy technikai probléma miatt fel kellett adniuk a versenyt. Miért kellett kiállnotok a fehérvári futamon? - Olyan, mintha az olajszűrő anyaghibás lett volna és elkezdett leválni maga a szűrű,

Rengeteg kérdőjel van most bennem

Szeretett volna Hibján Joci és Szollár Csabi Székesfehérváron kicsit gyorsabban menni, hogy jobb eredménnyel térjenek haza, mint eddig, de a kockáztatásnak sajnos nagy ára lett. Személyi sérülés szerencsére nem történt, de megviselik a csapatot a történtek. Tudom nem vigasztal, de a

A szerencseszám bűvöletében

Az Országos Rally Challenge abszolút ötödik helyét szerezte meg a V-V Rally Racing párosa a Strider Zoltán - Apkó András duó a Taxi4 Székesfehérvár Rallyen. Zoli a verseny előtt elmondta, hogy a top ötben szeretne végezni, így a technikai problémák ellenére

A várt eredmény elmaradt

Csalódottan tértek haza a Taxi4 Székesfehérvár Rallye-ról a Speed Technika Rallye2-es versenyzői, a Hofbauer Tamás - Harmos Gergely duó. A páros a félig hazai versenyükön magukhoz képest nem tudott maradandód alkotni és emiatt át kell, értékeljék a versenyzésüket. „Nagyon vártuk a

Nem kímélte őket a technika

A Taxi4 Székesfehérvár Rallye első két szakaszát kormányszervó nélkül teljesítette a Speed Technika párosa, a Lencse Zoltán - Dr. Kovács Annamária duó, majd a verseny másnapján újra előjött a probléma és nem tudták folytatni a versenyt. A Székesfehérvár Rallye első napján

Sok maradt benne, de élvezték

Ismét 2WD győzelemmel térhetett haza a Speedy Motorsport párosa, a Kovács Marcell - Paizs Róbert duó. A Taxi4 Székesfehérvár Rallye a nagy sebességről és a rövid fékutakról szólt, amihez jól alkalmazkodtak a srácok. Marci és Robi első közös fehérvári versenyüket teljesítették

Újra a csúcson

A Rallye2-es értékelés abszolút első helyén végeztek a Taxi4 Székesfehérvár Rallye-n a Speed Technika régi-új Hondás versenyzői. A Neukirchner András - Pardi Kata duó karcmentes autót vezetett a sóstói MOL Aréna előtt felállított céldobogóra. „A korábbi években és az idei évben

Újra az élmezőnyben végeztek!

Több mint egy hónapos kényszerpihenő után folytatódott a pontvadászat a királyok városában, Székesfehérváron. Két versenynap, aszfaltos pályák és tizenkét gyorsasági várt a mezőnyre. Az időjárás kegyes volt, kellemes nyári melegben hajthatták autóikat az indulók. Balogh Jani és Holczer Dani felkészülése a

Ezt nem lehet a gyerekre fogni

A fehérvári nem volt Lángi Attiláék hétvégéje. Igaz, a technika most úgy tette a dolgát, ahogy kell, de az emberi tényező nem volt a topon. Volt is pár pillanat, amikor majdnem összecsomagolt és elindult haza. Hiába nem eredményorientált a Lángi-Schmidt

A technika ördöge – Székesfehérvár Rallye

Az Országos Rallye Bajnokság harmadik futamának Székesfehérvár volt a központja, míg a gyorsasági szakaszokat a várostól északra kellett teljesíteni. A Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frici és Bagaméri Laci küzdelmes versenyen vett részt, amit végül a Ford Fiesta R5 versenyautójuk kormányszervójának

A top5-ből nem engedünk

Az egri hazai versenye után a Taxi4 Székesfehérvár Rallyen tér vissza a rally körforgásába a V-V Rally Racing párosa a Strider Zoltán - Apkó András duó, akik nagyon szeretnek visszajárni az egyik leggazdagabb múltú magyar koronázóvárosba. Zoli és Andris Miskolcot

Változatlan célok

A hosszú pihenő után már nagyon várja a Taxi4 Székesfehérvár Rallyet a Speedy Motorsport párosa, a Kovács Marcell - Paizs Róbert duó. Az elmaradt szombathelyi verseny miatt két hónap pihenő jutott a versenyzőknek, így szinte minden internetes belsőt láttak már. A

Havazás májusban? Opatijában ez is lehetséges!

