burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.

Ezt dobta idén a gép

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket. Megint cserben hagyott a versenyautó? - Leszakadt az osztómű a

Vezető helyről estek ki

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, ami lehet a világon sem ment még tönkre senkinek. A csapat nagyon készült a

Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez

Nagyon hosszú versenyen van túl a CREDOBUS-LPWMSport négy versenyző párosa, akik a hétvégén az I. Nyíregyháza Rally-n biztosították be az év végi értékelés eredményeit. Sikeresen teljesítette hosszú távú versenyét a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, akik úgy autóztak, ahogyan az

Háromszor estek ki egyazon versenyen

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan… Lángi Attila: Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval

Nyíregyháza az ERC versenynaptárában

NYÍREGYHÁZA AZ ERC-SOROZATBAN, A MAGYAR VÁROS ÚJ HELYSZÍNKÉNT SZEREPEL A 2019-ES EURÓPA-BAJNOKI VERSENYNAPTÁRBAN *A magyar sportállamtitkár: “Óriási lépés ez számunkra” *A látványos Azori-szigeteki viadal nyitja a következő sorozatot márciusban *Új időpontban Liepāja, Lengyelország és Ciprus *Egyenlő arányban az aszfaltos és a murvás ralik az

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához Ezt dobta idén a gép Vezető helyről estek ki Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez Háromszor estek ki egyazon versenyen Nyíregyháza az ERC versenynaptárában I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

News image

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az...

Bővebben

Ezt dobta idén a gép

News image

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik má...

Bővebben

Vezető helyről estek ki

News image

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, am...

Bővebben
Ötből öt
Írta: Faingyerek    2016. augusztus 08. hétfő, 10:02    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Az idei Székesfehérvár Rally indulóinak a kánikula és az egy napba sűrített program adta fel a leckét. Ez a két tényező komoly kihívást jelentett minden párosnak. A Balogh-Holczer kettős a tőle megszokott egyenletes teljesítménnyel újra értékes pontokkal gazdagodott a célban.


A Székesfehérvár Rally programjában visszatérő elem a belvárosi prológ, ami idén sem maradt ki. A város egyik forgalmas útját zárták le, hogy a kíváncsiskodók szinte testközelből élvezhessék a versenyautók nyújtotta látványt.
Balogh Jani:
„A szerdai átmozgató tesztünk után két napunk volt, hogy felkészüljünk a versenyre. Szombat délután az átvételek után a prológon mutattuk meg magunkat. Egy nagyon jó hangulatú bemelegítésen vettünk részt, ahol egy igazán trükkös pályát teljesítettünk néhány látványos fordulóval fűszerezve, a szép számban összegyűlt nézőközönség előtt.”

Vasárnap korán indult a nap, mivel reggel fél 7-kor már rajtolt a mezőny és 8 óra előtt már az első szakaszon száguldott Jani és Dani az EVO9-s fedélzetén.
Balogh Jani:
„Az egész hétvégére jellemző volt, hogy be kellett osztani az energiánkat és a lehetőségeinket. Nagy fejtörést okozott az első gyorsasági, ami több alkotóelem okán kiemelt figyelmet követelt. A hosszúsága miatt mindenképpen ez volt a vízválasztó, hiszen az abroncsokat ez a szakasz vette a legjobban igénybe. A versenyt megelőző napokban lehullott eső mennyisége és az útra felhordott homok és sár komoly szerepet kapott. A felhordások miatt ismét nem tudtuk kiélvezni az előkelő rajtszámunk előnyeit, hiszen sok helyen mi takarítottuk az ideális íveket.”


A egyre melegedő időben az autó, a gumik és a páros is egyre nagyobb terhelést kapott. A szervizben komoly szerepet jutott a frissítő praktikáknak, hogy körről körre maximális lendülettel és koncentrációval tudjanak nekifutni a hátralévő szakaszoknak.
Balogh Jani:
„Az első körben nagyon oda kellett figyelni, voltak meleg pillanataink így nem mindig tudtunk a lehető leggyorsabban menni. Próbáltunk egy fix tempót és ritmust felvenni, ami az abszolút 7. helyre volt elegendő az első két kör után. Számunkra ennél fontosabb visszajelzés volt, hogy a kategóriánkat biztosan vezettük, nagyobb botlás és hiba nélkül tudtunk autózni. Az utolsó gyorsaságin sem szerettünk volna spórolni, mivel könnyen megbosszulhatja magát, ha lassabban megyünk. Egy külön versenyként tekintettük a Power Stage-re és teljes erőbedobással sikerült egy abszolút 4. időt futni, ami megkoronázta a napot. Közben a mezőnyben változások történtek, több páros is hibázott, kiesett és újra az abszolút 5. helyen találtuk magunkat, ami újabb értékes plusz pontokhoz juttatott bennünket. A számunkra elsődleges célunkat teljesítettük, kategóriánkat végig vezetve, az összes szakaszt megnyerve tudtunk győzedelmeskedni idén ötödik alkalommal. Ezzel az eredménnyel elég meggyőző előnyt sikerült kicsikarnunk az éves ponttáblázatot tekintve a 3-as géposztályban. Az pedig, hogy a most elért abszolút 5. hellyel továbbra is 2. helyen állunk az éves értékelésben, igazán melengeti a lelkünket. Szeretnénk megtartani a lendületet, de az jól látszik, hogy ha az R5 és R4-es autókkal ügyesen mennek az ellenfelek, akkor nekünk egy stabil mérhető hátrányunk van. Az erősségünk az egyenletes teljesítményünk, folyamatosan csúcsra járatjuk magunkat és igazán nagy motivációt ad nekem és Daninak is, hogy egy gyakorlatilag N-es autóval, ott tudunk lenni az élmezőnyben.”