burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Utasok voltunk az autóban

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is hogy vagytok, minden rendben veletek? - Igen, hálistennek mi jól vagyunk. Mindketten a vezető

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pettersson–Nilsson kettős Porschéjával, amelyet sikerült legyőzniük. Wirtmann állítása szerint ez volt élete legnagyobb

52. Mecsek Rallye - Turán

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a hátuk mögött tartani tudták előnyüket a bajnokságban. Az elejétől a végéig izgalmas és fordulatos

Eb-döntő örömautózással

Kedvenc pályáin fejezi be idei Historic Rali-Európa-bajnoki szereplését Wirtmann Ferenc és Kerekes József Ford Escort Mk II-essel a Mecsek Ralin. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros az Eb. D csoportjában a második helyen áll. Matematikai esélye még van a

Nagy meccsre számítanak

Az első Mecsek Rallye-jára készül ifj. Fogarasi Attila, aki ezúttal a korábbi navigátorát Toloczkó Pétert ülteti a jobb egybe. Az MR Racing Hondás alakulata a pécsi versenyen szeretné életben tartani az ötös géposztály bajnoki esélyeit. Attila szokásához híven most is belső

Utasok voltunk az autóban Wirtmann élete győzelmével zárta az évet 52. Mecsek Rallye - Turán Eb-döntő örömautózással Nagy meccsre számítanak
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Utasok voltunk az autóban

News image

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is ho...

Bővebben

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

News image

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pe...

Bővebben

52. Mecsek Rallye - Turán

News image

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a há...

Bővebben
Sorcsere
Írta: Faingyerek    2018. május 24. csütörtök, 19:48    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Egy hónapos „pihenő” után Szombathelyen és környékén folytatódik az Országos Rallye Bajnokság az évad első murvás versenyével, az ISEUM Rallye-val. A Turán Motorsport versenyzői, Turán Frici és Bagaméri Laci változatlan elszántsággal és célokkal, de egy kisebb változtatással állnak rajthoz ezen a versenyen.


A Turán Motorsport Ford Fiesta R5-ös versenyautójával nem csak Turán Friciék versenyeznek a 2018-as szezonban, hanem egy szlovák versenyző, Igor Drotár is használja. A két páros versenynaptára időnként „fedi egymást”, és ilyen május utolsó hétvégéje is. Mivel Frici és Laci a megszokott versenyautója, és a csapat többi tagja Csehországban lesz, ezért másik autót kellett keresnie Friciéknek.

„Régóta jó kapcsolatban vagyunk Lovász Paliékkal, többször is segítettem neki az autó beállításaiban, és ő ajánlotta fel, hogy menjünk az ő Hyundai i20 R5-ösével az ISEUM Rallye-n. Ezt az ajánlatot támogatóinkkal is egyeztetve elfogadtuk, így mondhatom – jégkorongos hasonlattal élve –, „sort cseréltünk”, és egy számunkra új modellel vágunk neki az év első murvás versenyének.” – világított rá Frici a nevezési listában is olvasható „furcsaság” hátterére.

„Az üléspróbán már túl vagyunk, de még egy métert sem mentem az autóval, így a verseny előtti teszteken kell majd magamra állítani az új technikát. Nemrég megérkezett az új motor az i20-ashoz, így egy teljes erőben levő, számunkra új versenyautót próbálhatunk ki. A csere nem változtat semmi máson, azaz ugyanúgy a lehető legjobb eredmény elérésére törekszünk Szombathelyen is, mint mindenhol máshol.” – tette hozzá Frici.

„Nem lesz ismeretlen számomra a murvás talaj egy R5-ös autóval, hiszen már a 2017-es Mikulás Rallye-n kipróbálhattam az érzést, de az új autó miatt mégis sok az ismeretlen.”
– kezdte Bagaméri Laci. „Egy navigátornak is „be kell laknia” az autót, meg kell szoknia, hogyan ül benne, hogyan lát ki, mit lát egyáltalán, és erre a verseny előtti teszteken lesz majd lehetőségem. Személy szerint én nagyon kedvelem a Szombathely környéki murvás pályákat, mert nagyon jó minőségűek, a tempó is nagy, igazán élvezetesen lehet rajtuk autózni. Sokszor versenyeztem már itt, különböző pilótákkal és autókkal, de mindegyikhez kellemes emlékek fűznek.” – tette hozzá a navigátor.

„Igyekszünk teljes mértékben kihasználni a pályabejárási lehetőségeket, hiszen rajtunk kívül még 15 páros indul R5-ös autóval, és az első 6-7 páros nagyon gyors, mindenki a győzelemre tör, és esélye is van rá. Úgy gondolom, hogy az autóváltás miatt nem kerülünk hátrányba, de mindent meg kell tennünk a felkészülés során is a jó eredmény eléréséhez.” – folytatta Frici.

„Mivel a Ford Fiesta R5 Csehországban versenyen lesz, ezért a Turán Motorsport csapata is vele tart, így a megszokott szerelőink nélkül veszünk részt az ISEUM Rallye. Nagyon fognak hiányozni a srácok, de Lovász Paliék csapata is nagyon felkészült, így semmiben nem szenvedünk majd hiányt, ebben biztos vagyok!” – mondta zárszóként Bagaméri Laci.

Forrás: Just Creative