burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Tökéletes hétvége a Mátrában

  Várakozásain felül teljesített a Korda Racing Mitsubishis pilótája Strider Zoltán a 35. HE-DO Mátrai Hegyiversenyen, hiszen mindkét nap megnyerte a kategóriáját és a II. Class Kupában Rafi bivalyerős Porscheja mögött végzett a második helyen, ráadásul sok másodpercet tudott javulni a

Hosszú szakaszokon gyors befejezés

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét. A veszprémi futam vége előtt három gyorssal kiálltatok, miért? - Kaptunk egy defektet, ezért

Családi küzdelmek várhatók a Mátrában

Az idei lesz a 3. alkalom, hogy Lángi Attila a rallyt lecseréli, és hegyiversenyen próbálja ki magát, illetve a BMW Z4 versenygépét. A 35. HE-DO Mátrai Hegyiverseny kijelölt szakasza nem lesz ismeretlen a Varga Racing Team pilótája számára, hiszen régebben

A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe…

Szentgyörgyi Fanni, a Livewire Team versenyzője a Visontai edzés után felkészülten vág neki a Bélapátfalvai Bélkő-hegy kihívásának. A drifter lány tisztelettel tekint a hegyi versenyre, hiszen a tavalyi rendezvényen több versenyzőtársát látta „elvérezni”. Fanni, készen állsz a hegy kihívásaira? Készen állok a

Fontos pontok Veszprémből

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tábori Ákos - Nagy Attila duó a hármas kategória második helyén érkezett a

Az élmezőnyben tudtunk autózni

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a korábbi futamokon beütött balszerencse. Balogh Jani:„Szombathely után maradtak bennünk kérdések a murvás

Tökéletes hétvége a Mátrában Hosszú szakaszokon gyors befejezés Családi küzdelmek várhatók a Mátrában A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe… Fontos pontok Veszprémből Az élmezőnyben tudtunk autózni
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Hosszú szakaszokon gyors befejezés

News image

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét. ...

Bővebben

Fontos pontok Veszprémből

News image

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tá...

Bővebben

Az élmezőnyben tudtunk autózni

News image

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a ...

Bővebben
Lépésről-lépésre
Írta: Faingyerek    2017. november 07. kedd, 16:23    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Hatalmas esése és folyamatos technikai gondjai után, nehezen talált magára Ollé Sasa. Őt azonban nem abból a fából faragták, nem adja fel könnyen, folyamatos teszteken kezdte visszanyerni magabiztosságát és hitét a Skoda Fabiában.


Ollé Sasa- Tóth Zsolt:
„Régen mondhattuk el ez azt magunkról, hogy végre itt vagyunk a célban. Ha mondhatom azt, ez volt a bajnokság legfőbb feladata és természetesen a tesztelés. Olyan, mintha a számunkra most indulna az idény, mint ahogy eddig mindig, az Eger Rallye-val indult a szezon.
Maga a verseny nagyon jó volt, versenyzőként azt mondom, gördülékenyen zajlott a futam és a pályák is tetszettek, habár véleményem szerint túl gyorsak voltak.
Indulás előtt az volt a célunk, hogy felépítsünk egy koncepciót, hogyan lehetne újra begyorsulni és az autót elkezdtük állítgatni. Nagyon puha, tanuló beállítással kezdtünk, amivel igazából nem is lehetett gyorsan menni, ezt gyorsról-gyorsra igyekeztünk tempósabbá tenni. Mindezt úgy, hogy én is megszokjam az autó mozgását, egyre magabiztosabban érezzem magam és higgyek a Skodában. A fék csodálatosan működik, jól be lehetett állítani, amihez egy cseh mérnök segítsége is kellett.

Azt azért nem gondoltam, hogy ennyire hátul fogunk menni, de szépen gyorsultunk körről-körre és a végén már hatodik időt is tudtunk menni. Érezhető volt a mezőny rutinja, ami nekünk a sok technikai hiba miatt hiányzott.

2017-ben ez volt az első versenyünk, ahol csak magunkra kellett figyelnünk, nem az autó műszaki gondjaira. Sajnáljuk, hogy vége is lett a szezonnak, éppen ezért most olyan aszfaltos futamokat keresünk, ahol folytathatjuk az elkezdett tanulási folyamatot, és megtaláljuk azokat a beállításokat, amelyekkel mi vagyunk igazán gyorsak. Persze, a Mikulás Rallye nem maradhat ki az életünkből, számunkra ez már hagyomány...”