burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Megérte küzdeni a dobogóért

Az egri futam végeztével olyannyira jó ott állni a Dobó téren, hogy a Kurtos Róbert – Szegedi Máté páros meghatódva vette át a 3. helyért járó kupát. Szép eredményt értetek el az Eger Ralin, nagy a boldogság? - Igen, tökéletesen érezzük

Jól éreztük magunkat Egerben

Felemásra sikerült az Eger Rallye a CREDOBUS - LPWMSport versenyzői számára, hiszen mit sem ér a jó széria, ha a technika nem akarja, hogy végre minden tökéletesen összeálljon. A pénteki gépátvétellel és a Dobó téri rajtceremóniával vette kezdetét az Országos Rallye

Tesztnek kiváló

Az ismerkedés jegyében telt Ollé Sasának az idénynyitó Eger Rallye, ugyanis egy új navigátorral, a tizennyolc esztendős Belső Kristóffal vág neki a 2018-as idénynek. Ollé Sasa- Belső Kristóf: „A verseny nagyon jól zajlott a számunkra, annak ellenére, hogy a futam első

Győzelem lánykéréssel

Sem az újdonságok, sem pedig a technikai problémák nem tudták megállítani az MR Racing Hondás alakulatát, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duót, hogy megnyerjék életük első közös Országos Rallye Bajnoki versenyét a Credobus - Eger Rallye-t. Pedig nem ment

Otthon még fájdalmasabb

Remek teljesítménnyel kezdett a Korda Racing Mitsubishis egysége a Strider Zoltán - Apkó András duó, akik hazai pályán a célkitűzésükben elképzelt ötödik helyen autóztak, amíg egy technikai probléma szertetörte álmukat. Zoli a tavalyi évben a munkahelyi elfoglaltságok miatt kevesebb időt szakított

Kezdésnek jó volt

A Balogh János-Szőke Tamás páros az Eger Ralin debütált a hazai rali bajnokságban. A hosszúra nyúlt futam sok lehetőséget kínált a csapatnak, hogy összecsiszolódjanak, a verseny végére egészen jó lett az összhang a pilóta és a navigátor között. Pénteken az Egerben

Wirtmann győzött Egerben

Győzelemmel kezdte az Országos Historic Ralibajnokság idei szezonját Wirtmann Ferenc és Nyirfás Julianna a Ford Escort Mk I-essel. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros az abszolút értékelést és a C csoportot is megnyerte az Eger Rali első napján. Sok

Élvezetes újdonság

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna vidám hangulatú menetpróbát tartott Orfűn az új Skoda Fabia R5-el. A napsütéses pályabejáráshoz képest a versenyen már vizes aszfalton kellett autózni, de így legalább könnyebb volt kilinccsel előre közlekedni

Montés körülmények Cereden

Túl van idei első Mitsubishis tesztjén a Korda Racing párosa, a Strider Zoltán - Apkó András összetételű egység, akik az ORB szintre növekedett ORC-ben indulnak az idei évben is. A ceredi aszfalt csíkon tesztelt a 2018-as Eger Rallye-ra Strider Zoltán, aki

Áldozat nélkül nincs győzelem

Az egri futamon dupla sikernek örvendhetett a Bakó Rally Team. A Peugeot Kupában 3. helyen végzett az autó. A Rali2-es párosuk pedig a Citroennel a 6-os kategória 1. és az abszolút 2. helyet szerezte meg. Elégedett vagy a két páros

Megérte küzdeni a dobogóért Jól éreztük magunkat Egerben Tesztnek kiváló Győzelem lánykéréssel Otthon még fájdalmasabb Kezdésnek jó volt Wirtmann győzött Egerben Élvezetes újdonság Montés körülmények Cereden Áldozat nélkül nincs győzelem
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Áldozat nélkül nincs győzelem

News image

Az egri futamon dupla sikernek örvendhetett a Bakó Rally Team. A Peugeot Kupában 3. helyen végzett az autó. A Rali2-es párosuk pedig a Citroennel a 6-os kategória 1....

Bővebben

Megérte küzdeni a dobogóért

News image

Az egri futam végeztével olyannyira jó ott állni a Dobó téren, hogy a Kurtos Róbert – Szegedi Máté páros meghatódva vette át a 3. helyért járó kupát. ...

Bővebben

Jól éreztük magunkat Egerben

News image

Felemásra sikerült az Eger Rallye a CREDOBUS - LPWMSport versenyzői számára, hiszen mit sem ér a jó széria, ha a technika nem akarja, hogy végre minden tökéletesen ös...

