burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Két sofőrje volt a Z4-nek

Technikai hibáktól az év végi buliverseny sem volt mentes Lángi Attila számára. BMW Z4-esét előbb futómű- majd szervogondok hátráltatták, így esélyük sem maradt arra, hogy igazán megmutassák, mit is tud ez a csodajárgány. Már ha lehet így nevezni… Gazdája ugyanis

Munkával ünnepelve

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY csapata számára 2017-es szezon ismét rengeteg újdonsággal szolgált. Habár ez az évad a korábbiaknál jóval kevesebb rajthoz állást jelentett a Puskádi János – Gódor Barna páros számára, a csapat mégis hatalmas sikereket ért el a

Ellenfél a jobb1-ben

Az Eger Rallye komoly sebeket ejtett a Lángi-féle BMW Z4 M Coupén, de a pilóta semmi esetre sem szerette volna kihagyni az év végi bulifutamot. Ezért mindent megtett annak érdekében, hogy rajthoz állhasson a 2017-es Szilveszter Rallyen – még azt

Erre vágytak egész évben

Az L10-es kategória második helyén zárta 21. Taxi4 Mikulás Rallye-t az MR Racing Hondás alakulata a Neukirchner András - Guzi Róbert páros, akiket ezen a versenyen a technikai problémák sem tudtak megállítani abban, hogy elérjék céljukat és jókedvűen zárják le

Téli túra Erdélyben Két sofőrje volt a Z4-nek Munkával ünnepelve Ellenfél a jobb1-ben Erre vágytak egész évben
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Két sofőrje volt a Z4-nek

News image

Technikai hibáktól az év végi buliverseny sem volt mentes Lángi Attila számára. BMW Z4-esét előbb futómű- majd szervogondok hátráltatták, így esélyük sem maradt arra, hogy igazán megmutassák, mi...

Bővebben

Munkával ünnepelve

News image

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY csapata számára 2017-es szezon ismét rengeteg újdonsággal szolgált. Habár ez az évad a korábbiaknál jóval kevesebb rajthoz állást jelentett a Puskádi János &n...

Bővebben

Ellenfél a jobb1-ben

News image

Az Eger Rallye komoly sebeket ejtett a Lángi-féle BMW Z4 M Coupén, de a pilóta semmi esetre sem szerette volna kihagyni az év végi bulifutamot. Ezért mindent me...

Bővebben
Nem lesz sétagalopp
Írta: Faingyerek    2017. november 02. csütörtök, 18:06    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Hogy nyitó vagy záró futam az Eger Rali, az nem zavarja Kurtos Robit és Szegedi Mátét. Egyetlen feladat lebeg a szemük előtt, a célba érés.


Időben elkészültök az Eger Ralira, vagy már most 100%-os a kocsi?
- Inkább olyan 85-90%-os a Mitsubishi készenléti állapota. És olyan nincs, hogy egy versenyautó 100%-os… szerintem. Mindig van mit csinálni rajta, akkor is, ha nem hibázik az ember egy-egy versenyen. Szerencsére minden megérkezett, igaz nem túl hamar, mert másfél hét volt, pedig a Mecsek Rali utáni hétfőn azonnal megrendeltem őket. Így szorgos napok állnak mögöttünk, és körülbelül ugyanilyen lesz a versenyhétvégénk is. A verda új befecskendezőket kapott, tehát vár rá még egy újra programozás, de ez nem számottevő időben, meg lehet oldani már közvetlenül a verseny helyszínén is. A lámpasort kell még összeépíteni, aztán már csak a dekorozás marad. Úgy gondolom elkészülünk. De amúgy én már pályát fogok járni csütörtökön, mikor az utolsó simításokat végzik majd a kocsin.

Nem lesz sétagalopp az egri futam.
- Tényleg nem. 15 gyorsasági szakasz áll előttünk, de örülünk, hogy ismét versenyezhetünk Egerben. Szeretjük ezeket a pályákat, és biztosan jó lesz visszatérni, még akkor is, ha régen ez a szezonnyitó futam volt, nem pedig záró. Csütörtök reggel felvesszük az itinert, és onnantól megint lesz mit csinálnunk… nem mintha eddig unatkoztunk volna, de az autóversenyzés az életünk része.

Akkor feltételezem, hogy most sem tudsz menni egy métert sem a kocsival előtte.
- Nem-nem. Ma vittem el futóművet állítani, és van még rajta meló. Ez megint így alakult, persze saját hibámból, mert még csak most leszünk kész teljesen, meg persze az alkatrész érkezése miatt. Ilyen ez az ilyen. Előfordult jó párszor, hogy nem volt alkalmunk kipróbálni az autót, és a versenyen teszteltünk. Mindegy is, csak legyen működőképes… és ne hagyjon cserben a bajnokság utolsó futamán.

Mivel lennétek elégedettek a verseny végén?
- Szombaton a Rali2 kezd, úgyhogy számítunk a felhordásra, de amikor mi rajtolunk előbb, akkor meg fordítva szokott lenni, nincs ezzel semmi gond. Remélhetőleg addig lehullik az összes falevél, sütni fog a nap, az eső nagyívben elkerüli az egri borvidéket. Ha minden úgy történne végre, ahogy elterveztük, és nem úgy, ahogy évközben alakultak a dolgok, akkor még az is előfordulhat, hogy jól fogjuk érezni magunkat. Jó lenne verseny végén úgy beszélni erről a futamról, hogy tök jó volt minden… és végre célba értünk.

Reklámpartnerünk:
East Motorsport; Foam-System Kft. - Go Matrac; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; Rex Bau Kft.; Csikó Tamás – Autófényező; Perla-X Kft.; Len-Véd Kft.; Alpha Machine Kft.; Jancsika; Certa Kft.; ZÉG Kft.; Alu Casting Support Kft.; Orbitex Kft.

Szöveg: Tiba Anita
Fotó: Peremicki István