burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Utasok voltunk az autóban

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is hogy vagytok, minden rendben veletek? - Igen, hálistennek mi jól vagyunk. Mindketten a vezető

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pettersson–Nilsson kettős Porschéjával, amelyet sikerült legyőzniük. Wirtmann állítása szerint ez volt élete legnagyobb

52. Mecsek Rallye - Turán

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a hátuk mögött tartani tudták előnyüket a bajnokságban. Az elejétől a végéig izgalmas és fordulatos

Eb-döntő örömautózással

Kedvenc pályáin fejezi be idei Historic Rali-Európa-bajnoki szereplését Wirtmann Ferenc és Kerekes József Ford Escort Mk II-essel a Mecsek Ralin. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros az Eb. D csoportjában a második helyen áll. Matematikai esélye még van a

Nagy meccsre számítanak

Az első Mecsek Rallye-jára készül ifj. Fogarasi Attila, aki ezúttal a korábbi navigátorát Toloczkó Pétert ülteti a jobb egybe. Az MR Racing Hondás alakulata a pécsi versenyen szeretné életben tartani az ötös géposztály bajnoki esélyeit. Attila szokásához híven most is belső

Utasok voltunk az autóban Wirtmann élete győzelmével zárta az évet 52. Mecsek Rallye - Turán Eb-döntő örömautózással Nagy meccsre számítanak
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Utasok voltunk az autóban

News image

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is ho...

Bővebben

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

News image

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pe...

Bővebben

52. Mecsek Rallye - Turán

News image

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a há...

Bővebben
Wirtmann műszaki hibával is nyert a Székesfehérvár Ralin
Írta: Faingyerek    2016. augusztus 08. hétfő, 10:08    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Az Historic Országos Ralibajnokság D csoportját és a Közép-Európai Zónakupa (CEZ) historic értékelését is megnyerte Wirtmann Ferenc és Barna György a Székesfehérvár Ralin. Ezzel, a csapat számításai szerint a CEZ-ben átvették a vezetést a bajnokságban.
 

A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros számára azonban nem volt könnyű menetelés a verseny, hiszen végig a Ford Escort Mk II-es motorproblémájával küzdöttek, az utolsó szakaszt pedig kuplung nélkül teljesítették.

„A verseny elejétől fogva nem működött rendesen a befecskendezőnk
– mondta Wirtmann. – Hatezres fordulatig rángatott, csak hat- és nyolcezer között kelt életre. Elég veszélyes volt így közlekedni, mert ha a kanyarban el kellett venni a gázt, akkor azonnal megállt a motor.

Az utolsó gyorsasági előtt pedig a kuplung kinyomó csapágyunk ment tönkre. Egy gyorsaságit kuplung nélkül tettünk meg, bár nem is ez volt a nehezebb, hanem az etap, ahol minden piros lámpát úgy kellett megközelítenünk, hogy guruljon az autó, ne kelljen megállni. Az utolsó gyorsaságin kettesben, önindítóval rajtoltunk.

A verseny elején sokat kaptunk, amíg kitaláltam, hogyan is kell magas fordulaton vezetni az autót, de a végére volt annyi előnyünk, hogy azt az utolsó gyorsaságin is meg tudtuk tartani. Örülök a győzelemnek, nagyon megdolgoztunk érte. A Ford már Németországban van, ahol rendbe rakják a motorját, remélem, a jövő héten támadhatunk vele a Baranya Kupán.”



SZÉKESFEHÉRVÁR RALI HISTORIC VÉGEREDMÉNY:
1. Wirtmann Ferenc–Barna György Ford Escort RS2000 Mk2 D/3 32:19,0
2. Spindler Tibor–Vojnár Mátyás Opel Corsa A GSi E/2 +26,7
3. Szőnyi András–Hegyi László Lada 2101-3 D/2 +38,1
4. Rónay László–Csuri András Alfa Romeo GTV D/3 +1:47,5
5. Varga Péter–Józsa Péter BMW E30 325i E/4 +2:00,9
6. Hock Pál–Kemény Viktor Audi Coupé Quattro E/4 +2:35,8
7. Balics Ákos–Borsfai Dávid VW Scirocco MK1 D/2 +2:51,9
8. Gyenes András–Szilassy Arnold Lada 2101 C/1 +3:59,6
9. Üveges Gábor–Nagy Mariann Lada Samara E/2 +5:16,7
10. Tóth István–Bruckner Viktor Skoda S120S C/1 +5:19,8
11. Balázs Kornél–Mohácsi László Trabant 601 E/1 +6:10,0
12. Nagy Tamás–Kalapács Zsolt Moszkvics 403 Rallye B/3 +11:19,8
13. Ördögh Miklós–Parkánszki Balázs Ford Escort XR3i E/2 +12:58,5

WIRTMANN FERENC KORÁBBI HISTORIC EREDMÉNYEI:
2008. C korcsoport magyar bajnok
2009. C korcsoport magyar bajnok
2010. C korcsoport magyar bajnok
2011. C korcsoport magyar bajnok
2012. C korcsoport magyar bajnok, Historic CEZ-bajnok
2013. Historic CEZ-bajnok
2014. D korcsoport magyar bajnok, Historic Eb. C korcsoport 4.
2015. C korcsoport magyar bajnok, Historic CEZ-bajnok, Historic Eb. D korcsoport 2.

A Textura Sport Club partnerei: Grawe Életbiztosító Zrt., Textura Kft., Beanett Bt. Munkaruházat, Iharos és Goller Kft., Ford Hovány