burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Utasok voltunk az autóban

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is hogy vagytok, minden rendben veletek? - Igen, hálistennek mi jól vagyunk. Mindketten a vezető

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pettersson–Nilsson kettős Porschéjával, amelyet sikerült legyőzniük. Wirtmann állítása szerint ez volt élete legnagyobb

52. Mecsek Rallye - Turán

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a hátuk mögött tartani tudták előnyüket a bajnokságban. Az elejétől a végéig izgalmas és fordulatos

Eb-döntő örömautózással

Kedvenc pályáin fejezi be idei Historic Rali-Európa-bajnoki szereplését Wirtmann Ferenc és Kerekes József Ford Escort Mk II-essel a Mecsek Ralin. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros az Eb. D csoportjában a második helyen áll. Matematikai esélye még van a

Nagy meccsre számítanak

Az első Mecsek Rallye-jára készül ifj. Fogarasi Attila, aki ezúttal a korábbi navigátorát Toloczkó Pétert ülteti a jobb egybe. Az MR Racing Hondás alakulata a pécsi versenyen szeretné életben tartani az ötös géposztály bajnoki esélyeit. Attila szokásához híven most is belső

Utasok voltunk az autóban Wirtmann élete győzelmével zárta az évet 52. Mecsek Rallye - Turán Eb-döntő örömautózással Nagy meccsre számítanak
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Utasok voltunk az autóban

News image

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is ho...

Bővebben

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

News image

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pe...

Bővebben

52. Mecsek Rallye - Turán

News image

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a há...

Bővebben
Nem tudtak mentálisan felkészülni
Írta: Faingyerek    2017. október 23. hétfő, 09:29    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Mindenből annyit lehet kivenni, amit beleteszünk. Ezzel a szlogennel érvelt a Korda Racing versenyző párosa a Strider Zoltán - Apkó Andás páros, akik nem tudtak megfelelően felkészülni az 51. Mecsek Rallye-ra és csak a kategóriájuk nyolcadik helyét tudták megszerezni.


Túlélő napként tekintettek előre a szombati napra, ami több szempontból sem feküdt a srácoknak. Voltak szakaszok, amiket élveztek, de voltak olyanok is, amiket szívesen kihagytak volna a programból.
„A szombati nap nem a mi napunk volt, nem feküdtek nekem ezek a gyorsasági szakaszok és három pályabejárásból nem is tudtuk őket rendesen feldolgozni. A pontot az I-re pedig a pécsváradi esti gyorsasági tette fel” – kezdte a verseny értékelését Strider Zoltán.

Vasárnapra nagyot fordult a világ és Zoli két kedvenc szakasza következett. A srácok jókat autóztak, de sajnos a szombati eredményeik nagyon távol repítették őket a kitűzött céljuktól.
„Az előző naphoz képest nagyon jóízűt autóztunk vasárnap, ami az időinken is meglátszódott, hiszen sikerült feljebb lépni a kategóriában. Rá kellett jönnöm, hogy nem lehet úgy versenyezni, hogy az ember a munkáját tartja előnyben a versenyzéshez képest. Szerdán kettőig még üzleti partnerekkel tárgyaltam és így nagyon nehéz mentálisan felkészüli a versenyre” – tette hozzá Zoli.

A srácok végül az Országos Rally Challenge nyolcadik helyével kellett, hogy megelégedjenek. Annak tudatában, hogy az autójuk közel sem hasonlítható a kategóriatársak autóihoz és nem tudtak megfelelően felkészülni a versenyre ez nem is tekinthető annyira rossznak és a tények tudatában nem éreznek csalódottságot.

A csapat idei szezonja véget ért. Szerettek volna egy versennyel többet menni a bajnokságban, de mivel a Budapest Rallye elmaradt és a pótló hazai Eger Rallye időpontja egy külföldi üzleti tárgyalással ütközik, ezért Zoli az idei évre szögre akasztja a sisakot és komolyabban nekiáll a 2018-as évad előkészületeinek.

Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Betonútépítő Zrt.; Absolut Hostess Kft.; Confidenza Csapágyszolgálat; Gulf; Unifilter Kft.; Schönherz Informatikai Stúdió Kft.; Heves Cleaning Kft.; Színesfém Felvásárlás Pásztó PI-AT Metál Kft.; BM KOMP kompresszortechnika; Eftech Kft.; Max-Transport Bt.; Dynamic Út Kft.; Bolyki Terra Kft.; Euroll Hungária Kft.; Honor Trans-Sped Kft.; Tiszta Víz Üzletház; Pápai Beton Kft.; Salgó polctervező; Suták Krisztián Építési Vállalkozó; Balassa Security Kft., Mipa Hungária Kft., NoGlu Cukrászda, L&L Trans Kft., Stravia Kft., Laha Facility Ltd.