burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Tökéletes hétvége a Mátrában

  Várakozásain felül teljesített a Korda Racing Mitsubishis pilótája Strider Zoltán a 35. HE-DO Mátrai Hegyiversenyen, hiszen mindkét nap megnyerte a kategóriáját és a II. Class Kupában Rafi bivalyerős Porscheja mögött végzett a második helyen, ráadásul sok másodpercet tudott javulni a

Hosszú szakaszokon gyors befejezés

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét. A veszprémi futam vége előtt három gyorssal kiálltatok, miért? - Kaptunk egy defektet, ezért

Családi küzdelmek várhatók a Mátrában

Az idei lesz a 3. alkalom, hogy Lángi Attila a rallyt lecseréli, és hegyiversenyen próbálja ki magát, illetve a BMW Z4 versenygépét. A 35. HE-DO Mátrai Hegyiverseny kijelölt szakasza nem lesz ismeretlen a Varga Racing Team pilótája számára, hiszen régebben

A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe…

Szentgyörgyi Fanni, a Livewire Team versenyzője a Visontai edzés után felkészülten vág neki a Bélapátfalvai Bélkő-hegy kihívásának. A drifter lány tisztelettel tekint a hegyi versenyre, hiszen a tavalyi rendezvényen több versenyzőtársát látta „elvérezni”. Fanni, készen állsz a hegy kihívásaira? Készen állok a

Fontos pontok Veszprémből

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tábori Ákos - Nagy Attila duó a hármas kategória második helyén érkezett a

Az élmezőnyben tudtunk autózni

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a korábbi futamokon beütött balszerencse. Balogh Jani:„Szombathely után maradtak bennünk kérdések a murvás

Tökéletes hétvége a Mátrában Hosszú szakaszokon gyors befejezés Családi küzdelmek várhatók a Mátrában A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe… Fontos pontok Veszprémből Az élmezőnyben tudtunk autózni
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Hosszú szakaszokon gyors befejezés

News image

A Veszprém Ralin szuperralizott a Kurtos Robi – Szegedi Máté kettős. A terv az volt, hogy a célban ünnepelnek, de a turbó hamar megvétózta a verseny végkimenetelét. ...

Bővebben

Fontos pontok Veszprémből

News image

A CREDOBUS-LPWMSport mindkét autója teljesítette az év egyik legkeményebb versenyét, a jubileumi Taxi4 Veszprém Rallye-t. Lovász Pál és Kürti Tamás páros az abszolút tízedik helyen, míg a Tá...

Bővebben

Az élmezőnyben tudtunk autózni

News image

Balogh Jani és Szőke Tomi egy újabb fejlesztésű Skoda Fabia R5-össel álltak rajthoz Veszprémben. Bizakodtak, hogy ezúttal Fortuna is velük utazik majd a kabinban és elkerüli őket a ...

Bővebben
Féktelenül száguldoztak
Írta: Faingyerek    2018. május 04. péntek, 08:48    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A Miskolc Ralin hatodik helyen végzett a 3-as kategóriában Kurtos Robi és Szegedi Máté. Egyből úgy kezdték a versenyt, hogy fék nélkül rajtoltak, majd megpróbálták ledolgozni a lemaradásukat.


Hogy tetszettek az igazi rali pályák?
- Én mondtam a Miskolc Rali előtt, hogy ez a futam sem azoknak lesz való, akik arra vágynak, hogy minden autó előtt leseperjék az utat. Ez nem pályaverseny gyerekek, ez rali. A gumizásra igaz még ki kellene találni valamit, mert úgyis felhordásos lesz az út, akkor meg mindek bohóckodjunk az összevissza pakolt gumikkal. Nem tévedtem, voltak nekünk is kalandjaink, megoldottuk, úgy ahogy éppen tudtuk. Nehéz és hosszú verseny volt az tuti, de mi élveztük még akkor is, ha azonnal úgy kezdtünk, hogy helló fék.

Mi lett a féketekkel és melyik gyorson?
- Még az első szakasz előtt eldurrant a fékünk. Mondtam is Máténak, hogy féktelenül fogunk száguldozni. Először nem is értette, aztán ecseteltem, hogy a fékpedál picit beesett. Az első körben így mentünk, látszik is az eredményünkön, de legalább épségben lehoztuk a kocsit a szervizbe. Azért annak örülök, hogy még a rajt előtt ment el, mert, ha egy tempósabb szakasznál veszem észre menet közben, akkor az nem lett volna egyáltalán vicces, ha beesünk valahova. Szerencsések voltunk legalább ebben.

Akkor volt mit ledolgozni az időből?
- Tizenegyedik helyről elkezdtük feltornázni magunkat, hogy azért naaaa nehogy már. Végül a hatodik helyre sikerült kerülni a futam végére, amiben azért volt munkánk rendesen. Tudjuk mennyi van még a kocsiban és bennünk, még lehetett volna előrébb lépni kicsit, de most ennyire futotta. És még mindig szeretünk a nézőknek is mutatni valamit, ha már kint vannak, nehogy háttal álljanak már a pályának. Örültünk, hogy mi célba értünk, mert sajnos nagyon sokan kiestek.


Ha Iseum Rali, akkor murva és átépítés?
- Igen, most átépítjük a Mitsubishit murvára, aztán vissza aszfaltra, aztán megint murvára. Nem lenne nagy baj, ha erre is figyelnének, hogy milyen verseny után milyen jön, versenyzői szemmel nézve. Szóval megcsináljuk amit kell és készülünk az első
zúzottköves megmérettetésre. Elég jó minőségűek szoktak lenni a pályák, hamarosan kiderül, hogy mi vár majd ott ránk.


Reklámpartnerünk:
East Motorsport; Foam-System Kft. - Go Matrac; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; Rex Bau Kft.; Csikó Tamás – Autófényező; Perla-X Kft.; Len-Véd Kft.; Alpha Machine Kft.; Jancsika;

Szöveg: Tiba Anita