burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nagyszerű eredmények az Isztriáról

Boldogan tértek haza az CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a horvát tengerpartról. A verseny előtt megígérték, nem nyaralni mennek és ez így is volt, hiszen a Lovász Pál - Kürti Tamás a Mitropa Kupa nagyszerű második helyére kormányozta be a Hyundai i20 R5

Rövidre sikerült a Miskolc Rallye

A Balogh János-Szőke Tamás páros idei második versenye következett Miskolcon, ami Janinak hazai versenynek számított. A pilóta és navigátora újra a Skoda Fabia R5-össel vágott neki a megye útjainak, ahol rendkívül jól kezdtek, de később egy kis hiba miatt mégis

Nem nyaralni megyünk a tengerhez

A horvát tengerpartra utazik a CREDOBUS-LPWMSport csapata, ám nem a nyaralás a céljuk. A soron következő Mitropa Rally Kupán, a Rally Opatiján szeretnék megszerezni a lehető legjobb eredményt. A Lovász Pál - Kürti Tamás duó idén harmadszor fog külföldön versenyezni és

Felrobbant a motor

Három éles gyorsasági jutott az MR Racing Hondás alakulatának, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duónak a 2018-as Hell Miskolc Rallye-n, mert az autójuk motorja feladta a szolgálatot. A srácok az ORB 2WD Kupa harmadik helyéről búcsúzta a versenyből. A

Újra a kuplung rontott el mindent

Nagyon rosszkedvűen tért haza a Hell Miskolc Rallye-ról a Korda Racing Mitsubishis egysége a Strider Zoltán - Apkó András páros, hiszen Eger után itt is egy kuplung hiba törte össze az álmukat. A csapat az egri futam után úgy döntött, hogy

Ritmustalanul

Kezdeti optimizmusa gyorsan elszállt az Ollé-Belső kettősnek, mert az első perctől kezdve szinte minden területen hiányzott az összhang. Ollé Sasa- Belső Kristóf: „Nagyon rosszul teljesítettünk, igazából nem éreztük a ritmust, nem volt jó az összhang és a pályák sem tetszettek. A

Végig küzdöttek

A miskolci szakaszok, a meleg és a hosszú etapok rendesen kifárasztották Hibján Jocit és Szurovcsák Pistit. Kicsit jobb eredményre vágytak, de örülnek, hogy célba értek. Hogy bírtátok a Miskolc Rali megpróbáltatásait? - A múltkori egri futamra vegyes érzésekkel készültünk, ahonnan végül

Féktelenül száguldoztak

A Miskolc Ralin hatodik helyen végzett a 3-as kategóriában Kurtos Robi és Szegedi Máté. Egyből úgy kezdték a versenyt, hogy fék nélkül rajtoltak, majd megpróbálták ledolgozni a lemaradásukat. Hogy tetszettek az igazi rali pályák? - Én mondtam a Miskolc Rali előtt,

Majális Budapest belvárosában

A miskolci fáradság ellenére nagy örömmel tett eleget a szervezők felkérésének a CREDOBUS-LPWMSport párosa, a Lovász Pál - Kürti Tamás egység, hogy részt vegyen a május elsején rendezendő budapesti nagy futamon. Pál és Tamás a már hagyománynak tekintethető belvárosi autózást nagyon

Az eddigi legjobb

Az abszolút hatodik helyen zárta a 2018-as Hell Miskolc Rallye-t a CREDOBUS-LPWMSport egysége, a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akiknek ez az eredmény nem csak az idei legjobb teljesítményük, hanem a csapat fennállása óta ez az eddigi legtöbb pontot

Újra nagyot lendítenének a céljaikon

A horvát bajnokság második futama következik a május 4-5-ei hétvégén. A 27. Rally Opatiján több magyar páros is képviseli majd hazánkat, többek között Hideg Krisztián és Kerék István is. A Skoda Fabia R5-ös alakulat célja, hogy a tavalyi dobogófelállást megismételje

Be kell tudni osztani a gumikat a Kanári-szigeteken!

A 42. Rally Islas Canarias az ERC sorozat idei második futama és ez az a verseny, ahol az aszfalt tapadására nem lehet panasza egyik indulónak sem. Éppen ez az extrém tapadás okozza mindenkinek a legnagyobb fejtörést: az autót úgy kell

Rövidre vágva

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna szlovéniai kirándulása a Skoda Fabia R5-el sajnos a vártnál jóval rövidebbre sikerült. A futam második napján néhány szakaszt követően egy rejtélyes elektronikai hiba miatt Janiék a verseny feladására kényszerültek.

Wirtmann kettős győzelmet aratott Miskolcon

A szombati verseny után a vasárnapi futamot is megnyerte Wirtmann Ferenc ás Czakó-Budai Annamária a Miskolc Rali historic értékelésében, így a hétvégén a Ford Escort Mk I-essel kettős győzelmet arattak. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros a C csoportban

Nagyszerű eredmények az Isztriáról Rövidre sikerült a Miskolc Rallye Nem nyaralni megyünk a tengerhez Felrobbant a motor Újra a kuplung rontott el mindent Ritmustalanul Végig küzdöttek Féktelenül száguldoztak Majális Budapest belvárosában Az eddigi legjobb Újra nagyot lendítenének a céljaikon Be kell tudni osztani a gumikat a Kanári-szigeteken! Rövidre vágva Wirtmann kettős győzelmet aratott Miskolcon
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Rövidre sikerült a Miskolc Rallye

News image

A Balogh János-Szőke Tamás páros idei második versenye következett Miskolcon, ami Janinak hazai versenynek számított. A pilóta és navigátora újra a Skoda Fabia R5-össel vágott neki a me...

