burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Két futam dönt az Eb-címről

A Historic Rali-Európa-bajnokság utolsó két futamán dől el a D csoport bajnoki címe. Wirtmann Ferenc és Kerekes József, Ford Escort Mk II-essel egyaránt két-két ponttal vezetik a versenyzők és a navigátorok bajnokságát a szeptember 20-22-e között megrendezésre kerülő Elba Rali

Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét

Küzdelmes versenyen szerezte meg az elsőséget Nova Goricában, és ezzel megvédte horvát abszolút bajnoki címét Hideg Krisztián és Kerék István. Az R5-ös alakulat nem csak a nemzeti megmérettetésen bizonyított, de a European Rally Trophyban (ERT) is. A páros hétvégén elért

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett megnyerték a Mitropa Kupa értékelését. A Lovász Pál - Kürti Tamás egység nagyon komoly

Megtört a másfél éves átok

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. Kitettetek magatokért, hogy ott legyetek a célban? - Igen. Szinte az összes gyorsaságin harcoltunk

Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián

A nyári szünet után a nemzetközi megmérettetések is folytatódnak. Hideg Krisztián és Kerék István számára például a European Rally Trophy (ERT), illetve a horvát bajnokság újabb fordulója lesz a következő állomás. A szeptember 7-8-ai Nova Gorica Rallyn ráadásul egy teljesen

Két futam dönt az Eb-címről Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában Megtört a másfél éves átok Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

News image

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett me...

Bővebben

Megtört a másfél éves átok

News image

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. ...

Bővebben

Meg tudtunk villanni és ez biztató a jöv

News image

Az Országos Rali Bajnokság hatodik fordulóját, Ózdon tartották. A verseny érdekessége, hogy míg a prológ és a szombati nap a névadó városban talált otthonra, a második napon Sa...

Bővebben
Nyomjuk neki, „oszt” valami lesz
Írta: Faingyerek    2017. március 31. péntek, 13:55    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Hodosi Gábort és Holló Barnát nem igazán kell bemutatni senkinek, mindenki tudja, hogy egy Ladával versenyeznek. Ez a Miskolc Ralin sem lesz másképp. Indultak már ORB-ben és Hisctoric-ban, de idén ORC-ben fogják megmérettetni magukat. Hogy miért, azt majd ők elmondják.


Barna, miért pont ORC?
- Azért kérlek szépen, mert ezzel a lejárt homológos és összeépített kocsival már sehol az égadta világon nem tudunk versenyezni, csak itt. De nincs ezzel semmi gond, mert legalább most mindenki idejött és van kategória, heten leszünk. Bár R2-ben ugyanez a kategória szám szerint 17. Nekünk már nincsenek saját magunk felé elvárásaink. Nyomjuk neki, „oszt” valami lesz. Ha mi jól érezzük magunkat, akkor az már egy jó pont, ha a nézők is, akkor kettő. Ha kiesünk, akkor meg kettőből semmi. Ennyi a matekja.

Gabó, jobb, ha téged kérdezlek a kocsiról, hogy mizu vele, mert Barna csak beül és szövegel, nem?
- És tényleg ezt szokta csinálni. Úgy látom ismered a csávót. A kocsiról amúgy sem tudna csak annyit mondani, hogy „meghúztak három csavart, meg beraktak öt méter benzincsövet”. Szerinte ennyi, amúgy meg nagyon nem. Kivettük az első futóművet, a hátsó a Legend előtt lett cserélve, a motor átesett a revízión, új váltót és hátsó fékeket kapott a GUJ. Tehát minden frankón meg lett rajta csinálva, a kedves navigátor úr csak szépen beül és magyaráz.

Mivel benneteket elérni nem egyszerű, már pályát is jártatok, alakul a jó itiner Gabó?
- Persze, olyannyira, hogy reggel már csúszásban voltunk, és nem akarok ujjal mutogatni, hogy ki miatt nem indulunk el soha időben. Annyi szerencséje, hogy az összes pálya megvan, csak a Mályinka nincs visszafelé. Csak módosítottunk, lassítók, kigumizások újra írása volt a feladat, amit még meg tudunk ugrani. Bár hozzáteszem, azért lassan csak felfogom így utólag, hogy miért mentünk már Historicban is. Persze a kategóriára fogtuk, hogy nincs ki, de amúgy meg Barna olyan szinten fogja a Transporter-ben a majrévasat már itiner írás közben is, hogy öröm nézni. És ilyenkor azt mondja, hogy „Jól van, nem csak Hodosi öregszik, hanem a kicsi Holló is”. Mondjuk viccet kicsit félretéve elég veszélyes mikor pályabejárás alkalmával jönnek szembe veled szép tempóval a szintén autóversenyzők. Jó, hogy oda-vissza lehet haladni, mert praktikus, de néha azért kiül az ember arcára a pánik.

Miért szívod Barna vérét Gabó?
-
Hát idén megosztjuk, hogy mikor kit fogunk fikázni, és a szilveszteri rólam szólt, akkor ez most Barnáról. Ennyi az egész, nincs nagy titok. Ennyi év után már minden belefér. Néha azt sem tudjuk, hogy a rajtlistán és az autón az életkor vagy a rajszám van feltüntetve. De nem az enyém – folytatja Gabó a heccelést. Nem én fékezek már a Transporter-ben is jobb oldalt.

Reklámpartnereink:
Nord Frank Kft.; AutoCarma Kft.; Prime Energie Kft.; Metál Inox Kft.; Tipp Plusz Kft.; Schönherz Informatikai Stúdió Kft.; Schönherz Iskolaszövetkezet; Terrex Kft.; Elektron-Co Kft.; MAN Szerviz; Imre Gábor Kft., Mester-Építő Kft.; B-Safety Bt.; Hesztia Debrecen Tűzvédelmi és Biztonságtechnikai Kft.; Albert Tűzvédelmi Csoport Kft.; Akku 96 Kft.; Barna Mini Tüzép

Szöveg: Tiba Anita