burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Tökéletes hétvége a Mátrában

  Várakozásain felül teljesített a Korda Racing Mitsubishis pilótája Strider Zoltán a 35. HE-DO Mátrai Hegyiversenyen, hiszen mindkét nap megnyerte a kategóriáját és a II. Class Kupában Rafi bivalyerős Porscheja mögött végzett a második helyen, ráadásul sok másodpercet tudott javulni a

Hosszú szakaszokon gyors befejezés

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét. A veszprémi futam vége előtt három gyorssal kiálltatok, miért? - Kaptunk egy defektet, ezért

Családi küzdelmek várhatók a Mátrában

Az idei lesz a 3. alkalom, hogy Lángi Attila a rallyt lecseréli, és hegyiversenyen próbálja ki magát, illetve a BMW Z4 versenygépét. A 35. HE-DO Mátrai Hegyiverseny kijelölt szakasza nem lesz ismeretlen a Varga Racing Team pilótája számára, hiszen régebben

A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe…

Szentgyörgyi Fanni, a Livewire Team versenyzője a Visontai edzés után felkészülten vág neki a Bélapátfalvai Bélkő-hegy kihívásának. A drifter lány tisztelettel tekint a hegyi versenyre, hiszen a tavalyi rendezvényen több versenyzőtársát látta „elvérezni”. Fanni, készen állsz a hegy kihívásaira? Készen állok a

Fontos pontok Veszprémből

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tábori Ákos - Nagy Attila duó a hármas kategória második helyén érkezett a

Az élmezőnyben tudtunk autózni

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a korábbi futamokon beütött balszerencse. Balogh Jani:„Szombathely után maradtak bennünk kérdések a murvás

Tökéletes hétvége a Mátrában Hosszú szakaszokon gyors befejezés Családi küzdelmek várhatók a Mátrában A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe… Fontos pontok Veszprémből Az élmezőnyben tudtunk autózni
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Hosszú szakaszokon gyors befejezés

News image

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét. ...

Bővebben

Fontos pontok Veszprémből

News image

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tá...

Bővebben

Az élmezőnyben tudtunk autózni

News image

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a ...

Bővebben
Turán Frigyesnek 2 gyorsasági hiányzott a sikeres befejezéshez
Írta: Faingyerek    2017. október 15. vasárnap, 18:52    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Két gyorsaságival a vége előtt egy kicsúszással ért véget az 51. Mecsek Rallye a Turán Motorsport párosa, Turán Frigyes és Bagaméri László számára.
Az első öt páros „lőtávolon” belül volt az 51. Mecsek Rallye zárónapjának elején, az első, Camping-Árpádtető gyorsasági szakaszon Friciék csökkenteni tudták a különbséget közvetlen ellenfeleikkel szemben.


A nagy sietségben egy lassítóhoz ugyan hozzáértek, ez meg is látszódott az autón, de az időeredményt ez nem rontotta. Következett a bő 22 km-es Orfű-Pécs szakasz, ami Frici egyik kedvence, legyen bármilyen irányban is. Ezen a pályán, pontosabban egy részén hegyiversenyzőként is sokat ment, így minden méterét nagyon jól ismeri, ennek megfelelően erős tempót diktáltak. Több mint 20 km-t meg is tettek így, amikor mintegy 1,5 km-rel a vége előtt egy jobb kanyarban, a reggeli párától még nedves aszfalton megcsúszott a Ford Fiesta R5-ös, és előbb a bal hátsó sarkával az acélkorláthoz ért, amitől „beforogva” a bal elejével is a korlátnak ütköztek. Mivel megsérült a hűtő is, ezért a Turán-Bagaméri páros számára ezzel véget ért az 51. Mecsek Rallye.

„Sajnálom, hogy így ért véget a versenyünk!” – kezdte Frici. „Szerencsére nem volt ez olyan őrült nagy baleset, bár azt gondolom, hogy a mai napon két jó gyorsaságin lehettünk volna túl. Igaz, az első szakaszon nekimentem egy lassítónak, vesztettünk két-három másodpercet, ami kivett a ritmusból, kicsit a bal első sárvédőt leszakítottuk. A következő gyorsaságin okosan, jól mentünk, a hegyi pálya végén - amit pont nagyon szeretek, ráadásul a fejben is van - elkövettem egy hibát, a határon autóztam és nem kalkuláltam bele, hogy a kanyar külső íve teljesen nedves. Megcsúsztam, a kocsi hátulja hozzáért a korláthoz és ahelyett, hogy lecsúsztunk volna a korlátról, befordította az autó elejét is. Ez megütötte a kocsi elejét, elfolyt a víz a hűtőből, így meg se próbáltuk befejezni a gyorsaságit, azonnal félreálltunk. A szombati nap után már ugyan nem volt lehetőségünk arra, hogy a legelejére odaérjünk, de még a dobogó is elérhető volt. A lassító még nem, de a nedves aszfalt már meggátolt ebben. Egyszerűen túl gyorsan érkeztünk abba a jobb kanyarba, és már nem volt lehetőség a korrekcióra.” – mesélte a történteket Frici.

„Ennek ellenére nem vagyok csalódott, továbbra is kedvelem Pécset és a pécsi versenyeket, a tempónkkal elégedett vagyok, ez most így alakult. A Mecsek Rallye nagyon tetszett, mondtam is a rendezőknek, hogy nagyon jó új pályák voltak, változatos gyorsaságik. Lacival egy versenyre ültünk össze, az évadzáró futamon Ágival folytatjuk" - mondta Frici.

„Nagyon köszönöm a lehetőséget, a felkérést Fricinek és az egész csapatnak, szavakkal elmondhatatlan élmény volt az 51. Mecsek Rallye!” – mondta Bagaméri Laci. „A számunkra utolsó gyorsaságin a korábbiaknál is erősebb tempót jöttünk, de igazából nem éreztem egyszer sem, hogy túlfeszítenénk, mégis megtörtént, ami megtörtént.” – mondta az pécsi hegyipályáról gyalogosan érkező navigátor.

"A bajnokságban az ötödik helyen álltunk, nyerni semmi esélyünk sem volt, és azon kívül, hogy hányadik vagy, tulajdonképpen lényegtelen… Az idei évünk egy pár műszaki hibán elment, illetve egyet Veszprémben én is hibáztam, ahol megütöttük a hűtőnek az elejét. Nem is hibának mondanám, talán szerencsétlenek voltunk, innentől kezdve az gondolom, azért jöttünk, hogy jól érezzük magunkat, hogy a nézőket kiszolgáljuk, és csináljuk azt, amit szeretünk, versenyezzünk”
- zárta a Turán Motorsport pilótája.


Forrás: Just Creative