burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.

Ezt dobta idén a gép

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket. Megint cserben hagyott a versenyautó? - Leszakadt az osztómű a

Vezető helyről estek ki

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, ami lehet a világon sem ment még tönkre senkinek. A csapat nagyon készült a

Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez

Nagyon hosszú versenyen van túl a CREDOBUS-LPWMSport négy versenyző párosa, akik a hétvégén az I. Nyíregyháza Rally-n biztosították be az év végi értékelés eredményeit. Sikeresen teljesítette hosszú távú versenyét a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, akik úgy autóztak, ahogyan az

Háromszor estek ki egyazon versenyen

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan… Lángi Attila: Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval

Nyíregyháza az ERC versenynaptárában

NYÍREGYHÁZA AZ ERC-SOROZATBAN, A MAGYAR VÁROS ÚJ HELYSZÍNKÉNT SZEREPEL A 2019-ES EURÓPA-BAJNOKI VERSENYNAPTÁRBAN *A magyar sportállamtitkár: “Óriási lépés ez számunkra” *A látványos Azori-szigeteki viadal nyitja a következő sorozatot márciusban *Új időpontban Liepāja, Lengyelország és Ciprus *Egyenlő arányban az aszfaltos és a murvás ralik az

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához Ezt dobta idén a gép Vezető helyről estek ki Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez Háromszor estek ki egyazon versenyen Nyíregyháza az ERC versenynaptárában I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

News image

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az...

Bővebben

Ezt dobta idén a gép

News image

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik má...

Bővebben

Vezető helyről estek ki

News image

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, am...

Bővebben
Wirtmann műszaki hibával is nyert a Székesfehérvár Ralin
Írta: Faingyerek    2016. augusztus 08. hétfő, 10:08    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Az Historic Országos Ralibajnokság D csoportját és a Közép-Európai Zónakupa (CEZ) historic értékelését is megnyerte Wirtmann Ferenc és Barna György a Székesfehérvár Ralin. Ezzel, a csapat számításai szerint a CEZ-ben átvették a vezetést a bajnokságban.
 

A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros számára azonban nem volt könnyű menetelés a verseny, hiszen végig a Ford Escort Mk II-es motorproblémájával küzdöttek, az utolsó szakaszt pedig kuplung nélkül teljesítették.

„A verseny elejétől fogva nem működött rendesen a befecskendezőnk
– mondta Wirtmann. – Hatezres fordulatig rángatott, csak hat- és nyolcezer között kelt életre. Elég veszélyes volt így közlekedni, mert ha a kanyarban el kellett venni a gázt, akkor azonnal megállt a motor.

Az utolsó gyorsasági előtt pedig a kuplung kinyomó csapágyunk ment tönkre. Egy gyorsaságit kuplung nélkül tettünk meg, bár nem is ez volt a nehezebb, hanem az etap, ahol minden piros lámpát úgy kellett megközelítenünk, hogy guruljon az autó, ne kelljen megállni. Az utolsó gyorsaságin kettesben, önindítóval rajtoltunk.

A verseny elején sokat kaptunk, amíg kitaláltam, hogyan is kell magas fordulaton vezetni az autót, de a végére volt annyi előnyünk, hogy azt az utolsó gyorsaságin is meg tudtuk tartani. Örülök a győzelemnek, nagyon megdolgoztunk érte. A Ford már Németországban van, ahol rendbe rakják a motorját, remélem, a jövő héten támadhatunk vele a Baranya Kupán.”



SZÉKESFEHÉRVÁR RALI HISTORIC VÉGEREDMÉNY:
1. Wirtmann Ferenc–Barna György Ford Escort RS2000 Mk2 D/3 32:19,0
2. Spindler Tibor–Vojnár Mátyás Opel Corsa A GSi E/2 +26,7
3. Szőnyi András–Hegyi László Lada 2101-3 D/2 +38,1
4. Rónay László–Csuri András Alfa Romeo GTV D/3 +1:47,5
5. Varga Péter–Józsa Péter BMW E30 325i E/4 +2:00,9
6. Hock Pál–Kemény Viktor Audi Coupé Quattro E/4 +2:35,8
7. Balics Ákos–Borsfai Dávid VW Scirocco MK1 D/2 +2:51,9
8. Gyenes András–Szilassy Arnold Lada 2101 C/1 +3:59,6
9. Üveges Gábor–Nagy Mariann Lada Samara E/2 +5:16,7
10. Tóth István–Bruckner Viktor Skoda S120S C/1 +5:19,8
11. Balázs Kornél–Mohácsi László Trabant 601 E/1 +6:10,0
12. Nagy Tamás–Kalapács Zsolt Moszkvics 403 Rallye B/3 +11:19,8
13. Ördögh Miklós–Parkánszki Balázs Ford Escort XR3i E/2 +12:58,5

WIRTMANN FERENC KORÁBBI HISTORIC EREDMÉNYEI:
2008. C korcsoport magyar bajnok
2009. C korcsoport magyar bajnok
2010. C korcsoport magyar bajnok
2011. C korcsoport magyar bajnok
2012. C korcsoport magyar bajnok, Historic CEZ-bajnok
2013. Historic CEZ-bajnok
2014. D korcsoport magyar bajnok, Historic Eb. C korcsoport 4.
2015. C korcsoport magyar bajnok, Historic CEZ-bajnok, Historic Eb. D korcsoport 2.

A Textura Sport Club partnerei: Grawe Életbiztosító Zrt., Textura Kft., Beanett Bt. Munkaruházat, Iharos és Goller Kft., Ford Hovány