burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Tökéletes hétvége a Mátrában

  Várakozásain felül teljesített a Korda Racing Mitsubishis pilótája Strider Zoltán a 35. HE-DO Mátrai Hegyiversenyen, hiszen mindkét nap megnyerte a kategóriáját és a II. Class Kupában Rafi bivalyerős Porscheja mögött végzett a második helyen, ráadásul sok másodpercet tudott javulni a

Hosszú szakaszokon gyors befejezés

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét. A veszprémi futam vége előtt három gyorssal kiálltatok, miért? - Kaptunk egy defektet, ezért

Családi küzdelmek várhatók a Mátrában

Az idei lesz a 3. alkalom, hogy Lángi Attila a rallyt lecseréli, és hegyiversenyen próbálja ki magát, illetve a BMW Z4 versenygépét. A 35. HE-DO Mátrai Hegyiverseny kijelölt szakasza nem lesz ismeretlen a Varga Racing Team pilótája számára, hiszen régebben

A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe…

Szentgyörgyi Fanni, a Livewire Team versenyzője a Visontai edzés után felkészülten vág neki a Bélapátfalvai Bélkő-hegy kihívásának. A drifter lány tisztelettel tekint a hegyi versenyre, hiszen a tavalyi rendezvényen több versenyzőtársát látta „elvérezni”. Fanni, készen állsz a hegy kihívásaira? Készen állok a

Fontos pontok Veszprémből

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tábori Ákos - Nagy Attila duó a hármas kategória második helyén érkezett a

Az élmezőnyben tudtunk autózni

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a korábbi futamokon beütött balszerencse. Balogh Jani:„Szombathely után maradtak bennünk kérdések a murvás

Tökéletes hétvége a Mátrában Hosszú szakaszokon gyors befejezés Családi küzdelmek várhatók a Mátrában A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe… Fontos pontok Veszprémből Az élmezőnyben tudtunk autózni
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Hosszú szakaszokon gyors befejezés

News image

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét. ...

Bővebben

Fontos pontok Veszprémből

News image

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tá...

Bővebben

Az élmezőnyben tudtunk autózni

News image

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a ...

Bővebben
Minden jó, ha jó a vége
Írta: Faingyerek    2017. november 16. csütörtök, 21:26    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Csalódottságát félre téve, a nézői igényeket szem előtt tartva állt rajthoz a Credobus Eger Rallyen Lángi Attila. A Varga Racing Team pilótájának és navigátorának egy célja volt: szórakozni és szórakoztatni. Amíg a technika engedte, nem is spóroltak a látvánnyal, ám a Z4 most is komoly fejtörést okozott nekik egy-két alkalommal. A happy end viszont így is megvolt: a balszerencsés évet a 4-es kategória 2. helyén zárta a VMW-s alakulat.


Lángi Attila:
Jól feldolgoztuk az egri pályákat, amik nagyon kedveztek a BMW-nek. A futam is jól indult, remek volt a hangulat, de azért eléggé megszívtuk.
Köztudott, hogy én sötétben nem igazán látok. Pont ezért úgy is készültünk, hogy inkább a nappali szakaszokat nyomjuk meg, sötétedés után pedig inkább a túlélésért küzdünk. Világosban sikerült valamennyi előnyt összegyűjteni, jól álltunk, a kétkeresek mezőnyében egész elől autóztunk, mi voltunk a leggyorsabb BMW-s alakulat. A sötét viszont komolyan visszafogott bennünket (de persze ezen nem lepődtünk meg), ám így is több mint 14 másodperces előnnyel vártuk a másnapi menetelést a 4-es kategóriában.

Úgy éreztem, jól kezdtük a vasárnapot is, ez azonban az eredményben nem mutatkozhatott meg, ugyanis a 10. szakasz balesett miatt etap lett. A 11. szakasz felénél a jobb hátsó kerekünk kitörött, anélkül, hogy előtte bármihez is hozzáütöttük volna. Igaz, rendben lehoztuk a kocsit a pályáról, de ennek az volt az ára, hogy 45 másodperces hátrányunk lett a kategória elejéhez képest – a +15-ös előnyből. Szerencse, hogy ezután szerviz következett, mert a fiúk így vissza tudták rakni az abroncsot a helyére, mi pedig folytathattuk a versenyzést. A csapatnak ez úton is köszönjük a gyors segítséget!

A következő körre újabb probléma jött elő a Z4-en: a kocsi nem volt hajlandó forogni, én pedig olyan ideges lettem, hogy azt hittem, letöröm a kormányt a helyéről. A BMW mindössze 155 km/h végsebességet produkált, ami közelében sincs a maximum teljesítményének. A lobogós szakaszokon így koránt sem tudtunk úgy teljesíteni, mint szerettünk volna.

A következő szervizben rákötöttük a diagnosztikát a kocsira, aminek köszönhetően meg is találtuk a hiba forrását – az egyik szenzor rendetlenkedett. Alkatrész hiányában viszont nem tudtuk megjavítani az autót, így elakadásjelzővel teljesítettük a visszalévő szakaszokat. Elkeseredésemben már közel voltam ahhoz, hogy kiszállok a kocsiból és abbahagyom az egészet. De az év végi második helyezésünk múlt az egri eredményünkön – s habár engem nem igazán hat meg, hogy év végén 2. vagy 4. vagyok, de azért mégis ott van mögöttünk egy csapat, akik egész évben dolgoztak azon, hogy rajthoz tudjunk állni, így már miattuk is végigcsináltuk…

A problémák ellenére jól éreztük magunkat, és amíg a kocsi ereje engedte, igyekeztünk is kiszolgálni a közönséget. Nem spóroltunk, remélem, a kilátogatóknak is tetszett az autózásunk – az első visszajelzések szerint amúgy sikerült elnyernünk a tetszésüket. Sajnálom, hogy a második nap így alakult, mert nagy terveink lettek volna.

Köszönjük a srácoknak az egész évet, hogy gyorsan és ügyesen reagáltak a felmerülő problémákra, és hogy mindig támogattak bennünket! Jó dolog, ha az ember tudja, hogy egy igazán jó csapat áll mögötte! Még idén a Szilveszter Rallyera tervezünk egy örömautózást, jövőre pedig majd az ORC mezőnyében támadunk!


Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Visual Europe Group – www.vegroup.hu, Montus Futómű Szerviz, Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED Motorsport, Janódob Kft., M Power Kft., www.nonstopgumiszerviz.hu, Opera Garden Hotel & Apartments, IXON & SOUL – Egyszerűen Autóüveg, www.gearbox.hu, S&T Consulting Hungary Kft., Sztárpadló Kft. – DIEGO Újpalota, DIEGO Soroksár, PIN-CAR Kft. – Minőségi Autófényezés, Magic Carwash – XIII. ker. Lehel Csarnok P1 szint, AutoCSHospital – Sérült, törött autók kárügyintézése, javítása garanciával, METRÓREKLÁM – www.kozterireklam.hu
Sajtófőnök: Horváth Judit – Tel.: 30/533-9099; E-mail: horvath.juditka@gmail.com