burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Családi küzdelmek várhatók a Mátrában

Az idei lesz a 3. alkalom, hogy Lángi Attila a rallyt lecseréli, és hegyiversenyen próbálja ki magát, illetve a BMW Z4 versenygépét. A 35. HE-DO Mátrai Hegyiverseny kijelölt szakasza nem lesz ismeretlen a Varga Racing Team pilótája számára, hiszen régebben

A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe…

Szentgyörgyi Fanni, a Livewire Team versenyzője a Visontai edzés után felkészülten vág neki a Bélapátfalvai Bélkő-hegy kihívásának. A drifter lány tisztelettel tekint a hegyi versenyre, hiszen a tavalyi rendezvényen több versenyzőtársát látta „elvérezni”. Fanni, készen állsz a hegy kihívásaira? Készen állok a

Fontos pontok Veszprémből

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tábori Ákos - Nagy Attila duó a hármas kategória második helyén érkezett a

Az élmezőnyben tudtunk autózni

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a korábbi futamokon beütött balszerencse. Balogh Jani:„Szombathely után maradtak bennünk kérdések a murvás

Erőtlenül

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna idei második szlovéniai futamát az abszolút értékelés 6. helyén teljesítette. Az előző, kissé rövidre sikeredett szereplést követően most ugyan célba értek, de a szerencsével most sem voltak túl nagy

Tovább menetelnénk murván

Murván folytatódik a bajnokság Veszprém és környékén, a hétvégén. Évről évre az egyik legkeményebb futam vár azokra, akik részt vesznek a magyar Akropolisz ralin, mivel a sziklás lőterek rendkívül igénybe veszik az autókat és az abroncsokat. Balogh Jani és Szőke

Visszatérés az év legkeményebb versenyén

Visszatér a rally vérkeringésébe a CREDOBUS-LPWMSport pilótája Lovász Pál, aki munkahelyi elfoglaltságok miatt kihagyta a legutóbbi két hazai futamot. Pál a megszokott felállásban Kürti Tamással az oldalán készül a jubileumi 25. Taxi4 Veszprém Rallye-ra, míg a csapat másik pilótája, Tábori

Családi küzdelmek várhatók a Mátrában A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe… Fontos pontok Veszprémből Az élmezőnyben tudtunk autózni Erőtlenül Tovább menetelnénk murván Visszatérés az év legkeményebb versenyén
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Fontos pontok Veszprémből

News image

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tá...

Bővebben

Az élmezőnyben tudtunk autózni

News image

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a ...

Bővebben

Tovább menetelnénk murván

News image

Murván folytatódik a bajnokság Veszprém és környékén, a hétvégén. Évről évre az egyik legkeményebb futam vár azokra, akik részt vesznek a magyar Akropolisz ralin, mivel a sziklás lő...

Bővebben
Győzelem lánykéréssel
Írta: Faingyerek    2018. március 31. szombat, 10:57    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Sem az újdonságok, sem pedig a technikai problémák nem tudták megállítani az MR Racing Hondás alakulatát, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duót, hogy megnyerjék életük első közös Országos Rallye Bajnoki versenyét a Credobus - Eger Rallye-t.


Pedig nem ment minden ilyen könnyen, hiszen az autó a verseny előtti héten megmakacsolta magát és nem forgott ki teljesen, ezért veszélybe került a csapat indulása és Attila lánykérése is. Sajtós Dénes és a szervizes fiúk kietettek magukért, napokon keresztül keresték a problémát, majd végül péntek hajnalban sikerült megtalálni, hogy az új kábelköteg okozza a hiba jelenséget. Áthidaló megoldással, de az autó megérkezett a pénteki gépátvételre. Így Attila készülhetett a rég óta tervezett lánykérésre, amit az egri patinás Dobó-téren a verseny hivatalos rajtceremóniáján ejtett meg. Szerencsére Alexandra nem kosarazta ki, így Atika duplán boldog lehetett a pénteki nap után.

Szombaton feszített időterv várta a versenyzőket, tizenkét gyorsasági szakasz volt a programban. Attila és Tomi kategóriájuk második helyén kezdett, majd az autó újra megmakacsolta magát. A szervizben a csapat korábbi versenyzője és a szervizcsapat megtalálta a hibás csatlakozót és innentől a srácok csak kategória első helyezést autóztak. Először ledolgozták az első körben begyűjtött hátrányukat, majd közel egy perces előnyt raktak össze.
„Nagyon boldogok vagyunk, hiszen megvan az első hely és a 2WD Kupát is megnyertük. Kellett hozza a szerencse és az ellenfelek hibája is, de meg van. Köszönöm szépen Szilágyi Tominak, a csapatának és természetesen a páromnak, hogy ilyen csodás hétvégét szereztek nekem” – árulta el ifj. Fogarasi Attila, aki Miskolcon nagy csatára számít, hiszen a pletykák szerint a kategória tavalyi bajnoka ott csatlakozik be az idei bajnoksághoz, illetve a dobálós szűkebb pályákon a Peugeotok nagyon gyorsak lesznek.

A folytatásban a csapat teljes mértékben pontot tesz arra, hogy a hibás kábelköteg ne okozhasson hasonló problémát és a bajnokság második versenyére a Miskolc Rallye-ra koncentrál.
„Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, aki egy kicsit is hozzátett Attila és Tomi győzelméhez” – értékelte a hétvégét Szilágyi Tamás, majd hozzátette. „Boldogok vagyunk, hiszen a srácok kitettek magukért és olyan győzelmet zsebeltek be, ami később nagyon jól fog jönni. Pedig mondtam nekik, nem kell az első versenyen nyerni, szokják az autót és az újdonságokat, aztán ha minden jó, akkor lehet menni. Eddig is tudtam, de bebizonyították, milyen alázattal állnak a sporthoz és remélem a jövőben hasonlóan szép sikereket érünk majd el együtt.

Köszönjük Partnereinknek: Jégszilánk Kft., Zeljenka Vállalkozás Szerszámkészítő és Fémalkatrész Gyártó Kft., Mirelit Mirsa Zrt., TMI Épületmenedzsment Kft., Balogh Szerviz-Trans Kft., GPsped Kft., Persped Kft., Prior Kft., Alox Kft., White PSL Trans Kft., Unit Design Kft., PSL Hungary Kft., Röplap Bt., Twolex Kft., Bervent Hő - és Légtechnikai Kft., Telor Elektromontage Kft., Teherati 2006 Kft., RodeoMAX Internet Szolgáltató, Fiscat Online Pénztárgép, Berger Stanc Kft., KBT Dekor Hungary Kft., GULF Oil Hungary, Wavecom Informatikai Kft., Gamma-Modul Kft., Rolling Wash Kft., Lozandro Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., Selmeczi és Társa Mérnöki Kft., Winkler Gumiszerviz, Etik Trans Kft., ER-FA 2000 Faipari Kft., Kedvenc Kereskedőház Zrt., Pannon Led Kft., Galvox Felületkezelő Kft., Kereken-Pálya Kft., Vents Hungary Bodorvent Kft., Autogumiplaza-Pirelli, Autósport és Formula Magazin, Rally Café Magazin