burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Utasok voltunk az autóban

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is hogy vagytok, minden rendben veletek? - Igen, hálistennek mi jól vagyunk. Mindketten a vezető

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pettersson–Nilsson kettős Porschéjával, amelyet sikerült legyőzniük. Wirtmann állítása szerint ez volt élete legnagyobb

52. Mecsek Rallye - Turán

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a hátuk mögött tartani tudták előnyüket a bajnokságban. Az elejétől a végéig izgalmas és fordulatos

Eb-döntő örömautózással

Kedvenc pályáin fejezi be idei Historic Rali-Európa-bajnoki szereplését Wirtmann Ferenc és Kerekes József Ford Escort Mk II-essel a Mecsek Ralin. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros az Eb. D csoportjában a második helyen áll. Matematikai esélye még van a

Nagy meccsre számítanak

Az első Mecsek Rallye-jára készül ifj. Fogarasi Attila, aki ezúttal a korábbi navigátorát Toloczkó Pétert ülteti a jobb egybe. Az MR Racing Hondás alakulata a pécsi versenyen szeretné életben tartani az ötös géposztály bajnoki esélyeit. Attila szokásához híven most is belső

Utasok voltunk az autóban Wirtmann élete győzelmével zárta az évet 52. Mecsek Rallye - Turán Eb-döntő örömautózással Nagy meccsre számítanak
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Utasok voltunk az autóban

News image

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is ho...

Bővebben

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

News image

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pe...

Bővebben

52. Mecsek Rallye - Turán

News image

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a há...

Bővebben
Lépésről-lépésre
Írta: Faingyerek    2017. november 07. kedd, 16:23    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Hatalmas esése és folyamatos technikai gondjai után, nehezen talált magára Ollé Sasa. Őt azonban nem abból a fából faragták, nem adja fel könnyen, folyamatos teszteken kezdte visszanyerni magabiztosságát és hitét a Skoda Fabiában.


Ollé Sasa- Tóth Zsolt:
„Régen mondhattuk el ez azt magunkról, hogy végre itt vagyunk a célban. Ha mondhatom azt, ez volt a bajnokság legfőbb feladata és természetesen a tesztelés. Olyan, mintha a számunkra most indulna az idény, mint ahogy eddig mindig, az Eger Rallye-val indult a szezon.
Maga a verseny nagyon jó volt, versenyzőként azt mondom, gördülékenyen zajlott a futam és a pályák is tetszettek, habár véleményem szerint túl gyorsak voltak.
Indulás előtt az volt a célunk, hogy felépítsünk egy koncepciót, hogyan lehetne újra begyorsulni és az autót elkezdtük állítgatni. Nagyon puha, tanuló beállítással kezdtünk, amivel igazából nem is lehetett gyorsan menni, ezt gyorsról-gyorsra igyekeztünk tempósabbá tenni. Mindezt úgy, hogy én is megszokjam az autó mozgását, egyre magabiztosabban érezzem magam és higgyek a Skodában. A fék csodálatosan működik, jól be lehetett állítani, amihez egy cseh mérnök segítsége is kellett.

Azt azért nem gondoltam, hogy ennyire hátul fogunk menni, de szépen gyorsultunk körről-körre és a végén már hatodik időt is tudtunk menni. Érezhető volt a mezőny rutinja, ami nekünk a sok technikai hiba miatt hiányzott.

2017-ben ez volt az első versenyünk, ahol csak magunkra kellett figyelnünk, nem az autó műszaki gondjaira. Sajnáljuk, hogy vége is lett a szezonnak, éppen ezért most olyan aszfaltos futamokat keresünk, ahol folytathatjuk az elkezdett tanulási folyamatot, és megtaláljuk azokat a beállításokat, amelyekkel mi vagyunk igazán gyorsak. Persze, a Mikulás Rallye nem maradhat ki az életünkből, számunkra ez már hagyomány...”