burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Az utolsó pillanatban állt össze a verseny

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Temesvári László ült be a BMW Z4-be. Ráadásul az nem is volt elég

Felemás évzáró

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Opellel a Historic kategória 3. helyén fejezte be az első versenynapot. „Az első szakasz

Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén

Tradicionális hátsókerék meghajtású versenyautókkal vesznek részt a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a 2018-as jubileumi Szilveszter Rallye-n. A Tresó Ádám - Boér Máté páros egy évvel ezelőtt itt a Szilveszter Rallye-n indult először az autóval, amit Béres József mögött a második helyen zártak.  Az idei

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Ünnepi készülődés

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna különleges évzáróval búcsúztatja a 2018-as rallye szezont. A páros ismét rajthoz áll a méltán népszerű szilveszter Rallye-n, ahol a tervek szerint fesztelen örömautózással köszönnek el az eredményekben gazdag évadtól. A

Az utolsó pillanatban állt össze a verseny Felemás évzáró Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló Ünnepi készülődés
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Az utolsó pillanatban állt össze a verse

News image

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Te...

Bővebben

Felemás évzáró

News image

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Op...

Bővebben

Hátsókerekes autókkal az év utolsó verse

News image

Tradicionális hátsókerék meghajtású versenyautókkal vesznek részt a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a 2018-as jubileumi Szilveszter Rallye-n. A Tresó Ádám - Boér Máté páros egy évvel ezelőtt itt a Szilveszter Rallye-n in...

Bővebben
Minden jó, ha jó a vége
Írta: Faingyerek    2017. november 16. csütörtök, 21:26    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Csalódottságát félre téve, a nézői igényeket szem előtt tartva állt rajthoz a Credobus Eger Rallyen Lángi Attila. A Varga Racing Team pilótájának és navigátorának egy célja volt: szórakozni és szórakoztatni. Amíg a technika engedte, nem is spóroltak a látvánnyal, ám a Z4 most is komoly fejtörést okozott nekik egy-két alkalommal. A happy end viszont így is megvolt: a balszerencsés évet a 4-es kategória 2. helyén zárta a VMW-s alakulat.


Lángi Attila:
Jól feldolgoztuk az egri pályákat, amik nagyon kedveztek a BMW-nek. A futam is jól indult, remek volt a hangulat, de azért eléggé megszívtuk.
Köztudott, hogy én sötétben nem igazán látok. Pont ezért úgy is készültünk, hogy inkább a nappali szakaszokat nyomjuk meg, sötétedés után pedig inkább a túlélésért küzdünk. Világosban sikerült valamennyi előnyt összegyűjteni, jól álltunk, a kétkeresek mezőnyében egész elől autóztunk, mi voltunk a leggyorsabb BMW-s alakulat. A sötét viszont komolyan visszafogott bennünket (de persze ezen nem lepődtünk meg), ám így is több mint 14 másodperces előnnyel vártuk a másnapi menetelést a 4-es kategóriában.

Úgy éreztem, jól kezdtük a vasárnapot is, ez azonban az eredményben nem mutatkozhatott meg, ugyanis a 10. szakasz balesett miatt etap lett. A 11. szakasz felénél a jobb hátsó kerekünk kitörött, anélkül, hogy előtte bármihez is hozzáütöttük volna. Igaz, rendben lehoztuk a kocsit a pályáról, de ennek az volt az ára, hogy 45 másodperces hátrányunk lett a kategória elejéhez képest – a +15-ös előnyből. Szerencse, hogy ezután szerviz következett, mert a fiúk így vissza tudták rakni az abroncsot a helyére, mi pedig folytathattuk a versenyzést. A csapatnak ez úton is köszönjük a gyors segítséget!

A következő körre újabb probléma jött elő a Z4-en: a kocsi nem volt hajlandó forogni, én pedig olyan ideges lettem, hogy azt hittem, letöröm a kormányt a helyéről. A BMW mindössze 155 km/h végsebességet produkált, ami közelében sincs a maximum teljesítményének. A lobogós szakaszokon így koránt sem tudtunk úgy teljesíteni, mint szerettünk volna.

A következő szervizben rákötöttük a diagnosztikát a kocsira, aminek köszönhetően meg is találtuk a hiba forrását – az egyik szenzor rendetlenkedett. Alkatrész hiányában viszont nem tudtuk megjavítani az autót, így elakadásjelzővel teljesítettük a visszalévő szakaszokat. Elkeseredésemben már közel voltam ahhoz, hogy kiszállok a kocsiból és abbahagyom az egészet. De az év végi második helyezésünk múlt az egri eredményünkön – s habár engem nem igazán hat meg, hogy év végén 2. vagy 4. vagyok, de azért mégis ott van mögöttünk egy csapat, akik egész évben dolgoztak azon, hogy rajthoz tudjunk állni, így már miattuk is végigcsináltuk…

A problémák ellenére jól éreztük magunkat, és amíg a kocsi ereje engedte, igyekeztünk is kiszolgálni a közönséget. Nem spóroltunk, remélem, a kilátogatóknak is tetszett az autózásunk – az első visszajelzések szerint amúgy sikerült elnyernünk a tetszésüket. Sajnálom, hogy a második nap így alakult, mert nagy terveink lettek volna.

Köszönjük a srácoknak az egész évet, hogy gyorsan és ügyesen reagáltak a felmerülő problémákra, és hogy mindig támogattak bennünket! Jó dolog, ha az ember tudja, hogy egy igazán jó csapat áll mögötte! Még idén a Szilveszter Rallyera tervezünk egy örömautózást, jövőre pedig majd az ORC mezőnyében támadunk!


Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Visual Europe Group – www.vegroup.hu, Montus Futómű Szerviz, Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED Motorsport, Janódob Kft., M Power Kft., www.nonstopgumiszerviz.hu, Opera Garden Hotel & Apartments, IXON & SOUL – Egyszerűen Autóüveg, www.gearbox.hu, S&T Consulting Hungary Kft., Sztárpadló Kft. – DIEGO Újpalota, DIEGO Soroksár, PIN-CAR Kft. – Minőségi Autófényezés, Magic Carwash – XIII. ker. Lehel Csarnok P1 szint, AutoCSHospital – Sérült, törött autók kárügyintézése, javítása garanciával, METRÓREKLÁM – www.kozterireklam.hu
Sajtófőnök: Horváth Judit – Tel.: 30/533-9099; E-mail: horvath.juditka@gmail.com