burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nagyszerű eredmények az Isztriáról

Boldogan tértek haza az CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a horvát tengerpartról. A verseny előtt megígérték, nem nyaralni mennek és ez így is volt, hiszen a Lovász Pál - Kürti Tamás a Mitropa Kupa nagyszerű második helyére kormányozta be a Hyundai i20 R5

Rövidre sikerült a Miskolc Rallye

A Balogh János-Szőke Tamás páros idei második versenye következett Miskolcon, ami Janinak hazai versenynek számított. A pilóta és navigátora újra a Skoda Fabia R5-össel vágott neki a megye útjainak, ahol rendkívül jól kezdtek, de később egy kis hiba miatt mégis

Nem nyaralni megyünk a tengerhez

A horvát tengerpartra utazik a CREDOBUS-LPWMSport csapata, ám nem a nyaralás a céljuk. A soron következő Mitropa Rally Kupán, a Rally Opatiján szeretnék megszerezni a lehető legjobb eredményt. A Lovász Pál - Kürti Tamás duó idén harmadszor fog külföldön versenyezni és

Felrobbant a motor

Három éles gyorsasági jutott az MR Racing Hondás alakulatának, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duónak a 2018-as Hell Miskolc Rallye-n, mert az autójuk motorja feladta a szolgálatot. A srácok az ORB 2WD Kupa harmadik helyéről búcsúzta a versenyből. A

Újra a kuplung rontott el mindent

Nagyon rosszkedvűen tért haza a Hell Miskolc Rallye-ról a Korda Racing Mitsubishis egysége a Strider Zoltán - Apkó András páros, hiszen Eger után itt is egy kuplung hiba törte össze az álmukat. A csapat az egri futam után úgy döntött, hogy

Ritmustalanul

Kezdeti optimizmusa gyorsan elszállt az Ollé-Belső kettősnek, mert az első perctől kezdve szinte minden területen hiányzott az összhang. Ollé Sasa- Belső Kristóf: „Nagyon rosszul teljesítettünk, igazából nem éreztük a ritmust, nem volt jó az összhang és a pályák sem tetszettek. A

Végig küzdöttek

A miskolci szakaszok, a meleg és a hosszú etapok rendesen kifárasztották Hibján Jocit és Szurovcsák Pistit. Kicsit jobb eredményre vágytak, de örülnek, hogy célba értek. Hogy bírtátok a Miskolc Rali megpróbáltatásait? - A múltkori egri futamra vegyes érzésekkel készültünk, ahonnan végül

Féktelenül száguldoztak

A Miskolc Ralin hatodik helyen végzett a 3-as kategóriában Kurtos Robi és Szegedi Máté. Egyből úgy kezdték a versenyt, hogy fék nélkül rajtoltak, majd megpróbálták ledolgozni a lemaradásukat. Hogy tetszettek az igazi rali pályák? - Én mondtam a Miskolc Rali előtt,

Majális Budapest belvárosában

A miskolci fáradság ellenére nagy örömmel tett eleget a szervezők felkérésének a CREDOBUS-LPWMSport párosa, a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, hogy részt vegyen a május elsején rendezendő budapesti nagy futamon. Pál és Tamás a már hagyománynak tekintethető belvárosi autózást nagyon

Az eddigi legjobb

Az abszolút hatodik helyen zárta a 2018-as Hell Miskolc Rallye-t a CREDOBUS-LPWMSport egysége, a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akiknek ez az eredmény nem csak az idei legjobb teljesítményük, hanem a csapat fennállása óta ez az eddigi legtöbb pontot

Újra nagyot lendítenének a céljaikon

A horvát bajnokság második futama következik a május 4-5-ei hétvégén. A 27. Rally Opatiján több magyar páros is képviseli majd hazánkat, többek között Hideg Krisztián és Kerék István is. A Skoda Fabia R5-ös alakulat célja, hogy a tavalyi dobogófelállást megismételje

Be kell tudni osztani a gumikat a Kanári-szigeteken!

A 42. Rally Islas Canarias az ERC sorozat idei második futama és ez az a verseny, ahol az aszfalt tapadására nem lehet panasza egyik indulónak sem. Éppen ez az extrém tapadás okozza mindenkinek a legnagyobb fejtörést: az autót úgy kell

Rövidre vágva

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna szlovéniai kirándulása a Skoda Fabia R5-el sajnos a vártnál jóval rövidebbre sikerült. A futam második napján néhány szakaszt követően egy rejtélyes elektronikai hiba miatt Janiék a verseny feladására kényszerültek.

Wirtmann kettős győzelmet aratott Miskolcon

A szombati verseny után a vasárnapi futamot is megnyerte Wirtmann Ferenc ás Czakó-Budai Annamária a Miskolc Rali historic értékelésében, így a hétvégén a Ford Escort Mk I-essel kettős győzelmet arattak. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros a C csoportban

Nagyszerű eredmények az Isztriáról Rövidre sikerült a Miskolc Rallye Nem nyaralni megyünk a tengerhez Felrobbant a motor Újra a kuplung rontott el mindent Ritmustalanul Végig küzdöttek Féktelenül száguldoztak Majális Budapest belvárosában Az eddigi legjobb Újra nagyot lendítenének a céljaikon Be kell tudni osztani a gumikat a Kanári-szigeteken! Rövidre vágva Wirtmann kettős győzelmet aratott Miskolcon
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Rövidre sikerült a Miskolc Rallye

News image

A Balogh János-Szőke Tamás páros idei második versenye következett Miskolcon, ami Janinak hazai versenynek számított. A pilóta és navigátora újra a Skoda Fabia R5-össel vágott neki a me...