Esős szupercella, havazás, hirtelen felszáradó pályák, napsütés –minden előfordult, amire csak esély volt az elmúlt hétvégi, horvát bajnoki futamon. Nem is volt így könnyű helyzetben Hideg Krisztián és Kerék István. A Skoda Fabia R5-ös párosnak folyamatosan alkalmazkodnia kellett a változó

Velenczei Ádáméknak a dobogó a céljuk Székesfehérváron!

Tavaly a második helyen végzett, idén sem szeretne kimaradni a pezsgőzésből a Citroën Rally Team Hungary tehetséges pilótája. Az előzmények biztatóak, az előző futamon már érezhető volt, hogy belakták a C3 R5 versenyautójukat és egy hosszabb teszt után reménykedve vára

Új közeg, új impulzusok kellenek Rengeteg kérdőjel van most bennem A szerencseszám bűvöletében A várt eredmény elmaradt Nem kímélte őket a technika Sok maradt benne, de élvezték Újra a csúcson Újra az élmezőnyben végeztek! Ezt nem lehet a gyerekre fogni A technika ördöge – Székesfehérvár Rallye A top5-ből nem engedünk Változatlan célok Havazás májusban? Opatijában ez is lehetséges! Velenczei Ádáméknak a dobogó a céljuk Székesfehérváron!
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Új közeg, új impulzusok kellenek

News image

Székesfehérváron sem voltak kegyesek az égiek Jánosa Ákoshoz és Szőke Tomihoz. Sajnos egy technikai probléma miatt fel kellett adniuk a versenyt. Miért kellett kiállnotok a fehérvári futamon? - Ol...

Bővebben

Rengeteg kérdőjel van most bennem

News image

Szeretett volna Hibján Joci és Szollár Csabi Székesfehérváron kicsit gyorsabban menni, hogy jobb eredménnyel térjenek haza, mint eddig, de a kockáztatásnak sajnos nagy ára lett. Személyi sérülés sz...

Bővebben

A szerencseszám bűvöletében

News image

Az Országos Rally Challenge abszolút ötödik helyét szerezte meg a V-V Rally Racing párosa a Strider Zoltán - Apkó András duó a Taxi4 Székesfehérvár Rallyen. Zoli a verseny el...

Bővebben
Eddig ez az év versenye!
Írta: Faingyerek    2016. június 15. szerda, 19:20    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Szombathelyen is már úgy tűnt, de Veszprémben ténylegesen beigazolódott, hogy Velenczei Ádámnak és a Mitsubishi Lancer Evo IX R4-esének abszolút fekszik a murva. Az Overdose Racing Team pilótája sikerrel debütált első veszprémi versenyén, hála segítőjének, Farnadi Áginak, aki tapasztalataival rengeteg tudott segíteni. A páros az abszolút 5. pozícióban zárta a június 10-12-ei versenyhétvégét, s emellett egy szakaszgyőzelmet is magáénak tudhat Veszprémből.


Velenczei Ádám:
Miskolc után úgy álltam neki a folytatásnak, hogy csak éljük túl a murvás futamokat… Ehhez képest Szombathelyen nagyon jó érzésekkel szálltam ki az autóból, és bíztam benne, hogy az ottani, murvával kapcsolatos jó tapasztalatok Veszprémre is megmaradnak. Így is lett. Úgy tűnik, hogy a murva nem csak tetszik, de fekszik nekünk és a kocsinak is. Folyamatosan tudtunk gyorsulni, és egy-két gyorson azt éreztem, hogy még előnybe is kerültünk a Mitsubishivel az R5-ösökkel szemben.

