Kurtosék idén már másodjára dobogósok

A miskolci futam nem igazán a kiszámíthatóságról szólt, legalábbis időjárás tekintetében biztos. De Kurtos Robi és Fridrik Gergő az utolsó percig küzdöttek, és végül a Production Car Kupa 2. helyért járó kupákkal távoztak. Mi volt a legnagyobb problémátok a versenyen? -

Magával ragadta a lendület Jánosát

Szerencsére Jánosa Ákos és Szőke Tomi jól vannak, a Peugeot 208 R2-re viszont ráncfelvarrás vár. Sajnos minden tekintetben egy nullás versenyt tudhatnak a srácok maguk mögött. Örülök, hogy jól ti jól vagytok, de mi történt veletek Mályinkán? - Megmagyarázhatnám, hogy

Hibjánék eltaktikázták magukat, de negyedikek lettek

A Miskolc Ralin a kiszámíthatatlan időjárásnak köszönhetően Hibján Joci és Szollár Csabi versenyébe is belepiszkált az eső. Adódtak menet közben váratlan helyzetek, de így is negyedik helyen végeztek a Peugeot Kupában. Jól gondolom, hogy nem adták azt a negyedik helyet

A következő megálló: Opatija

Március elején állt legutóbb, és idén először rajthoz Hideg Krisztián és Kerék István. Míg ők pihentek, a Skoda Fabia R5-ösük gyűjtötte a kilométereket és a sikereket – többek között a Miskolc Rallyn. A horvát rallybajnokság azonban újabb állomásához érkezett, a

Ragyogó szezon kezdet

Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna kitűnő eredménnyel zárta idei első versenyét Szlovéniában a 9. Rally Vipavska Dolina nevű futamon. A Skoda Fabia R5-el a helyi bajnoki abszolút 3. pozíciója mellett két sorozatban is -

Még nem versenyeztem esőben

Az időjárás adta nehézségek miatt kemény versenyen vannak túl a Speed Technika versenyzői, a Hofbauer Tamás - Harmos Gergely duó. A páros a harmadik gyorsasági szakaszon becsúszott egy szalagkorlát alá. A balesetben senki sem sérült meg, ám az autóval nem

Szülinapos autóztatás

  Rövid versenyt teljesített a Speed Technika párosa, az ifj. Fogarasi Attila - Májer Dávid duó a jubileumi Hell Miskolc Rallye-n. „A pályákat jól sikerült feldolgoznunk, bizakodóan álltunk oda rajthoz” – kezdte a beszélgetést ifj. Fogarasi Attila, majd hozzátette. „A prológon Szilágyi

Sikeres versenyt zártak

2WD győzelemmel térhetett haza a jubileumi Hell Miskolc Rallye-ról a Speedy Motorsport párosa, a Kovács Marcell - Paizs Róbert duó. „Egészen jó itinert sikerült írnunk, bár az eső és a kihordások miatt a gyorsaságin kellett változtatni rajta. Van még mit tanulnom,

Minden jó, ha jó a vége

A 2019-es Miskolc Ralin az időjárás játszotta a legnagyobb főszerepet, mivel a verseny reggelére eső áztatta a szakaszokat és a felhők vonulásából úgy tűnt, ez a változatosság az egy napos futam folyamán végig dominálni fog, alaposan megkeverve a lapokat és

A Citroën C3 R5 megszerezte első szakaszgyőzelmeit a Miskolc Rallye-n

Igazán szélsőséges körülmények várták a 25. Miskolc Rallye indulóit április utolsó hétvégéjén. A Citroën Rally Team Hungary csapata több szakaszgyőzelmet is szerzett, de a biztosnak látszó harmadik helytől egy defekt fosztotta meg Velenczei Ádámot és navigátorát, Zsiros Gábort. A fiúk

Kihívásokkal teli 8. hely

Az egri versenyhez képest nagyot lépett előre a Speed Technika párosa, a Lencse Zoltán - Dr. Kovács Annamária duó a Hell 25. Miskolc Rallye-n, köszönhetően az új motornak és a jó beállításoknak. A páros a nehéz körülmények ellenére folyamatosan ott autózott

Szakaszgyőzelmek és 2. hely a Miskolc Rallye-n

A 25. Miskolc Rallye egyetlen versenynapba sűrítette a máskor legalább kétnapos programot, hiszen mind a 154 versenykilométert bő 12 óra alatt kellett teljesíteni. A Turán Motorsport párosa, Turán Frigyes és Bagaméri Laci a 12 gyorsasági szakaszból 7-et megnyerve végül a

Wirtmann nem fogta vissza magát

Látványosan kezdte a Vltava Ralit Wirtmann Ferenc és Kerekes József, akik az első gyorsasági egyik legnépszerűbb kanyarjában, a közönség legnagyobb örömére keresztbe csúszva, árokba lógatták a Ford Escort Mk II-est. Ezt a kalandot megúszták, ám később egyre fogyott az autó

Wirtmann hetedszer a Vltava Ralin

Idei legnehezebb versenyére készül Wirtmann Ferenc és Kerekes József, akik április 26–27-e között a historic CEZ-bajnokság harmadik futamán, Vltava Ralin állnak rajthoz, Ford Escort Mk II-essel. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros számára ez lesz az idei legrangosabb verseny,

Havazás májusban? Opatijában ez is lehetséges!

