burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Két futam dönt az Eb-címről

A Historic Rali-Európa-bajnokság utolsó két futamán dől el a D csoport bajnoki címe. Wirtmann Ferenc és Kerekes József, Ford Escort Mk II-essel egyaránt két-két ponttal vezetik a versenyzők és a navigátorok bajnokságát a szeptember 20-22-e között megrendezésre kerülő Elba Rali

Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét

Küzdelmes versenyen szerezte meg az elsőséget Nova Goricában, és ezzel megvédte horvát abszolút bajnoki címét Hideg Krisztián és Kerék István. Az R5-ös alakulat nem csak a nemzeti megmérettetésen bizonyított, de a European Rally Trophyban (ERT) is. A páros hétvégén elért

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett megnyerték a Mitropa Kupa értékelését. A Lovász Pál - Kürti Tamás egység nagyon komoly

Megtört a másfél éves átok

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. Kitettetek magatokért, hogy ott legyetek a célban? - Igen. Szinte az összes gyorsaságin harcoltunk

Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián

A nyári szünet után a nemzetközi megmérettetések is folytatódnak. Hideg Krisztián és Kerék István számára például a European Rally Trophy (ERT), illetve a horvát bajnokság újabb fordulója lesz a következő állomás. A szeptember 7-8-ai Nova Gorica Rallyn ráadásul egy teljesen

Két futam dönt az Eb-címről Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában Megtört a másfél éves átok Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

News image

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett me...

Bővebben

Megtört a másfél éves átok

News image

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. ...

Bővebben

Meg tudtunk villanni és ez biztató a jöv

News image

Az Országos Rali Bajnokság hatodik fordulóját, Ózdon tartották. A verseny érdekessége, hogy míg a prológ és a szombati nap a névadó városban talált otthonra, a második napon Sa...

Bővebben
Első szárnycsapások
Írta: Faingyerek    2017. március 25. szombat, 10:42    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Sokszor hallottuk az elmúlt év folyamán, hogy Ollé Sasa utolsó versenyét teljesíti a Ford Fiesta S2000-rel, ez végül a Mikulás Rallye-n jött el, de ami késik nem múlik és végre megérkezett a Skoda Fabia R5. Első versenykilométerein pedig nem okozott számára csalódást, sőt…


Ollé Sasa- Tóth Zsolt:
„Pár hete nagy örömünkre végre megérkezett az autó, azonban a korábban benevezett versenyünkre mégsem tudtunk elmenni. Nem volt jó az üléspozíció, sem a kormánymagasság, ami a Skodánál homológ, így várnunk kellett mire megérkezett az átalakítószett.
Nagyon kellemes csalódás volt az autó, hihetetlen élmény!

Mindig emlegettem, hogy számomra az extrém időjárás ideális, most kevésbé örültünk neki, azonban itt is jelesre vizsgázott. Rögtön esős körülmények között kezdtünk, ahol nagyon kezelhető a Skoda, sokkal jobban, mint a Ford. Orfűn versenytempóban mentünk, így nemcsak érzésre, hanem stopperre is jónak bizonyult. Ranga Petiékhez tudtuk mérni magunkat, hiszen azonos autóban ülünk, és csupán néhány másodperc volt a különbség. Tökéletes teszt volt az idénynyitó miskolci viadalra, ahol a futóműbeállításokat is próbálgattuk. A gyár nagyon korrekt, nagyon jó beállításokat adott a különböző szituációkra, így minimális dolgokat kell finomítanunk. Nagyon jól kezelhető, versenyzőbarát az autó, ami kitűnően tolerálja „a helyzeteket”.


Már-már az a félelmetes, hogy nem tudjuk, nem érezzük azokat a határokat, amelyeket még elbír, ezt csak az idő, és a megtett kilométerek mutatják meg. Szeretnénk az első-ötben végezni, amelyre ez az autó végre képes, sokkal erősebb, mint a Fiesta, bármilyen fordulaton van benne erő és nyomaték. Meglepő volt, hogy annyira jó autó és annyira kézre áll, hogy már két kör után azt éreztem, mintha mindig ebben ültem volna…

Végre újra bizakodva várjuk a szezont, nagyon kellett már ez a „vérfrissítés”, amellyel remélem a szurkolóinknak is nagy örömet szerzünk!”


 Fotó: Csatos István