Áginak ez úton is köszönöm a rengeteg segítséget, hiszen a tapasztalatai nagyban hozzájárultak ahhoz, hogy okosan és pontosan tudtuk venni az akadályokat. Minden szervizben visszanéztük a belső felvételeket, és pontosítottuk az itinert, hogy a lehető legjobb eredményt tudjuk elérni. Ennek köszönhetően én is rengeteget tanultam ezen a versenyen.

Az utolsó szakasz előtt az abszolút 4. helyen álltunk, mögöttünk 24 másodpercre volt a Spitzmüller Csaba-Béres László duó. Nem szerettünk volna a végére kockázatot vállalni, ezért inkább azt a taktikát választottuk, hogy ha lassabban is, de biztonságban érjünk be a célba. Ezzel még nem is lett volna semmi baj, de a gyorson kaptunk egy defektet, valamint Spici is ment egy abszolút első időt, így az utolsó pillanatban csúsztunk le az 5. pozícióba.
Hihetetlenül boldog vagyok azonban így is, teljesen meg vagyok elégedve a szereplésünkkel. Ugyanazt tudom mondani, mint a vasi futam után: ha azt mondják nekem a rajtnál, hogy a TOP5-be beférünk, rögtön megegyeztem volna vele ebben az eredményben. Még nagyobb jelentősége van számunkra ennek az eredménynek, hiszen én először autóztam ezeken a közismerten autógyilkos szakaszokon, ráadásul másfélszeres szorzóval számít az itt elért eredmény a pontszámításban. Szépen gyűjtögetjük a pontokat, jelenleg az összetett 7. helyen állunk, de bízom benne, hogy az aszfaltos futamok során még előrébb tudunk majd lépni az értékelésben.


Farnadi Ágnes:
Iszonyatosan jó hétvégénk volt Veszprémben! Az autónak, a csapatnak, és nekünk, kettőnknek is rengeteg melója volt ebben a bajnoki fordulóban, de az eredmény minden erőfeszítést, energiát és időt megért! Veszprém tipikusan az a versenyhelyszín, ahol még a nagyok sem mernek jóslatokba bocsátkozni, de úgy érzem, mi most le tudtuk tenni a névjegyünket.

Kitűnő pályák szerepeltek a programban, amiért külön köszönet jár a szervezőknek! A körgyors rögtön a szívünkhöz nőtt, miután abszolút első időt tudtunk rajta menni, valamint a hegyesdi szakasz is nagyon tetszett, nem túlzás talán, ha azt mondom, VB-szintű pálya volt, amin élvezet volt menetelni.
Ádám végig nagyon ügyesen terelgette a kocsit. Igaz, az első napon még tapogattunk, de másnap már odatettünk magunkat rendesen. Rengeteg kalandunk volt, csodaszép mentésekkel és improvizált megoldásokkal. Igaz, egy kicsit néha vissza kellett fogni Ádámot, de az, hogy akkor is hallgatott rám, azt mutatja, hogy kezd összeérni a munka a kocsiban és egyre jobban tudunk együtt dolgozni. Jó bizonyíték erre az is, hogy minden gyors végén fülig ért a szánk. Úgy érzem, eddig ez az év versenye számunkra, de bízom benne, hogy hasonlóan szép – esetleg még jobb – lesz a folytatás is!


Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Betonútépítő Zrt.; Absolut Hostess Kft.; Confidenza Csapágyszolgálat; Gulf; Unifilter Kft.; Schönherz Informatikai Stúdió Kft.; Heves Cleaning Kft.; Színesfém Felvásárlás Pásztó PI-AT Metál Kft.; BM KOMP kompresszortechnika; Eftech Kft.;
Max-Transport Bt.; Dynamic Út Kft.; Bolyki Terra Kft.; Euroll Hungária Kft.; Honor Trans-Sped Kft.; Tiszta Víz Üzletház; Pápai Beton Kft.; Salgó polctervező; Suták Krisztián Építési Vállalkozó; Balassa Security Kft., Mipa Hungária Kft., NoGlu Cukrászda
Sajtófőnök: Horváth Judit – Tel.: 30/533-9099; E-mail: sajto.overdoseracingteam@gmail.com; web: www.overdosemedia.hu