Fogasy dobogón a Mitropa Kupában

A kitűzött célt teljesítette Fogasy Gergely és Berendi Dávid Ausztriában, a Lavanttal Ralin, ahol a Ford Fiesta R5-tel a Mitropa Kupa harmadik, abszolút értékelésben pedig a nyolcadik helyet szerezték meg. A verseny híres a kiszámíthatatlan időjárási viszonyairól. Ez az idén

A feladás határán

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit csak lehet, egy valami azonban mégis keresztülhúzta a számításait. Ráadásul elég rendesen… Olyannyira,

Nagyon kellett már ez az eredmény

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jött el az idő, hogy az eddig megszerzett tapasztalatokat eredményre váltsák, ami a

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és RC4-ben. Hogy tetszett az „ismerkedős” hétvége? - Mi igazából tesztversenynek fogjuk fel az

Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely

Az Eger Ralin Kurtos Róbert és Fridrik Gergő bronzérmes lett a Production csoportban. Szépen bekezdtek a Mitsubishivel, kíváncsian várják a miskolci folytatást. Megijedt az eladástól a Mitsubishi, hogy ilyen szép eredményt produkáltatok? - Nem hiszem, mert küzdelmes volt azért ez a verseny

Bronzéremmel kezdték a szezont

Az egri futamról Jánosa Ákos és Szőke Tomi azonnal egy harmadik hellyel távozott. Próbálták közösen felvenni a ritmust, az eredmény szerint elég jól sikerült ezt abszolválniuk. Mit mond egy maximalista első verseny után a harmadik helyre? - Így a napok elteltével azt,

Biztató eredmények

Hajtás problémák hátráltatták a Speed Technika párosát, az ifj. Fogarasi Attila - Májer Dávid duót, akik többször is megmutatták idén is kell számolni velük a 2WD Kupában. Attila a verseny előtt elmondta, hogy egyedül a szuhai pálya, ami mind feldolgozásban, mind

Fogasy dobogón a Mitropa Kupában A feladás határán Nagyon kellett már ez az eredmény Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely Bronzéremmel kezdték a szezont Biztató eredmények
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A feladás határán

News image

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit cs...

Bővebben

Nagyon kellett már ez az eredmény

News image

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jö...

Bővebben

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előr

News image

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és...

Bővebben
Értékes eredmény Székesfehérváron
Írta: Faingyerek    2017. június 12. hétfő, 19:50    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Nagy küzdelemben szerzett ezüstérmet az idei Székesfehérvár Rallye-n Herczig Norbert és Bacigál Igor.


A SKODA Rally Team Hungaria versenyzőpárosát a szombaton jött hirtelen esőzés „megviccelte” (a slick gumik a vizes úton rendkívül csúszóssá váltak), ezért a címvédők egy kicsit elóvatoskodták a futam elejét. Ennek köszönhetően jó néhány másodperc bent ragadt a gyorsasági szakaszon, így az aszfaltos futam második napján több mint 20 másodperces hátrányból kellett visszajönniük. A felzárkózás nem is váratott sokat magára. A technikailag tökéletes SKODA Fabia R5-tel vasárnap Herczig Norberték négy gyorsaságit megnyertek, sőt a végjátékban már a futamgyőzelem is elérhető közelségbe került. Végül az utolsó gyorsasági szakaszt férfias küzdelemben mégsem a címvédők nyerték, így a Herczig-Bacigál páros a második helyen zárta az idei bajnokság negyedik futamát.

- Ezen a hétvégén klasszikus magyar rallye pályákon, nagy átlagsebességű gyorsasági szakaszokon versenyeztünk.– vonta meg a tizenkét gyorsasági és a hétvége mérlegét Herczig Norbi.
– Az első napon elkövettem egy hibát: száraz körülményekre készültem, a 2. szakaszon azonban egyik pillanatról a másikra, óriás széllel megérkezett a csapadék. Slick gumikkal nem tudtam mást tenni, csak a biztonságra törekedtem. Mint végül az időeredményből kiderült, sajnos túlságosan is, mert több mint húsz másodperc hátrányt szedtünk össze. Vasárnap ezt kellett ledolgoznunk, ami azt gondolom, jól sikerült. A tempónk jó volt, több szakaszgyőzelmet is elértünk, de végül 6,6 másodperc fennmaradt, így ezúttal másodikként értünk célba. Ezen a hétvégén rengeteg aszfaltos tapasztalatot gyűjtöttünk és nagyon örülünk, mert ismét sikerült egy jó helyezéssel hazatérnünk.

A futamgyőzelmek szempontjából a címvédő sormintája folytatódott: a miskolci arany után jött az ózdi ezüst, a szombathelyi győzelmet követően pedig a fehérvári második helyezés. A kiegyensúlyozott teljesítménynek köszönhetően az SRTH kettőse túl a magyar bajnokság felén, továbbra is vezeti az összetett éves pontversenyt.

- Igen, továbbra is őrizzük a helyünket az élen, ami nagyon fontos, hiszen fogynak a futamok, élesedik a küzdelem – folytatta Herczig Norbert. – Székesfehérvár után úgy tűnik, hogy 3 párossal fogunk csatázni a bajnoki címért de természetesen a többiekről sem szabad megfeledkezni, mert három viadal még előttünk áll. Székesfehérváron ismét nagyon jól vizsgázott a BRR által felkészített SKODA, sőt új lengéscsillapítót tudtunk kipróbálni, amellyel kapcsolatban szintén pozitív tapasztalatokat szereztünk. Mostantól azonban csak előre tekintünk. Egy hónapunk van a következő versenyig. Veszprémben ismét murvás pályák várnak ránk, most erre a feladatra kell a lehető legjobban felkészülnünk.

Mindenkinek köszönjük a sok támogatást!