burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Két futam dönt az Eb-címről

A Historic Rali-Európa-bajnokság utolsó két futamán dől el a D csoport bajnoki címe. Wirtmann Ferenc és Kerekes József, Ford Escort Mk II-essel egyaránt két-két ponttal vezetik a versenyzők és a navigátorok bajnokságát a szeptember 20-22-e között megrendezésre kerülő Elba Rali

Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét

Küzdelmes versenyen szerezte meg az elsőséget Nova Goricában, és ezzel megvédte horvát abszolút bajnoki címét Hideg Krisztián és Kerék István. Az R5-ös alakulat nem csak a nemzeti megmérettetésen bizonyított, de a European Rally Trophyban (ERT) is. A páros hétvégén elért

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett megnyerték a Mitropa Kupa értékelését. A Lovász Pál - Kürti Tamás egység nagyon komoly

Megtört a másfél éves átok

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. Kitettetek magatokért, hogy ott legyetek a célban? - Igen. Szinte az összes gyorsaságin harcoltunk

Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián

A nyári szünet után a nemzetközi megmérettetések is folytatódnak. Hideg Krisztián és Kerék István számára például a European Rally Trophy (ERT), illetve a horvát bajnokság újabb fordulója lesz a következő állomás. A szeptember 7-8-ai Nova Gorica Rallyn ráadásul egy teljesen

Két futam dönt az Eb-címről Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában Megtört a másfél éves átok Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

News image

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett me...

Bővebben

Megtört a másfél éves átok

News image

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. ...

Bővebben

Meg tudtunk villanni és ez biztató a jöv

News image

Az Országos Rali Bajnokság hatodik fordulóját, Ózdon tartották. A verseny érdekessége, hogy míg a prológ és a szombati nap a névadó városban talált otthonra, a második napon Sa...

Bővebben
Végre versenyautóban!
Írta: Faingyerek    2017. március 31. péntek, 09:10    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Hosszúra nyúlt a téli felkészülés, de a hétvégén eljön az év első rali versenye sőt, mindjárt kettő is, hiszen a Miskolc Ralin szombaton és vasárnap is külön-külön futamot rendeznek az Országos Historic Ralibajnokság mezőnyének.


Gaál Ádám és Kalapács Kornél is nagyon várják már a megmérettetést, amely egyben a szezon leghosszabb hétvégéje lesz a számukra, ezért külön fizikai edzéssel is készültek. A gödöllői Opel Gaál márkakereskedés csapata pedig az Ascona B felkészítésével foglalkozott, amelyben az idei évtől nem használhatnak, csak ólommentes benzint.

Gaál Ádám:
– Mondanom sem kell, (Kalapács) Kornéllal együtt nagyon várjuk a versenyt. A Mecsek Rali már nagyon régen volt, azóta csak utcán tudtam kanyarodni egy párat az Opellal, illetve Tökölön, a rali edzésen mentem vele.

Nagyon jó volt már visszaülni a versenyautóba, és most is sikerült tanulnom. Esett az eső, nekünk pedig csak száraz pályára alkalmas gumink volt, így kipróbálhattam, milyen ezzel menni a vízen. Nem volt még hasonló tapasztalatom, de most már, ha Miskolcon ráfutunk egy vizes foltra, akkor nem fogok tőle megijedni.

Komolyan vettem a saját felkészülésemet is: edzettem, fociztam, jógáztam a téli szünetben. Eleinte tíz perc foci után meg akartam halni, de most már a másfél–kétórás meccset is végig futom. Kell a jó erőnlét a historicban is, főleg, hogy most a két külön futammal mindjárt a leghosszabb hétvégével kezdünk.

A mezőny szerintem az idén még erősebb lesz, mint tavaly volt, akkor is voltak jó meccseink, remélem, az idén is tudunk majd harcolni, és az egész csapatunk is élvezni fogja a Miskolc Ralit.



Gaál József, csapatvezető:
– Szeretnénk az idén is minden magyar historic versenyen rajhoz állni. Bízom benne, hogy a motorunk ki fogja bírni az idei szabály szerinti benzint.

Tavaly még használhattunk úgynevezett repülőbenzint, az idei évtől viszont csak ólommentessel versenyezhetünk. Azonban el kell fogadni azt is, hogy ezeket a motorokat, amiket mi a historicban használunk, még úgy tervezték, hogy a benzin ólom tartalma keni.

A Hexán Kft-től járt nálunk Mándoki Tibor, aki próbált a lehető legtöbbet segíteni és speciális adalékanyagokkal orvosolni a problémát. Ez pont olyan, mint amikor egy italhoz citrompótlót használunk, az is savanyú, de attól még nem lesz citrom.

Remélem, hogy a motorunk bírni fogja, és egy sikeres verseny élménnyel gazdagodva jövünk haza.


További információ:
http://www.gaaloldtimermotorsport.eu/
http://www.opelgaal.hu/