Bővebben

Felrobbant a motor

News image

Három éles gyorsasági jutott az MR Racing Hondás alakulatának, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duónak a 2018-as Hell Miskolc Rallye-n, mert az autójuk motorja feladta a ...

Bővebben

Újra a kuplung rontott el mindent

News image

Nagyon rosszkedvűen tért haza a Hell Miskolc Rallye-ról a Korda Racing Mitsubishis egysége a Strider Zoltán - Apkó András páros, hiszen Eger után itt is egy kuplung hi...

Bővebben
Nyomjuk neki, „oszt” valami lesz
Írta: Faingyerek    2017. március 31. péntek, 13:55    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Hodosi Gábort és Holló Barnát nem igazán kell bemutatni senkinek, mindenki tudja, hogy egy Ladával versenyeznek. Ez a Miskolc Ralin sem lesz másképp. Indultak már ORB-ben és Hisctoric-ban, de idén ORC-ben fogják megmérettetni magukat. Hogy miért, azt majd ők elmondják.


Barna, miért pont ORC?
- Azért kérlek szépen, mert ezzel a lejárt homológos és összeépített kocsival már sehol az égadta világon nem tudunk versenyezni, csak itt. De nincs ezzel semmi gond, mert legalább most mindenki idejött és van kategória, heten leszünk. Bár R2-ben ugyanez a kategória szám szerint 17. Nekünk már nincsenek saját magunk felé elvárásaink. Nyomjuk neki, „oszt” valami lesz. Ha mi jól érezzük magunkat, akkor az már egy jó pont, ha a nézők is, akkor kettő. Ha kiesünk, akkor meg kettőből semmi. Ennyi a matekja.

Gabó, jobb, ha téged kérdezlek a kocsiról, hogy mizu vele, mert Barna csak beül és szövegel, nem?
- És tényleg ezt szokta csinálni. Úgy látom ismered a csávót. A kocsiról amúgy sem tudna csak annyit mondani, hogy „meghúztak három csavart, meg beraktak öt méter benzincsövet”. Szerinte ennyi, amúgy meg nagyon nem. Kivettük az első futóművet, a hátsó a Legend előtt lett cserélve, a motor átesett a revízión, új váltót és hátsó fékeket kapott a GUJ. Tehát minden frankón meg lett rajta csinálva, a kedves navigátor úr csak szépen beül és magyaráz.

Mivel benneteket elérni nem egyszerű, már pályát is jártatok, alakul a jó itiner Gabó?
- Persze, olyannyira, hogy reggel már csúszásban voltunk, és nem akarok ujjal mutogatni, hogy ki miatt nem indulunk el soha időben. Annyi szerencséje, hogy az összes pálya megvan, csak a Mályinka nincs visszafelé. Csak módosítottunk, lassítók, kigumizások újra írása volt a feladat, amit még meg tudunk ugrani. Bár hozzáteszem, azért lassan csak felfogom így utólag, hogy miért mentünk már Historicban is. Persze a kategóriára fogtuk, hogy nincs ki, de amúgy meg Barna olyan szinten fogja a Transporter-ben a majrévasat már itiner írás közben is, hogy öröm nézni. És ilyenkor azt mondja, hogy „Jól van, nem csak Hodosi öregszik, hanem a kicsi Holló is”. Mondjuk viccet kicsit félretéve elég veszélyes mikor pályabejárás alkalmával jönnek szembe veled szép tempóval a szintén autóversenyzők. Jó, hogy oda-vissza lehet haladni, mert praktikus, de néha azért kiül az ember arcára a pánik.

Miért szívod Barna vérét Gabó?
-
Hát idén megosztjuk, hogy mikor kit fogunk fikázni, és a szilveszteri rólam szólt, akkor ez most Barnáról. Ennyi az egész, nincs nagy titok. Ennyi év után már minden belefér. Néha azt sem tudjuk, hogy a rajtlistán és az autón az életkor vagy a rajszám van feltüntetve. De nem az enyém – folytatja Gabó a heccelést. Nem én fékezek már a Transporter-ben is jobb oldalt.

Reklámpartnereink:
Nord Frank Kft.; AutoCarma Kft.; Prime Energie Kft.; Metál Inox Kft.; Tipp Plusz Kft.; Schönherz Informatikai Stúdió Kft.; Schönherz Iskolaszövetkezet; Terrex Kft.; Elektron-Co Kft.; MAN Szerviz; Imre Gábor Kft., Mester-Építő Kft.; B-Safety Bt.; Hesztia Debrecen Tűzvédelmi és Biztonságtechnikai Kft.; Albert Tűzvédelmi Csoport Kft.; Akku 96 Kft.; Barna Mini Tüzép

Szöveg: Tiba Anita