burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.

Ezt dobta idén a gép

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik már a következő évüket. Megint cserben hagyott a versenyautó? - Leszakadt az osztómű a

Vezető helyről estek ki

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, ami lehet a világon sem ment még tönkre senkinek. A csapat nagyon készült a

Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez

Nagyon hosszú versenyen van túl a CREDOBUS-LPWMSport négy versenyző párosa, akik a hétvégén az I. Nyíregyháza Rally-n biztosították be az év végi értékelés eredményeit. Sikeresen teljesítette hosszú távú versenyét a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, akik úgy autóztak, ahogyan az

Háromszor estek ki egyazon versenyen

Nem sok esély van arra, hogy valaki egy versenyhétvége alatt háromszor is feladja a küzdelmeket. Lángi Attilának és a BMW Z4-nek azonban ez most az I. Nyíregyháza Rallyen sikerült. Nem is akárhogyan… Lángi Attila: Vegyesek az érzéseim az 1. Nyíregyháza Rallyeval

Nyíregyháza az ERC versenynaptárában

NYÍREGYHÁZA AZ ERC-SOROZATBAN, A MAGYAR VÁROS ÚJ HELYSZÍNKÉNT SZEREPEL A 2019-ES EURÓPA-BAJNOKI VERSENYNAPTÁRBAN *A magyar sportállamtitkár: “Óriási lépés ez számunkra” *A látványos Azori-szigeteki viadal nyitja a következő sorozatot márciusban *Új időpontban Liepāja, Lengyelország és Ciprus *Egyenlő arányban az aszfaltos és a murvás ralik az

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához Ezt dobta idén a gép Vezető helyről estek ki Jól alkalmazkodtunk a nehéz körülményekhez Háromszor estek ki egyazon versenyen Nyíregyháza az ERC versenynaptárában I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

News image

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az...

Bővebben

Ezt dobta idén a gép

News image

A nyíregyházi futamon csak négy és fél gyorson autózhatott Kurtos Robi és Szegedi Máté, mert a Mitsubishi elfáradt. Búslakodhatnának, hogy ismét kiestek, de nem teszik, inkább tervezik má...

Bővebben

Vezető helyről estek ki

News image

Korán búcsúzott az I. Nyíregyháza Rally versenyéből az MR Racing Hondás párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duó, akiket egy olyan alkatrész hibája állított meg, am...

Bővebben
Tesztnek kiváló
Írta: Faingyerek    2018. április 01. vasárnap, 15:23    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Az ismerkedés jegyében telt Ollé Sasának az idénynyitó Eger Rallye, ugyanis egy új navigátorral, a tizennyolc esztendős Belső Kristóffal vág neki a 2018-as idénynek.


Ollé Sasa- Belső Kristóf:
„A verseny nagyon jól zajlott a számunkra, annak ellenére, hogy a futam első felében nem volt szerencsénk. Az autó intercooler csövét tartó bilincs meglazult, így az intercooler elengedte a levegőt, ezáltal nem volt megfelelő a turbónyomásunk. Panaszkodtam is a fiúknak, hogy kicsi a turbónyomás és nem megy a Skoda. Mi etapon nem tudtuk a problémát orvosolni, csak a srácok az első szervizparkban, emiatt a kis malőr miatt komoly, majd fél perces hátrányba kerültünk. A következő körben az időeredményünk és a tempónk is megnyugtató volt a nyolcadik-tízedik helyen autóztunk.
Kristóffal is jól mentek az első éles kilométerek, szerintem gyorsan össze fogunk szokni, inkább neki kell megismernie az én diktálási igényemet, hogy miket és milyen ritmusban kérek. 18 éves kora ellenére nagyon ügyes, pedig húsz gyorsaságis versenyen még nem is szerepelt, csak rövidebb horvát futamokon. Az éjszakai szakaszokat még szoknunk kell, sokkal nehezebbnek bizonyult, de köztudott, hogy sötétben nem könnyű versenyezni.
A másnapi folytatás szerencsére kifejezetten jól sikerült, ennek fényében nagyon várjuk a Miskolc Rallye-t. Az autón is sokat kell még állítanunk, ezt tettük most is, folyamatosan, gyorsról-gyorsra finomítgattuk. Az egész Eger Rallye egy teszt volt a számunkra, ami jól sikerült, így bizakodóak vagyunk. A Skoda is jóindulatúvá vált, jól lehet vele autózni, és ami talán a legfontosabb, hogy visszajött az önbizalmam, ezt kell egy versenyautóban éreznem!”