burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Az utolsó pillanatban állt össze a verseny

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Temesvári László ült be a BMW Z4-be. Ráadásul az nem is volt elég

Felemás évzáró

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Opellel a Historic kategória 3. helyén fejezte be az első versenynapot. „Az első szakasz

Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén

Tradicionális hátsókerék meghajtású versenyautókkal vesznek részt a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a 2018-as jubileumi Szilveszter Rallye-n. A Tresó Ádám - Boér Máté páros egy évvel ezelőtt itt a Szilveszter Rallye-n indult először az autóval, amit Béres József mögött a második helyen zártak.  Az idei

I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló

Nyolc verseny, több ezer kilométer, és egymás mellett töltött órák százai után az összetett verseny 2. helyen zárta a 2018-as Országos Rallye Bajnokságot a Turán Motorsport versenyzőpárosa, Turán Frigyes és Bagaméri László. A szezonzáró I. Nyíregyháza Rally utolsó gyorsasági szakaszán

Ünnepi készülődés

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna különleges évzáróval búcsúztatja a 2018-as rallye szezont. A páros ismét rajthoz áll a méltán népszerű szilveszter Rallye-n, ahol a tervek szerint fesztelen örömautózással köszönnek el az eredményekben gazdag évadtól. A

Az utolsó pillanatban állt össze a verseny Felemás évzáró Hátsókerekes autókkal az év utolsó versenyén I.Nyíregyháza Rallye - Összefoglaló Ünnepi készülődés
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Az utolsó pillanatban állt össze a verse

News image

Az utolsó utáni pillanatban dőlt el, hogy Lángi Attila is rajthoz áll a jubileumi Szilveszter Rallyen. A Varga Racing Team pilótája mellé ez úttal ismét egyik ellenfele, Te...

Bővebben

Felemás évzáró

News image

Vegyesen zárult a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőinek a 2018-as év utolsó versenye a jubileumi Szilveszter Rallye. Pedig jól indult minden, a Tresó Ádám - Boér Máté páros a csodaszép Op...

Bővebben

Hátsókerekes autókkal az év utolsó verse

News image

Tradicionális hátsókerék meghajtású versenyautókkal vesznek részt a CREDOBUS-LPWMSport versenyzőpárosai a 2018-as jubileumi Szilveszter Rallye-n. A Tresó Ádám - Boér Máté páros egy évvel ezelőtt itt a Szilveszter Rallye-n in...

Bővebben
Féktelenül száguldoztak
Írta: Faingyerek    2018. május 04. péntek, 08:48    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

A Miskolc Ralin hatodik helyen végzett a 3-as kategóriában Kurtos Robi és Szegedi Máté. Egyből úgy kezdték a versenyt, hogy fék nélkül rajtoltak, majd megpróbálták ledolgozni a lemaradásukat.


Hogy tetszettek az igazi rali pályák?
- Én mondtam a Miskolc Rali előtt, hogy ez a futam sem azoknak lesz való, akik arra vágynak, hogy minden autó előtt leseperjék az utat. Ez nem pályaverseny gyerekek, ez rali. A gumizásra igaz még ki kellene találni valamit, mert úgyis felhordásos lesz az út, akkor meg mindek bohóckodjunk az összevissza pakolt gumikkal. Nem tévedtem, voltak nekünk is kalandjaink, megoldottuk, úgy ahogy éppen tudtuk. Nehéz és hosszú verseny volt az tuti, de mi élveztük még akkor is, ha azonnal úgy kezdtünk, hogy helló fék.

Mi lett a féketekkel és melyik gyorson?
- Még az első szakasz előtt eldurrant a fékünk. Mondtam is Máténak, hogy féktelenül fogunk száguldozni. Először nem is értette, aztán ecseteltem, hogy a fékpedál picit beesett. Az első körben így mentünk, látszik is az eredményünkön, de legalább épségben lehoztuk a kocsit a szervizbe. Azért annak örülök, hogy még a rajt előtt ment el, mert, ha egy tempósabb szakasznál veszem észre menet közben, akkor az nem lett volna egyáltalán vicces, ha beesünk valahova. Szerencsések voltunk legalább ebben.

Akkor volt mit ledolgozni az időből?
- Tizenegyedik helyről elkezdtük feltornázni magunkat, hogy azért naaaa nehogy már. Végül a hatodik helyre sikerült kerülni a futam végére, amiben azért volt munkánk rendesen. Tudjuk mennyi van még a kocsiban és bennünk, még lehetett volna előrébb lépni kicsit, de most ennyire futotta. És még mindig szeretünk a nézőknek is mutatni valamit, ha már kint vannak, nehogy háttal álljanak már a pályának. Örültünk, hogy mi célba értünk, mert sajnos nagyon sokan kiestek.


Ha Iseum Rali, akkor murva és átépítés?
- Igen, most átépítjük a Mitsubishit murvára, aztán vissza aszfaltra, aztán megint murvára. Nem lenne nagy baj, ha erre is figyelnének, hogy milyen verseny után milyen jön, versenyzői szemmel nézve. Szóval megcsináljuk amit kell és készülünk az első
zúzottköves megmérettetésre. Elég jó minőségűek szoktak lenni a pályák, hamarosan kiderül, hogy mi vár majd ott ránk.


Reklámpartnerünk:
East Motorsport; Foam-System Kft. - Go Matrac; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; Rex Bau Kft.; Csikó Tamás – Autófényező; Perla-X Kft.; Len-Véd Kft.; Alpha Machine Kft.; Jancsika;

Szöveg: Tiba Anita