burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Két sofőrje volt a Z4-nek

Technikai hibáktól az év végi buliverseny sem volt mentes Lángi Attila számára. BMW Z4-esét előbb futómű- majd szervogondok hátráltatták, így esélyük sem maradt arra, hogy igazán megmutassák, mit is tud ez a csodajárgány. Már ha lehet így nevezni… Gazdája ugyanis

Munkával ünnepelve

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY csapata számára 2017-es szezon ismét rengeteg újdonsággal szolgált. Habár ez az évad a korábbiaknál jóval kevesebb rajthoz állást jelentett a Puskádi János – Gódor Barna páros számára, a csapat mégis hatalmas sikereket ért el a

Ellenfél a jobb1-ben

Az Eger Rallye komoly sebeket ejtett a Lángi-féle BMW Z4 M Coupén, de a pilóta semmi esetre sem szerette volna kihagyni az év végi bulifutamot. Ezért mindent megtett annak érdekében, hogy rajthoz állhasson a 2017-es Szilveszter Rallyen – még azt

Erre vágytak egész évben

Az L10-es kategória második helyén zárta 21. Taxi4 Mikulás Rallye-t az MR Racing Hondás alakulata a Neukirchner András - Guzi Róbert páros, akiket ezen a versenyen a technikai problémák sem tudtak megállítani abban, hogy elérjék céljukat és jókedvűen zárják le

Téli túra Erdélyben Két sofőrje volt a Z4-nek Munkával ünnepelve Ellenfél a jobb1-ben Erre vágytak egész évben
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Két sofőrje volt a Z4-nek

News image

Technikai hibáktól az év végi buliverseny sem volt mentes Lángi Attila számára. BMW Z4-esét előbb futómű- majd szervogondok hátráltatták, így esélyük sem maradt arra, hogy igazán megmutassák, mi...

Bővebben

Munkával ünnepelve

News image

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY csapata számára 2017-es szezon ismét rengeteg újdonsággal szolgált. Habár ez az évad a korábbiaknál jóval kevesebb rajthoz állást jelentett a Puskádi János &n...

Bővebben

Ellenfél a jobb1-ben

News image

Az Eger Rallye komoly sebeket ejtett a Lángi-féle BMW Z4 M Coupén, de a pilóta semmi esetre sem szerette volna kihagyni az év végi bulifutamot. Ezért mindent me...

Bővebben
Győzelemmel távozhattunk, de a Mecsek továbbra is mumus!
Írta: Faingyerek    2017. október 23. hétfő, 09:24    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Izgalmas verseny zajlott Pécsett, a szezon utolsó előtti futamán, ahol több bajnoki cím is gazdára lelt. A program Európa-bajnoki szintűre sikerült, mivel régen autózhatott a mezőny hét különböző gyorsasági szakaszon egy verseny alatt.


A Balogh Jani-Holczer Dani páros több dolog tekintetében is kérdőjelekkel teli állt neki a Mecsek Ralinak, mivel Jani lába még nem volt száz százalékos, valamint az eddigi pécsi futamok mindig váratlan feladatok elé állították a párost az elmúlt években.
Balogh Jani:
„Tudtuk, hogy ez egy nehéz verseny lesz a változatosságából adódóan, bár az időjárás megkegyelmezett nekünk, hiszen kitűnő, októberi száraz napsütésben autózhattunk a három nap alatt. Nagy kihívás volt, mivel szombaton öt különböző pályát kellet teljesítenünk, ami ritkaság számba megy a hazai futamokon, de ennek köszönhetően igazi vérbeli ralin vehettünk részt. Tudtuk, hogy mit szeretnénk, de bizonyos tekintetben be voltunk korlátozva, leginkább az én teljesítményem miatt, mivel az elmúlt három hónapban sokat romlott a fizikai állapotom. Ez leginkább abban mutatkozott, hogy nem olyan bátran kezdtünk neki az első körnek, mint ahogy szoktunk, bealibiztünk. Érzetre jónak tűnt, de a stopper mást mutatott, így az első két gyorson tetemesebb hátrányt gyűjtöttünk össze. Ez egy visszacsatolás volt, hogy ezt most elrontottuk és a ritmusunkban is érződött némi probléma.”

Az első szerviz után a második körnek kicsit nagyobb akarással és más ritmusban vágott neki Jani és Dani. Ezen a három gyorsaságin, amit csak egyszer kellett teljesíteni kicsit már zárkóztak, Matics Miskáék is felvették a nyúlcipőt és mindketten közelebb tudtak menni Szauer Gergőékhez.
„A napot a két szűk erdei pályán zártuk Trefort-pusztán és Máré-várán amiket már másabb stílusban sikerült teljesítenünk mint első nekifutásra, azonban a rengeteg felhordás miatt már teljesen más arcát mutatta a nyomvonal. A nap krónikájához még hozzátartozik, hogy a golgotai pályára nagyon felspannoltam magam, és összeszedtem egy sérülést, mivel valahogy sikerült megütni a bordámat az ülésben. Ez a vasárnapunkat nagyban meghatározta.”

A verseny befejező napján két klasszikus szakasz várta az állva maradt csapatokat. Az orfűi körgyorsasági, és a Kemping-Árpádtető pályák már a mezőny nagy részének ismerősek, mégis nagy kihívást jelent mindenki számára.
Balogh Jani:
„Az őszintét megvallva életem egyik legviszontagságosabb versenynapja volt. Úgy keltem fel, hogy kialudtam a bordafájdalmam és úgy éreztem rendben leszek, de az első pályára menet gumimelegítés gyanánt mozdítottam pár határozottabbat a kormányon és akkor éreztem, hogy a probléma és a fájdalom továbbra is fennáll, ennek függvényében eléggé nehézzé vált a versenyzésünk. Közben a mezőny elejéről Gergőék egy defekt és az ebből fakadó késés miatt kiestek, így az élre álltunk. A szervizparkban Matics Zsoltitól kaptam pár tapaszt az oldalamra, aminek köszönhetően az utolsó két gyorsra úgy tudtunk kimenni, hogy éreztem képesek leszünk befejezni a Mecsek Ralit. A hétvége utolsó felvonásaként a Főtéren megtartott célceremónián végül a kategória győzelemnek örülhettünk, de nem lehettünk önfeledten boldogok. Nyertünk, de nem tudtunk ott autózni az abszolútban ahol szoktunk és azt elvárjuk magunktól. Az utolsó gyorsasági szakaszon, a Power Stage-n megszerzett pontokkal kategóriatársaink Matics Misiék megszerezték az idei bajnoki címet, így ezúton is gratulálunk nekik!”