burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Utasok voltunk az autóban

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is hogy vagytok, minden rendben veletek? - Igen, hálistennek mi jól vagyunk. Mindketten a vezető

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pettersson–Nilsson kettős Porschéjával, amelyet sikerült legyőzniük. Wirtmann állítása szerint ez volt élete legnagyobb

52. Mecsek Rallye - Turán

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a hátuk mögött tartani tudták előnyüket a bajnokságban. Az elejétől a végéig izgalmas és fordulatos

Eb-döntő örömautózással

Kedvenc pályáin fejezi be idei Historic Rali-Európa-bajnoki szereplését Wirtmann Ferenc és Kerekes József Ford Escort Mk II-essel a Mecsek Ralin. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros az Eb. D csoportjában a második helyen áll. Matematikai esélye még van a

Nagy meccsre számítanak

Az első Mecsek Rallye-jára készül ifj. Fogarasi Attila, aki ezúttal a korábbi navigátorát Toloczkó Pétert ülteti a jobb egybe. Az MR Racing Hondás alakulata a pécsi versenyen szeretné életben tartani az ötös géposztály bajnoki esélyeit. Attila szokásához híven most is belső

Utasok voltunk az autóban Wirtmann élete győzelmével zárta az évet 52. Mecsek Rallye - Turán Eb-döntő örömautózással Nagy meccsre számítanak
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Utasok voltunk az autóban

News image

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is ho...

Bővebben

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

News image

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pe...

Bővebben

52. Mecsek Rallye - Turán

News image

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a há...

Bővebben
Maradunk a külföldi versenyeknél
Írta: Faingyerek    2017. október 27. péntek, 10:08    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Az abszolút ötödik helyen fejezte be az 51. Mecsek Rallye-t a Botka Rally Team kettőse. Dávidék nagy előnnyel nyerték meg a pénteki prológot, majd másnap a nyolcadik helyről jöttek fel szép lassan, hogy a futam végén az első öt között zárhassanak. A pilóta jól érezte magát a futamon, de a jövőben is inkább a külföldi versenyekre, jövőre pedig újra az EB-re szeretne összpontosítani.


„Jól éreztük magunkat, jó volt egy kicsit itthon is versenyezni.” – indította a beszámolót Botka Dávid az Aquaprofit Mecsek Rallye után. A pécsi versenyhétvégén ragyogó napsütésben, a hazai viszonyokhoz képest sok néző előtt zajló rendezvényen prológgal kezdődött a program. „Újra visszatért a prológ a Pécs Plaza parkolójába, ahol rengeteg rajongó előtt tudtuk megmutatni az új autónkat. Győzelemmel kezdtünk, a rövid pálya ellenére majdnem három másodpercet adtunk a mezőnynek.”

Másnap már nem tudott ilyen fényesen szerepelni a Botka Rally Team legénysége:
„Nem tudtam úgy menni, ahogy szerettem volna. Magyar sajátosság, hogy vannak kivételezettek, akik be tudják járni a pályákat idő előtt és letréningezhetik, amennyire csak tudják. Ez persze nem az ő hibájuk, hanem azé, aki ezt lehetővé teszi. Mindenképp megnehezíti azoknak a dolgát, akik a szabályok szerint versenyeznek és a megadott időben, a megadott sebességhatárokon belül próbálják feldolgozni a szakaszokat.” – mondta Dávid.

Az első versenynap végére már felvette a tempót a páros és folyamatosan az első hatban autóztak.
„Volt egy kis hátrányunk azokkal szemben is, akik egy-két héttel a futam előtt verseny körülmények között tudták lepróbálni a szakaszokat. Ezek behozhatatlan előnyök. Mi négy éve mentünk utoljára ezeken a gyorsokon, még a Mitsubishivel. A tempós szombati szakaszokon sok helyen számított a pályaismeret, hisz sok múlik azon, hogy az ember biztosan rajta meri e tartani a lábát a gázpedálon az esetleges cikisebb részeken.
Erős a mezőny, gyorsan mennek a srácok. Többször volt, hogy úgy éreztem, jól leszaladtunk, de a többiek is így tették. Nagyon bevállalósak… Nehéz megnyerni a gyorsaságit, mindenki képben van a pályák minden méterével.”


Vasárnap egy helyet tudtak javulni és az abszolút ötödik helyezést sikerült bebiztosítani a véghajrára.
„Igazából ezeken a jól ismert ’hegyiversenyzős’ szakaszokon már jól tudtunk menni.” – összegzett a csapat tulajdonos pilóta.
„A szervizcsapat most is nagyszerűen dolgozott, az autónk tökéletes kondícióban érkezett a futamra és az egész verseny alatt semmilyen technikai gondunk sem volt. Köszönöm a fiúknak!”

A következő versenyig fejleszteni kell az autót, hiszen még nincs a csapatnak murva szettje a Skodához, de remélhetőleg a Waldviertel Rallye-ra ez is megérkezik.
„Kihagyjuk az egri versenyt, hiszen nem vagyunk érdekeltek a magyar bajnokságban. Szeretünk az ausztriai versenyen indulni, így azt választottuk magunknak. Remélem, megjön a kocsihoz a gátló és megmutathatjuk magunkat a sógoroknál is!”
Az osztrák szezonzárót november 9-11. között rendezik meg, központja idén Rosenburg lesz.
Kövessen minket facebook oldalunkon!