Fogasy dobogón a Mitropa Kupában

A kitűzött célt teljesítette Fogasy Gergely és Berendi Dávid Ausztriában, a Lavanttal Ralin, ahol a Ford Fiesta R5-tel a Mitropa Kupa harmadik, abszolút értékelésben pedig a nyolcadik helyet szerezték meg. A verseny híres a kiszámíthatatlan időjárási viszonyairól. Ez az idén

A feladás határán

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit csak lehet, egy valami azonban mégis keresztülhúzta a számításait. Ráadásul elég rendesen… Olyannyira,

Nagyon kellett már ez az eredmény

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jött el az idő, hogy az eddig megszerzett tapasztalatokat eredményre váltsák, ami a

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és RC4-ben. Hogy tetszett az „ismerkedős” hétvége? - Mi igazából tesztversenynek fogjuk fel az

Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely

Az Eger Ralin Kurtos Róbert és Fridrik Gergő bronzérmes lett a Production csoportban. Szépen bekezdtek a Mitsubishivel, kíváncsian várják a miskolci folytatást. Megijedt az eladástól a Mitsubishi, hogy ilyen szép eredményt produkáltatok? - Nem hiszem, mert küzdelmes volt azért ez a verseny

Bronzéremmel kezdték a szezont

Az egri futamról Jánosa Ákos és Szőke Tomi azonnal egy harmadik hellyel távozott. Próbálták közösen felvenni a ritmust, az eredmény szerint elég jól sikerült ezt abszolválniuk. Mit mond egy maximalista első verseny után a harmadik helyre? - Így a napok elteltével azt,

Biztató eredmények

Hajtás problémák hátráltatták a Speed Technika párosát, az ifj. Fogarasi Attila - Májer Dávid duót, akik többször is megmutatták idén is kell számolni velük a 2WD Kupában. Attila a verseny előtt elmondta, hogy egyedül a szuhai pálya, ami mind feldolgozásban, mind

Fogasy dobogón a Mitropa Kupában A feladás határán Nagyon kellett már ez az eredmény Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely Bronzéremmel kezdték a szezont Biztató eredmények
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A feladás határán

News image

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit cs...

Bővebben

Nagyon kellett már ez az eredmény

News image

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jö...

Bővebben

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előr

News image

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és...

Bővebben
Jó buli volt
Írta: Faingyerek    2017. december 13. szerda, 21:24    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Hat nagyon élvezetes gyorsasági szakasza volt a 2017-es, immár 21. Mikulás Rallye-nak, melyen a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László a 2. helyen végzett.


A 21. Mikulás Rallye egyetlen versenynapja nagyon kellemes „ajándékkal” kedveskedett minden részvevő számára. A szombati pályabejárás során a még helyenként sáros, csúszós pályák vasárnapra szinte teljesen felszáradtak, így adtak kiváló alapot az élvezetes versenyzéshez.

„Mi is, a többiekhez hasonlóan, lazán álltunk rajthoz ezen a versenyen, de az időeredményeket elnézve, ahogy elindult az óra, mindenki nagyon a gázra lépett. Az első körre mi nyitottabb Hankook abroncsokkal mentünk ki, mert az 1-es rajtszám ugyan nagyon megtisztelő, de murvás versenyen akár hátrányt is jelenthet.”
– kezdte beszámolóját Turán Frigyes.

„Majdnem minden tökéletes volt, az időkülönbségek csak tizedekben voltak kifejezhetők, de a második szakaszon, a körgyorsaságin éreztük, hogy a kézifék, pontosabban a kézifék meghúzására a hátsó hajtás leoldásának hiány kicsit hátráltatott. A szervizparkban a csapat megjavította az autót, így a második körnek hibátlan kocsival és az első kör tapasztalataival vágtunk neki.” – folytatta Frici.

„Mindenképp meg akartam mutatni Bagaméri Lacinak, hogy az R5-ös Ford Fiestával nem csak látványosan, hanem nagyon gyorsan is lehet a murván autózni, így növeltük a tempót. Ennek eredménye két szakaszgyőzelem lett, a versenyt pedig az abszolút 2. helyen fejeztük be.

Mindent megkaptunk a Mikulás Rallye-tól, amiért elindultunk rajta. Szórakoztunk, élveztük, egy nagyon jó hangulatú verseny volt, és a komoly küzdelmek ellenére ez a jellege az elejétől a végéig megmaradt.”
– zárta gondolatait Frici.

Forrás: Just Creative