burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Két futam dönt az Eb-címről

A Historic Rali-Európa-bajnokság utolsó két futamán dől el a D csoport bajnoki címe. Wirtmann Ferenc és Kerekes József, Ford Escort Mk II-essel egyaránt két-két ponttal vezetik a versenyzők és a navigátorok bajnokságát a szeptember 20-22-e között megrendezésre kerülő Elba Rali

Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét

Küzdelmes versenyen szerezte meg az elsőséget Nova Goricában, és ezzel megvédte horvát abszolút bajnoki címét Hideg Krisztián és Kerék István. Az R5-ös alakulat nem csak a nemzeti megmérettetésen bizonyított, de a European Rally Trophyban (ERT) is. A páros hétvégén elért

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett megnyerték a Mitropa Kupa értékelését. A Lovász Pál - Kürti Tamás egység nagyon komoly

Megtört a másfél éves átok

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. Kitettetek magatokért, hogy ott legyetek a célban? - Igen. Szinte az összes gyorsaságin harcoltunk

Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián

A nyári szünet után a nemzetközi megmérettetések is folytatódnak. Hideg Krisztián és Kerék István számára például a European Rally Trophy (ERT), illetve a horvát bajnokság újabb fordulója lesz a következő állomás. A szeptember 7-8-ai Nova Gorica Rallyn ráadásul egy teljesen

Két futam dönt az Eb-címről Hideg Krisztián és Kerék István megvédte bajnoki címét A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában Megtört a másfél éves átok Vadonatúj R5-össel jelentkezett harcba Hideg Krisztián
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A dobogó legtetejére álltak Szlovéniában

News image

Megszerezte első nemzetközi sikerét a CREDOBUS-LPWMSport párosa a Lovász Pál - Kürti Tamás duó, akik a 7. Mahle Rally Nova Gorica versenyen az abszolút hatodik hely mellett me...

Bővebben

Megtört a másfél éves átok

News image

A Lada megmakacsolta magát az Ózd-Salgó Ralin, így a Tóth Attila – Tóth István kettős számára küzdelmesre sikeredett a verseny. Mégis a 13-as csoport 1. helyén végeztek. ...

Bővebben

Meg tudtunk villanni és ez biztató a jöv

News image

Az Országos Rali Bajnokság hatodik fordulóját, Ózdon tartották. A verseny érdekessége, hogy míg a prológ és a szombati nap a névadó városban talált otthonra, a második napon Sa...

Bővebben
Erőnlétben még fejlődni kell
Írta: Faingyerek    2018. május 03. csütörtök, 08:58    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A 2018-as versenyszezon igazából csak az elmúlt hétvégén kezdődött el Lángi Attila számára. A Varga Racing Team pilótájának az április 27-29-ei HELL 24. Miskolc Rallye volt az első futama idén, amit a jó hangulatú versenyzésre szeretett volna szentelni. Az ORC abszolút 10. pozícióval, illetve a 2WD-ben elért 4. helyezéssel nem teljesen elégedett, valamint a stresszhelyzetek sem kerülték el, de összességében mégis jól érezte magát a borsodi viadalon.


Lángi Attila:
Tény, hogy eredmény tekintetében nem ide vártam volna magunkat a verseny leintését követően, de a cél most ugyebár nem is ez volt a Miskolc Rallyra... Az elvárhatót hoztunk magunktól, vagyis végig mentünk, és felmértük, hogyan is állunk erőnlétileg. Sajnos azt kellett leszűrnöm ebből a hétvégéből, hogy nem igazán állunk jól: azt vettem észre, hogy 5-6 kilométerig, 4-5 perc menetelésig egész jól megyünk, pontosan teszem a dolgomat, de utána kezdek szétesni. Elfáradok, és nem tudok igazán koncentrálni. A rövid gyorsokon jó eredményt értünk el, de a hosszabb távokon már nem, ott például csak az adott helyzetre tudtam koncentrálni, előre gondolkodni már nem. Gondolom, ezt megfelelő edzésekkel lehet fejleszteni, amint alkalom adódik rá, konzultálni is fogok róla az orvosommal.

Ettől függetlenül jól éreztük magunkat, hiszen ismét versenyezhettünk. Ha azonban a szívemre tenném a kezemet, akkor volt 1-2 olyan pillanat, amikor ki kellett volna szállnom, szigorúan követve az orvosi utasításokat. Bosszankodásra adott okot például a sok kihordás mellett az is, hogy a lassító gumik nem ott voltak, ahol feltüntették őket az itinerben. Értem én, hogy a sportbíró is megunja a 10. alkalom után visszarakni a gumit, ha a kocsik elsodorják, de valami megoldást kellene erre mégis találni. Azt az ígéretet kaptuk, hogy ezt a következő futamra orvosolják.

Amit a verseny előtt mondtam, az be is igazolódott: kellemes, baráti hangulat uralkodik ebben a kategóriában, a rivalizálás rosszindulata egyáltalán nem figyelhető meg. Nagyon ügyesen autóztak a fiúk, ugyanakkor sajnáljuk, hogy Novák Balázséknak és Balla Tomiéknak idő előtt fel kellett adniuk a küzdelmeket.
A Z4 amúgy műszakilag tökéletes volt, viszont nem igazán lehetett az úton tartani. Az első napot még egészen jól bírta, de Mályinka nagyon nem tetszett neki, ott folyamatosan összeütötte a futóművet. Próbáltunk rajta emelni, de mivel nem volt nálunk egyéb eszköz a futóműbeállításhoz, ezért csak minimálist tudtunk változtatni rajta.

Jó lesz ez, csak nem tudom, mikorra fog helyreállni a rend. Ahogy néztem a számainkat, az a rosszalló előérzetem van, hogy 2018 nem a mi évünk lesz. De persze mindent el fogunk követni annak érdekében, hogy lépést tudjunk tartani a többiekkel. Ráadásul a következő verseny már itt kopogtat a küszöbön, úgyhogy gyorsan fel kell turbóznom magamat, vagy megbeszélni a szervezőkkel, hogy csak 5-6 kilométeres szakaszokat tegyenek bele a szombathelyi programba – nem tudom, melyikre lenne nagyobb sansz.


Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Montus Futómű Szerviz, Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED Motorsport, Janódob Kft., M Power Kft., www.nonstopgumiszerviz.hu, Opera Garden Hotel & Apartments, IXON & SOUL – Egyszerűen Autóüveg, www.gearbox.hu, S&T Consulting Hungary Kft., Sztárpadló Kft. – DIEGO Újpalota, DIEGO Soroksár, PIN-CAR Kft. – Minőségi Autófényezés, Magic Carwash – XIII. ker. Lehel Csarnok P1 szint, AutoCSHospital – Sérült, törött autók kárügyintézése, javítása garanciával
Sajtófőnök: Horváth Judit – Tel.: 30/533-9099; E-mail: horvath.juditka@gmail.com