Bővebben

Felrobbant a motor

News image

Három éles gyorsasági jutott az MR Racing Hondás alakulatának, az ifj. Fogarasi Attila - Papp Tamás duónak a 2018-as Hell Miskolc Rallye-n, mert az autójuk motorja feladta a ...

Bővebben

Újra a kuplung rontott el mindent

News image

Nagyon rosszkedvűen tért haza a Hell Miskolc Rallye-ról a Korda Racing Mitsubishis egysége a Strider Zoltán - Apkó András páros, hiszen Eger után itt is egy kuplung hi...

Bővebben
Erőnlétben még fejlődni kell
Írta: Faingyerek    2018. május 03. csütörtök, 08:58    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A 2018-as versenyszezon igazából csak az elmúlt hétvégén kezdődött el Lángi Attila számára. A Varga Racing Team pilótájának az április 27-29-ei HELL 24. Miskolc Rallye volt az első futama idén, amit a jó hangulatú versenyzésre szeretett volna szentelni. Az ORC abszolút 10. pozícióval, illetve a 2WD-ben elért 4. helyezéssel nem teljesen elégedett, valamint a stresszhelyzetek sem kerülték el, de összességében mégis jól érezte magát a borsodi viadalon.


Lángi Attila:
Tény, hogy eredmény tekintetében nem ide vártam volna magunkat a verseny leintését követően, de a cél most ugyebár nem is ez volt a Miskolc Rallyra... Az elvárhatót hoztunk magunktól, vagyis végig mentünk, és felmértük, hogyan is állunk erőnlétileg. Sajnos azt kellett leszűrnöm ebből a hétvégéből, hogy nem igazán állunk jól: azt vettem észre, hogy 5-6 kilométerig, 4-5 perc menetelésig egész jól megyünk, pontosan teszem a dolgomat, de utána kezdek szétesni. Elfáradok, és nem tudok igazán koncentrálni. A rövid gyorsokon jó eredményt értünk el, de a hosszabb távokon már nem, ott például csak az adott helyzetre tudtam koncentrálni, előre gondolkodni már nem. Gondolom, ezt megfelelő edzésekkel lehet fejleszteni, amint alkalom adódik rá, konzultálni is fogok róla az orvosommal.

Ettől függetlenül jól éreztük magunkat, hiszen ismét versenyezhettünk. Ha azonban a szívemre tenném a kezemet, akkor volt 1-2 olyan pillanat, amikor ki kellett volna szállnom, szigorúan követve az orvosi utasításokat. Bosszankodásra adott okot például a sok kihordás mellett az is, hogy a lassító gumik nem ott voltak, ahol feltüntették őket az itinerben. Értem én, hogy a sportbíró is megunja a 10. alkalom után visszarakni a gumit, ha a kocsik elsodorják, de valami megoldást kellene erre mégis találni. Azt az ígéretet kaptuk, hogy ezt a következő futamra orvosolják.

Amit a verseny előtt mondtam, az be is igazolódott: kellemes, baráti hangulat uralkodik ebben a kategóriában, a rivalizálás rosszindulata egyáltalán nem figyelhető meg. Nagyon ügyesen autóztak a fiúk, ugyanakkor sajnáljuk, hogy Novák Balázséknak és Balla Tomiéknak idő előtt fel kellett adniuk a küzdelmeket.
A Z4 amúgy műszakilag tökéletes volt, viszont nem igazán lehetett az úton tartani. Az első napot még egészen jól bírta, de Mályinka nagyon nem tetszett neki, ott folyamatosan összeütötte a futóművet. Próbáltunk rajta emelni, de mivel nem volt nálunk egyéb eszköz a futóműbeállításhoz, ezért csak minimálist tudtunk változtatni rajta.

Jó lesz ez, csak nem tudom, mikorra fog helyreállni a rend. Ahogy néztem a számainkat, az a rosszalló előérzetem van, hogy 2018 nem a mi évünk lesz. De persze mindent el fogunk követni annak érdekében, hogy lépést tudjunk tartani a többiekkel. Ráadásul a következő verseny már itt kopogtat a küszöbön, úgyhogy gyorsan fel kell turbóznom magamat, vagy megbeszélni a szervezőkkel, hogy csak 5-6 kilométeres szakaszokat tegyenek bele a szombathelyi programba – nem tudom, melyikre lenne nagyobb sansz.


Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Montus Futómű Szerviz, Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED Motorsport, Janódob Kft., M Power Kft., www.nonstopgumiszerviz.hu, Opera Garden Hotel & Apartments, IXON & SOUL – Egyszerűen Autóüveg, www.gearbox.hu, S&T Consulting Hungary Kft., Sztárpadló Kft. – DIEGO Újpalota, DIEGO Soroksár, PIN-CAR Kft. – Minőségi Autófényezés, Magic Carwash – XIII. ker. Lehel Csarnok P1 szint, AutoCSHospital – Sérült, törött autók kárügyintézése, javítása garanciával
Sajtófőnök: Horváth Judit – Tel.: 30/533-9099; E-mail: horvath.juditka@gmail.com