burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Két futam dönt az Eb-címről

A Historic Rali-Európa-bajnokság utolsó két futamán dől el a D csoport bajnoki címe. Wirtmann Ferenc és Kerekes József, Ford Escort Mk II-essel egyaránt két-két ponttal vezetik a versenyzők és a navigátorok bajnokságát a szeptember 20-22-e között megrendezésre kerülő Elba Rali

Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét

Küzdelmes versenyen szerezte meg az elsőséget Nova Goricában, és ezzel megvédte horvát abszolút bajnoki címét Hideg Krisztián és Kerék István. Az R5-ös alakulat nem csak a nemzeti megmérettetésen bizonyított, de a European Rally Trophyban (ERT) is. A páros hétvégén elért

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett megnyerték a Mitropa Kupa értékelését. A Lovász Pál - Kürti Tamás egység nagyon komoly

Megtört a másfél éves átok

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. Kitettetek magatokért, hogy ott legyetek a célban? - Igen. Szinte az összes gyorsaságin harcoltunk

Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián

A nyári szünet után a nemzetközi megmérettetések is folytatódnak. Hideg Krisztián és Kerék István számára például a European Rally Trophy (ERT), illetve a horvát bajnokság újabb fordulója lesz a következő állomás. A szeptember 7-8-ai Nova Gorica Rallyn ráadásul egy teljesen

Két futam dönt az Eb-címről Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában Megtört a másfél éves átok Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

News image

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett me...

Bővebben

Megtört a másfél éves átok

News image

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. ...

Bővebben

Meg tudtunk villanni és ez biztató a jöv

News image

Az Országos Rali Bajnokság hatodik fordulóját, Ózdon tartották. A verseny érdekessége, hogy míg a prológ és a szombati nap a névadó városban talált otthonra, a második napon Sa...

Bővebben
Az alapfelállás: első háromban lenni
Írta: Faingyerek    2018. április 27. péntek, 08:33    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Az Eger Ralin első helyen végzett Jánosa Ákos és Rubóczky Attila. Örülnének, ha a miskolci pályákon is jól szerepelnének és hasonló eredményt érnének el.


„Úgy néz ki tudunk tesztelni verseny előtt, ahol a futóműbeállítással fogunk kezdeni, mert túl keménynek érzem a mostani pályákra. Kipróbálunk egy puhított változatot és meglátjuk mi lesz. Lesz ugye prológ, ami köztudott, hogy a nagy kedvencem, ezért be is készítettem egy új szélvédőt. Az elsőkerekes autóknál a prológ nem arról szól, hogy húúú de látványosan lehet vele közlekedni, végig gurulunk és annyi. Nem szeretnénk olyan áron tv-be kerülni, mint anno, ezért minden sportbíró és fotós jól helyezkedjen – mondja Ákos nevetve. De viccet félretéve szeretnénk úgy autózni, hogy a Miskolc Rali végén elégedettek legyünk. Ugyanis egy második, harmadik hely is jobb egy nullás versenynél, ezt már megtanultuk. Az alapfelállás az lesz, hogy az első háromban autózzuk. A rajtszámos nevezési listát nem értettük, hogy lett összerakva, kérdezték is sokan, erre sajnos mi sem tudjuk a választ, lehet csak elírás, bár több versenyző rossz helyen van besorolva. Ez a lista most nem érdekel, a verseny befejeztével szerepeljünk ugyanúgy az elejében, mint a múltkor, semmi más nem számít – nyilatkozta Ákos.

„Kicsit mocorgunk a teszten az autóval, az sosem árt, aztán majd csütörtökön nekiállunk dolgozgatni az ügyön, hogy jól sikerüljön ez a verseny is. Egy új szakasz lesz, a többit ismerjük a múltból, bár számomra nem mindegyik jó emlék akkorát estünk. Az pedig nem is baj, hogy minden futamra kapunk egy idegen gyorsot, itt lehet igazából bizonyítani merre hány méter. Nehezítés, számomra legalábbis, hogy hirtelen jött ez a meleg, még nem voltam felkészülve rá, néha azt sem tudom merre vagyok arccal. Remélem azért hétvégére nem lesz ilyen változékony az idő, mint az utóbbi napokban. Gumi téren sem mindegy, hogy tudunk tervezni vagy sem. Az eredmény továbbra is hajt minket, de ahogy Ákos is mondta, egy befejezett verseny még mindig jobb egy kiesésnél. Az etapok, ahogy néztem megint hosszúak lesznek, reméljük nem punnyadunk be menet közben a melegtől. A maximumot fogjuk kihozni magunkból, aztán meglátjuk, hol végzünk – mondta Attila.

Reklámpartnereink:
Alga ’93 Kft. – Vas, színesfém hulladék felvásárlás; D Safety Engineering & Consulting Kft. - Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás; Aluschlosser Kft. - Alumínium nyílászáró szerkezetek gyártása; Gyopár 2000 Kft. – Fémmegmunkálás; Artiger Kft. – Töltőállomás üzemeltetés; Bánka Transport – Közúti árufuvarozás; Mazzini Csomagolástechnika; Kamiker Kft. Nyomda; ConTruck Kft. Tengeri konténerszállítás; ASONÁJ 2003 Kft. Munka, – Tűz, – Környezet, – Védelmi Kft.; TÉTÉNY – KER – Épületgépészet, Medito Kft. – Játék nagykereskedelem; CSMBT. Kft. Fémmegmunkálás; Luxor-Szinter Kft. – Porfestés-Szemcseszórás; MIRA SAFETY Kft. Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás, Autóalkatrész Kereskedelem; VIA-NORTONIA KFT. – Építőipari kivitelezés; ECS HUNGARY KFT. – Építőipari kivitelezés; Várkörnyéke Kft. – Építőipari kivitelezés; V-System Tam – Informatika; HK Trans Kft. - Ömlesztett áruszállítás; HSC Motor Kft – Mezőgazdasági Gépek; Drei KKT. - Gáz- Víz és Csatorna Építő Közkereseti Társaság; Berti-Klaus Kft. – Közúti áruszállítás;

Szöveg: Tiba Anita