burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Az utolsó pillanatban állt össze a verseny

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Temesvári László ült be a BMW Z4-be. Ráadásul az nem is volt elég

Felemás évzáró

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Opellel a Historic kategória 3. helyén fejezte be az első versenynapot. „Az első szakasz

Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén

Tradicionális hátsókerék meghajtású versenyautókkal vesznek részt a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a 2018-as jubileumi Szilveszter Rallye-n. A Tresó Ádám - Boér Máté páros egy évvel ezelőtt itt a Szilveszter Rallye-n indult először az autóval, amit Béres József mögött a második helyen zártak.  Az idei

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Ünnepi készülődés

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna különleges évzáróval búcsúztatja a 2018-as rallye szezont. A páros ismét rajthoz áll a méltán népszerű szilveszter Rallye-n, ahol a tervek szerint fesztelen örömautózással köszönnek el az eredményekben gazdag évadtól. A

Az utolsó pillanatban állt össze a verseny Felemás évzáró Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló Ünnepi készülődés
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Az utolsó pillanatban állt össze a verse

News image

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Te...

Bővebben

Felemás évzáró

News image

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Op...

Bővebben

Hátsókerekes autókkal az év utolsó verse

News image

Tradicionális hátsókerék meghajtású versenyautókkal vesznek részt a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a 2018-as jubileumi Szilveszter Rallye-n. A Tresó Ádám - Boér Máté páros egy évvel ezelőtt itt a Szilveszter Rallye-n in...

Bővebben
Wirtmann műszaki hibával is nyert a Székesfehérvár Ralin
Írta: Faingyerek    2016. augusztus 08. hétfő, 10:08    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Az Historic Országos Ralibajnokság D csoportját és a Közép-Európai Zónakupa (CEZ) historic értékelését is megnyerte Wirtmann Ferenc és Barna György a Székesfehérvár Ralin. Ezzel, a csapat számításai szerint a CEZ-ben átvették a vezetést a bajnokságban.
 

A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros számára azonban nem volt könnyű menetelés a verseny, hiszen végig a Ford Escort Mk II-es motorproblémájával küzdöttek, az utolsó szakaszt pedig kuplung nélkül teljesítették.

„A verseny elejétől fogva nem működött rendesen a befecskendezőnk
– mondta Wirtmann. – Hatezres fordulatig rángatott, csak hat- és nyolcezer között kelt életre. Elég veszélyes volt így közlekedni, mert ha a kanyarban el kellett venni a gázt, akkor azonnal megállt a motor.

Az utolsó gyorsasági előtt pedig a kuplung kinyomó csapágyunk ment tönkre. Egy gyorsaságit kuplung nélkül tettünk meg, bár nem is ez volt a nehezebb, hanem az etap, ahol minden piros lámpát úgy kellett megközelítenünk, hogy guruljon az autó, ne kelljen megállni. Az utolsó gyorsaságin kettesben, önindítóval rajtoltunk.

A verseny elején sokat kaptunk, amíg kitaláltam, hogyan is kell magas fordulaton vezetni az autót, de a végére volt annyi előnyünk, hogy azt az utolsó gyorsaságin is meg tudtuk tartani. Örülök a győzelemnek, nagyon megdolgoztunk érte. A Ford már Németországban van, ahol rendbe rakják a motorját, remélem, a jövő héten támadhatunk vele a Baranya Kupán.”



SZÉKESFEHÉRVÁR RALI HISTORIC VÉGEREDMÉNY:
1. Wirtmann Ferenc–Barna György Ford Escort RS2000 Mk2 D/3 32:19,0
2. Spindler Tibor–Vojnár Mátyás Opel Corsa A GSi E/2 +26,7
3. Szőnyi András–Hegyi László Lada 2101-3 D/2 +38,1
4. Rónay László–Csuri András Alfa Romeo GTV D/3 +1:47,5
5. Varga Péter–Józsa Péter BMW E30 325i E/4 +2:00,9
6. Hock Pál–Kemény Viktor Audi Coupé Quattro E/4 +2:35,8
7. Balics Ákos–Borsfai Dávid VW Scirocco MK1 D/2 +2:51,9
8. Gyenes András–Szilassy Arnold Lada 2101 C/1 +3:59,6
9. Üveges Gábor–Nagy Mariann Lada Samara E/2 +5:16,7
10. Tóth István–Bruckner Viktor Skoda S120S C/1 +5:19,8
11. Balázs Kornél–Mohácsi László Trabant 601 E/1 +6:10,0
12. Nagy Tamás–Kalapács Zsolt Moszkvics 403 Rallye B/3 +11:19,8
13. Ördögh Miklós–Parkánszki Balázs Ford Escort XR3i E/2 +12:58,5

WIRTMANN FERENC KORÁBBI HISTORIC EREDMÉNYEI:
2008. C korcsoport magyar bajnok
2009. C korcsoport magyar bajnok
2010. C korcsoport magyar bajnok
2011. C korcsoport magyar bajnok
2012. C korcsoport magyar bajnok, Historic CEZ-bajnok
2013. Historic CEZ-bajnok
2014. D korcsoport magyar bajnok, Historic Eb. C korcsoport 4.
2015. C korcsoport magyar bajnok, Historic CEZ-bajnok, Historic Eb. D korcsoport 2.

A Textura Sport Club partnerei: Grawe Életbiztosító Zrt., Textura Kft., Beanett Bt. Munkaruházat, Iharos és Goller Kft., Ford Hovány