burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Utasok voltunk az autóban

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is hogy vagytok, minden rendben veletek? - Igen, hálistennek mi jól vagyunk. Mindketten a vezető

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pettersson–Nilsson kettős Porschéjával, amelyet sikerült legyőzniük. Wirtmann állítása szerint ez volt élete legnagyobb

52. Mecsek Rallye - Turán

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a hátuk mögött tartani tudták előnyüket a bajnokságban. Az elejétől a végéig izgalmas és fordulatos

Eb-döntő örömautózással

Kedvenc pályáin fejezi be idei Historic Rali-Európa-bajnoki szereplését Wirtmann Ferenc és Kerekes József Ford Escort Mk II-essel a Mecsek Ralin. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros az Eb. D csoportjában a második helyen áll. Matematikai esélye még van a

Nagy meccsre számítanak

Az első Mecsek Rallye-jára készül ifj. Fogarasi Attila, aki ezúttal a korábbi navigátorát Toloczkó Pétert ülteti a jobb egybe. Az MR Racing Hondás alakulata a pécsi versenyen szeretné életben tartani az ötös géposztály bajnoki esélyeit. Attila szokásához híven most is belső

Utasok voltunk az autóban Wirtmann élete győzelmével zárta az évet 52. Mecsek Rallye - Turán Eb-döntő örömautózással Nagy meccsre számítanak
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Utasok voltunk az autóban

News image

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is ho...

Bővebben

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

News image

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pe...

Bővebben

52. Mecsek Rallye - Turán

News image

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a há...

Bővebben
Ilyen ez a technikai sport
Írta: Faingyerek    2017. október 27. péntek, 10:17    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A Mecsek Ralin sajnos egy kicsúszásnak köszönhetően felborult Kurtos Robi és Szegedi Máté, akiknek hál ’istennek semmi bajuk nem lett. A kocsi kicsit „karcos”, ezért most még az idővel is harcolnak, hogy elkészüljenek az Eger Ralira.


Örülünk, hogy ti jól vagytok a mecseki kalandotok után.
- Szerencsére nekünk semmi bajunk nem lett, de azért a kocsin van mit csinálni az Eger Raliig. Tönkrement a hűtő, a holtpont jeladó a kipufogónál, a motorháztető, a balos lámpa, meg ehhez hasonló dolgok. Már nem igazán hiányzott ez így az év végére, de ilyen ez a technikai sport. Kiszámíthatatlan.

Mi okozta a felborulásotokat a Mecsek Ralin?
- Az út tövében két farönknek kellett volna lennie, ami természetesen már nem volt ott. Ennek köszönhetően mindenki megtövezte, amitől tiszta murva volt az út, és mi erre érkeztünk meg. Mi most ezt megúsztuk hál’ istennek, de azért voltak hiányosságok ezen a futamon is, amire illene jobban figyelni. Nem mentünk lassan, de az elfordulást követően már nem volt olyan gyors az autó, amikor felborultunk. Ez az első napon történt velünk, ahol lett volna még egy szakasz, amit már nem tudtunk teljesíteni. Meg persze a következő nap, de ez megint nem a mi futamunk volt.

Voltak azért csatázások míg versenyben voltatok.
- Igen, jó volt így a verseny, hogy új pálya is szerepelt benne, legalább mindenkinek adódott egy újabb kihívása, és nem dőlt el azonnal az elején, hogy ki tud nagyon elmenni a többiektől. Voltak szakaszok, ahol igen jó időket mentünk. Jobb volt a kocsi, de még mindig nem éreztem az igazinak. Kap egy injektor sort, hogyha ki lenne kopva, ne azon múljon. Most persze újra kell majd programozni a kocsit, de ez amúgy is aktuális lett volna, mivel 8-10 fokkal lejjebb hűlt a levegő. Egerben majd eldől, hogy megy a verda egy kis felújítás után.

Nagy hajtás lesz, hogy ott tudjatok lenni az Eger Ralin?
- Ezerrel készülünk, remélhetőleg ezt is meg tudjuk oldani, mint már annyiszor. Most a fényezők keze alatt van a kocsi, aztán rakjuk fel, ami megvan hozzá. Egy hét nem sok idő, de összekapjuk magunkat, ha már így alakult ez előző versenyünk is. Még mindig bízunk benne, hogy előbb-utóbb célba érünk… reméljük az egri futamon meg is tudjuk valósítani, mert sokat küzdöttünk ebben a szezonban.


Reklámpartnerünk:
East Motorsport; Foam-System Kft. - Go Matrac; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; Rex Bau Kft.; Csikó Tamás – Autófényező; Perla-X Kft.; Len-Véd Kft.; Alpha Machine Kft.; Jancsika; Certa Kft.; ZÉG Kft.; Alu Casting Support Kft.; Orbitex Kft.

Szöveg: Tiba Anita
Fotó: Peremicki István