burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Tökéletes hétvége a Mátrában

  Várakozásain felül teljesített a Korda Racing Mitsubishis pilótája Strider Zoltán a 35. HE-DO Mátrai Hegyiversenyen, hiszen mindkét nap megnyerte a kategóriáját és a II. Class Kupában Rafi bivalyerős Porscheja mögött végzett a második helyen, ráadásul sok másodpercet tudott javulni a

Hosszú szakaszokon gyors befejezés

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét. A veszprémi futam vége előtt három gyorssal kiálltatok, miért? - Kaptunk egy defektet, ezért

Családi küzdelmek várhatók a Mátrában

Az idei lesz a 3. alkalom, hogy Lángi Attila a rallyt lecseréli, és hegyiversenyen próbálja ki magát, illetve a BMW Z4 versenygépét. A 35. HE-DO Mátrai Hegyiverseny kijelölt szakasza nem lesz ismeretlen a Varga Racing Team pilótája számára, hiszen régebben

A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe…

Szentgyörgyi Fanni, a Livewire Team versenyzője a Visontai edzés után felkészülten vág neki a Bélapátfalvai Bélkő-hegy kihívásának. A drifter lány tisztelettel tekint a hegyi versenyre, hiszen a tavalyi rendezvényen több versenyzőtársát látta „elvérezni”. Fanni, készen állsz a hegy kihívásaira? Készen állok a

Fontos pontok Veszprémből

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tábori Ákos - Nagy Attila duó a hármas kategória második helyén érkezett a

Az élmezőnyben tudtunk autózni

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a korábbi futamokon beütött balszerencse. Balogh Jani:„Szombathely után maradtak bennünk kérdések a murvás

Tökéletes hétvége a Mátrában Hosszú szakaszokon gyors befejezés Családi küzdelmek várhatók a Mátrában A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe… Fontos pontok Veszprémből Az élmezőnyben tudtunk autózni
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Hosszú szakaszokon gyors befejezés

News image

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét. ...

Bővebben

Fontos pontok Veszprémből

News image

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tá...

Bővebben

Az élmezőnyben tudtunk autózni

News image

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a ...

Bővebben
Nyomjuk neki, „oszt” valami lesz
Írta: Faingyerek    2017. március 31. péntek, 13:55    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Hodosi Gábort és Holló Barnát nem igazán kell bemutatni senkinek, mindenki tudja, hogy egy Ladával versenyeznek. Ez a Miskolc Ralin sem lesz másképp. Indultak már ORB-ben és Hisctoric-ban, de idén ORC-ben fogják megmérettetni magukat. Hogy miért, azt majd ők elmondják.


Barna, miért pont ORC?
- Azért kérlek szépen, mert ezzel a lejárt homológos és összeépített kocsival már sehol az égadta világon nem tudunk versenyezni, csak itt. De nincs ezzel semmi gond, mert legalább most mindenki idejött és van kategória, heten leszünk. Bár R2-ben ugyanez a kategória szám szerint 17. Nekünk már nincsenek saját magunk felé elvárásaink. Nyomjuk neki, „oszt” valami lesz. Ha mi jól érezzük magunkat, akkor az már egy jó pont, ha a nézők is, akkor kettő. Ha kiesünk, akkor meg kettőből semmi. Ennyi a matekja.

Gabó, jobb, ha téged kérdezlek a kocsiról, hogy mizu vele, mert Barna csak beül és szövegel, nem?
- És tényleg ezt szokta csinálni. Úgy látom ismered a csávót. A kocsiról amúgy sem tudna csak annyit mondani, hogy „meghúztak három csavart, meg beraktak öt méter benzincsövet”. Szerinte ennyi, amúgy meg nagyon nem. Kivettük az első futóművet, a hátsó a Legend előtt lett cserélve, a motor átesett a revízión, új váltót és hátsó fékeket kapott a GUJ. Tehát minden frankón meg lett rajta csinálva, a kedves navigátor úr csak szépen beül és magyaráz.

Mivel benneteket elérni nem egyszerű, már pályát is jártatok, alakul a jó itiner Gabó?
- Persze, olyannyira, hogy reggel már csúszásban voltunk, és nem akarok ujjal mutogatni, hogy ki miatt nem indulunk el soha időben. Annyi szerencséje, hogy az összes pálya megvan, csak a Mályinka nincs visszafelé. Csak módosítottunk, lassítók, kigumizások újra írása volt a feladat, amit még meg tudunk ugrani. Bár hozzáteszem, azért lassan csak felfogom így utólag, hogy miért mentünk már Historicban is. Persze a kategóriára fogtuk, hogy nincs ki, de amúgy meg Barna olyan szinten fogja a Transporter-ben a majrévasat már itiner írás közben is, hogy öröm nézni. És ilyenkor azt mondja, hogy „Jól van, nem csak Hodosi öregszik, hanem a kicsi Holló is”. Mondjuk viccet kicsit félretéve elég veszélyes mikor pályabejárás alkalmával jönnek szembe veled szép tempóval a szintén autóversenyzők. Jó, hogy oda-vissza lehet haladni, mert praktikus, de néha azért kiül az ember arcára a pánik.

Miért szívod Barna vérét Gabó?
-
Hát idén megosztjuk, hogy mikor kit fogunk fikázni, és a szilveszteri rólam szólt, akkor ez most Barnáról. Ennyi az egész, nincs nagy titok. Ennyi év után már minden belefér. Néha azt sem tudjuk, hogy a rajtlistán és az autón az életkor vagy a rajszám van feltüntetve. De nem az enyém – folytatja Gabó a heccelést. Nem én fékezek már a Transporter-ben is jobb oldalt.

Reklámpartnereink:
Nord Frank Kft.; AutoCarma Kft.; Prime Energie Kft.; Metál Inox Kft.; Tipp Plusz Kft.; Schönherz Informatikai Stúdió Kft.; Schönherz Iskolaszövetkezet; Terrex Kft.; Elektron-Co Kft.; MAN Szerviz; Imre Gábor Kft., Mester-Építő Kft.; B-Safety Bt.; Hesztia Debrecen Tűzvédelmi és Biztonságtechnikai Kft.; Albert Tűzvédelmi Csoport Kft.; Akku 96 Kft.; Barna Mini Tüzép

Szöveg: Tiba Anita