burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Két futam dönt az Eb-címről

A Historic Rali-Európa-bajnokság utolsó két futamán dől el a D csoport bajnoki címe. Wirtmann Ferenc és Kerekes József, Ford Escort Mk II-essel egyaránt két-két ponttal vezetik a versenyzők és a navigátorok bajnokságát a szeptember 20-22-e között megrendezésre kerülő Elba Rali

Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét

Küzdelmes versenyen szerezte meg az elsőséget Nova Goricában, és ezzel megvédte horvát abszolút bajnoki címét Hideg Krisztián és Kerék István. Az R5-ös alakulat nem csak a nemzeti megmérettetésen bizonyított, de a European Rally Trophyban (ERT) is. A páros hétvégén elért

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett megnyerték a Mitropa Kupa értékelését. A Lovász Pál - Kürti Tamás egység nagyon komoly

Megtört a másfél éves átok

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. Kitettetek magatokért, hogy ott legyetek a célban? - Igen. Szinte az összes gyorsaságin harcoltunk

Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián

A nyári szünet után a nemzetközi megmérettetések is folytatódnak. Hideg Krisztián és Kerék István számára például a European Rally Trophy (ERT), illetve a horvát bajnokság újabb fordulója lesz a következő állomás. A szeptember 7-8-ai Nova Gorica Rallyn ráadásul egy teljesen

Két futam dönt az Eb-címről Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában Megtört a másfél éves átok Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

News image

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett me...

Bővebben

Megtört a másfél éves átok

News image

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. ...

Bővebben

Meg tudtunk villanni és ez biztató a jöv

News image

Az Országos Rali Bajnokság hatodik fordulóját, Ózdon tartották. A verseny érdekessége, hogy míg a prológ és a szombati nap a névadó városban talált otthonra, a második napon Sa...

Bővebben
Szeretnének ismét jól teljesíteni
Írta: Faingyerek    2018. április 25. szerda, 20:15    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Az egri futamon jól szerepelt Kurtos Robi és Szegedi Máté a Mitsubishivel, kategória 3. helyen végeztek. Robi megelégedett volna egy ugyanilyen befejezéssel a Miskolc Ralin, de menet közben felhúzta magát a rajtszámos nevezési listán, és most már első szeretne lenni.


A versenyautó általános revízióján kívül volt valami fontos teendőtök?
- A hátsó csapágyat cseréltük, mert az a múltkor szétesett a verseny végére. A difit elvittem megnézetni, mert kattogott és nem tetszett a hangja, de kiderült semmi baja. Kikalapáltuk a sárvédőt, kicseréltük a küszöböt, meg amiket összetörtünk az egri pályán a lassítóban. Ezen kívül pedig rendeltem új lámpákat, mert az esti gyorsokon mindig sokat kaptunk, ezért azokat cseréljük, mert most is lesz esti szakasz, ahol szeretnénk jól teljesíteni. Egy jó lámpasor sokat jelent.

Vannak a szakaszok között kedvenceid?
- Én személy szerint mindegyik pályán mentem már valamikor az új kivételével. Van olyan gyors, ami már minden irányból volt. Ilyenek a jó rali szakaszok, mint ezek, mert minden van benne. A rossz minőségtől a tökéletesig. De nem pályaversenyzők vagyunk, a rali erről kellene, hogy szóljon. Ízig-vérig jó tempós részek, amin, ha megtalálja az ember a lendületet, jól ki lehet jönni belőle. Remélhetőleg ez nekünk jobban fekszik majd, mint az egri pályák.

Tizenketten lesztek a 3-as csoportban, ismét megmutatjátok mit tudtok?
- Nagyon szeretnénk az egri eredményünket itt is abszolválni, de ahhoz nagyon oda kell tenni magunkat. Néztem az előbb a rajtszámos nevezési listát és csak forgattam a szemeimet, hogy olyan emberek rajtolnak előttünk, akik be sem fejezték az előző versenyt. Mi harmadik helyen végeztünk Egerben és hatodikként szerepelek a kategóriában, abszolútban pedig heten vannak előttem, olyanok, akik nem is indultak még idén, vagy kiestek a múltkor. Ez most, hogy van akkor, nem is értem. Valaki biztos tud majd magyarázatot adni erre nekünk. Most már nem is harmadik akarok lenni a Miskolc Ralin, mint Egerben, mert felhúztam magam, hanem első – mondja Robi.

Óhaj, sóhaj, parancs a Miskolc Ralira?
- Legyen minden fasza a kocsival és jó időket autózzunk, kevés szervizeléssel. Az időjárás fejezze be a hülyeségét és döntse el, hogy ázunk-fázunk vagy lever a víz a melegtől. Érezzük jól magunkat az első perctől az utolsóig és találkozzunk ismét a célban. Ennyi, semmi több.

Reklámpartnerünk:
East Motorsport; Foam-System Kft. - Go Matrac; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; Rex Bau Kft.; Csikó Tamás – Autófényező; Perla-X Kft.; Len-Véd Kft.; Alpha Machine Kft.; Jancsika;

Szöveg: Tiba Anita