burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Tökéletes hétvége a Mátrában

  Várakozásain felül teljesített a Korda Racing Mitsubishis pilótája Strider Zoltán a 35. HE-DO Mátrai Hegyiversenyen, hiszen mindkét nap megnyerte a kategóriáját és a II. Class Kupában Rafi bivalyerős Porscheja mögött végzett a második helyen, ráadásul sok másodpercet tudott javulni a

Hosszú szakaszokon gyors befejezés

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét. A veszprémi futam vége előtt három gyorssal kiálltatok, miért? - Kaptunk egy defektet, ezért

Családi küzdelmek várhatók a Mátrában

Az idei lesz a 3. alkalom, hogy Lángi Attila a rallyt lecseréli, és hegyiversenyen próbálja ki magát, illetve a BMW Z4 versenygépét. A 35. HE-DO Mátrai Hegyiverseny kijelölt szakasza nem lesz ismeretlen a Varga Racing Team pilótája számára, hiszen régebben

A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe…

Szentgyörgyi Fanni, a Livewire Team versenyzője a Visontai edzés után felkészülten vág neki a Bélapátfalvai Bélkő-hegy kihívásának. A drifter lány tisztelettel tekint a hegyi versenyre, hiszen a tavalyi rendezvényen több versenyzőtársát látta „elvérezni”. Fanni, készen állsz a hegy kihívásaira? Készen állok a

Fontos pontok Veszprémből

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tábori Ákos - Nagy Attila duó a hármas kategória második helyén érkezett a

Az élmezőnyben tudtunk autózni

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a korábbi futamokon beütött balszerencse. Balogh Jani:„Szombathely után maradtak bennünk kérdések a murvás

Tökéletes hétvége a Mátrában Hosszú szakaszokon gyors befejezés Családi küzdelmek várhatók a Mátrában A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe… Fontos pontok Veszprémből Az élmezőnyben tudtunk autózni
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Hosszú szakaszokon gyors befejezés

News image

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét. ...

Bővebben

Fontos pontok Veszprémből

News image

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tá...

Bővebben

Az élmezőnyben tudtunk autózni

News image

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a ...

Bővebben
Ötből öt
Írta: Faingyerek    2016. augusztus 08. hétfő, 10:02    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Az idei Székesfehérvár Rally indulóinak a kánikula és az egy napba sűrített program adta fel a leckét. Ez a két tényező komoly kihívást jelentett minden párosnak. A Balogh-Holczer kettős a tőle megszokott egyenletes teljesítménnyel újra értékes pontokkal gazdagodott a célban.


A Székesfehérvár Rally programjában visszatérő elem a belvárosi prológ, ami idén sem maradt ki. A város egyik forgalmas útját zárták le, hogy a kíváncsiskodók szinte testközelből élvezhessék a versenyautók nyújtotta látványt.
Balogh Jani:
„A szerdai átmozgató tesztünk után két napunk volt, hogy felkészüljünk a versenyre. Szombat délután az átvételek után a prológon mutattuk meg magunkat. Egy nagyon jó hangulatú bemelegítésen vettünk részt, ahol egy igazán trükkös pályát teljesítettünk néhány látványos fordulóval fűszerezve, a szép számban összegyűlt nézőközönség előtt.”

Vasárnap korán indult a nap, mivel reggel fél 7-kor már rajtolt a mezőny és 8 óra előtt már az első szakaszon száguldott Jani és Dani az EVO9-s fedélzetén.
Balogh Jani:
„Az egész hétvégére jellemző volt, hogy be kellett osztani az energiánkat és a lehetőségeinket. Nagy fejtörést okozott az első gyorsasági, ami több alkotóelem okán kiemelt figyelmet követelt. A hosszúsága miatt mindenképpen ez volt a vízválasztó, hiszen az abroncsokat ez a szakasz vette a legjobban igénybe. A versenyt megelőző napokban lehullott eső mennyisége és az útra felhordott homok és sár komoly szerepet kapott. A felhordások miatt ismét nem tudtuk kiélvezni az előkelő rajtszámunk előnyeit, hiszen sok helyen mi takarítottuk az ideális íveket.”


A egyre melegedő időben az autó, a gumik és a páros is egyre nagyobb terhelést kapott. A szervizben komoly szerepet jutott a frissítő praktikáknak, hogy körről körre maximális lendülettel és koncentrációval tudjanak nekifutni a hátralévő szakaszoknak.
Balogh Jani:
„Az első körben nagyon oda kellett figyelni, voltak meleg pillanataink így nem mindig tudtunk a lehető leggyorsabban menni. Próbáltunk egy fix tempót és ritmust felvenni, ami az abszolút 7. helyre volt elegendő az első két kör után. Számunkra ennél fontosabb visszajelzés volt, hogy a kategóriánkat biztosan vezettük, nagyobb botlás és hiba nélkül tudtunk autózni. Az utolsó gyorsaságin sem szerettünk volna spórolni, mivel könnyen megbosszulhatja magát, ha lassabban megyünk. Egy külön versenyként tekintettük a Power Stage-re és teljes erőbedobással sikerült egy abszolút 4. időt futni, ami megkoronázta a napot. Közben a mezőnyben változások történtek, több páros is hibázott, kiesett és újra az abszolút 5. helyen találtuk magunkat, ami újabb értékes plusz pontokhoz juttatott bennünket. A számunkra elsődleges célunkat teljesítettük, kategóriánkat végig vezetve, az összes szakaszt megnyerve tudtunk győzedelmeskedni idén ötödik alkalommal. Ezzel az eredménnyel elég meggyőző előnyt sikerült kicsikarnunk az éves ponttáblázatot tekintve a 3-as géposztályban. Az pedig, hogy a most elért abszolút 5. hellyel továbbra is 2. helyen állunk az éves értékelésben, igazán melengeti a lelkünket. Szeretnénk megtartani a lendületet, de az jól látszik, hogy ha az R5 és R4-es autókkal ügyesen mennek az ellenfelek, akkor nekünk egy stabil mérhető hátrányunk van. Az erősségünk az egyenletes teljesítményünk, folyamatosan csúcsra járatjuk magunkat és igazán nagy motivációt ad nekem és Daninak is, hogy egy gyakorlatilag N-es autóval, ott tudunk lenni az élmezőnyben.”