burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.

Ezt dobta idén a gép

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket. Megint cserben hagyott a versenyautó? - Leszakadt az osztómű a

Vezető helyről estek ki

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, ami lehet a világon sem ment még tönkre senkinek. A csapat nagyon készült a

Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez

Nagyon hosszú versenyen van túl a CREDOBUS-LPWMSport négy versenyző párosa, akik a hétvégén az I. Nyíregyháza Rally-n biztosították be az év végi értékelés eredményeit. Sikeresen teljesítette hosszú távú versenyét a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, akik úgy autóztak, ahogyan az

Háromszor estek ki egyazon versenyen

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan… Lángi Attila: Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval

Nyíregyháza az ERC versenynaptárában

NYÍREGYHÁZA AZ ERC-SOROZATBAN, A MAGYAR VÁROS ÚJ HELYSZÍNKÉNT SZEREPEL A 2019-ES EURÓPA-BAJNOKI VERSENYNAPTÁRBAN *A magyar sportállamtitkár: “Óriási lépés ez számunkra” *A látványos Azori-szigeteki viadal nyitja a következő sorozatot márciusban *Új időpontban Liepāja, Lengyelország és Ciprus *Egyenlő arányban az aszfaltos és a murvás ralik az

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához Ezt dobta idén a gép Vezető helyről estek ki Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez Háromszor estek ki egyazon versenyen Nyíregyháza az ERC versenynaptárában I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

News image

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az...

Bővebben

Ezt dobta idén a gép

News image

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik má...

Bővebben

Vezető helyről estek ki

News image

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, am...

Bővebben
Kezdődhet a szezon
Írta: Faingyerek    2018. március 21. szerda, 21:05    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Az egri pályákat kimondottan szereti Kurtos Róbert és Szegedi Máté, ezért nagyon várják már a kezdést. Tartanak az időjárás viszontagságaitól, de nem rettenek meg semmitől, majdcsak leküzdik az akadályokat.


Mivel telt a téli szünetetek?
- Sok munkával, mint általában. De nálunk igazából semmi változás nem történt csapaton belül. Ugyanúgy várjuk a versenyeket, mint mindig. A kocsi maradt a Mitsubishi, a navigátorom most is Máté lesz, és a jól bevált szervizcsapatom végzi továbbra is a teendőket. Reméljük idén sokkal de sokkal több kilométert tudunk versenyezni, mert tavaly kevés alkalommal bírtuk teljesíteni a komplett távot. A kocsi nagy fékeket kapott, a motor maradt a régi, ami már fel is lett újra programozva. A dekoráció is ugyanaz, tényleg semmi különösebb változásról nem tudok beszámolni.

Teszteltetek már vagy még ezután fogtok?
- Hamarosan gurulunk pár kilométert a kocsival, hogy meghallgassunk szépen ketyeg, de sajnos úgy néz ki nem tudunk részt venni a hivatalos teszten. Az éles bevetés lesz most a mi tesztünk az Eger Ralin. Jók a kilátások, mert ismét népes mezőnyben tudunk majd versenyezni, ez mindenképpen motiváló számunkra. Új pályát is kaptunk, úgyhogy, ha minden rendben lesz, akkor lehet majd használni a kocsit ezeken a tempós szakaszokon.

Aggódtok az időjárás miatt, hogy egyszer tavasz, egyszer tél van?
- Igen, van bennünk egy kis félsz olyan szinten, hogy nem lehet eldönteni mi fog Egerben ránk várni. Berendeltünk vizes és Montés gumit is, aztán majd látjuk mire lesz szükségünk. Az éjszakai gyorsokon lehet érdekes az időjárás alakulása, ha kicsit olvad, majd este visszahűl a levegő és elkezd visszafagyni. Ezzel nem tud senki semmit kezdeni, de megviccelheti a versenyzőket a változó időjárás. De mivel nagyon várjuk, hogy ismét autóba ülhessünk, nem foglalkozunk az akadályokkal. Majd leküzdjük őket.

Milyen eredménnyel lennétek elégedettek az Eger Ralin?
-
A feladatunk most sem lesz kevesebb, mint eddig. Csütörtök reggel átvesszük az itinert, aztán irány a pályabejárás. Pénteken jönnek az átvételek és a rajtceremónia. Kicsi pihi után pedig szombat reggel elrajtol a mezőny. Összesen húsz gyorsaságit kell majd teljesítenünk, és bízunk benne, hogy a lehető legkevesebb technikai problémával vagy anélkül tudunk majd célba érni, és újra átgurulni a céldobogón. Ha menet közben élvezhetjük a versenyt, és részünk lehet jó csatázásokban, akkor mi elégedetten fogunk távozni az első futamról.

Reklámpartnerünk:
East Motorsport; Foam-System Kft. - Go Matrac; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; Rex Bau Kft.; Csikó Tamás – Autófényező; Perla-X Kft.; Len-Véd Kft.; Alpha Machine Kft.; Jancsika; Certa Kft.; ZÉG Kft.; Alu Casting Support Kft.; Orbitex Kft.

Szöveg: Tiba Anita