burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Tökéletes hétvége a Mátrában

  Várakozásain felül teljesített a Korda Racing Mitsubishis pilótája Strider Zoltán a 35. HE-DO Mátrai Hegyiversenyen, hiszen mindkét nap megnyerte a kategóriáját és a II. Class Kupában Rafi bivalyerős Porscheja mögött végzett a második helyen, ráadásul sok másodpercet tudott javulni a

Hosszú szakaszokon gyors befejezés

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét. A veszprémi futam vége előtt három gyorssal kiálltatok, miért? - Kaptunk egy defektet, ezért

Családi küzdelmek várhatók a Mátrában

Az idei lesz a 3. alkalom, hogy Lángi Attila a rallyt lecseréli, és hegyiversenyen próbálja ki magát, illetve a BMW Z4 versenygépét. A 35. HE-DO Mátrai Hegyiverseny kijelölt szakasza nem lesz ismeretlen a Varga Racing Team pilótája számára, hiszen régebben

A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe…

Szentgyörgyi Fanni, a Livewire Team versenyzője a Visontai edzés után felkészülten vág neki a Bélapátfalvai Bélkő-hegy kihívásának. A drifter lány tisztelettel tekint a hegyi versenyre, hiszen a tavalyi rendezvényen több versenyzőtársát látta „elvérezni”. Fanni, készen állsz a hegy kihívásaira? Készen állok a

Fontos pontok Veszprémből

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tábori Ákos - Nagy Attila duó a hármas kategória második helyén érkezett a

Az élmezőnyben tudtunk autózni

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a korábbi futamokon beütött balszerencse. Balogh Jani:„Szombathely után maradtak bennünk kérdések a murvás

Tökéletes hétvége a Mátrában Hosszú szakaszokon gyors befejezés Családi küzdelmek várhatók a Mátrában A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe… Fontos pontok Veszprémből Az élmezőnyben tudtunk autózni
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Hosszú szakaszokon gyors befejezés

News image

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét. ...

Bővebben

Fontos pontok Veszprémből

News image

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tá...

Bővebben

Az élmezőnyben tudtunk autózni

News image

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a ...

Bővebben
Fontos pontok, értékes ezüst
Írta: Faingyerek    2017. május 03. szerda, 19:09    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Április utolsó hétvégéjén az észak-borsodi és a nógrádi pályákra volt hivatalos a Magyar Országos Rallye Bajnokság mezőnye. Az esztendő második aszfaltos versenyén, a Steelvent Ózd Rallye-n két nap alatt tizennégy szakaszt kellett teljesíteni a párosoknak, ezután a legjobbakat Salgótarján főterén díjazták.
A SKODA Rally Team Hungária kettőse jól kezdte a futamot, hiszen az Ózd környéki, hegyháti gyorsokon Herczig Norbert és Igor Bacigál szakaszokat nyert, később azonban a hatodik gyorsasági szakasz után 13,5 másodperces hátránnyal, az abszolút értékelés harmadik helyén zárták az első versenynapot.

 

- Valóban jól kezdtünk,- nyilatkozta Herczig Norbert. – De ahogyan eddig is mondtam, az idei mezőny nagyon szoros, sok a jó versenyzőpáros és a jó technika. Ezt az ózdi futamon be is bizonyították a versenytársaink. Ezen felül azt be kell ismernem, hogy az 1. versenynapon az abroncsokkal kapcsolatban hoztam néhány elhibázott döntést, nem döntöttem a tőlem megszokott bátorsággal, aminek meg is lett az eredménye. A nap végére összeszedtünk némi hátrányt.

A Steelvent Ózd Rallye április utolsó napján a nógrádi pályákon folytatódott, és egyben zárult. És bár a Zagyvaróna-Cered szakasz Herczig Norbert egyik kedvenc aszfaltos pályája, a SKODA Rally Team Hungaria versenyzőpárosa az első kör után továbbra sem tudta csökkenteni a másodperceket az éllovashoz képest. Később megtudtuk, hogy ennek oka az SRTH csapatára nem jellemző műszaki oka volt.

- Már az 1. versenynapon is több alkalommal éreztem, hogy a SKODA Fabia R5 túlságosan hamar leszabályoz. Az 2. versenynapon viszont egész nap azt tapasztaltuk, hogy képtelenek vagyunk elérni azt a sebességet, amit kellene
– mondta Herczig Norbert. – Hiába volt több nagy szerviz is beiktatva a menetrendbe, sajnos nem találtuk meg a leszabályzás okát, ezért minden idegszálunkkal azon dolgoztunk, hogy megtartsuk az 1. nap végén megszerzett dobogós pozíciónkat. Azokon a részeken, ahol nem volt szükség a nagy tempóra, mérnöki pontossággal autóztunk, a gyors szakaszokon pedig annyit mentünk, amennyit a SKODA engedett nekünk. Óriási elismerés számomra, hogy a kedvenc szakaszomat (Zagyvaróna-Cered), így is sikerült kettő alkalommal megnyernünk.

Összességében tehát az Ózdon elért II. helyezést - az események tükrében – nagyon jó eredményként értékelem. Nagyon fontos pontokat szereztünk, mellyel tovább tudtuk erősíteni a bajnokságban a vezető pozíciónkat.

Köszönjük, hogy velünk tartottatok! 3 hét múlva, az évad 3. futamán, Szombathelyen találkozunk, ahol ismét egy hibamentes hétvégére készülünk.