burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Utasok voltunk az autóban

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is hogy vagytok, minden rendben veletek? - Igen, hálistennek mi jól vagyunk. Mindketten a vezető

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pettersson–Nilsson kettős Porschéjával, amelyet sikerült legyőzniük. Wirtmann állítása szerint ez volt élete legnagyobb

52. Mecsek Rallye - Turán

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a hátuk mögött tartani tudták előnyüket a bajnokságban. Az elejétől a végéig izgalmas és fordulatos

Eb-döntő örömautózással

Kedvenc pályáin fejezi be idei Historic Rali-Európa-bajnoki szereplését Wirtmann Ferenc és Kerekes József Ford Escort Mk II-essel a Mecsek Ralin. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros az Eb. D csoportjában a második helyen áll. Matematikai esélye még van a

Nagy meccsre számítanak

Az első Mecsek Rallye-jára készül ifj. Fogarasi Attila, aki ezúttal a korábbi navigátorát Toloczkó Pétert ülteti a jobb egybe. Az MR Racing Hondás alakulata a pécsi versenyen szeretné életben tartani az ötös géposztály bajnoki esélyeit. Attila szokásához híven most is belső

Utasok voltunk az autóban Wirtmann élete győzelmével zárta az évet 52. Mecsek Rallye - Turán Eb-döntő örömautózással Nagy meccsre számítanak
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Utasok voltunk az autóban

News image

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is ho...

Bővebben

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

News image

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pe...

Bővebben

52. Mecsek Rallye - Turán

News image

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a há...

Bővebben
Megérte küzdeni a dobogóért
Írta: Faingyerek    2018. április 01. vasárnap, 15:36    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Az egri futam végeztével olyannyira jó ott állni a Dobó téren, hogy a Kurtos Róbert – Szegedi Máté páros meghatódva vette át a 3. helyért járó kupát.


Szép eredményt értetek el az Eger Ralin, nagy a boldogság?
- Igen, tökéletesen érezzük magunkat, hogy a 3-as csoport 3. helyén végeztünk. Mindenki nagyon örül a jó helyezésnek és a sikerünknek a csapatban. Meghatódtam mikor a céldobogón álltunk és átvettük a kupát, mert nem mostanában volt részünk hasonlóban. Most nagyjából minden úgy alakult, ahogy elképzeltük. Egy fantasztikus versenyen vagyunk túl, ami fárasztó és hosszú volt, de mindenképpen megérte küzdeni.

Semmilyen technika problémátok nem volt verseny közben?
- A mi autónk nem egy csúcstechnika, mert akkor még előrébb kellett volna a versenyt befejeznünk, de arra törekszünk, hogy a legtöbbet hozzuk ki belőle. Az első gyors közepétől nem volt fékünk, itt óvatosabban mentünk. Nem volt időnk tesztelni az új féket és elmelegedett. Valószínűleg a gumimelegítéssel a fék is kapott, ez lehetett a probléma. A következő gyorsokon már figyeltem, hogy ne fékkel melegítsük a gumit és akkor jó volt minden. Aztán a szervizbe fékcserét csináltunk és úgy folytattuk a csatát. Szerencsére semmi más gondunk nem volt utána.

A verseny végére rendesen elfáradtatok?
- Azért húsz gyorsasági szakasz jócskán kiveszi az emberből az energiát. Végig úgy kell koncentrálni, hogy a legkisebb baki is a verseny végét jelentheti. Furcsa volt, hogy a szokásos izgulás is elmaradt most, pedig azért előfordul így év elején. A verseny vége felé, ahogy Máté kezdett visszafogni, hogy biztosan célba érjünk, na akkor jött rám egy kis izgalom, mert attól tartottam, így nagyobb a hibázási lehetőség, mint ha ösztönből megyek. De így volt jó, mert meg tudtuk tartani a 3. helyet és ott lehettünk a célban.

Volt visszajelzés, hogy szépen mentetek a pályákon?
- Igen. És jó hallani, amikor olyan versenyzőkkel együtt említik a nevünket, akik látványosan autóznak a kanyarokban, és a nézőkért is vannak. Számunkra fontos, hogy rajtunk kívül a szurkolóink is élvezzék a versenyt, ha már hajlandók kijönni és megnézni minket. Várjuk a Miskolc Ralit, reméljük jó sok néző lesz.

Reklámpartnerünk:
East Motorsport; Foam-System Kft. - Go Matrac; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; Rex Bau Kft.; Csikó Tamás – Autófényező; Perla-X Kft.; Len-Véd Kft.; Alpha Machine Kft.; Jancsika;

Szöveg: Tiba Anita