Újra versenyben!

Március első napjaiban elrajtolt a 2019-es horvát rallybajnokság. A szezonnyitó Kumrovec Rally nevezői között ismét ott volt Hideg Krisztián és Kerék István is. Habár ők eredetileg ezt nem így tervezték… Most mégis úgy döntöttek, hogy 2019-ben folytatják a versenyzést, és

Újra itthon versenyez Botka Dávid!

Csapatépítő szezonjuk lesz az idei A 2018-as esztendő nem nevezhető sikerévnek a Botka Dávid életében. A szezon elején elszenvedett hatalmas bukás rányomta a bélyegét az egész évadra és év végére szétesett a Botka Rally Team. Dudu nem adja fel, két versenyautót

Az utolsó pillanatban állt össze a verseny

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Temesvári László ült be a BMW Z4-be. Ráadásul az nem is volt elég

Felemás évzáró

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Opellel a Historic kategória 3. helyén fejezte be az első versenynapot. „Az első szakasz

Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén

Tradicionális hátsókerék meghajtású versenyautókkal vesznek részt a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a 2018-as jubileumi Szilveszter Rallye-n. A Tresó Ádám - Boér Máté páros egy évvel ezelőtt itt a Szilveszter Rallye-n indult először az autóval, amit Béres József mögött a második helyen zártak.  Az idei

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Ünnepi készülődés

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna különleges évzáróval búcsúztatja a 2018-as rallye szezont. A páros ismét rajthoz áll a méltán népszerű szilveszter Rallye-n, ahol a tervek szerint fesztelen örömautózással köszönnek el az eredményekben gazdag évadtól. A

Újra versenyben! Újra itthon versenyez Botka Dávid! Az utolsó pillanatban állt össze a verseny Felemás évzáró Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló Ünnepi készülődés
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Újra itthon versenyez Botka Dávid!

News image

Csapatépítő szezonjuk lesz az idei A 2018-as esztendő nem nevezhető sikerévnek a Botka Dávid életében. A szezon elején elszenvedett hatalmas bukás rányomta a bélyegét az egész évadra és év...

Bővebben

Az utolsó pillanatban állt össze a verse

News image

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Te...

Bővebben

Felemás évzáró

News image

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Op...

Bővebben
Végre versenyautóban!
Írta: Faingyerek    2017. március 31. péntek, 09:10    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Hosszúra nyúlt a téli felkészülés, de a hétvégén eljön az év első rali versenye sőt, mindjárt kettő is, hiszen a Miskolc Ralin szombaton és vasárnap is külön-külön futamot rendeznek az Országos Historic Ralibajnokság mezőnyének.


Gaál Ádám és Kalapács Kornél is nagyon várják már a megmérettetést, amely egyben a szezon leghosszabb hétvégéje lesz a számukra, ezért külön fizikai edzéssel is készültek. A gödöllői Opel Gaál márkakereskedés csapata pedig az Ascona B felkészítésével foglalkozott, amelyben az idei évtől nem használhatnak, csak ólommentes benzint.

Gaál Ádám:
– Mondanom sem kell, (Kalapács) Kornéllal együtt nagyon várjuk a versenyt. A Mecsek Rali már nagyon régen volt, azóta csak utcán tudtam kanyarodni egy párat az Opellal, illetve Tökölön, a rali edzésen mentem vele.

Nagyon jó volt már visszaülni a versenyautóba, és most is sikerült tanulnom. Esett az eső, nekünk pedig csak száraz pályára alkalmas gumink volt, így kipróbálhattam, milyen ezzel menni a vízen. Nem volt még hasonló tapasztalatom, de most már, ha Miskolcon ráfutunk egy vizes foltra, akkor nem fogok tőle megijedni.

Komolyan vettem a saját felkészülésemet is: edzettem, fociztam, jógáztam a téli szünetben. Eleinte tíz perc foci után meg akartam halni, de most már a másfél–kétórás meccset is végig futom. Kell a jó erőnlét a historicban is, főleg, hogy most a két külön futammal mindjárt a leghosszabb hétvégével kezdünk.

A mezőny szerintem az idén még erősebb lesz, mint tavaly volt, akkor is voltak jó meccseink, remélem, az idén is tudunk majd harcolni, és az egész csapatunk is élvezni fogja a Miskolc Ralit.



Gaál József, csapatvezető:
– Szeretnénk az idén is minden magyar historic versenyen rajhoz állni. Bízom benne, hogy a motorunk ki fogja bírni az idei szabály szerinti benzint.

Tavaly még használhattunk úgynevezett repülőbenzint, az idei évtől viszont csak ólommentessel versenyezhetünk. Azonban el kell fogadni azt is, hogy ezeket a motorokat, amiket mi a historicban használunk, még úgy tervezték, hogy a benzin ólom tartalma keni.

A Hexán Kft-től járt nálunk Mándoki Tibor, aki próbált a lehető legtöbbet segíteni és speciális adalékanyagokkal orvosolni a problémát. Ez pont olyan, mint amikor egy italhoz citrompótlót használunk, az is savanyú, de attól még nem lesz citrom.

Remélem, hogy a motorunk bírni fogja, és egy sikeres verseny élménnyel gazdagodva jövünk haza.


További információ:
http://www.gaaloldtimermotorsport.eu/
http://www.opelgaal.hu/