burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.

Ezt dobta idén a gép

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket. Megint cserben hagyott a versenyautó? - Leszakadt az osztómű a

Vezető helyről estek ki

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, ami lehet a világon sem ment még tönkre senkinek. A csapat nagyon készült a

Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez

Nagyon hosszú versenyen van túl a CREDOBUS-LPWMSport négy versenyző párosa, akik a hétvégén az I. Nyíregyháza Rally-n biztosították be az év végi értékelés eredményeit. Sikeresen teljesítette hosszú távú versenyét a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, akik úgy autóztak, ahogyan az

Háromszor estek ki egyazon versenyen

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan… Lángi Attila: Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval

Nyíregyháza az ERC versenynaptárában

NYÍREGYHÁZA AZ ERC-SOROZATBAN, A MAGYAR VÁROS ÚJ HELYSZÍNKÉNT SZEREPEL A 2019-ES EURÓPA-BAJNOKI VERSENYNAPTÁRBAN *A magyar sportállamtitkár: “Óriási lépés ez számunkra” *A látványos Azori-szigeteki viadal nyitja a következő sorozatot márciusban *Új időpontban Liepāja, Lengyelország és Ciprus *Egyenlő arányban az aszfaltos és a murvás ralik az

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához Ezt dobta idén a gép Vezető helyről estek ki Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez Háromszor estek ki egyazon versenyen Nyíregyháza az ERC versenynaptárában I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

News image

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az...

Bővebben

Ezt dobta idén a gép

News image

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik má...

Bővebben

Vezető helyről estek ki

News image

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, am...

Bővebben
Jó volt a tempónk, de becsúszott egy hiba
Írta: Faingyerek    2017. április 10. hétfő, 17:26    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Kezdetét vette a 2017-es Magyar Rali-bajnokság! A szezonnyitónak ezúttal Miskolc adott otthont, így Balogh Jani és Holczer Dani hazai pályán mutathatta be új autóját, a Skoda Fabia R5-öst. A kevés tapasztalat ellenére az első napon versenyben voltak, de az esti szervizbe már nem értek be.


Balogh Jani:
„A versenyre való felkészülésünket hasznosnak ítéltük. Két komolyabb tesztnapot tartottunk ahol három különböző pályán próbálhattuk ki a számunkra új Skodát. Az autó nagyon érzékeny minden kis változtatásra, így folyamatosan tudni kell, hogy mit is akarunk vele csinálni. Elindultunk egy jónak tűnő irányba, amit úgy éreztünk, hogy egy jó alap lehet, és ezzel nekivághatunk a hétvégének.”

A program péntek délután kezdődött a Népkerti salakmotor pályán, ahol óriási tömeg várta a Prológon körbe-körbe autózó és egymással csatázó párosokat. A Skoda Rallye Club az utolsó előtti viadalban gurult a pályára, a lámpasorral felszerelt Fabia R5-össel.
Balogh Jani:
„A korábbi évek hagyományait követve , a verseny rendezőjének fiával Adamovits Áronnal autóztam a prológon és ő foglalhatta el Dani helyét a jobb1-ben. Az első méterek nagyon jól sikerültek, gyorsan köröztünk és a harmadik legjobb időt teljesítettük a bemelegítésen.”

Az igaz verseny szombat délelőtt vette kezdetét. Az első napnak a Bükk adott otthont, ahol klasszikus miskolci pályák vártak a mezőnyre.
Balogh Jani:
„Nagyon vártuk az első gyorsasági rajtját. Bükkszentlászlóra felfokozott izgalommal érkeztük és szerettük volna már kipróbálni magunkat éles körülmények között a versenyzőtársaink ellen és elkezdeni a menetelést. Volt egy elképzelésünk arra vonatkozóan, hogy mit is szeretnénk, de még csak kerestem a helyemet a kabinban. Ezen a pályán sok tapasztalattal rendelkezünk már, de az autóval kapcsolatos tanuló lépések miatt kérdéses volt, hogy hogyan fogom tudni véghezvinni a korábban kigondoltakat. Voltak olyan helyzetek, amikor a fokozatokat is keresnem kellett, és csak elképzelésem volt arról, hogy mit is fogok csinálni egy-egy kanyarhoz érve, mivel teljesen máshogy működik ez a technika, mint az általunk korábban használt típus. Más a váltóáttétel, a motorkarakterisztika és ezért az egésznek a ritmusa és a felépítése is újdonság. A következő mályinkai pálya is tapasztalatszerzéssel telt. Amikor a széles útról a bánkúti elágazóban lekanyarodtunk a szűk erdei részre, ott előjött egy igazán jó ralis érzés, hiszen ezt a Skodát ilyen körülményekre teremtették és igazán gyorsan lehet vele közlekedni. Nagyon értékes és maradandó pillanatok voltak ezek, ami az időnkön is látszódott. Az eredményeket látván körvonalazódott, hogy komoly csata van kilátásban, öt-hat páros is közel azonos időeredménnyel állt az első kör után.”

„Látszódott, hogy komoly taktikai csata van és, hogy sok múlik az autók beállításain is. A következő szakaszoknak megpróbáltunk bátrabban nekivágni és rátenni még egy lapáttal. Újra Bükkszentkereszt következett, ahol az első időnkhöz képest tudtunk javítani és jónak tűnt az irány, így ennek tudatában száguldottunk át Mályinkán is. A pálya elejét óvatosabban teljesítettük, mert állnunk kellett a rajtban, így a kemény abroncsaink kihűltek és nem szerettünk volna emiatt meleg helyzetet átélni.”

A harmadik körnek már lámpasorral vágott neki a mezőny, hiszen az utolsó szakasz napnyugtakor zajlott. A pálya egyre több felhordást és ezzel együtt egyre több buktatót is rejtett.
Balogh Jani:
„Az előre eltervezett és kigondolt forgatókönyv alapján haladtunk a célunk felé és versenyben voltunk. Az utolsó körben Bükkszentlászló-Bükkszentkereszt között nem reméltünk javulást, viszont Garadnán tudtuk, hogy hol vagyunk gyorsak. Kerestem azokat a részeket ahol kicsivel jobbak tudunk lenni, ami sikerült is, lendületesebben közlekedtünk, jobban beletaláltunk a fokozatokba és egyre érezhetőbb volt a javulás. Loholtunk Szentlélek felé és a pálya egyharmadánál volt egy tempós levágós kanyar ahol a mezőny az út mellett, a padkán fordult, amiből felhordás került az útra. Tövön egy nagyobb követ szerettem volna kikerülni és nem átszáguldani rajta, ami miatt lentebb csúsztunk a poros részre, megszűnt a tapadás és már nem sikerült kikormányozni a helyzetet. Megpróbáltunk a gázon állva előre menekülni, de visszacsapott az autó és háttal érkeztünk az erdő felé. Felakadtunk az út szélén és bár az autónk sérülésmentes volt egy hátsó lámpát leszámítva, sajnos a verseny feladására kényszerültünk. A megkezdett munkát folytatjuk, készülünk a hónap végi Ózd Ralira és ott szeretnénk folytatni, ahol most kényszerűségből abbahagytuk.”