burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Családi küzdelmek várhatók a Mátrában

Az idei lesz a 3. alkalom, hogy Lángi Attila a rallyt lecseréli, és hegyiversenyen próbálja ki magát, illetve a BMW Z4 versenygépét. A 35. HE-DO Mátrai Hegyiverseny kijelölt szakasza nem lesz ismeretlen a Varga Racing Team pilótája számára, hiszen régebben

A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe…

Szentgyörgyi Fanni, a Livewire Team versenyzője a Visontai edzés után felkészülten vág neki a Bélapátfalvai Bélkő-hegy kihívásának. A drifter lány tisztelettel tekint a hegyi versenyre, hiszen a tavalyi rendezvényen több versenyzőtársát látta „elvérezni”. Fanni, készen állsz a hegy kihívásaira? Készen állok a

Fontos pontok Veszprémből

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tábori Ákos - Nagy Attila duó a hármas kategória második helyén érkezett a

Az élmezőnyben tudtunk autózni

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a korábbi futamokon beütött balszerencse. Balogh Jani:„Szombathely után maradtak bennünk kérdések a murvás

Erőtlenül

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna idei második szlovéniai futamát az abszolút értékelés 6. helyén teljesítette. Az előző, kissé rövidre sikeredett szereplést követően most ugyan célba értek, de a szerencsével most sem voltak túl nagy

Tovább menetelnénk murván

Murván folytatódik a bajnokság Veszprém és környékén, a hétvégén. Évről évre az egyik legkeményebb futam vár azokra, akik részt vesznek a magyar Akropolisz ralin, mivel a sziklás lőterek rendkívül igénybe veszik az autókat és az abroncsokat. Balogh Jani és Szőke

Visszatérés az év legkeményebb versenyén

Visszatér a rally vérkeringésébe a CREDOBUS-LPWMSport pilótája Lovász Pál, aki munkahelyi elfoglaltságok miatt kihagyta a legutóbbi két hazai futamot. Pál a megszokott felállásban Kürti Tamással az oldalán készül a jubileumi 25. Taxi4 Veszprém Rallye-ra, míg a csapat másik pilótája, Tábori

Családi küzdelmek várhatók a Mátrában A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe… Fontos pontok Veszprémből Az élmezőnyben tudtunk autózni Erőtlenül Tovább menetelnénk murván Visszatérés az év legkeményebb versenyén
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Fontos pontok Veszprémből

News image

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tá...

Bővebben

Az élmezőnyben tudtunk autózni

News image

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a ...

Bővebben

Tovább menetelnénk murván

News image

Murván folytatódik a bajnokság Veszprém és környékén, a hétvégén. Évről évre az egyik legkeményebb futam vár azokra, akik részt vesznek a magyar Akropolisz ralin, mivel a sziklás lő...

Bővebben
Tesztnek kiváló
Írta: Faingyerek    2018. április 01. vasárnap, 15:23    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Az ismerkedés jegyében telt Ollé Sasának az idénynyitó Eger Rallye, ugyanis egy új navigátorral, a tizennyolc esztendős Belső Kristóffal vág neki a 2018-as idénynek.


Ollé Sasa- Belső Kristóf:
„A verseny nagyon jól zajlott a számunkra, annak ellenére, hogy a futam első felében nem volt szerencsénk. Az autó intercooler csövét tartó bilincs meglazult, így az intercooler elengedte a levegőt, ezáltal nem volt megfelelő a turbónyomásunk. Panaszkodtam is a fiúknak, hogy kicsi a turbónyomás és nem megy a Skoda. Mi etapon nem tudtuk a problémát orvosolni, csak a srácok az első szervizparkban, emiatt a kis malőr miatt komoly, majd fél perces hátrányba kerültünk. A következő körben az időeredményünk és a tempónk is megnyugtató volt a nyolcadik-tízedik helyen autóztunk.
Kristóffal is jól mentek az első éles kilométerek, szerintem gyorsan össze fogunk szokni, inkább neki kell megismernie az én diktálási igényemet, hogy miket és milyen ritmusban kérek. 18 éves kora ellenére nagyon ügyes, pedig húsz gyorsaságis versenyen még nem is szerepelt, csak rövidebb horvát futamokon. Az éjszakai szakaszokat még szoknunk kell, sokkal nehezebbnek bizonyult, de köztudott, hogy sötétben nem könnyű versenyezni.
A másnapi folytatás szerencsére kifejezetten jól sikerült, ennek fényében nagyon várjuk a Miskolc Rallye-t. Az autón is sokat kell még állítanunk, ezt tettük most is, folyamatosan, gyorsról-gyorsra finomítgattuk. Az egész Eger Rallye egy teszt volt a számunkra, ami jól sikerült, így bizakodóak vagyunk. A Skoda is jóindulatúvá vált, jól lehet vele autózni, és ami talán a legfontosabb, hogy visszajött az önbizalmam, ezt kell egy versenyautóban éreznem!”