burberry pas cher burberry soldes longchamp pas cher longchamp pas cher polo ralph lauren pas cher nike tn pas cher nike tn nike tn pas cher air max 90 pas cher air max pas cher roshe run pas cher nike huarache pas cher nike tn pas cher louboutin pas cher louboutin soldes mbt pas cher mbt pas cher hermes pas cher hollister pas cher hollister paris herve leger pas cher michael kors pas cher remy hair extensions clip in hair extensions mbt outlet vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher vanessa bruno pas cher ralph lauren pas cher



Utasok voltunk az autóban

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is hogy vagytok, minden rendben veletek? - Igen, hálistennek mi jól vagyunk. Mindketten a vezető

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pettersson–Nilsson kettős Porschéjával, amelyet sikerült legyőzniük. Wirtmann állítása szerint ez volt élete legnagyobb

52. Mecsek Rallye - Turán

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a hátuk mögött tartani tudták előnyüket a bajnokságban. Az elejétől a végéig izgalmas és fordulatos

Eb-döntő örömautózással

Kedvenc pályáin fejezi be idei Historic Rali-Európa-bajnoki szereplését Wirtmann Ferenc és Kerekes József Ford Escort Mk II-essel a Mecsek Ralin. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros az Eb. D csoportjában a második helyen áll. Matematikai esélye még van a

Nagy meccsre számítanak

Az első Mecsek Rallye-jára készül ifj. Fogarasi Attila, aki ezúttal a korábbi navigátorát Toloczkó Pétert ülteti a jobb egybe. Az MR Racing Hondás alakulata a pécsi versenyen szeretné életben tartani az ötös géposztály bajnoki esélyeit. Attila szokásához híven most is belső

Utasok voltunk az autóban Wirtmann élete győzelmével zárta az évet 52. Mecsek Rallye - Turán Eb-döntő örömautózással Nagy meccsre számítanak
  • ORB Hírek
  • Videó
  • Archívum

Utasok voltunk az autóban

News image

A nagy remények hamar elszálltak Kurtos Robi és Szegedi Máté számára a Mecsek Ralin. Az első gyorsaságin beestek, de a srácoknak szerencsére nem esett bajuk. Először is ho...

Bővebben

Wirtmann élete győzelmével zárta az évet

News image

Pályafutása egyik legjobb versenyét vívta Wirtmann Ferenc és Kerekes József a Mecsek Rali historic-Európa-bajnoki futamon. A Ford Escort Mk II-essel az utolsó méterekig szoros küzdelemben voltak a Pe...

Bővebben

52. Mecsek Rallye - Turán

News image

Az abszolút 2. helyen fejezte be az 52. Mecsek Rallye-t a Turán Motorsport kettőse, Turán Frici és Bagaméri Laci. Közel 180 versenykilométer megtétele után, több szakaszgyőzelemmel a há...

Bővebben
Régi felállásban
Írta: Faingyerek    2018. május 24. csütörtök, 19:55    PDF Nyomtatás E-mail

Share

AddThis Social Bookmark Button

Egy murvás versennyel, a Szombathely Rallye-val folytatódik a 2018-as idény, ami Ollé Sasának különösen kedvenc. Tavaly az ózdi esése miatt ki kellett hagynia ezt a futamot, most azonban Czakó Janekkal erősítve vág neki a kétnapos küzdelemnek.


Ollé Sasa- Czakó Janek:
„A múlt évben ki kellett hagynunk ezt a versenyt, mert sem az autó, sem én nem voltam működőképes, idén azonban újra támadunk, ezúttal Janekkal vágok neki a küzdelemnek. Már az év elején megbeszéltük, hogy a murvás futamokon a Czakó család valamelyik tagja, vagy Janek vagy Marcsi ül be mellém. Nagyon komoly tapasztalattal rendelkezem mindkettőjükkel, hiszen voltunk már magyar bajnokok, egyikükkel sem kell összeszoknunk, mert több közös év áll mögöttünk. Mindenképpen szeretnénk a murván gyorsan menni és végre az élmezőnyben autózni.

A pályák feldolgozását elkezdtük, szeretnénk ha ehhez az esős időhöz hasonló várna ránk a hétvégén is, mert a fellazult és saras pálya mindig bejött nekünk. Veszprémben is akkor sikerült abszolút futamot nyernünk, amikor puha volt a talaj. A klasszikus szombathelyi szakaszok nem változtak, hosszú egyenesek és derékszögű kanyarok váltják egymást, így a kigyorsításokon van leginkább a hangsúly, illetve nagyon precízen és pontosan kell menni, nem szabad túlcsúszni, mert az azonnal megbosszulja magát. Mindig szerettem ezeket a pályákat, mert jó a nyomvonala, ami alapvetően ment nekünk, igaz előfordult, hogy hibáztunk is rajta.

A Skoda beállításain még csiszolnunk egy kicsit, azonban a cseh mérnökünk most is a segítségünkre van. Minden adott egy jó versenyhez, igaz nagyon sok fog múlni a gumiválasztáson egy kemény vagy egy közép-kemény gumival kell mennünk, most még nem tudom melyik lesz az ideális, szombaton kiderül…”