burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.

Ezt dobta idén a gép

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket. Megint cserben hagyott a versenyautó? - Leszakadt az osztómű a

Vezető helyről estek ki

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, ami lehet a világon sem ment még tönkre senkinek. A csapat nagyon készült a

Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez

Nagyon hosszú versenyen van túl a CREDOBUS-LPWMSport négy versenyző párosa, akik a hétvégén az I. Nyíregyháza Rally-n biztosították be az év végi értékelés eredményeit. Sikeresen teljesítette hosszú távú versenyét a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, akik úgy autóztak, ahogyan az

Háromszor estek ki egyazon versenyen

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan… Lángi Attila: Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval

Nyíregyháza az ERC versenynaptárában

NYÍREGYHÁZA AZ ERC-SOROZATBAN, A MAGYAR VÁROS ÚJ HELYSZÍNKÉNT SZEREPEL A 2019-ES EURÓPA-BAJNOKI VERSENYNAPTÁRBAN *A magyar sportállamtitkár: “Óriási lépés ez számunkra” *A látványos Azori-szigeteki viadal nyitja a következő sorozatot márciusban *Új időpontban Liepāja, Lengyelország és Ciprus *Egyenlő arányban az aszfaltos és a murvás ralik az

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához Ezt dobta idén a gép Vezető helyről estek ki Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez Háromszor estek ki egyazon versenyen Nyíregyháza az ERC versenynaptárában I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

News image

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az...

Bővebben

Ezt dobta idén a gép

News image

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik má...

Bővebben

Vezető helyről estek ki

News image

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, am...

Bővebben
Első szárnycsapások
Írta: Faingyerek    2017. március 25. szombat, 10:42    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Sokszor hallottuk az elmúlt év folyamán, hogy Ollé Sasa utolsó versenyét teljesíti a Ford Fiesta S2000-rel, ez végül a Mikulás Rallye-n jött el, de ami késik nem múlik és végre megérkezett a Skoda Fabia R5. Első versenykilométerein pedig nem okozott számára csalódást, sőt…


Ollé Sasa- Tóth Zsolt:
„Pár hete nagy örömünkre végre megérkezett az autó, azonban a korábban benevezett versenyünkre mégsem tudtunk elmenni. Nem volt jó az üléspozíció, sem a kormánymagasság, ami a Skodánál homológ, így várnunk kellett mire megérkezett az átalakítószett.
Nagyon kellemes csalódás volt az autó, hihetetlen élmény!

Mindig emlegettem, hogy számomra az extrém időjárás ideális, most kevésbé örültünk neki, azonban itt is jelesre vizsgázott. Rögtön esős körülmények között kezdtünk, ahol nagyon kezelhető a Skoda, sokkal jobban, mint a Ford. Orfűn versenytempóban mentünk, így nemcsak érzésre, hanem stopperre is jónak bizonyult. Ranga Petiékhez tudtuk mérni magunkat, hiszen azonos autóban ülünk, és csupán néhány másodperc volt a különbség. Tökéletes teszt volt az idénynyitó miskolci viadalra, ahol a futóműbeállításokat is próbálgattuk. A gyár nagyon korrekt, nagyon jó beállításokat adott a különböző szituációkra, így minimális dolgokat kell finomítanunk. Nagyon jól kezelhető, versenyzőbarát az autó, ami kitűnően tolerálja „a helyzeteket”.


Már-már az a félelmetes, hogy nem tudjuk, nem érezzük azokat a határokat, amelyeket még elbír, ezt csak az idő, és a megtett kilométerek mutatják meg. Szeretnénk az első-ötben végezni, amelyre ez az autó végre képes, sokkal erősebb, mint a Fiesta, bármilyen fordulaton van benne erő és nyomaték. Meglepő volt, hogy annyira jó autó és annyira kézre áll, hogy már két kör után azt éreztem, mintha mindig ebben ültem volna…

Végre újra bizakodva várjuk a szezont, nagyon kellett már ez a „vérfrissítés”, amellyel remélem a szurkolóinknak is nagy örömet szerzünk!”


 Fotó: Csatos István