Újra versenyben!

Március első napjaiban elrajtolt a 2019-es horvát rallybajnokság. A szezonnyitó Kumrovec Rally nevezői között ismét ott volt Hideg Krisztián és Kerék István is. Habár ők eredetileg ezt nem így tervezték… Most mégis úgy döntöttek, hogy 2019-ben folytatják a versenyzést, és

Újra itthon versenyez Botka Dávid!

Csapatépítő szezonjuk lesz az idei A 2018-as esztendő nem nevezhető sikerévnek a Botka Dávid életében. A szezon elején elszenvedett hatalmas bukás rányomta a bélyegét az egész évadra és év végére szétesett a Botka Rally Team. Dudu nem adja fel, két versenyautót

Az utolsó pillanatban állt össze a verseny

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Temesvári László ült be a BMW Z4-be. Ráadásul az nem is volt elég

Felemás évzáró

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Opellel a Historic kategória 3. helyén fejezte be az első versenynapot. „Az első szakasz

Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén

Tradicionális hátsókerék meghajtású versenyautókkal vesznek részt a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a 2018-as jubileumi Szilveszter Rallye-n. A Tresó Ádám - Boér Máté páros egy évvel ezelőtt itt a Szilveszter Rallye-n indult először az autóval, amit Béres József mögött a második helyen zártak.  Az idei

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Ünnepi készülődés

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna különleges évzáróval búcsúztatja a 2018-as rallye szezont. A páros ismét rajthoz áll a méltán népszerű szilveszter Rallye-n, ahol a tervek szerint fesztelen örömautózással köszönnek el az eredményekben gazdag évadtól. A

Újra versenyben! Újra itthon versenyez Botka Dávid! Az utolsó pillanatban állt össze a verseny Felemás évzáró Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló Ünnepi készülődés
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Újra itthon versenyez Botka Dávid!

News image

Csapatépítő szezonjuk lesz az idei A 2018-as esztendő nem nevezhető sikerévnek a Botka Dávid életében. A szezon elején elszenvedett hatalmas bukás rányomta a bélyegét az egész évadra és év...

Bővebben

Az utolsó pillanatban állt össze a verse

News image

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Te...

Bővebben

Felemás évzáró

News image

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Op...

Bővebben
Nyomjuk neki, „oszt” valami lesz
Írta: Faingyerek    2017. március 31. péntek, 13:55    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Hodosi Gábort és Holló Barnát nem igazán kell bemutatni senkinek, mindenki tudja, hogy egy Ladával versenyeznek. Ez a Miskolc Ralin sem lesz másképp. Indultak már ORB-ben és Hisctoric-ban, de idén ORC-ben fogják megmérettetni magukat. Hogy miért, azt majd ők elmondják.


Barna, miért pont ORC?
- Azért kérlek szépen, mert ezzel a lejárt homológos és összeépített kocsival már sehol az égadta világon nem tudunk versenyezni, csak itt. De nincs ezzel semmi gond, mert legalább most mindenki idejött és van kategória, heten leszünk. Bár R2-ben ugyanez a kategória szám szerint 17. Nekünk már nincsenek saját magunk felé elvárásaink. Nyomjuk neki, „oszt” valami lesz. Ha mi jól érezzük magunkat, akkor az már egy jó pont, ha a nézők is, akkor kettő. Ha kiesünk, akkor meg kettőből semmi. Ennyi a matekja.

Gabó, jobb, ha téged kérdezlek a kocsiról, hogy mizu vele, mert Barna csak beül és szövegel, nem?
- És tényleg ezt szokta csinálni. Úgy látom ismered a csávót. A kocsiról amúgy sem tudna csak annyit mondani, hogy „meghúztak három csavart, meg beraktak öt méter benzincsövet”. Szerinte ennyi, amúgy meg nagyon nem. Kivettük az első futóművet, a hátsó a Legend előtt lett cserélve, a motor átesett a revízión, új váltót és hátsó fékeket kapott a GUJ. Tehát minden frankón meg lett rajta csinálva, a kedves navigátor úr csak szépen beül és magyaráz.

Mivel benneteket elérni nem egyszerű, már pályát is jártatok, alakul a jó itiner Gabó?
- Persze, olyannyira, hogy reggel már csúszásban voltunk, és nem akarok ujjal mutogatni, hogy ki miatt nem indulunk el soha időben. Annyi szerencséje, hogy az összes pálya megvan, csak a Mályinka nincs visszafelé. Csak módosítottunk, lassítók, kigumizások újra írása volt a feladat, amit még meg tudunk ugrani. Bár hozzáteszem, azért lassan csak felfogom így utólag, hogy miért mentünk már Historicban is. Persze a kategóriára fogtuk, hogy nincs ki, de amúgy meg Barna olyan szinten fogja a Transporter-ben a majrévasat már itiner írás közben is, hogy öröm nézni. És ilyenkor azt mondja, hogy „Jól van, nem csak Hodosi öregszik, hanem a kicsi Holló is”. Mondjuk viccet kicsit félretéve elég veszélyes mikor pályabejárás alkalmával jönnek szembe veled szép tempóval a szintén autóversenyzők. Jó, hogy oda-vissza lehet haladni, mert praktikus, de néha azért kiül az ember arcára a pánik.

Miért szívod Barna vérét Gabó?
-
Hát idén megosztjuk, hogy mikor kit fogunk fikázni, és a szilveszteri rólam szólt, akkor ez most Barnáról. Ennyi az egész, nincs nagy titok. Ennyi év után már minden belefér. Néha azt sem tudjuk, hogy a rajtlistán és az autón az életkor vagy a rajszám van feltüntetve. De nem az enyém – folytatja Gabó a heccelést. Nem én fékezek már a Transporter-ben is jobb oldalt.

Reklámpartnereink:
Nord Frank Kft.; AutoCarma Kft.; Prime Energie Kft.; Metál Inox Kft.; Tipp Plusz Kft.; Schönherz Informatikai Stúdió Kft.; Schönherz Iskolaszövetkezet; Terrex Kft.; Elektron-Co Kft.; MAN Szerviz; Imre Gábor Kft., Mester-Építő Kft.; B-Safety Bt.; Hesztia Debrecen Tűzvédelmi és Biztonságtechnikai Kft.; Albert Tűzvédelmi Csoport Kft.; Akku 96 Kft.; Barna Mini Tüzép

Szöveg: Tiba Anita