Fogasy dobogón a Mitropa Kupában

A kitűzött célt teljesítette Fogasy Gergely és Berendi Dávid Ausztriában, a Lavanttal Ralin, ahol a Ford Fiesta R5-tel a Mitropa Kupa harmadik, abszolút értékelésben pedig a nyolcadik helyet szerezték meg. A verseny híres a kiszámíthatatlan időjárási viszonyairól. Ez az idén

A feladás határán

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit csak lehet, egy valami azonban mégis keresztülhúzta a számításait. Ráadásul elég rendesen… Olyannyira,

Nagyon kellett már ez az eredmény

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jött el az idő, hogy az eddig megszerzett tapasztalatokat eredményre váltsák, ami a

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és RC4-ben. Hogy tetszett az „ismerkedős” hétvége? - Mi igazából tesztversenynek fogjuk fel az

Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely

Az Eger Ralin Kurtos Róbert és Fridrik Gergő bronzérmes lett a Production csoportban. Szépen bekezdtek a Mitsubishivel, kíváncsian várják a miskolci folytatást. Megijedt az eladástól a Mitsubishi, hogy ilyen szép eredményt produkáltatok? - Nem hiszem, mert küzdelmes volt azért ez a verseny

Bronzéremmel kezdték a szezont

Az egri futamról Jánosa Ákos és Szőke Tomi azonnal egy harmadik hellyel távozott. Próbálták közösen felvenni a ritmust, az eredmény szerint elég jól sikerült ezt abszolválniuk. Mit mond egy maximalista első verseny után a harmadik helyre? - Így a napok elteltével azt,

Biztató eredmények

Hajtás problémák hátráltatták a Speed Technika párosát, az ifj. Fogarasi Attila - Májer Dávid duót, akik többször is megmutatták idén is kell számolni velük a 2WD Kupában. Attila a verseny előtt elmondta, hogy egyedül a szuhai pálya, ami mind feldolgozásban, mind

Fogasy dobogón a Mitropa Kupában A feladás határán Nagyon kellett már ez az eredmény Szépen megfontoltan lépegetnek majd előrébb Közös munkájuk első gyümölcse a 3. hely Bronzéremmel kezdték a szezont Biztató eredmények
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

A feladás határán

News image

Lángi Attila versenyzői pályafutásának eddigi legstresszesebb versenye volt a 2019-es Eger Rallye. Ez érthető is, hiszen a Varga Racing Team pilótája mindent újjáépített a BMW Z4-ben, amit cs...

Bővebben

Nagyon kellett már ez az eredmény

News image

A Balogh Jani és Holczer Dani páros a tesztek tapasztalataival felvértezve érkezett a szezonnyitó Eger Ralira. A Skoda Fabia R5-öt eddig még csak tanulgatták és talán most jö...

Bővebben

Szépen megfontoltan lépegetnek majd előr

News image

Az Eger Ralin Hibján Joci és Szollár Csabi kiszállt a Peugeot 208 R2-ből és egy hatalmas öleléssel nyugtázták, hogy hatodik helyen értek célba a Peugeot Kupában, 2WD-ben és...

Bővebben
Újra a kuplung rontott el mindent
Írta: Faingyerek    2018. május 04. péntek, 10:53    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Nagyon rosszkedvűen tért haza a Hell Miskolc Rallye-ról a Korda Racing Mitsubishis egysége a Strider Zoltán - Apkó András páros, hiszen Eger után itt is egy kuplung hiba törte össze az álmukat.


A csapat az egri futam után úgy döntött, hogy egy új kuplungot próbál ki, bízva abban, hogy ez jobb lesz, mint az elődje. Zoli és Andris a tények tudatában jobban érezte magát és az egri formát próbálta átültetni a miskolci viadalra.

Az amúgy is nagyon erős Országos Rallye Challenge tízedik helyén autóztak egész nap, voltak biztató eredmények, ám Zoli elárulta, nem szereti a kihordásos és sötét pályákat.
„Nagyon sok felhordás volt a pályán, köszönhetően annak, hogy a gumizások nem voltak megfelelőek. Ez nagyon feladta számunkra a leckét, hiszen az autót nem akartuk összetörni” – kezdte a verseny értékelését Strider Zoltán, majd hozzátette: „Már nem tudtuk mi a jó, hiszen az itinerünkben felírt helyekről hiányoztak a gumik, viszont olyan helyen meg voltak, ami nem volt felírva.”

A szakasz problémái ellenére a srácok nyomták, ahogy tudták, hiszen a már - már kaotikus versenyen bárkit meg lehetett volna előzni a jobb eredményért. Ám a sok csúszás az éjszakába kényszerítette a versenyzőket, legszívesebben sokan elmentek volna aludni.

Másnapra megváltoztak a pályák, Zoli és Andris elkezdte élvezni a versenyt, de nagyon fáradtak voltak a korábbi nap éjszakába nyúló programja miatt.
„Már a kategória hetedik helyén voltunk, amikor a Mályinkai cél kanyar előtt az egrihez hasonló csúnya hangokat hallottunk. A beíróba már hajtás nélkül érkeztünk, ismét a kuplung mondta fel a szolgálatot, ami miatt nagyon szomorúak vagyunk, hiszen a vasárnapi pályák nagyon tetszettek nekünk és jól is tudtunk rajtuk autózni” – árulta el Zoli, aki a lejtős útnak köszönhetően kigurult a gyorsaságiról és pont egy ellátó egység előtt állt meg a Mitsubishivel.

A csapat kihagyja a következő szombathelyi murvás futamot és a következő aszfalt versenyre, a Székesfehérvár Rallye-ra készül.
http://facebook.com/kordaracing
http://www.kordaracing.hu
http://youtube.com/kordaracing
A Korda Racing együttműködő partnerei: Ecowian Környezetbarát tisztítószerek, Betonútépítő Zrt., Euroaszfalt Kft., Stravia Kft., Siva Group Zrt., Gulf Lubricants Hungary Kft., Közmű-Alagút Zrt., Forvett Kft., R-carnet Service Kft., Eftech Kft., Szirt-Bau Kft., Wimmer Trans Kft., Tiszta Víz Üzletház, BM KOMP kompresszortechnika, Schönherz Informatikai Stúdió Kft., Hardy Working Tools, Honor Trans-Sped Kft., Max-Transport Bt., Prospero Gazdasági Kft., Lead Design Kft., Pápai Beton Kft., Al Visz Kft.
2018. május 03.