burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Nyíregyháza az ERC versenynaptárában

NYÍREGYHÁZA AZ ERC-SOROZATBAN, A MAGYAR VÁROS ÚJ HELYSZÍNKÉNT SZEREPEL A 2019-ES EURÓPA-BAJNOKI VERSENYNAPTÁRBAN *A magyar sportállamtitkár: “Óriási lépés ez számunkra” *A látványos Azori-szigeteki viadal nyitja a következő sorozatot márciusban *Új időpontban Liepāja, Lengyelország és Ciprus *Egyenlő arányban az aszfaltos és a murvás ralik az

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Egy ponton múlt – Hadik az abszolút bajnok!

Hadik András elképesztő csatában, az utolsó méterekig tartó küzdelemben nyerte meg a Nyíregyháza Rally-t, s pályafutása során először elhódította az abszolút bajnoki címet is. A verseny 17 szakasza közül tízet megnyert, s futamgyőzelméhez kétség sem férhetett, ám az a furcsa

Hadik-fölény a ködben

A Hadik András, Deák Attila kettős a szombati hétből öt szakaszt megnyert (összesen már hat részsikernél tart), és 37.8 másodperces előnnyel vezet a versenyben a fennmaradó két gyorsaságit megnyerő Turán Frigyes előtt a Nyíregyháza Rally szombati napjának végén. Nehéz, hosszú

Komoly a tét

A szezon utolsó futama a Nyíregyháza Rali. Mindenki lázban ég, köztük Jánosa Ákos és Rubóczky Attila is, akiket csak pár pont választ el a bajnoki címtől. „A fene tudja mit kapunk az utolsó versenytől. Az időjárás most az írja kegyes

Kicsi kocsi újra száguld

Ferjáncz Attila ma ünnepli a születésnapját! Boldog Születésnapot! Keresve se találtunk volna méltóbb napot arra, hogy bejelentsük Varga Sanyi és a Ferjáncz féle Renault 5 Alpine Gr.2 újra pályára gurul!!!

Nyíregyháza az ERC versenynaptárában I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló Egy ponton múlt – Hadik az abszolút bajnok! Hadik-fölény a ködben Komoly a tét Kicsi kocsi újra száguld
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

News image

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Tu...

Bővebben

Egy ponton múlt – Hadik az abszolút bajn

News image

Hadik András elképesztő csatában, az utolsó méterekig tartó küzdelemben nyerte meg a Nyíregyháza Rally-t, s pályafutása során először elhódította az abszolút bajnoki címet is. A verseny 17 sz...

Bővebben

Hadik-fölény a ködben

News image

A Hadik András, Deák Attila kettős a szombati hétből öt szakaszt megnyert (összesen már hat részsikernél tart), és 37.8 másodperces előnnyel vezet a versenyben a fennmaradó két gy...

Bővebben
Erőnlétben még fejlődni kell
Írta: Faingyerek    2018. május 03. csütörtök, 08:58    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A 2018-as versenyszezon igazából csak az elmúlt hétvégén kezdődött el Lángi Attila számára. A Varga Racing Team pilótájának az április 27-29-ei HELL 24. Miskolc Rallye volt az első futama idén, amit a jó hangulatú versenyzésre szeretett volna szentelni. Az ORC abszolút 10. pozícióval, illetve a 2WD-ben elért 4. helyezéssel nem teljesen elégedett, valamint a stresszhelyzetek sem kerülték el, de összességében mégis jól érezte magát a borsodi viadalon.


Lángi Attila:
Tény, hogy eredmény tekintetében nem ide vártam volna magunkat a verseny leintését követően, de a cél most ugyebár nem is ez volt a Miskolc Rallyra... Az elvárhatót hoztunk magunktól, vagyis végig mentünk, és felmértük, hogyan is állunk erőnlétileg. Sajnos azt kellett leszűrnöm ebből a hétvégéből, hogy nem igazán állunk jól: azt vettem észre, hogy 5-6 kilométerig, 4-5 perc menetelésig egész jól megyünk, pontosan teszem a dolgomat, de utána kezdek szétesni. Elfáradok, és nem tudok igazán koncentrálni. A rövid gyorsokon jó eredményt értünk el, de a hosszabb távokon már nem, ott például csak az adott helyzetre tudtam koncentrálni, előre gondolkodni már nem. Gondolom, ezt megfelelő edzésekkel lehet fejleszteni, amint alkalom adódik rá, konzultálni is fogok róla az orvosommal.

Ettől függetlenül jól éreztük magunkat, hiszen ismét versenyezhettünk. Ha azonban a szívemre tenném a kezemet, akkor volt 1-2 olyan pillanat, amikor ki kellett volna szállnom, szigorúan követve az orvosi utasításokat. Bosszankodásra adott okot például a sok kihordás mellett az is, hogy a lassító gumik nem ott voltak, ahol feltüntették őket az itinerben. Értem én, hogy a sportbíró is megunja a 10. alkalom után visszarakni a gumit, ha a kocsik elsodorják, de valami megoldást kellene erre mégis találni. Azt az ígéretet kaptuk, hogy ezt a következő futamra orvosolják.

Amit a verseny előtt mondtam, az be is igazolódott: kellemes, baráti hangulat uralkodik ebben a kategóriában, a rivalizálás rosszindulata egyáltalán nem figyelhető meg. Nagyon ügyesen autóztak a fiúk, ugyanakkor sajnáljuk, hogy Novák Balázséknak és Balla Tomiéknak idő előtt fel kellett adniuk a küzdelmeket.
A Z4 amúgy műszakilag tökéletes volt, viszont nem igazán lehetett az úton tartani. Az első napot még egészen jól bírta, de Mályinka nagyon nem tetszett neki, ott folyamatosan összeütötte a futóművet. Próbáltunk rajta emelni, de mivel nem volt nálunk egyéb eszköz a futóműbeállításhoz, ezért csak minimálist tudtunk változtatni rajta.

Jó lesz ez, csak nem tudom, mikorra fog helyreállni a rend. Ahogy néztem a számainkat, az a rosszalló előérzetem van, hogy 2018 nem a mi évünk lesz. De persze mindent el fogunk követni annak érdekében, hogy lépést tudjunk tartani a többiekkel. Ráadásul a következő verseny már itt kopogtat a küszöbön, úgyhogy gyorsan fel kell turbóznom magamat, vagy megbeszélni a szervezőkkel, hogy csak 5-6 kilométeres szakaszokat tegyenek bele a szombathelyi programba – nem tudom, melyikre lenne nagyobb sansz.


Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Montus Futómű Szerviz, Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED Motorsport, Janódob Kft., M Power Kft., www.nonstopgumiszerviz.hu, Opera Garden Hotel & Apartments, IXON & SOUL – Egyszerűen Autóüveg, www.gearbox.hu, S&T Consulting Hungary Kft., Sztárpadló Kft. – DIEGO Újpalota, DIEGO Soroksár, PIN-CAR Kft. – Minőségi Autófényezés, Magic Carwash – XIII. ker. Lehel Csarnok P1 szint, AutoCSHospital – Sérült, törött autók kárügyintézése, javítása garanciával
Sajtófőnök: Horváth Judit – Tel.: 30/533-9099; E-mail: horvath.juditka@gmail.com