Esős szupercella, havazás, hirtelen felszáradó pályák, napsütés –minden előfordult, amire csak esély volt az elmúlt hétvégi, horvát bajnoki futamon. Nem is volt így könnyű helyzetben Hideg Krisztián és Kerék István. A Skoda Fabia R5-ös párosnak folyamatosan alkalmazkodnia kellett a változó

Kurtosék idén már másodjára dobogósok Magával ragadta a lendület Jánosát Hibjánék eltaktikázták magukat, de negyedikek lettek A következő megálló: Opatija Ragyogó szezon kezdet Még nem versenyeztem esőben Szülinapos autóztatás Sikeres versenyt zártak Minden jó, ha jó a vége A Citroën C3 R5 megszerezte első szakaszgyőzelmeit a Miskolc Rallye-n Kihívásokkal teli 8. hely Szakaszgyőzelmek és 2. hely a Miskolc Rallye-n Wirtmann nem fogta vissza magát Wirtmann hetedszer a Vltava Ralin Havazás májusban? Opatijában ez is lehetséges!
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Kurtosék idén már másodjára dobogósok

News image

A miskolci futam nem igazán a kiszámíthatóságról szólt, legalábbis időjárás tekintetében biztos. De Kurtos Robi és Fridrik Gergő az utolsó percig küzdöttek, és végül a Production Car Ku...

Bővebben

Magával ragadta a lendület Jánosát

News image

Szerencsére Jánosa Ákos és Szőke Tomi jól vannak, a Peugeot 208 R2-re viszont ráncfelvarrás vár. Sajnos minden tekintetben egy nullás versenyt tudhatnak a srácok maguk mögött. ...

Bővebben

Hibjánék eltaktikázták magukat, de negye

News image

A Miskolc Ralin a kiszámíthatatlan időjárásnak köszönhetően Hibján Joci és Szollár Csabi versenyébe is belepiszkált az eső. Adódtak menet közben váratlan helyzetek, de így is negyedik helyen vé...

Bővebben
Sorcsere
Írta: Faingyerek    2018. május 24. csütörtök, 19:48    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Egy hónapos „pihenő” után Szombathelyen és környékén folytatódik az Országos Rallye Bajnokság az évad első murvás versenyével, az ISEUM Rallye-val. A Turán Motorsport versenyzői, Turán Frici és Bagaméri Laci változatlan elszántsággal és célokkal, de egy kisebb változtatással állnak rajthoz ezen a versenyen.


A Turán Motorsport Ford Fiesta R5-ös versenyautójával nem csak Turán Friciék versenyeznek a 2018-as szezonban, hanem egy szlovák versenyző, Igor Drotár is használja. A két páros versenynaptára időnként „fedi egymást”, és ilyen május utolsó hétvégéje is. Mivel Frici és Laci a megszokott versenyautója, és a csapat többi tagja Csehországban lesz, ezért másik autót kellett keresnie Friciéknek.

„Régóta jó kapcsolatban vagyunk Lovász Paliékkal, többször is segítettem neki az autó beállításaiban, és ő ajánlotta fel, hogy menjünk az ő Hyundai i20 R5-ösével az ISEUM Rallye-n. Ezt az ajánlatot támogatóinkkal is egyeztetve elfogadtuk, így mondhatom – jégkorongos hasonlattal élve –, „sort cseréltünk”, és egy számunkra új modellel vágunk neki az év első murvás versenyének.” – világított rá Frici a nevezési listában is olvasható „furcsaság” hátterére.

„Az üléspróbán már túl vagyunk, de még egy métert sem mentem az autóval, így a verseny előtti teszteken kell majd magamra állítani az új technikát. Nemrég megérkezett az új motor az i20-ashoz, így egy teljes erőben levő, számunkra új versenyautót próbálhatunk ki. A csere nem változtat semmi máson, azaz ugyanúgy a lehető legjobb eredmény elérésére törekszünk Szombathelyen is, mint mindenhol máshol.” – tette hozzá Frici.

„Nem lesz ismeretlen számomra a murvás talaj egy R5-ös autóval, hiszen már a 2017-es Mikulás Rallye-n kipróbálhattam az érzést, de az új autó miatt mégis sok az ismeretlen.”
– kezdte Bagaméri Laci. „Egy navigátornak is „be kell laknia” az autót, meg kell szoknia, hogyan ül benne, hogyan lát ki, mit lát egyáltalán, és erre a verseny előtti teszteken lesz majd lehetőségem. Személy szerint én nagyon kedvelem a Szombathely környéki murvás pályákat, mert nagyon jó minőségűek, a tempó is nagy, igazán élvezetesen lehet rajtuk autózni. Sokszor versenyeztem már itt, különböző pilótákkal és autókkal, de mindegyikhez kellemes emlékek fűznek.” – tette hozzá a navigátor.

„Igyekszünk teljes mértékben kihasználni a pályabejárási lehetőségeket, hiszen rajtunk kívül még 15 páros indul R5-ös autóval, és az első 6-7 páros nagyon gyors, mindenki a győzelemre tör, és esélye is van rá. Úgy gondolom, hogy az autóváltás miatt nem kerülünk hátrányba, de mindent meg kell tennünk a felkészülés során is a jó eredmény eléréséhez.” – folytatta Frici.

„Mivel a Ford Fiesta R5 Csehországban versenyen lesz, ezért a Turán Motorsport csapata is vele tart, így a megszokott szerelőink nélkül veszünk részt az ISEUM Rallye. Nagyon fognak hiányozni a srácok, de Lovász Paliék csapata is nagyon felkészült, így semmiben nem szenvedünk majd hiányt, ebben biztos vagyok!” – mondta zárszóként Bagaméri Laci.

Forrás: Just Creative