burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Tökéletes hétvége a Mátrában

  Várakozásain felül teljesített a Korda Racing Mitsubishis pilótája Strider Zoltán a 35. HE-DO Mátrai Hegyiversenyen, hiszen mindkét nap megnyerte a kategóriáját és a II. Class Kupában Rafi bivalyerős Porscheja mögött végzett a második helyen, ráadásul sok másodpercet tudott javulni a

Hosszú szakaszokon gyors befejezés

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét. A veszprémi futam vége előtt három gyorssal kiálltatok, miért? - Kaptunk egy defektet, ezért

Családi küzdelmek várhatók a Mátrában

Az idei lesz a 3. alkalom, hogy Lángi Attila a rallyt lecseréli, és hegyiversenyen próbálja ki magát, illetve a BMW Z4 versenygépét. A 35. HE-DO Mátrai Hegyiverseny kijelölt szakasza nem lesz ismeretlen a Varga Racing Team pilótája számára, hiszen régebben

A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe…

Szentgyörgyi Fanni, a Livewire Team versenyzője a Visontai edzés után felkészülten vág neki a Bélapátfalvai Bélkő-hegy kihívásának. A drifter lány tisztelettel tekint a hegyi versenyre, hiszen a tavalyi rendezvényen több versenyzőtársát látta „elvérezni”. Fanni, készen állsz a hegy kihívásaira? Készen állok a

Fontos pontok Veszprémből

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tábori Ákos - Nagy Attila duó a hármas kategória második helyén érkezett a

Az élmezőnyben tudtunk autózni

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a korábbi futamokon beütött balszerencse. Balogh Jani:„Szombathely után maradtak bennünk kérdések a murvás

Tökéletes hétvége a Mátrában Hosszú szakaszokon gyors befejezés Családi küzdelmek várhatók a Mátrában A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe… Fontos pontok Veszprémből Az élmezőnyben tudtunk autózni
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Hosszú szakaszokon gyors befejezés

News image

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét. ...

Bővebben

Fontos pontok Veszprémből

News image

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tá...

Bővebben

Az élmezőnyben tudtunk autózni

News image

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a ...

Bővebben
Erőnlétben még fejlődni kell
Írta: Faingyerek    2018. május 03. csütörtök, 08:58    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A 2018-as versenyszezon igazából csak az elmúlt hétvégén kezdődött el Lángi Attila számára. A Varga Racing Team pilótájának az április 27-29-ei HELL 24. Miskolc Rallye volt az első futama idén, amit a jó hangulatú versenyzésre szeretett volna szentelni. Az ORC abszolút 10. pozícióval, illetve a 2WD-ben elért 4. helyezéssel nem teljesen elégedett, valamint a stresszhelyzetek sem kerülték el, de összességében mégis jól érezte magát a borsodi viadalon.


Lángi Attila:
Tény, hogy eredmény tekintetében nem ide vártam volna magunkat a verseny leintését követően, de a cél most ugyebár nem is ez volt a Miskolc Rallyra... Az elvárhatót hoztunk magunktól, vagyis végig mentünk, és felmértük, hogyan is állunk erőnlétileg. Sajnos azt kellett leszűrnöm ebből a hétvégéből, hogy nem igazán állunk jól: azt vettem észre, hogy 5-6 kilométerig, 4-5 perc menetelésig egész jól megyünk, pontosan teszem a dolgomat, de utána kezdek szétesni. Elfáradok, és nem tudok igazán koncentrálni. A rövid gyorsokon jó eredményt értünk el, de a hosszabb távokon már nem, ott például csak az adott helyzetre tudtam koncentrálni, előre gondolkodni már nem. Gondolom, ezt megfelelő edzésekkel lehet fejleszteni, amint alkalom adódik rá, konzultálni is fogok róla az orvosommal.

Ettől függetlenül jól éreztük magunkat, hiszen ismét versenyezhettünk. Ha azonban a szívemre tenném a kezemet, akkor volt 1-2 olyan pillanat, amikor ki kellett volna szállnom, szigorúan követve az orvosi utasításokat. Bosszankodásra adott okot például a sok kihordás mellett az is, hogy a lassító gumik nem ott voltak, ahol feltüntették őket az itinerben. Értem én, hogy a sportbíró is megunja a 10. alkalom után visszarakni a gumit, ha a kocsik elsodorják, de valami megoldást kellene erre mégis találni. Azt az ígéretet kaptuk, hogy ezt a következő futamra orvosolják.

Amit a verseny előtt mondtam, az be is igazolódott: kellemes, baráti hangulat uralkodik ebben a kategóriában, a rivalizálás rosszindulata egyáltalán nem figyelhető meg. Nagyon ügyesen autóztak a fiúk, ugyanakkor sajnáljuk, hogy Novák Balázséknak és Balla Tomiéknak idő előtt fel kellett adniuk a küzdelmeket.
A Z4 amúgy műszakilag tökéletes volt, viszont nem igazán lehetett az úton tartani. Az első napot még egészen jól bírta, de Mályinka nagyon nem tetszett neki, ott folyamatosan összeütötte a futóművet. Próbáltunk rajta emelni, de mivel nem volt nálunk egyéb eszköz a futóműbeállításhoz, ezért csak minimálist tudtunk változtatni rajta.

Jó lesz ez, csak nem tudom, mikorra fog helyreállni a rend. Ahogy néztem a számainkat, az a rosszalló előérzetem van, hogy 2018 nem a mi évünk lesz. De persze mindent el fogunk követni annak érdekében, hogy lépést tudjunk tartani a többiekkel. Ráadásul a következő verseny már itt kopogtat a küszöbön, úgyhogy gyorsan fel kell turbóznom magamat, vagy megbeszélni a szervezőkkel, hogy csak 5-6 kilométeres szakaszokat tegyenek bele a szombathelyi programba – nem tudom, melyikre lenne nagyobb sansz.


Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Montus Futómű Szerviz, Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED Motorsport, Janódob Kft., M Power Kft., www.nonstopgumiszerviz.hu, Opera Garden Hotel & Apartments, IXON & SOUL – Egyszerűen Autóüveg, www.gearbox.hu, S&T Consulting Hungary Kft., Sztárpadló Kft. – DIEGO Újpalota, DIEGO Soroksár, PIN-CAR Kft. – Minőségi Autófényezés, Magic Carwash – XIII. ker. Lehel Csarnok P1 szint, AutoCSHospital – Sérült, törött autók kárügyintézése, javítása garanciával
Sajtófőnök: Horváth Judit – Tel.: 30/533-9099; E-mail: horvath.juditka@gmail.com