burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Két futam dönt az Eb-címről

A Historic Rali-Európa-bajnokság utolsó két futamán dől el a D csoport bajnoki címe. Wirtmann Ferenc és Kerekes József, Ford Escort Mk II-essel egyaránt két-két ponttal vezetik a versenyzők és a navigátorok bajnokságát a szeptember 20-22-e között megrendezésre kerülő Elba Rali

Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét

Küzdelmes versenyen szerezte meg az elsőséget Nova Goricában, és ezzel megvédte horvát abszolút bajnoki címét Hideg Krisztián és Kerék István. Az R5-ös alakulat nem csak a nemzeti megmérettetésen bizonyított, de a European Rally Trophyban (ERT) is. A páros hétvégén elért

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett megnyerték a Mitropa Kupa értékelését. A Lovász Pál - Kürti Tamás egység nagyon komoly

Megtört a másfél éves átok

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. Kitettetek magatokért, hogy ott legyetek a célban? - Igen. Szinte az összes gyorsaságin harcoltunk

Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián

A nyári szünet után a nemzetközi megmérettetések is folytatódnak. Hideg Krisztián és Kerék István számára például a European Rally Trophy (ERT), illetve a horvát bajnokság újabb fordulója lesz a következő állomás. A szeptember 7-8-ai Nova Gorica Rallyn ráadásul egy teljesen

Két futam dönt az Eb-címről Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában Megtört a másfél éves átok Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

News image

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett me...

Bővebben

Megtört a másfél éves átok

News image

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. ...

Bővebben

Meg tudtunk villanni és ez biztató a jöv

News image

Az Országos Rali Bajnokság hatodik fordulóját, Ózdon tartották. A verseny érdekessége, hogy míg a prológ és a szombati nap a névadó városban talált otthonra, a második napon Sa...

Bővebben
Kezdésnek jó volt
Írta: Faingyerek    2018. március 31. szombat, 10:44    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A Balogh János-Szőke Tamás páros az Eger Ralin debütált a hazai rali bajnokságban. A hosszúra nyúlt futam sok lehetőséget kínált a csapatnak, hogy összecsiszolódjanak, a verseny végére egészen jó lett az összhang a pilóta és a navigátor között.


Pénteken az Egerben jól megszokott rajtceremóniával kezdődött a rali programja, a hidegben fagyoskodó nézők kitartottak, hogy megcsodálják az élmezőny színes autóit, köztük Jani és Tomi Skoda Fabia R5-ösét.

Balogh Jani:
„A csütörtöki teszten teljesen ráhangolódtunk a versenyre, nagy várakozás előzte meg a részünkről a péntek esti rajtceremóniát. Izgatottan vártuk a bemutatkozást az új autónkkal, hogy megmutathassuk magunkat a publikumnak.”

Az első versenynapon 12 gyorsasági várt a mezőnyre. Sötétbe nyúlt a verseny, ami a rendkívül hideg időjárás miatt nagy meglepetéseket tudott okozni a gumik optimális megválasztása tekintetében.
Balogh Jani:
„A szombati programot a terveink szerint teljesítettük. A feladat összetett volt, de a homogén időjárásnak köszönhetően kevesebb kérdést kellett megválaszolnunk, mintha csapadékos környezet fogadott volna minket. A tervezett 12 szakaszból 11-et tartottak meg, ennyiszer kellett maximumra járatni magunkat, ez kissé szokatlan volt az eddigi versenyekhez képest. Hullámzónak tűnt a teljesítményünk az eredményeket nézegetve, de ez leginkább pályák jellegének köszönhető. Volt ami jobban ment és volt, ami kevésbé. A szarvaskői szakaszon szembesültünk azzal, hogy valamit nem jól csinálunk, mert kicsivel több másodpercet gyűjtöttünk, mint azt gondoltuk. Az utolsó gyorsokon a sötétben nem vesztettünk a lendületünkből, a romló körülmények ellenére is tudtuk tartani azt a tempót, amit a világosban produkáltunk és ennek köszönhetően tudtunk javítani a helyezésünkön.”

A beállítások tekintetében szombat este Jani azt kérte a csapattól, hogy az általuk ajánlott paraméterekkel versenyezzenek a záró napon, így vasárnap alávetette magát a Topp Cars instrukcióinak.
Balogh Jani:
„Idomulnunk kellet az autóhoz, hiszen máshogy viselkedett az előző naphoz képest, de jónak bizonyult. Többen is másodpercekre menő csatát vívtunk csatába bonyolódtunk a 6-7. helyekért és ez jót tett az adrenalin szintünknek is. Tamással nagyon jól dolgoztunk együtt, jó hangulatban és a Topp Cars is végtelenül profin végzi a munkáját. Ez egy bemutatkozó futam volt és ennek függvényében elégedetten távoztunk Egerből. Mindenünk megvan ahhoz, hogy egy jó évet tudjunk teljesíteni!”