Bővebben
Győzelemmel távozhattunk, de a Mecsek továbbra is mumus!
Írta: Faingyerek    2017. október 23. hétfő, 09:24    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Izgalmas verseny zajlott Pécsett, a szezon utolsó előtti futamán, ahol több bajnoki cím is gazdára lelt. A program Európa-bajnoki szintűre sikerült, mivel régen autózhatott a mezőny hét különböző gyorsasági szakaszon egy verseny alatt.


A Balogh Jani-Holczer Dani páros több dolog tekintetében is kérdőjelekkel teli állt neki a Mecsek Ralinak, mivel Jani lába még nem volt száz százalékos, valamint az eddigi pécsi futamok mindig váratlan feladatok elé állították a párost az elmúlt években.
Balogh Jani:
„Tudtuk, hogy ez egy nehéz verseny lesz a változatosságából adódóan, bár az időjárás megkegyelmezett nekünk, hiszen kitűnő, októberi száraz napsütésben autózhattunk a három nap alatt. Nagy kihívás volt, mivel szombaton öt különböző pályát kellet teljesítenünk, ami ritkaság számba megy a hazai futamokon, de ennek köszönhetően igazi vérbeli ralin vehettünk részt. Tudtuk, hogy mit szeretnénk, de bizonyos tekintetben be voltunk korlátozva, leginkább az én teljesítményem miatt, mivel az elmúlt három hónapban sokat romlott a fizikai állapotom. Ez leginkább abban mutatkozott, hogy nem olyan bátran kezdtünk neki az első körnek, mint ahogy szoktunk, bealibiztünk. Érzetre jónak tűnt, de a stopper mást mutatott, így az első két gyorson tetemesebb hátrányt gyűjtöttünk össze. Ez egy visszacsatolás volt, hogy ezt most elrontottuk és a ritmusunkban is érződött némi probléma.”

Az első szerviz után a második körnek kicsit nagyobb akarással és más ritmusban vágott neki Jani és Dani. Ezen a három gyorsaságin, amit csak egyszer kellett teljesíteni kicsit már zárkóztak, Matics Miskáék is felvették a nyúlcipőt és mindketten közelebb tudtak menni Szauer Gergőékhez.
„A napot a két szűk erdei pályán zártuk Trefort-pusztán és Máré-várán amiket már másabb stílusban sikerült teljesítenünk mint első nekifutásra, azonban a rengeteg felhordás miatt már teljesen más arcát mutatta a nyomvonal. A nap krónikájához még hozzátartozik, hogy a golgotai pályára nagyon felspannoltam magam, és összeszedtem egy sérülést, mivel valahogy sikerült megütni a bordámat az ülésben. Ez a vasárnapunkat nagyban meghatározta.”

A verseny befejező napján két klasszikus szakasz várta az állva maradt csapatokat. Az orfűi körgyorsasági, és a Kemping-Árpádtető pályák már a mezőny nagy részének ismerősek, mégis nagy kihívást jelent mindenki számára.
Balogh Jani:
„Az őszintét megvallva életem egyik legviszontagságosabb versenynapja volt. Úgy keltem fel, hogy kialudtam a bordafájdalmam és úgy éreztem rendben leszek, de az első pályára menet gumimelegítés gyanánt mozdítottam pár határozottabbat a kormányon és akkor éreztem, hogy a probléma és a fájdalom továbbra is fennáll, ennek függvényében eléggé nehézzé vált a versenyzésünk. Közben a mezőny elejéről Gergőék egy defekt és az ebből fakadó késés miatt kiestek, így az élre álltunk. A szervizparkban Matics Zsoltitól kaptam pár tapaszt az oldalamra, aminek köszönhetően az utolsó két gyorsra úgy tudtunk kimenni, hogy éreztem képesek leszünk befejezni a Mecsek Ralit. A hétvége utolsó felvonásaként a Főtéren megtartott célceremónián végül a kategória győzelemnek örülhettünk, de nem lehettünk önfeledten boldogok. Nyertünk, de nem tudtunk ott autózni az abszolútban ahol szoktunk és azt elvárjuk magunktól. Az utolsó gyorsasági szakaszon, a Power Stage-n megszerzett pontokkal kategóriatársaink Matics Misiék megszerezték az idei bajnoki címet, így ezúton is gratulálunk nekik!”