burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Utasok voltunk az autóban

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is hogy vagytok, minden rendben veletek? - Igen, hálistennek mi jól vagyunk. Mindketten a vezető

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pettersson–Nilsson kettős Porschéjával, amelyet sikerült legyőzniük. Wirtmann állítása szerint ez volt élete legnagyobb

52. Mecsek Rallye - Turán

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a hátuk mögött tartani tudták előnyüket a bajnokságban. Az elejétől a végéig izgalmas és fordulatos

Eb-döntő örömautózással

Kedvenc pályáin fejezi be idei Historic Rali-Európa-bajnoki szereplését Wirtmann Ferenc és Kerekes József Ford Escort Mk II-essel a Mecsek Ralin. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros az Eb. D csoportjában a második helyen áll. Matematikai esélye még van a

Nagy meccsre számítanak

Az első Mecsek Rallye-jára készül ifj. Fogarasi Attila, aki ezúttal a korábbi navigátorát Toloczkó Pétert ülteti a jobb egybe. Az MR Racing Hondás alakulata a pécsi versenyen szeretné életben tartani az ötös géposztály bajnoki esélyeit. Attila szokásához híven most is belső

Utasok voltunk az autóban Wirtmann élete győzelmével zárta az évet 52. Mecsek Rallye - Turán Eb-döntő örömautózással Nagy meccsre számítanak
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Utasok voltunk az autóban

News image

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is ho...

Bővebben

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

News image

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pe...

Bővebben

52. Mecsek Rallye - Turán

News image

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a há...

Bővebben
Legyőzték az egri mumust
Írta: Faingyerek    2017. november 11. szombat, 11:53    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Nagy volt az öröm Kurtos Robi csapatánál, mikor begurult a Mitsubishi a Dobó téren a céldobogóhoz. Legyőzték az egri mumust, és jó szájízzel távoztak Egerből.


Azt kaptátok az Eger Ralitól, amire számítottatok?
- Igen, nekünk tetszett. Az időket mi nem néztük, kocsikázni mentünk. Szép helyen és gyors szakaszokon versenyezhettünk. Az első napon semmi problémánk nem volt. Kicsit csúszott, de pár gyors után kezdtünk belejönni. Este nem sok mindent láttunk, ezért óvatosabbak voltunk, nehogy valami problémánk legyen menet közben. Inkább öregesen, lassabban mentem, mert a célba érés lebegett a szemem előtt. A második nap már nem volt ilyen egyszerű, mert történt egy baleset, természetesen megálltunk, és a szabályok szerint intézkedtünk, segítettünk. Ezúton is jobbulást kívánunk a sportbírónak.

Tehát mindkét napon jól ketyegett a Micu?
- Komolyabb gondunk végre nem volt a kocsival a verseny alatt, bár még egy kis erő jól jönne. A második napon próbáltam egyre jobban gyorsítani. Egy ugratós balosnál viszont, az aszfaltra érkeztünk, csak egy gödörbe, és megütöttem a kereket. Nagyon rázkódott a kocsi, de le tudtunk menni szépen lassan a pályáról, aztán a beíró után kereket cseréltünk, és haladtunk tovább. A harmadik körön már egy tisztát tudtunk autózni, nulla gonddal. Mikor befejeztük a versenyt, meg is kérdeztem, hogy „Ilyen hosszú szokott lenni egy futam?”, mert, hogy idén nemigen sikerült túl sokszor megtapasztalni.

Öröm volt begurulni a Dobó térre a céldobogóhoz?
-
Igen, duplán jó volt, hiszen ez a szezon nem kedvezett számunkra, plusz rendesen elhasználtuk a kocsit évközben, és most mégis átgurulhattunk a céldobogón. A másik pedig, hogy az Eger Rali nekem mindig mumus volt. Sem az Opellal, sem a Mitsubishivel nem tudtam még célba érni itt… vagyis egyszer sikerült befejezni az Opellal, akkor kategória másodikak lettünk a Kürti Tomival. Ez már nagyon régen történt, épp ideje volt megismételni. Reméljük megtört az átok, és most már mindig célba érünk Egerben.

Hétvégén már egy másik versenyen lesz a csapat?
- Igen, még indulunk a Bózsva – Telkibánya futamon, aztán lehetséges, hogy ennyi volt az idén a versenyzés. Finoman fogalmazva, kicsit kong a persely… már, ami maradt, mert évközben minden feltörtük. Ha mégis úgy alakulna, szívesen mennék a Mikulás Ralin, de a jelenlegi helyzet azt mutatja, meg kell elégednünk most ennyivel.

Reklámpartnerünk:
East Motorsport; Foam-System Kft. - Go Matrac; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; Rex Bau Kft.; Csikó Tamás – Autófényező; Perla-X Kft.; Len-Véd Kft.; Alpha Machine Kft.; Jancsika; Certa Kft.; ZÉG Kft.; Alu Casting Support Kft.; Orbitex Kft.

Szöveg: Tiba Anita