burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Utasok voltunk az autóban

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is hogy vagytok, minden rendben veletek? - Igen, hálistennek mi jól vagyunk. Mindketten a vezető

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pettersson–Nilsson kettős Porschéjával, amelyet sikerült legyőzniük. Wirtmann állítása szerint ez volt élete legnagyobb

52. Mecsek Rallye - Turán

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a hátuk mögött tartani tudták előnyüket a bajnokságban. Az elejétől a végéig izgalmas és fordulatos

Eb-döntő örömautózással

Kedvenc pályáin fejezi be idei Historic Rali-Európa-bajnoki szereplését Wirtmann Ferenc és Kerekes József Ford Escort Mk II-essel a Mecsek Ralin. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros az Eb. D csoportjában a második helyen áll. Matematikai esélye még van a

Nagy meccsre számítanak

Az első Mecsek Rallye-jára készül ifj. Fogarasi Attila, aki ezúttal a korábbi navigátorát Toloczkó Pétert ülteti a jobb egybe. Az MR Racing Hondás alakulata a pécsi versenyen szeretné életben tartani az ötös géposztály bajnoki esélyeit. Attila szokásához híven most is belső

Utasok voltunk az autóban Wirtmann élete győzelmével zárta az évet 52. Mecsek Rallye - Turán Eb-döntő örömautózással Nagy meccsre számítanak
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Utasok voltunk az autóban

News image

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is ho...

Bővebben

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

News image

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pe...

Bővebben

52. Mecsek Rallye - Turán

News image

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a há...

Bővebben
Irány a murva
Írta: Faingyerek    2017. május 17. szerda, 18:48    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

El tud indulni Kurtos Róbert és Szegedi Máté a Szombathely Ralin, igaz kölcsön motorral, de ott lesznek. Senkivel sem fognak foglalkozni, csak saját maguk és a nézők kedvére autóznak majd.


Meg tudtatok végül menteni valamit a motorból?
- Nem sok mindent. A motortestet és a négy dugattyút tudtuk megmenteni, meg a hengerfejet, amit fel kell újítani, a többi ment a levesbe. Ezen kívül jobb első sárvédő, lökhárító, újra dekorozása meg ilyenek. A húzós része viszont a motor lesz. Azért csak lesz, mert nem készült el, de kapunk a Szombathely Ralira egy kölcsön motort a kocsiba, hogy indulni tudjunk. Ennek köszönhetően nagyjából készen is állunk a versenyre.

Ott tudtok lenni a hivatalos teszten?
- Még nem tudjuk, hogy érnek oda a srácok, de jó lenne menni és kipróbálni a kölcsön motorral a kocsit. A programozás is akkorra marad, így tudjuk csak megoldani. Most még aszfalt program van a hajtásán, de kell rá a murvás. Illetve murva gumink sincs jelenleg. Erre gondoltam, mikor azt mondtam, hogy „nagyjából” készen vagyunk.

Minden tiszta a versenykiírással kapcsolatban?
- A szakaszokat most nem tudjuk, de biztos van köztük, amiket ismerünk. Rali Katlan valószínű, hogy marad. Lehetséges, hogy lesz benne új rész, hamarosan kiderül. Mi nem bánjuk, hogy korlátozva van a szakaszokon való áthaladás pályabejáráson, mert amúgy sem szoktunk, csak háromszor vagy négyszer menni. Így is erőltetett menet lesz, hogy meg van adva, hogy melyik pályán mettől meddig lehet lenni. Igazából szerintem az idő sem engedne többet, mint négy. Amúgy persze, hogy minden tiszta… nem tudjuk a szakaszokat, még mindig nincs rajtlista, de lesz kvalifikáció… érted?!... kvalifikáció…gondolom magyarul ez a prológ, na meg éjszakai versenyautó kiállítás. Mindent tudunk, nem kérdés.

Miért hívod erőltetett menetnek a Szombathely Ralit?
- Mert szerda este itiner átvétel, csütörtök pályabejárás és teszt, ha eljutunk, pénteken ismét pályabejárás, valamint technikai és adminisztratív átvételek… aztán „kvalifikáció”, majd rajtceremónia. Szombaton és vasárnap csapatjuk neki, utána felgurulunk a céldobogóra, mert szeretnénk ott lenni mindenképpen. Nem lesz egyszerű, de még mindig jobb, mintha két különböző héten lenne a pályabejárás és az oda-vissza utat kétszer kellene megtenni. Kicsit zsúfolt a program, ezért mi nem is fogunk senkivel foglalkozni, saját magunk és a nézők kedvére autózunk majd.

Reklámpartnerünk:

Foam-System Kft. - Go Matrac; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; KZ Invest Kft.; North Racing Kft.; Rex Bau Kft.; Inter Cars Kft.; Csikó Tamás – Autófényező; Perla-X Kft.

Szöveg: Tiba Anita